سایر منابع:
سایر خبرها
عمر من در پرسپولیس تمام شده و بهتر است حرفی نزنم
به گزارش پایگاه 598، محمدحسین نژادفلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شد. درست در روزهایی که بحث واگذاری باشگاه مطرح بود و حتی عنوان می شد نژادفلاح مدیرعامل پرسپولیس می شود ناگهان او جانشین بهروز منتقمی شد. قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس که حالا در وزارت ورزش مشغول است، می گوید همچنان دلش با پرسپولیس است و دوست دارد باشگاه از این شرایط خارج شود. شنیدن صحبت
وداع رسمی گروه اوهام از فضای موسیقی ایران
توانم نظر بدهم، ولی زندگی شخص من فقط از راه موسیقی (کنسرت و انتشار آلبوم) تأمین می شود و به لطف و محبت شما، در این لحظه و در آغاز شب عید بنده یک انسان ورشکسته مطلق و غرق در افسردگی، اندوه، کینه و خشم هستم. همه نقاط امید من و امکان های درآمد زایی بنده، یکی یکی با سیستم هفته بعد بیا ی شما نابود شد. من که آخرین کنسرتم در خردادماه گذشته بوده و از آن موقع تا کنون مشغول آماده سازی برنامه های
حاتمی کیا در گفتگو با المیادین: حاج قاسم در خاطره ها و رویاهایم جا می گیرد
؟ حاتمی کیا: آرزوی من این بود که کاری درباره چمران بسازم چراکه سه دهه است که در سینما هستم. تا الان که دارم صحبت می کنم در 18 فیلمی که ساختم شاید 17 تای آن درباره هیچ شخصیت و شهید مشخصی من فیلم نساختم و اولین فیلم من هست که درباره شخصیت واقعی دارم صحبت می کنم و کار سختی هم بود. ** دنبال شباهت چ و چگوآرا نبودم/ چمران و چگوآرا انسان هایی بودند که عدالت جهانی برایشان
قلعه نویی: در گذشته برخی بازیکنان هم پول می گرفتند و هم سیاه بازی می کردند
مربی تیم ملی ایران بودم با رفتن بازیکنان ایرانی به لیگ امارات مخالفت کردم اما میکروفن به دستان با من مخالفت کردند. باید ببینیم قلم به دستان چطور قلم می زنند چرا که حذف مقابل کره جنوبی را خیانت دانستند اما حذف مقابل عراق را قهرمانی. دوست ندارم دیگر راجع به این مسئله صحبت کنم. سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان با اشاره به حضور کرمی سرمربی تیم فوتبال دانشجویان اظهار داشت: از حضور کرمی در تمرین استقلال تشکر می کنم و برای او آرزوی موفقیت دارم. انتهای پیام/ به اشتراک بگذارید افسران نظری برای این خبر ثبت نشده است. ...
پسر عموی"عفت" عارف را تهدید کرد
گروه خودمان یا خارج از گروه خودمان باشد. این کار ناشی از علاقه شخصی بنده به توسعه است، وقتی وارد یک موضوعی می شوم که می توانم درباره اش ایده پردازی کنم یا آینده ای را تصویر کنم، خیلی شارژ می شوم و فکر می کنم بخشی از مسئولیت های بنده در مقابل جامعه است. من از سن 20 سالگی که وارد کار اجرایی شدم و در سمت های مختلف تجربه آموختم که این تجربه متعلق به خود من نیست و متعلق به جامعه
گل محمدی:نمی دانم مشکل پرسپولیس با برانکو حل می شود یا نه/با پیروزی در دربی،سرمان را بالا می گیریم
متاسفانه واکنش فدراسیون فوتبال در حمایت از کی روش پس از جام ملت های آسیا خوب نبود. ما می توانستیم بعد از جام ملت ها خیلی محکم پشت سرمربی تیم ملی بایستیم و درباره ادامه همکاری با وی به طور جدی صحبت کنیم. سرمربی تیم ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی کنید این تزلزل فدراسیون در حمایت از کی روش بیشتر به دلیل نتایج نه چندان خوبی است که تیم ملی در جام ملت ها گرفته و انتقادات برخی از
باقری: قرار نیست پستی در پرسپولیس بگیرم/ دیگر به هیچ عنوان قصد ورود به مزایده را ندارم
پیشکسوتان دارد و امیدوارم در کارش موفق باشد. مربی سابق پرسپولیس در خصوص حضور احتمالی برانکو در پرسپولیس تصریح کرد: من اطلاعی از اتفاقاتی که در پرسپولیس می افتد، ندارم و علاقه ای هم ندارم در این باره صحبتی انجام دهم. باقری که چند ماه قبل از آمادگی اش برای خرید باشگاه پرسپولیس خبر داده بود، در پایان درباره اینکه با تغییر شرایط ممکن است به مزایده این باشگاه ورود کند، گفت: دیگر قصد
مجرم اسیدپاش خطاب به قربانی: آنقدر اعمال نفوذ می کنم تا رضایت بدهی!!
