محکومیت باشگاه ... در پرونده ...؛ جای خالی را پُر کنید!
سایر خبرها
ایرج عرب عامل بدهی هنگفت باشگاه پرسپولیس به بودیمیر
که این بازیکن، به این مهاجم کروات پرداخت کند. یعنی در مجموع باشگاه پرسپولیس رسما به پرداخت 475 هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به بودیمیِر محکوم شده است و باید تا دو ماه آینده این مبلغ را پرداخت کند وگرنه از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد. ضمن اینکه امکان اعتراض و رسیدگی به این پرونده در دادگاه CAS وجود ندارد. اگر در زمان ایرج عرب به موقع و به درست در خصوص این موضوع ورود
رضا یلوه: بحث 2 میلیارد تومان درست نیست ؛ در باشگاه پرنفوذ نبودم
ابراهیم شکوری هم گفتم. آقای سمیعی 8 آبان حکم گرفت. همان روز اعلام شد پرونده برانکو تسویه شده است. تا همان روز منابع ورودی به باشگاه می آمد و تبدیل به ارز می شد تا به برانکو برسد. این دلیل نمی شود که باشگاه درآمد نداشته است. ظرف دو هفته با همکاری کل باشگاه نزدیک به 25 میلیارد تومان درآمد به باشگاه آمد و تبدیل به ارز شد تا به برانکو پرداخت شود.
دلخوری بازیکنان پرسپولیس: چرا پول پاداش آسیایی باید به بودیمیر پرداخت شود؟
تعلق می گیرد دو میلیون و هشتصد و بیست هزار دلار است. دو میلیون آن برای حضور در فینال و مابقی برای بردهای قبل از این تیم برای رسیدن به این مرحله است. از آنجایی که زمان رسیدن حکم برانکو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به پایان نرسیده بود باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب 800 هزار دلاری مربی سابق خود نمی توانست روی پاداش آسیایی خود حساب کند اما در مورد پرونده گابریل کالدرون و ماریو بودمیر کروات داستان فرفق
رشید رای بگیرد، تراکتور حق اعتراض به CAS را ندارد!
جعل در قرارداد مظاهری و با علم به اینکه در کمیته استیناف شانس زیادی برای احقاق حق نخواهند داشت به نوعی تیری در تاریکی رها کرده و کار را به این کمیته کشاندند. این درحالی است که به نظر می رسد با توجه به جمیع جوانب و این موضوع که دو کمیته قضایی فدراسیون فوتبال به سود مظاهری و باشگاه استقلال رای دادند، کمیته استیناف هم با توجه به اسناد و شواهد موجود این رای را تایید خواهد کرد. روز گذشته رضا شاه منصوری
ذره بین سازمان های نظارتی روی فوتبال
های فوتبالی گذاشته است. اتفاقی که البته فقط محدود به عملکرد باشگاه ها در مقابل افراد خارجی نیست بلکه نسبت به قرارداد هایی که مدیران باشگاه ها با نفرات داخلی بسته اند هم چنین نظارتی اعمال می شود. عملکرد فاجعه بار مدیران سابق فدراسیون فوتبال در انعقاد قرارداد با مارک ویلموتس، پای قوه قضاییه و سازمان بازرسی را به طور ویژه به فوتبال باز کرد بازرس کل ورزش و امور جوانان
نکته بازی- شجاعی، رحمتی دوم؟
باشگاه است، حالا خبر رسیده علاوه بر حفظ کشتی، آبی ها قرار است در رشته تکواندو هم فعالیت کنند! چه آن موقعی که سعادتمند تیم کشتی راه انداخت و چه حالا، قشنگ معلوم است که آخر این داستان به تراشیده شدن طلبکاران غیرفوتبالی برای استقلال خواهد انجامید؛ درست مثل بازیکنان شطرنج و واترپلوی پرسپولیس که الان دنبال پول شان هستند. اگر شما تا هزار سال دیگر هم به اینها بگویید رئال مادرید با آن عظمتش فقط در 2 رشته
وعده مددی به بازیکنان استقلال برای پرداخت مطالبات شان
احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) به همراه اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره این باشگاه در تمرین آبی پوشان حضور یافت. مددی پس از صحبت های خلیل زاده با فکری و بازیکنان به اعضای تیم قول داد که باشگاه تلاش خود را می کند که تا هفته آینده بخشی از مطالبات پرداخت شود. همچنین اعلام شد هیئت مدیره برای بازی های اخیر استقلال برابر گل گهر و پرسپولیس پاداش در نظر گرفته است.
