چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۱

شهردار تحمیلی شهر تالش را نمی پذیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، علی وانوایی عصر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر درباره فعالیت دوباره شهردار مستعفی تالش، اظهار کرد: با موافقت استعفای جعفر نخستین شهردار شهر تالش، در شرف تعرفه یک شهردار جدید بودیم اما وی به دلیل پیگیری موضوع به دیوان عدالت اداری مراجعه کرد و بعد بدون اینکه به اطلاع شورای شهر رسانده شود در تصدی شهرداری قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)