اسیدپاشیده و مرا با کسی دیگر اشتباه گرفته است. او اصلا ساکن تهران نبوده و از قم آمده بود. علی گفت: من فقط خواستار اجرای حکم قصاص هستم. دوست دارم آقای اژه ای را ببینم و مشکلم را با وی در میان بگذارم. وی ادامه داد: از طرفی دیگر خبرگزاری های خارجی با من تماس می گیرند و مرا تحریک می کنند تا با آنها مصاحبه کنم اما من می دانم که می خواهند برای خودشان خوراک تبلیغاتی تهیه کنند. می گویند بگو آمنه با تو چه
آغاز اکران فیلم محمد (ص) حداکثر تا4ماه آینده
. قطره ای از اقیانوس بی کران رحمة للعالمین هیچ ادعایی ندارم اما این فیلم قطره ای بود از اقیانوس بی کران مهربانی های رحمة للعالمین این شروع صحبت مجید مجیدی است که این گونه ادامه می دهد: امیدوارم اکران فیلم سینمایی محمد (ص) شروع حرکت درستی در ترویج اسلام ناب محمدی در جهان باشد و بتواند در ادامه حرکت هم موثر باشد. مجیدی درباره حضورش در مشهد و تقدیم فیلم سینمایی محمد (ص) به امام
پایان دوستی چندین ساله با شلیک گلوله
مسلح می کنند و خیال می کردم اگر قبل از هر شلیک ضامن را نکشم گلوله ای از سلاح خارج نمی شود. متهم درباره نقش برادرش در این قتل گفت: کسی که مرا به محل برد و بازگرداند، راننده ای بود که خودرویش را دربستی کرایه کردم و ربطی به برادرم نداشت. فرید اصلا در جریان نبود. در مورد جعل شناسنامه هم باید بگویم من فقط عکسم را روی آن چسباندم تا شناسایی نشوم. هیات قضات بعد از پایان محاکمه، برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
سؤالی که به ذائقه مشاور رئیس جمهور خوش نیامد / تیتر تند خبرگزاری مجلس درباره احمدی نژاد / ضرغامی از شیوه ...
