پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
منجیل خبر ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۷:۴۱

ایزدپناه: تیم ملی بسکتبال انسجام تیمی نداشت و بد بازی کرد

محمدمهدی ایزدپناه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال مقابل عربستان و سو ریه در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: تیم ما در این پنجره اصلاً هماهنگ نبود و همین عدم هماهنگی کار دست مان داد. بی تمرینی بازیکنان قوای جسمانی آنها را پایین آورده بود و همین موضوع باعث شد تمرکزی هم در پرتاب هایشان نداشته باشند ما در این رقابت ها پنالتی زیادی را از دست دادیم و در ریباندها هم موفق نبودیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)