دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۳:۳۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 5 فروردین 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 فروردین 1397 الف 2 فروردین 1397 الف 3 فروردین 1397 الف 4 فروردین 1397 الف 5 فروردین 1397 الف 6 فروردین 1397 الف 7 فروردین 1397 الف 8 فروردین 1397 الف 9 فروردین 1397 الف 10 فروردین 1397 الف 11 فروردین 1397 الف 12 فروردین 1397 الف 13 فروردین 1397 الف 14 فروردین 1397 الف 15 فروردین 1397 الف 16 فروردین 1397 الف 17 فروردین 1397 الف 18 فروردین 1397 الف 19 فروردین 1397 الف 20 فروردین 1397 الف 21 فروردین 1397 الف 22 فروردین 1397 الف 23 فروردین 1397 الف 24 فروردین 1397 الف 25 فروردین 1397 الف 26 فروردین 1397 الف 27 فروردین 1397 الف 28 فروردین 1397 الف 29 فروردین 1397 الف 30 فروردین 1397 الف 31 فروردین 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۶    
وزیر اقتصاد از تدوین برنامه تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی در این وزارتخانه خبر داد و 6 راهبرد آن را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۰:۲۰    
در حال حاضر در محورهای منتهی به شمال کشور، آزادراه تهران-قم و تهران کرج و محورهای منتهی به خراسان رضوی ترافیک نیمه سنگین، پرحجم و روان در جریان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۵    
باغ گیاه شناسی و تاریخی ارم شیراز در ایام نوروز، میزبان گردشگران مختلف از نقاط مختلف کشور است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۲۱:۲۴    
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۲۰:۴۶    
در کتاب های زیست شناسی تاکید شده که فتوسنتز کنندگان شامل گیاهان، بعضی آغازیان و بعضی باکتری ها هستند اما به تازگی حلزونی مشاهده شده که عمل فتوسنتز انجام می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۷    
لس آنجلس سنگین ترین ترافیک را در بین تمام شهرهای بزرگ دنیا دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۳    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با یادآوری مکالمه خود سه سال گذشته خود با وزیر خارجه سعودی درباره جنگ یمن، گفت که مردم یمن وارد چهارمین سال مقاومت علیه اشغال گری عربستان شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۸    
منصور امینی رییس سازمان فضای مجازی سراج در رشته توئیتی در اکانت شخصی خود نوشت : تحقق شبکه ملی اطلاعات و حمایت از سرویس های بومی و ایرانی وظیفه شورای عالی فضای مجازی،وزارت ارتباطات ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۸    
مشخصه باتری برای برخی از کاربران یکی از نکات مهم به حسب می آید. کسی علاقه ندارد پشت سر هم و پی در پی گوشی تلفن همراه خود را به شارژ بزند علاوه بر این همیشه هم امکان به شارژ زدن گوشی مهیا نیست ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۷    
فرمانده انتظامی تهران در تماس تلفنی با نماینده ولی فقیه در لرستان، از مردم استان عذرخواهی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۱    
همه ما می دانیم که با خوردن، مشکلات روحی ما به صورت سحرآمیزی حل نخواهد شد، اما خوردن مواد غذایی ناسالم می تواند زمینه ساز ایجاد مشکلات روحی شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۴:۰۵    
سروش جمشیدی شب گذشته در برنامه دورهمی، کنایه سنگینی به برج مراقبت فرودگاه زد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۰    
حجت الاسلام منتظری گفت: گرایش مردم به سمت خودرو های خارجی به این دلیل است که کیفیت خودر وهای داخلی به نحوی نیست که بتواند رضایت مردم را جلب کنند و متاسفانه به صورت یک اختاپوسی در آمده و ریشه در بعضی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: عبارت حجاب اجباری واژه ای غلط است و الزام با اجبار تفاوت دارد. حجاب الزامی است نه اینکه اجباری باشد و هر جا که قانونی باشد الزامی در کنار آن وجود دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۲    
سفیر اسبق ایران در لبنان گفت: سیاست های ایران هراسی آل سعود از استیصال ریاض در برابر سیاست های شکست خورده اش در منطقه نشات می گیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۱۲    
