سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۴:۴۸Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 23 فروردین 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 فروردین 1397 الف 2 فروردین 1397 الف 3 فروردین 1397 الف 4 فروردین 1397 الف 5 فروردین 1397 الف 6 فروردین 1397 الف 7 فروردین 1397 الف 8 فروردین 1397 الف 9 فروردین 1397 الف 10 فروردین 1397 الف 11 فروردین 1397 الف 12 فروردین 1397 الف 13 فروردین 1397 الف 14 فروردین 1397 الف 15 فروردین 1397 الف 16 فروردین 1397 الف 17 فروردین 1397 الف 18 فروردین 1397 الف 19 فروردین 1397 الف 20 فروردین 1397 الف 21 فروردین 1397 الف 22 فروردین 1397 الف 23 فروردین 1397 الف 24 فروردین 1397 الف 25 فروردین 1397 الف 26 فروردین 1397 الف 27 فروردین 1397 الف 28 فروردین 1397 الف 29 فروردین 1397 الف 30 فروردین 1397 الف 31 فروردین 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۳    
پدر و پسری که در تهران آدم خواری کرده اند هولناک ترین پرونده را رقم زدند. بقیه جسد خورده شده هنوز پیدا نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۲    
رئیس جمهور روسیه در تماسی تلفنی با نخست وزیر اسرائیل از وی خواست تا هیچ کاری که منجر به بی ثباتی سوریه شود، انجام ندهد. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۴    
مدیر پیام رسان سروش از انتشار نسخه جدید این پیام رسان با خدمات باکیفیت تر برای کاربران خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۱    
مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: برخی از نسخ دارویی نیازمند تایید یا تشکیل پرونده در داروخانه ها یا در واحد های تایید داروی ادارات کل استانی و یا ادارات تابعه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۰    
امروز عده ای از طلاب به جای پرداختن به متن دین و پیگیری کردن آرمان های اصیل اسلامی، گرفتار حواشی مذهبی هستند که نه گره ای از دنیای مردم می گشاید و نه آخرت آنها.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۹    
در پی اعلام برائت 43 نفر از وزرا و معاونین رئیس جمهور دولت نهم و دهم، اسامی برخی افراد که انتطار می رفت در این لیست باشند، اما نبود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۴    
جاده های چالوس و هراز شنبه 25 فروردین یکطرفه می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۲    
سیاست های یک سال گذشته کاخ سفید در قبال سوریه به اندازه ای متناقض، متشتت و نامشخص بوده که برخی خط مشی دونالد ترامپ در این زمینه را مزورانه و گروهی جنون آمیز توصیف می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۰    
جدیدترین شماره نشریه خط حزب الله با عنوان چرا یک سیاستمدار دچار خطای در تحلیل می شود؟ به ماجرای نامه نگاری نهضت آزادی به امام خمینی در دهه 60 می پردازد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۶    
شرکت خودروسازی آلمانی پورشه محصولی جدید به نام 919 Evo که از سرعتی بیش از خودروهای فرمول 1 برخوردار است را مهیای حضور در میادین رقابتی می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۹    
کارسخت، رژیم غذایی نامناسب و بالا و پایین شدن فشار باعث بوجود آمدن تغییرات و مشکلاتی در پاهایتان می شود. اما مشکلاتی که در پاها بوجود می آید می تواند منجر به مشکلات جدی تری در دیگر نقاط بدن شود. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: منتظر اینکه در آن طرف مرزها چه تصمیمی برای برجام می گیرند، نمی مانیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: بسیار وقیحانه است، تا مشکلی در جامعه به وجود می آید، عده ای سریعاً در مقام مقایسه جامعه فعلی با رژیم گذشته بر می آیند و می گویند در زمان شاه ملعون چنین نبود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۹    
ادعای وقوع حمله شیمیایی در دوما در منطقه غوطه شرقی دمشق، مهم ترین موضوعی است که در چند روز گذشته عرصه معادلات بین المللی را تحت تاثیر قرار داده و تنش های دیپلماتیک پیرامون این موضوع جای خود را به یک ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۵    
علت اصلی تغییر رنگ دادن دندان هایتان نوشیدنی ها و خوراکی هایی است که می خوریم. غذاها و نوشیدنی های تیره رنگ مانند چای، قهوه، نوشابه، انار، انگور و بلوبری بیشترین تاثیر را روی دندانهایتان می گذارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۳    
حکایت دختری را از نظر می گذرانید که مدعی بود درگیر بیماری سرطان شده است در صورتی که حقیقت چیز دیگری بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۷    
سران دو کشور تاثیرگذار اروپایی قرار است طی روزهای آتی به آمریکا بروند تا آخرین تلاش ها را برای حفظ برجام(برنامه جامع اقدام مشترک) به کار گیرند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۹    
آیت الله جوادی آملی عنوان کرد: قرآن که یک کتاب جهانی است و ادعای مدیریت و اداره جهان را دارد، در رابطه با اقتصاد می گوید که ثروت جامعه باید در دست عموم مردم باشد و هرکس بنا بر استعدادش آن را در ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۹    
کارشناس مرکز مطالعات راهبردی مرکز الاهرام مصر با اشاره به سناریوهایی که درباره حمله احتمالی آمریکا به سوریه مطرح است، گفت: هدف آمریکا از این حمله، ایران، روسیه و حزب الله خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۶    