پرونده بازی پرسپولیس و ذوب آهن در کمیته انضباطی
جلسه کمیته انضباطی در روز دوشنبه(روز گذشته) و رسیدگی به این پرونده منتشر شد و صحبت از احتمال اعلام نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به میان آمد. در شرایطی که از همین حالا باشگاه ذوب آهن طی انتشار بیانیه ای، فدراسیون فوتبال را متهم به حمایت از تیمی خاص کرده است، فدراسیون تصمیم گرفته هیچ صحبتی درباره پرونده تخلف ذوب آهن نداشته باشد. حسین عبداللهی، دبیر پیشین و عضو فعلی کمیته
افشاگری مدیر سابق پرسپولیس؛ پاداش آسیایی پیش خور شده است
پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شده است، گفت: هیچ وقت صحبتی با من نشد و فقط برای قسط آخر برانکو به من اعلام کردند که به کمک نیاز داریم و من هم در مبلغ قسط آخر برانکو کمک کردم تا این پول پرداخت شود و بعد از آن چندین جلسه برای انتخاب مدیرعامل برگزار شد و حتی از من دعوت می شد در جلسات حضور داشته باشم، اما هیچگاه صحبتی مبنی بر حضور من به عنوان مدیرعامل حتی به صورت غیرمستقیم مطرح نشد. در پایان هم باید
یلوه: یک ریال حقوق و پاداش از پرسپولیس نگرفتم
فیلم های منتشر شده از مهدی رسول پناه تصریح کرد: ما انتقاد می کنیم، اما باید نکات مثبت را هم ببینیم. پرونده برانکو چند سال عقب افتاد که در زمان رسول پناه بسته شد و باشگاه یارگیری مناسبی داشت که تیم به فینال آسیا رسید. صرف نظر از آپشن ها، او 95 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد که عدد قابل توجهی بود. نباید کل عملکرد رسول پناه را با فیلم های منتشرشده زیر سوال ببریم. معاون پیشین
بودیمر 80 روز در ایران بود، 15.5 میلیارد می گیرد!
رویداد24 به تازگی این سازمان وارد قرارداد های فوتبال شده و طبیعی است برای آنکه بتواند حق باشگاه ها را بگیرد، پرونده مدیران قبلی را هم بررسی کند. به تازگی فیفا رای پرونده بودیمیر و پرسپولیس را اعلام کرده که خط به خط آن می تواند غم انگیز و ناراحت کننده باشد. اطلاعاتی که از این پرونده فاش شده، می تواند این سوال را جدی تر مطرح کند که زمان برخورد با متخلفان در قرارداد های خارجی نرسیده است؟!
سرنوشت تلخ پاداش آسیایی باشگاه پرسپولیس
، مبلغ 13 میلیاد تومان قرض گرفت تا با تبدیل ریال به یورو، تمام مطالبات باقی مانده برانکو را پرداخت کند. پس از جدایی او، مدیران جدید هم به پشتوانه پاداش آسیایی، 15 میلیارد تومان از یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرض گرفتند تا پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا، مطالبات فصل گذشته بازیکنان را بپردازند. آنها به امید اینکه با قهرمانی در لیگ قهرمانان، درآمد حدود 7 میلیون دلاری نصیب باشگاه می شود، منابعی را
چرا پول پاداش آسیایی باید به بودیمیر پرداخت شود؟
این رای آمده بود باشگاه پرسپولیس باید 475 هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به حساب این بازیکن پرداخت کند که در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر ظرف مدت معین، سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بسته خواهد شد و بعد از پرداخت پول، این محرومیت از بین می رود. همچنین بعد از محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی و در صورتی که عدم پرداخت پول ادامه یابد، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده
پاداش سرخ پوشان نرسیده خرج شد
بپرسید این پاداش چقدراست؟ پاداشی که به نماینده کشورمان به دلیل صعود به فینال تعلق می گیرد دو میلیون و هشتصدو بیست هزار دلار است. دو میلیون آن برای حضور در فینال و مابقی برای بردهای قبل از این تیم برای رسیدن به این مرحله است. ازآنجایی که زمان رسیدن حکم برانکو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به پایان نرسیده بود باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب 800 هزار دلاری مربی سابق خود
ماجرای پاداش های بازیکنان استقلال چیست ؟
ظاهرا غیر از باشگاه که مبلغی را برای هر پیروزی در نظر گرفته، اسپانسر باشگاه هم مبلغ چهار میلیون تومانی را برای هر بازیکن بعد از هر برد مشخص کرده است. اسپانسر باشگاه پاداش سه پیروزی را به حساب باشگاه واریز کرده است و مدیران باشگاه این مبلغ را به حساب بازیکنان واریز کرده اند اما ظاهرا خود باشگاه پاداشی که تعیین کرده بوده را به حساب بازیکنان واریز نکرده است. شنیده می شود مدیران باشگاه برای بازی برابر گل گهر و پرسپولیس پاداشی در نظر نگرفته اند یا اگر تصمیمی در این خصوص گرفته اند هنوز به بازیکنان وعده ای برای پاداش ویژه داده نشده است. ...
