چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بهار نیوز ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۶

فرهاد مجیدی گزینه هدایت نساجی شد

گروه ورزشی: بعد از تغییر روی نیمکت تراکتور و ماشین سازی اینطور به نظر می رسد که تیم نساجی مازندران سومین تیم لیگ برتری خواهد بود که پیش از فرا رسیدن نیم فصل سرمربی جدیدی را برای ادامه فصل انتخاب خواهدکرد. اینطور که پیداست نساجی به سراغ فرهاد مجیدی رفته و او اکنون گزینه اصلی هدایت قرمزپوشان قائمشهری است. فرهاد مجیدی پس از جدایی از تیم و واگذاری نیمکت به مجید نامجومطلق، پس از فینال جام حذفی تا به امروز تیم جدیدی انتخاب نکرده و حتی پیشنهاد تراکتور تبریز را هم بعد از جدایی علیرضا منصوریان رد کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)