دریاچه نمک 800 مترمکعب آب داریم. بحران مزمنی است که به سمت بحران قطعی می رود. خراسان رضوی 1050 مترمکعب آب دارد و وارد بحران مزمن می شود. این ها خطر است. اگر پیشگیری نکنیم ناچاریم از بین برویم. ادعایی درباره عاملان لغو مزایده پرسپولیس دور دوم مزایده فروش سهام دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال تا پایان سال جاری برگزار می شود. در شرایطی که همه خودشان را برای برگزاری نخستین
حاتمی کیا: سینمای ما معرف واقعی ایران نیست
کارگردان فیلم چ درباره جشنواره فیلم خارجی و حضور ایران در آنها گفت: درباره جشنواره چون معتقدم و از کسانی هستم که در کشور مشهورم به اینکه به شدت علیه جشنواره های خارجی واکنش نشان می دهم نه اینکه جشنواره ها چیز بدی است و این موقعیت ها بد هستند اما ناخودآگاه ما را به سمتی می کشند؛ به بازار و مارکتینگی که خودشان دوست دارند. آن مارکتینگ حرف هایی که در داخل ایران مطرح است، برایش مسئله نیست. او یک
فکر نمی کردم که این همه بین هواداران استقلال محبوب شوم
کنی.برخی معتقدند منظورت بامهدی رحمتی بوده است. در این خصوص توضیح می دهید؟ - من یک صحبت کلی انجام دادم. من در آن مصاحبه کلی صحبت کردم و منظورم خودم بود. من کاری به هیچ کس دیگری ندارم. منظور من این بود استقلال تیم بزرگ و مردمی است. اگر یک روزی ببینم برای استقلال مثمر ثمر نیستم از این تیم جدا خواهم شد. وقتی هم از این تیم جدا شوم برای این تیم آرزوی موفقیت خواهم کرد. هواداران استقلال همیشه از
بنیامین: بمب گذاری در کنسرت وین بیشتر شبیه لوس بازی بود/ بارانا تقریباً همه آهنگ ها را حفظ است
/> بخش اروپایی این تور از هامبورگ آغاز شد، به وین رسید و در لندن تمام شد. در این میان و در حین برگزاری کنسرت دوم در وین، خبر قطع کنسرت در میانه اجرا به دلیل احتمال بمب گذاری در سالن هم منتشر شد که به رسانه های داخلی هم راه یافت. پس از برگزاری آخرین کنسرت اروپا در لندن، با بنیامین که در هتل مشغول استراحت بود، حدود یک ساعت گفتگو کردیم. در این گفتگو که به صحبت های جالبی انجامید، هم درباره
با همه وجود در آسیا برای پرسپولیس بازی می کنم
رضا نوروزی در گفت وگو با فارس، در خصوص شرایط خودش و همچنین تیم فوتبال پرسپولیس صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید: * چند روزی هست که به تمرینات گروهی اضافه شده ای، از وضعیت بدنی خودت صحبت کن. خوشبختانه شرایطم خوب است و نزدیک به 50 درصد آماده هستم و اگر شرایطم همینطور خوب پیش برود، تا دو هفته دیگر کاملاً آماده بازی می شوم و می توانم مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیابازی کنم
تب خرید با جیب خالی/حراج نیستیم ارزان می فروشیم
کلام هستند. از پسر فروشنده می پرسم: حراج هستید؟ با خنده جواب می دهد: ما همیشه حراجیم. قیمت پایین تر از اینجا نمی تونید پیدا کنید. می پرسم: کیفیت جنسانتون چطوره؟ ای بابا! چه انتظاری از جنس به این ارزونی داری؟! چند بار هم بپوشی بسه! ولی از شوخی گذشته، کیفیتش هم خوبه. خانمی در تأیید حرف فروشنده می گوید: من خودم عاشق تنوع ام. دوست دارم رنگ و وارنگ بپوشم، ما که نداریم گرونش رو بخریم. ارزون می خریم عوضش
خواننده سرشناس از ارشاد درخواست کرد غیر مجاز باشد!
سیستم هفته بعد بیا ی شما نابود شد. من که آخرین کنسرتم در خرداد ماه گذشته بوده و از آن موقع تا کنون مشغول آماده سازی برنامه های کنسل شده کنونی بوده ام، به چه شکل باید تا (حداقل) پایان فروردین سال جدید زنده بمانم؟ با کدام درآمد؟! با کدام امید؟! آیا اصلا می توانید این چیز ها رادرک یا حس کنید؟! من از اردیبهشت ماه سال 1391 که مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کردم تا این ساعت به تمامی تعهدات و
گفت وگو با بی خدایی که مسلمان شد
نیازی ندارم. اما یه سری سوالهایی همیشه ذهن من رو بخودش مشغول نگه می داشت مثل اینکه چرا ما اینجاییم؟ هدف زندگی چیه؟ خب حالا زندگی هم کردیم و مردیم. بعدش چی میشه و کجا میریم؟ خب اون موقع هم که هیچ ارتباطی با کاتولیک و مسیحیت نداشتم، پس وقتی رفتم سراغ کتاب های اسلام و منابع اون جواب این سوال ها رو گرفتم. برای همه سوال هام جواب بود. همینطوری که میرفتم جلو و جواب سوالهامو میگرفتم گریه میکردم.نمیدونستم
انتقاد حاتمی کیا از فیلمسازانی که نسبت به سال های دفاع مقدس بی تفاوت هستند(اخبار ادبی و هنری)
مارکتینگی که خودشان دوست دارند. آن مارکتینگ حرف هایی که در داخل ایران مطرح است برایش مسئله نیست او یک چیز دیگر از من می خواهد؛ به جای ماشین مدرن، اگر به جای خانه مدرن، به جای مسائل فلسفی، از من می خواهد موضوعات خیلی خیلی ساده و یک خطی شده از یک موضوع بگویم، اگر اینها را بخواهم بگویم غرب من را می پذیرد و این برای کشور من و فرهنگ کشور من خطرناک است. الان ایران در اذهان مردم دنیا و اذهان حتی مردم خاورمیانه، به نسبت اینکه وقتی می گوییم ایرانی و ایران چطور تعریف می شود؟ آیا سینمای ما همین را دارد؟ معتقدم نه؛ اصلاً هیچ ربطی ندارد برای همین تعجب می کنم که چرا این اتفاق افتاده است. ...