شکایت عجیب فولاد از استقلال در پرونده بلبلی/ ابهام درباره دلایل هدر دادن پول در سوئیس
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که فدراسیون فوتبال چندی پیش باشگاه فولاد خوزستان را به خاطر انتقال غیرقانونی محمد بلبلی از سپیدرود محروم و به پرداخت 50 میلیون تومان محکوم کرده بود، حالا سعید آذری مدیرعامل فولاد با تهیه مدارک و ارسال به دادگاه عالی ورزش، از استقلال شکایت کرده است. نکته عجیب اینجاست که آذری مبلغ 22 هزار فرانک سوئیس برای رسیدگی به این پرونده پرداخت خواهد ک
کوهستان بیرحم شمال تهران، ابهام در رکورد مسی و خبر خوب پریا برای ایران
المپیک توکیو شد فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه ای به فدراسیون از پریا شهریاری به عنوان ناظر برگزاری مسابقات فوتبال جهت حضور در المپیک توکیو دعوت کرد. لینک این مطلب را اینجا ببینید. میزبان المپیک توکیو ورود مسافران خارجی را ممنوع کرد ژاپن میزبان سی و دومین دوره بازی های المپیک که از برگزاری رویداد ایمن در سال آینده خبرداده بود، اکنون با افزایش تعداد
سقوط استقلال اهواز به لیگ استان/ علت: عدم پرداخت مطالبات دروازه بان سابق
بازیکنان به دست سازمان لیگ برسد. وی عنوان کرد: از طرفی تا بدهی بازیکنان خارجی سابق تیم پرداخت نشود، استقلال اهواز اجازه شرکت در مسابقات را نخواهد داشت و ما این موضوع را به گوش مسئولان باشگاه رساندیم اما متاسفانه کسی جوابگوی سازمان لیگ نبود تا اینکه 2 روز گذشته نامه ای به دست ما رسید مبنی بر اینکه تیم استقلال اهواز به دلیل تحویل ندادن مدارک بازیکنان، از لیگ دسته سوم کنار گذاشته شد.
اختلاف قیمت در پرونده محرومیت مرادی
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، باشگاه استقلال این روز ها پیگیر وضعیت محرومیت بابک مرادی است. به همین دلیل آبی ها با مدیران باشگاه ماشین سازی هم جلساتی را برگزار کرده اند. باشگاه ماشین سازی با شکایت از بابک مرادی توانسته این بازیکن را به پرداخت غرامت و محرومیت 4 ماهه محکوم کند و به همین منظور مدیران باشگاه استقلال نیز دست به کار شدند تا با پرداخت
چشم های بسته بر حراج بیت المال در فوتبال
/> انتهای راه بی بازخواست! البته این داستان تنها مختص به پرسپولیس نیست. در استقلال فتحی و سعادتمند نیز درست در چنین مسیری گام برداشتند. مسیری که سال هاست مدیران نالایق و بی کفایت دو باشگاه بی هیچ دغدغه ای در آن قدم می گذارند و با عقد قرارداد های بی حساب و کتاب و عدم پایبندی به مفاد آن و بی توجهی به پرداخت به موقع مطالبات، کار را به جا های باریک می کشانند و نه فقط جرائم سنگینی را برای این
پرسپولیس پاداش آسیایی را آتش می زند!
