پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۲۱:۰۹

کسب یک طلا و دو برنز توسط رکابزنان ایران در نخستین روز کاپ آسیایی هند

رکابزنان ایران در نخستین روز کاپ آسیایی هند، یک مدال طلا و دو برنز کسب کردند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، در نخستین روز کاپ آسیایی هند رکابزنان ایران صاحب یک مدال طلا و دو برنز شدند. تیم ایران با ترکیب محمد دانشور، فرشید فارسی نژادیان و علی علی عسگری در تیم اسپرینت مدال طلا را کسب کرد. در بخش بانوان نیز پرستو باستی و فاطمه هداوند در ماده تیم اسپرینت مدال برنز کسب کردند و فروزان عبداللهی نیز در ماده 500 متر تایم تریل به مدال برنز رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)