دردسرهای نمکین دوقلوهای دبستان روستایی
وقتی 4 سال پیش وارد این دبستان شدم چند تن از دانش آموزانم دوقلو بودند که این موضوع برایم عجیب بود چرا که در آن زمان خودم نیز یک دوقلوی دختر و پسر داشتم و همه این اتفاقات را از حکمت های خدا دانستم که مأموریت من به عنوان یک معلم این است که بتوانم بخوبی این دوقلوهای خوش قلب را تربیت کنم. وی ادامه داد: با اینکه در شرایط سخت آموزشی در این مدرسه هستم ولی من این مأموریت را دارم که بتوانم با
این زن، زباله تولید نمی کند/عکس
آموخت. در اینجا لورن با خود گفت: آها فهمیدم! او در وبسایتش نوشت: من می خواستم که تاثیرگذار باشم پس زندگی بدون زباله ام را آغاز کردم. این زمانی بود که من تصمیم گرفتم به جای اینکه ادعا کنم عاشق محیط زیست هستم، واقعا این عشقم را ثابت کنم. اگرچه لورن با آغوش باز به استقبال زندگی بدون تولید زباله رفت؛ اما این اصلا راحت نبود. او درباره سختی های این سبک زندگی می گوید: اول از همه خریدن
جریان خواننده قلابی گروه دنگ شو چه بود!؟
با همراهی طاها شجاع نوری در مقام نوازنده ساکسیفون و خواننده انجام شد. کنسرت دنگ شو بعد از این قطعه، طاها شجاع نوری در اولین سخنان خود بیان کرد: دوست داشتن ما قبل از سلام کردنمان شروع شده است و الان خوشحال هستیم که اینجا حضور داریم. برف دیشب، روزهای آخر بهمن و باقی ماندن یک ماه تا بهار آمادگی برای این است که امشب حال خوبی داشته باشیم و امیدوارم این حال خوب در کنار شما و
بیل گیتس به ایران آمده است
. ، من ترجیح میدهم همانطور که هستم شناخته شوم با تمام اشتباهاتم، نه به عنوان کسی، با فضایل موهومی که من نیستم. و...... این قبیل عبارات به طور مداوم با نامهایی، ذیل آنها روی مونیتور تلفنهای همراه دریافت می شود.روزی از فرط سادگی با دیدن عبارتی زیبا به نام یکی ازآشنایان ، رهسپار دیدار او شدم. با شعف و شادمانی خاصی که انشاالله در مدت زمانی که او را ندیده ام، قطعا مطالعات عمیقی داشته
به سکوتم درباره شرایط پرسپولیس ادامه می دهم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، محمد نوری در رابطه با شرایط خودش و پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خودم خدا را شکر خوب است و آماده بازی کردن برای پرسپولیس هستم. وی همچنین اضافه کرد: من مدت هاست که مصاحبه نمی کنم و الان هم قصد ندارم درباره شرایط پرسپولیس صحبتی کنم. در واقع به سکوتم ادامه خواهم داد. انتهای پیام/
همه چیز در مورد آینده درخشان در پرسپولیس
چهره ای نرمال داشت به خبرنگاران گفت: جلسه خوب و پرمحتوایی را برگزار کردیم و قرار شد با قدرت به کارمان ادامه دهیم. وی درباره مذاکره باشگاه با گزینه های دیگر گفت: باشگاه صحبت می کند و من به این مقوله وارد نمی شوم. تا زمانی که هستیم کارمان را با قدرت انجام می دهیم. درخشان درباره اینکه آیا تصمیمی برای رفتن دارد یا خیر، گفت: به بحث های فرعی پاسخی نمی دهم. حسین عبدی هم که قصد
