پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تازه ترین ها ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۷

استقلال فاقد تاکتیک و برنامه بود/ نقطه ضعف مشابه با دربی داشتیم

رضا رجبی در گفتگو با مهر درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا در لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: نیمه اول بازی استقلال و سایپا بار فنی چندانی نداشت و نیمه دوم بعد از گل سایپا بازی گرم و استقلال یکپارچه به سوی دروازه سایپا حمله ور شد. نارنجی پوشان از آن به بعد به دنبال ضد حمله بودند. البته در تمام دقایقی که آبی پوشان به سوی دروازه سایپا حمله می کردند، هیچ طرح و برنامه و یا تاکتیک کلاسیکی برای این حملات به چشم نمی خورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)