پرسپولیس برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید تا دوباره درآمدزایی هنگفتی از این رقابت ها داشته باشد. شاگردان یحیی گل محمدی با صعود به بازی نهایی 810 هزار دلار به جیب زدند و 2 میلیون دلار هم بابت کسب مدال نقره به دست آوردند تا در مجموع 2.81 میلیون دلار داشته باشند. البته از درآمد فینال احتمالا 5٪ برای تخصیص به خیریه کسر می شود و از مبلغ کلی پاداش نیز تمام جرایم
تبخیر پاداش آسیایی
های ما سراغ چنین انتخاب هایی می روند و نقره داغ می شوند. با این همه اما آنچه رسیدن حکم بودیمیر در این مقطع را کمی غم انگیزتر می کند، تقارن آن با تقلای ستودنی بازیکنان این تیم برای کسب پاداش آسیایی است. در حقیقت طی روزها و هفته های گذشته بازیکنان پرسپولیس سخت تلاش کردند تا توانستند چیزی حدود سه میلیون دلار پاداش از ناحیه حضور موفق در لیگ قهرمانان به دست بیاورند، اما حالا دست کم یک ششم این رقم به
جریمه میلیاردی پرسپولیس به مهاجم گل نزن
اینکه هرازگاهی حکم یک پرونده شکایت از باشگاه هایمان در فیفا به ایران برسد به عادتی تکراری تبدیل شده که گویی سر فوتبال را هر بار بیشتر از قبل به زیر آب فرو می برد! به گزارش مشرق – هنوز یک هفته از تلخی اتفاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه پرسپولیس نگذشته بود که خبر صدور حکم دیگری علیه این باشگاه از راه رسیده و مشکلی بر انبوه مشکلات قبلی پرسپولیس افزود و اینگونه که به نظر می رسد
اخبار کوتاه از فوتبال
قهرمانان 2020 است تا بتواند روی این مبلغ برای پرداخت به بودیمیر حساب باز کند. صدور رای مظاهری تا یکی ، دو هفته دیگر علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از وضعیت این پرونده بی اطلاع هستم زیرا تا روز گذشته که سیستم اتوماسیون کمیته استیناف را نگاه می کردم چنین پرونده ای
پاسخ AFC به درخواست پرسپولیس برای دریافت پاداش آسیایی
باشگاه پرسپولیس در حال مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت پاداش آسیایی خود است و AFC نیز هر بار به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام می کند که پرداخت این مبلغ با توجه به تحریم های موجود کاری نشدنی است. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، باشگاه پرسپولیس ابتدا از AFC خواست تا با توجه به مشکلات مالی فراوانی که دارد، این مبلغ را هرچه سریع تر به حساب باشگاه واریز کند، اما کنفدراسیون
تیم فوتبال بم مدیر فدراسیون نشین ندارد/ داور سر تیم بم را برید
به گزارش خبرگزاری بسیج پرس در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان دو تیم شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان در حالی به تساوی بدون گل رسیدند که تیم بم نسبت به مردود شدن گلش از سوی داور اعتراض دارد. باشگاه شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی با انتشار بیانیه ای تند علیه داوران فوتبال بانوان اعلام کرد: تیم فوتبال شهرداری بم که پرافتخارترین تیم لیگ برتر بانوان محسوب می شود مظلوم واقع شده است
از ترک رئال و پیوستن به اتلتیکو پشیمان نیستم
توانم بگویم دو باشگاه قابل مقایسه نیستند و شباهتی به هم ندارند. اینجا هم تیمی ها، مربیان و سبک فوتبال متفاوتی نسبت به رئال وجود دارد. چیزی که می توانم بگویم این است که در اتلتیکو خیلی خوشحال ترم. اینجا بیشتر بازی می کنم و مثل یک خانواده، دوست و متحد هستیم. این اتحاد در زمین چمن هم به خوبی قابل مشاهده است. اتحاد نه فقط بین بازیکنان که بین همه ارکان باشگاه وجود دارد. از مربیان و سران باشگاه گرفته تا اعضای تدارکات و ..... روز به روز شرایط در اتلتیکو مثبت تر می شود و خوشحالم که به این باشگاه پیوستم. اصلا از ترک رئال پشیمان نیستم. ...
بی اطلاعی کمیته استیناف؛ پرونده شجاع داخلی نیست
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، کمیته تعیین وضعیت به صراحت صلاحیت رسیدگی به این پرونده را از خود سلب کرده است. شجاع خلیل زاده با فسخ یک طرفه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس با باشگاه الریان قطر امضاء کرد. باشگاه پرسپولیس نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد از سوی شجاع معترض است و به همین دلیل به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده است. حالا قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا به این پرونده رسیدگی کند.