عنایتی: تا سامره مو بکارد بازنشسته نمی شوم
گل شود. تا وقتی مو بکاری در لیگ بازی می کنم عنایتی در جواب علی سامره که گفته بود الان بهتر است رضا عنایتی به جای بازی کردن در لیگ دندان مصنوعی بگذارد پاسخ داد که؛ از قول من به آقای سامره که از دوستان نزدیک و خوب من است بگویید تا وقتی مو بکاری من باز هم در لیگ بازی می کنم.(می خندد)ما هر دو دوست هستیم این حرف ها هم از روی شوخی است نه من خودم به کسی توهین کرده ام نه زبانم چرخیده که به کسی توهین کنیم چون همه ما آدم هستیم و به اندازه ای که لیاقت داشتیم به حقمان رسیده ایم و من اعتقاد ندارم که به هر چیزی متوسل شود تا به خواسته هایش برسد. ...
بادامکی: بازی در پرسپولیس آرزویم بود
حضور خود در پرسپولیس گفت: من برای پیوستن به این تیم به چیزی فکر نکردم چون خواسته قلبی من این بود که روزی سرخپوش شوم، بعد از اینکه دیدم این پیشنهاد در زمان آقای آری هان و با درخواست ایشان به من داده شد اصلا درنگ نکردم و سریع به جایی که علاقه داشتم پیوستم. من شش سال جمع آنها بودم و به غیر از سالهای 87 و 88، دوران فوق العاده ای را سپری کردم. در سال 87 متاسفانه مصدوم شدم و سال 88 هم به دلیل اینکه در تیم
حاج محمدی: همیشه یک پای درگیری ها هستم
ورزشگاه آمدند، خیلی از آنها ممنون هستیم. ما با کسب یک پیروزی شیرین و آنها با حمایتشان غیرت ایرانی را نشان دادند. این بازیکن درباره اینکه بی تجربگی جوان هایشان در رقابت های آسیایی به آنها ضربه نمی زند نظرش را اینگونه بیان کرد: من این مساله را قبول ندارم ، جوان هایی که داریم همه شان باتجربه هستند مثلا شما بیرانوند و پورعلی گنجی را در نظر بگیرد آنها تا دو هفته پیش در جام ملت ها ی آسیا حضور
لطیفی: کاظمی در راه آهن نتیجه می گیرد
به راه آهن به عنوان یک تیم با ریشه داشتم دوست نداشتم این اتفاق بیافتد. اما از پیش عنوان کرده بودم که بعد از بازی با پدیده اگر مشکلات مالی حل نشود، به خاطر فشار زیادی که به من آمده از راه آهن می روم. بازیکنان ما در دیدار مقابل راه آهن با ماشین های شخصی خودشان به اصفهان آمدند، یعنی شما ببینید که من در چه شرایطی تیم را جمع کردم. گفته بودم اگر تیم سقوط کند خودم را دار می زنم من
تشکر نویسنده "عباس دست طلا" از رهبری
شما باید کتابت را امضا کنی و به آقا هدیه بدهی. رسم این نیست که آقا امضا کنند؛ اما با سماجت بسیار و پس از درخواست های مکرر از اطرافیان، اجازه می دهند که با آقا صحبت کنم. می گویم من به امضای آقا نیاز دارم. موقع خداحافظی خودم را به آقا معرفی می کنم. محبوبه معراجی پور، نویسنده داستان، زندگینامه داستانی و همچنین کتاب عباس دست طلا هستم. آقا با نگاهی آمیخته به مهر به من