چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
راهبردنامه ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۷:۲۶

عضو باشگاه تراکتور: منصوریان شومن تمام عیار است

بهداد بیات روز چهارشنبه در گفت وگویی خبری با اشاره به ادعای سرمربی سابق تراکتور مبنی بر اینکه تراکتور یک باشگاه مالک محور است، خطاب به وی افزود: وقتی مالک می بیند دغدغه شما از فردای عقد قرارداد، افتتاح رستوران در تبریز است و با بازیکن یک میلیاردی، 4 میلیارد قرارداد می بندید، چرا نباید دغدغه داشته باشد؛ آقای زنوزی [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)