پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۶:۱۳

تصویری از شیشه کشی یک معتاد در متروی تهران

در هفته های گذشته، بحث معضلات معتادان شوش و دروازه غار و ساماندهی آنها، بسیار سر زبان ها افتاده است. شهرداری هم طرحی برای ساماندهی آنها دارد. اما این طرح به اعتقاد برخی از کارشناسان ازجمله تعدادی از اعضای شورای شهر، موجب کوچ معتاد از بوستان های محله هرندی به مناطق دیگر شهر می شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)