چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تبریزمن ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۱

سقوط پهپاد در شوش خوزستان

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان از سقوط یک فروند پهپاد در شهرستان شوش خبر داد. به گزارش تبریزمن، قدرت الله دهقان در گفت و گویی با بیان اینکه این پهپاد ظهر امروز (30 آبان) در یکی از روستاهای شهرستان شوش سقوط کرده است، اظهار کرد: لاشه این پهپاد جمع آوری و در اختیار نیروهای هوافضا قرار گرفته است. وی افزود: بررسی های بیشتری برای علت و شناسایی این پهپاد انجام خواهد شد. معاون انتظامی استانداری خوزستان گفت: اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد و این سقوط خسارتی به دنبال نداشته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)