چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دیپلماسی ایرانی ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۶

کویت خواستار پیوستن ایران به کنوانسیون ایمنی هسته ای شد

کویت ضمن استقبال از توافق هسته ایران و پنج بعلاوه یک خواستار افزایش همکاری ایران با آژانس بین المللی اتمی و پیوستن ایران به کنوانسیون ایمنی هسته ای شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گزارشی در خبرگزاری کویت، این کشور امروز بر حقانیت همه کشورها در تولید انرژی هسته ای و استفاده از آن برای مقاصد صلح آمیز در چارچوب معاهده منع اشاعه هسته ای تاکید کرد و از ایران خواست همکاری های خود را با آژانس بین المللی انرژی اتمی افزایش دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)