'حیدر العبادی' نخست وزیر عراق در پی عملیات اخیر داعش علیه نیروهای نظامی این کشور در اظهاراتی انتقادی گفت: مسوولان سرگرم انتخابات و تروریست ها درحال عملیات هستند
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۸:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشته و زحمی شدن سه نفر در پی تیراندازی در عروسی خبرداد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۵۷    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی با قید دوفوریت برای الزام دستگاه های دولتی به منظور خرید کالاهای ایرانی در مجلس خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۶    
محمد معتمدی ضمن ارائه گزارشی از سفر چند روز خود به اروپا برای برپایی چند کنسرت نوروزی از دلایل حضورش در برنامه دورهمی سخن گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۱    
با توجه به کاهش محبوبیت ماکرون و افزایش نارضایتی ها از وی، اعتراضات گسترده در فرانسه می تواند زمینه را جهت شکست او در انتخابات ریاست جمهوری سال 2022 را فراهم آورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۵    
معاون رئیس جمهور با اشاره به دستیابی به اهداف کاهش تصادفات، افزایش قابل ملاحظه سفر و کاهش نارضایتی ها در نوروز 97 گفت: همچنین تلاش می کنیم با پیگیری و به نتیجه رساندن طرح تعطیلات زمستانی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۴    
اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان برگزاری اولین جلسه علنی مجلس در سال جاری اظهار داشت: اولین جلسه علنی مجلس در سال 97 در روز (سه شنبه 14 فروردین برگزار می شود. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۲:۵۸    
روستای تنگی سر یکی از روستاهای استان کردستان است که در ابتدای منطقه ی ژاورود شرقی(دوداو) و همچنین در مسیر چشمه های همیشه جاری منتهی به رودخانه سیروان واقع شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۷    
جنگل حرا در تنگه خوران، بین جزیره قشم و بخشی از استان هرمزگان (فاصله بین شمال جزیره قشم و بندر خمیر) در گستره ای معادل 200 کیلومترمربع پدید آمده که از تنوع زیستی بالایی برخوردار است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۲:۳۱    
در پی تسلط نیروهای ارتش ترکیه و شورشیان ارتش آزاد بر شهر عفرین سوریه زندان این شهر نیز تصرف شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۲:۳۱    
در تصویر زیر یک بادگیر زیبا در ابرکوه یزد را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۶    
موشک سجیل اولین موشک دوربرد سوخت جامد ایران و از نسل موشک های بالستیک است که در تاریخ 22 آبان ماه سال 1387 در زمان مصطفی محمد نجار وزیر دفاع وقت با موفقیت آزمایش شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۰    
تارنمای وبلاگ 'لوبلاگ'، با اشاره به انتخاب 'مایک پمپئو' و 'جان بولتون' به عنوان وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا، از تیم جدید رئیس جمهوری آمریکا به عنوان باند شرارت یاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۵    
رهبر جنبش انصارالله یمن تهاجم مشترک عربستان و آمریکا به یمن را بزرگترین نبرد در صحنه بین الملل دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۵    
در آستانه چهارمین سال جنگ علیه یمن به رهبری عربستان سعودی، می توان گفت، مناطق مختلف آن از شمال و مرکز و جنوب به تونلی تاریک برای عربستان و متحدانش تبدیل شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۰    
جان بولتون در اولین مصاحبه بعد از معرفی توسط رئیس جمهور آمریکا به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته که تصور نمی کند برجام اصلاح پذیر باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۸    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: تسویه سود سهام عدالت گروه روستاییان و عشایر از امروز (پنجم فروردین) به تدریج آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۱۸    
باغ وحش کاسیت خرم آباد به علت عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی در تاریخ 5 فروردین 97 تعطیل شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۱۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتصابات اخیر در کاخ سفید به خصوص تغییر مشاور امنیت ملی ترامپ را نشان از اقدامات هدفمند دولت آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت که هدف نهایی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۸    
مطالعه محققان دانشگاه پنسیلوانیا در آمریکا نشان می دهد، گرسنگی سبب کاهش احساس دردهای مزمن در بدن می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۷    
اکبر نبوی فعال رسانه ای و منتقد سینما در فضای مجازی از پرسش و پاسخهای برنامه دورهمی انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۷    
در این کتاب خرس کوچولویی درصدد بازی با خواهر و برادر کوچک خودش است. اما راه و روش آن را نمی داند. مادر او را راهنمایی می کند اما هر بار خرس کوچولو کاری که به ذهنش می رسد را انجام می دهد که غلط است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۲    
وکیل بابک زنجانی با رد خبر اجرای قریب الوقوع حکم اعدام موکل خود اعلام کرد: اقدامات مثبتی جهت پرداخت بدهی در حال انجام است که مراجع ذیصلاح از آن مطلع هستند و امیدوارم در سال جدید این تلاشها به ثمر ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۲    
یک دیپلمات اسبق آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده در حال حاضر شاهد خطرناک ترین لحظه خود در تاریخ جدیدش است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۶    
نخستین جلسه هیات وزیران در سال جدید و در اولین روز کاری، عصر یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۱    
وزارت دفاع عراق در واکنش به اعلام آغاز عملیات نظامی از سوی ترکیه در شمال این کشور، اعلام کرد از هر گونه عملیاتی در این خصوص بی اطلاع است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۱    
آتش سوزی در یک مرکز تجاری در منطقه سیبری روسیه جان 4 کودک را گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۱    
ولیعهد عربستان در جدیدترین سخنان خود در خصوص یمن مدعی شد که کشورش از هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع انسانی در یمن دریغ نکرده است!
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۱    
در نظرسنجی از 21 هزار نفر در سراسر جهان مشخص شد سوئیس، لوکزامبورگ و پاناما بهترین فضا را برای کسب وکارها فراهم کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۶    
نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: در آتش سوزی شب گذشته 5 چادر و 8 کانکس در آتش سوخت اما به هیچ فردی آسیبی وارد نشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۶    
عطسه یک واکنش نسبت به تحریک کننده ها و راهی برای بینی است که از میکروب ها خلاص شود. تقریبا هر ذره ای می تواند بینی را تحریک کرده و باعث عطسه شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۰    
رولان دوما، وزیر خارجه اسبق فرانسه گفت که اندیشه جنگ در سوریه زاده ناتو در ادامه جنگ دیرینه اش با روسیه و همپیمانانش است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بلیت نیم بها در سالن سینماها تا پایان تعطیلات نوروزی ارائه نمی شود و این طرح در این ایام اجرا نخواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
مشاور پارلمانی شهردار تهران گفت: استعفای اقای نجفی از شهرداری تهران وی فعلا مسکوت مانده است اما اگر مجلس، دولت و شورا از نجفی حمایت کنند، وی از استعفاء منصرف می شود. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور کشورمان به دعوت رسمی روسای جمهوری ترکمنستان و آذربایجان، از روز سه شنبه 7 فروردین ماه به این کشورها سفر می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۹    
نماینده یهودیان ایران در مجلس گفت: عدم مصاف با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نه یک مساله سیاسی بلکه جزو چارچوب اصلی اعتقادی نظام و جزء مسائل زیربنایی است و نادیده گرفتن این موضوع در واقع باعث می شود که ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۴    
کنایه های مهران مدیری در دورهمی به مناظره های انتخابات اخیر ریاست جمهوری: از حالت چشم و ابرو مشخصه که دارند به هم پیغام می دهند که زونکن را بازی کنی زونکنت را باز می کنم!
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۸    
شرکت هواپیمایی ملی پرتغال بابت لغو یکی از پروازهای خود به دلیل مستی کمک خلبان عذرخواهی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۳    
نشریه فارین پالیسی در تازه ترین مطلب خود به موضوع خروج ژنرال مک مستر از تیم ترامپ و آغاز فعالیت جان بولتون، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل به عنوان مشاور امنیت ملی ترامپ پرداخته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که عملیات نظامی این کشور علیه عناصر پ.ک.ک در شمال عراق شروع شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۱    
مطابق مادّه 22 قانون ثبت اسناد و املاک کشور، دولت فقط کسی را که ملک به اسم او ثبت شده و یا کسی که ملک مزبور به او منتقل گردیده و این انتقال نیز در دفتر املاک به ثبت رسیده و یا اینکه ملک مزبور از مالک ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۱    
محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی دیروز در توییتر، نسبت به استفاده از کالای خارجی در آستان قدس رضوی انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۱    
نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر نقش راه آهن در توسعه استان همدان گفت: راه آهن تهران - همدان - سنندج برقی و سریع السیر می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۶    
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: مسافران تا اطلاع ثانوی به محور هراز برای عزیمت به شهرهای شمالی مراجعه نکنند، چراکه این محور به سمت تهران یکطرفه شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۶    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آغاز چهارمین سال جنگ ویرانگر یمن و تجاوز نظامی نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به این کشور و ادامه محاصره ظالمانه علیه مردم یمن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۱    
اداره کل هواشناسی خوزستان وقوع گرد و غبار محلی و بارش های پراکنده را طی امروز و فردا در مناطقی از استان پیش بینی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۱    
مراسم یادبود داریوش شایگان روز پنج شنبه برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۱    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت که آمریکا با انتصاب جان بولتون سیاست اخذ امتیاز بیشتر در قبال برجام را دنبال می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: برای یک کشور به ظاهر ابرقدرت مایه شرمساری است که مقام مسئول امنیت ملی آن حقوق بگیر یک فرقه تروریستی با سابقه کشتار 17 هزار نفر از شهروندان بی گناه ایران باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
ایبوپروفن همانند آسپرین و ناپروکسن، نوعی از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID) است. این داروها می توانند آسیب جدی به دیواره داخلی معده وارد کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۳    
مدیر اجرایی سازمان غذا و برنامه جهانی سازمان ملل اعلام کرد: در دو سال گذشته گرسنگی در سراسر جهان به بالاترین حد خود رسیده است که جنگ ها نیز به آن دامن می زند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۲    
داده های رسمی نشانی می دهد آمریکا بیش از 800 پایگاه نظامی در بیش از 70 کشور جهان دارد که بخش عظیمی از این نیروها در مناطق جنگی خاورمیانه حضور دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۱    
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شوراری اسلامی گفت: کاهش جلسات صحن علنی مجلس، در سال 97 به طور جدی پیگیری می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۵    
به تازگی تصویر پانوراما جدیدی از بین الحرمین کربلا منتشر شده است که زیبایی های معنوی این مکان مقدس را بیش از پیش به نمایش می گذارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۵    
صدها هزار تن در ده ها شهر آمریکا و کشورهای دیگر در حمایت از وضع قوانین سخت تر برای کنترل اسلحه در ایالات متحده راهپیمایی کردند
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۹    
طرح مسکن استیجاری باید از سوی دولت به مرحله اجرایی برسد تا برخی از مشکلات اجاره نشینی در کشور برطرف شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۸    
خودروهای مسافرتی به چند گروه مختلف تقسیم بندی می شوند و امروزه وجود چنین خودروهایی در زندگی تبدیل به یک امر ضروری شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۸    
مصرف بنزین در روز شنبه (چهارم فروردین ماه) به میزان 93 میلیون و 400 هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۸    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 85 درصد از تصادفات در این ایام نوروز منجر به جرح و فوت شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
مطالعات نشان می دهد اثرات منفی ناشی از بخار سیگارهای الکترونیکی بر روی زایمان ها همانند دود ناشی از سیگارهای مرسوم است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
برنامه دورهمی امشب (5 فروردین ماه) میزبان مهدی سلطانی و گروه موسیقی پازل بند می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۸    
با افزایش احتمال خروج آمریکا از برجام، اتحادیه اروپا موضوع ایجاد چتر حمایتی، شامل ارائه خطوط اعتباری برای حمایت از شرکت های معامله کننده با ایران را مورد بررسی قرار داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۷    
برداشت و خرید تضمینی گندم در حالی از فردا (دوشنبه) آغاز می شود که دولت با نقض قانون و با گذشت 6 ماه از موعد قانونی، هنوز نرخ خرید را اعلام نکرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۲    
رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها در طول 14 ماه گذشته تلاش زیادی برای تضعیف و از بین بردن برجام انجام داده و تا امروز نتوانستند در این زمینه کاری از پیش ببرند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۱    
روحانی در دیدار نوروزی با جمعی از کارگزاران نظام و مدیران دستگاه ها
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۱    
مروری بر سیر اقدامات و تصمیمات امام خمینی نشان خواهد داد که ایشان سال ها برای جلوگیری از انحراف حسینعلی منتظری تلاش کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۰    
اظهارات ولیعهد سعودی در خصوص اینکه چنانچه ایران بمب اتمی داشته باشد عربستان نیز همین کار را خواهد کرد با سوال ها و اما و اگرهای زیادی همراه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۴    
پرویز مرد. یک جوانِ خوب مرد. ساکت و ساده و آرام و خجالتی بود که فقط درس خواند و باسواد شد. هیچ کار بدی نکرد و در مقابل، هیچ کس هم برای او کاری نکرد
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۴    
یک زن جوان با زیرکی خاص توانست تعدادی زیادی عروسک را از یک دستگاه اسباب بازی فروشی به سرقت ببرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۹    
آتش سوزی که از بامداد امروز (یکشنبه 5 فروردین) در جنگل های روستاهای سوستان پشت، زمیدان، مراد دهنه و مشکات سرا در اطراف شهرستان لاهیجان شروع شده اشت همچنان ادامه دارد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۴    
انتظار آن است که جنابعالی ونیز عوامل ساخت آن میان برنامه و آن مسابقه از این مردم حداقل عذر خواهی رسمی نمایید و در عمل جبران گذشته شود و این میان برنامه با نشانه و هویت مردم عرب اصلاح شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۴    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یگان های عملیاتی انتظامی استان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان یک تن و 451 کیلوگرم مواد مخدر کشف و چهار قاچاقچی را دستگیر کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۴    
در اولین روز کاری بورس تهران در سال 1397 فعالان بورسی شاهد بازاری کم حجم بودند؛ شاخص کل در روندی آرام 135 واحد رشد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۸    
آتش سوزی در مناطق جنگلی منطقه گردشگری اشکورات رودسر مهار شد. به گزارش تسنیم از رودسر، آتش سوزی در مناطق جنگلی منطقه گردشگری اشکورات رودسر با همکاری مردم، بسیج، منابع طبیعی و نیروهای امدادی مهار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۸    
جنگنده های سوخو 35 روسی توانایی زیادی در انجام مانورهای هوایی دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۸    
وزیر اطلاعات با تاکید بر ضرورت بهره گیری مطلوب از سطح بالای امنیت کشور برای اجرای پروژه های مهم صنعتی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۸    
به جرات کشتی ایران یکی از پرفراز و نشیب ترین سال های خود را سپری کرد؛ از عنوان نهمی آزادکاران در رقابت های قهرمانی جهان تا خطر تعلیق که با استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۳    
صید ماهی اوزون برون 600 کیلویی در جویبار طی اولین روزهای سال جدید
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل مدیریت بحران گلستان از اطفاء کامل آتش سوزی در اکثر مناطق جنگلی استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه تمدید یک ساله ماموریت گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران را فاقد وجاهت و پشتوانه حرفه ای عنوان کرد و گفت: گزارشگری که با چنین پشتوانه شبهه داری به این سمت منصوب شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۷    
بخش مسکن در سال 96 بار دیگر ارتباط و وابستگی شدید خود با اقتصاد کشور را به نمایش گذاشت. شاید بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر اساس روند سنتی بازار مسکن و نمودار رکود و رونق این بخش، از ابتدای سال 96 ...
  • ۱