چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۰۳:۰۳

نیمی از مُدول اول تصفیه خانه هفتم آب تهران در مدار بهره برداری است

خبرگزاری تسنیم: معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یک وعده ای داده بودند که 30 میلیارد تومان برای پروژه انتقال آب از سد ماملو که تصفیه خانه هفتم را نیز شامل می شود در سال 93 پرداخت شود که تا امروز این رقم پرداخت نشده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)