چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۵

ناوشکن سهند تا پایان سال عملیاتی می شود/ 2500 کشتی را ناوگروه های ایران در ...

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر دریادار حبیب الله سیاری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در ارتباط با آخرین وضعیت ناوشکن های نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: امروز ناوشکن های مختلفی توسط نیروی دریایی ارتش در درست ساخت است که پیشرفت آنها بین 10 تا 90 درصد بوده و بالاترین پیشرفت مربوط به ناوشکن سهند است که امیدوارم تا پایان امسال یا در نیمه نخست سال آینده عملیاتی شود. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط