دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
رویش ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۵

علت سقوط پهپاد نظامی در شوش در دست بررسی است

شنبه ، 30 آبان 1394 ، 16:15 معاون امنیتی استاندار خوزستان با تائید خبر سقوط یک فروند پهپاد نظامی در شهرستان شوش گفت: این پهپاد نظامی بوده و علت سقوط آن همچنان نامعلوم است. به گزارش رویش نیوز به نقل از فارس، قدرت الله دهقان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تائید خبر سقوط یک فروند پهپاد نظامی در شهرستان شوش اظهار کرد: این پهپاد نظامی بوده و علت سقوط آن همچنان نامعلوم است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)