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت، آنچه به عنوان حقوق شهروندی در قوانین مختلف مشخص شده و نظام اداری ملزم به تامین آنهاست، حقی است که نباید به شهروندان فروخته شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۷    
ورزش3 : طرفداران یوونتوس که بعد از حذف تیم شان از لیگ قهرمانان، از مایکل الیور، داور انگلیسی، به شدت عصبانی اند، اکنون به دنبال پیدا کردن رابطه ای بین او و باشگاه رئال هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۹    
رئیس دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: خبر برخی از رسانه ها مبنی بر کاهش ساعات دروس دینی و قرآنی در آموزش و پرورش صحت و واقعیت ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۷    
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت درباره تعقیب و گریز یک دستگاه سمند در نیاوران تهران و تخریب 5 دستگاه خودروی عبوری سخن گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۳:۳۲    
برزیل در جام جهانی 62 شیلی موفق شد برای دومین بار به قهرمانی در جام جهانی برسد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۳:۲۰    
معاون پارلمانی رییس جمهور با رد برخی اظهارات درباره وجود اختلاف میان دولت و مجلس، گفت: کماکان روابط مان با مجلس و هیات رییسه خوب است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۰    
راننده این خودرو خوش سلیقه با تغییراتی اساسی پیکان قدیمی را در ظاهر تبدیل به یک خودروی مدل بالای کروک کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۶    
لیلا بلوکات بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران؛ با انتشار یک عکس، صفحه شخصی خود را به روز کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۶    
نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع بررسی تنش ها بر سر سوریه آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۲    
معاون پارلمانی اتاق بازرگانی ایران گفت: طرح معافیت تولیدکنندگان از مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۸    
نماینده روسیه در سازمان ملل با بیان اینکه اولویت نخست مسکو ممانعت از وقوع جنگ است، گفت نمی تواند احتمال بروز درگیری میان آمریکا و روسیه در سوریه را رد کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۸    
کابینه دولت انگلیس با درخواست نخست وزیر این کشور برای همراه شدن لندن با آمریکا و فرانسه در اقدام نظامی احتمالی علیه سوریه موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۴    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امسال برای ایجاد یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی در کشور برنامه ریزی کردیم که سهم استانها باید در این زمینه مشخص شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۴    
ارتش یمن شهرک صنعتی جیزان عربستان را هدف حملات موشکی خود قرار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۰    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 80 سرنشین خودروهایی که در سیل این استان گرفتار شده بودند توسط امدادگران هلال احمر اسکان داده شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به توئیت جدید رئیس جمهوری آمریکا که گفته بود دولتش تروریسم در سوریه را نابود کرد، به کنایه گفت: هنوز دنیا بابت عراق درحال تشکر از آمریکاست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۹    
امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مردم به شایعات توجه نکنند، گفت: دشمنان می خواهند با فشار اقتصادی مردم را از انقلاب اسلامی جدا کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۱    
دونالد ترامپ یک سال پس از خروج از پیمان تجاری اقیانوس آرام، به مقام های تجاری آمریکا دستور داد که بازگشت به این پیمان را بررسی کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۳    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه به هیچ عنوان بهبود شرایط اقتصادی کشورمان را متوقف برجام نمی کنیم، گفت: منتظر اینکه در آن طرف مرزها چه تصمیمی برای برجام می گیرند، نمی مانیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۴۶    
شبکه سی . ان. بی. سی آمریکا روز پنج شنبه به نقل از یک مقام آمریکایی که خواسته نامش فاش نشود، گزارش داد که آمریکا در حال بررسی هدف قرار دادن هشت نقطه در سوریه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۴۲    
معاون رئیس جمهور گفت: احتمالا اعضای شورای نگهبان بر سر جنسیت رجل سیاسی به توافق نرسیدند و همین که سکوت شد به نظر من باز هم جای امیدواری است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۳۴    
ایتالیا اعلام کرد که در هیچگونه اقدام نظامی علیه سوریه شرکت نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۳۴    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه در مورد ادعای گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری روسیه و آمریکا اعلام کرد که در برنامه پوتین مذاکره تلفنی با ترامپ قرار نداشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۲۲    
یک رسانه آلمانی با استناد به اطلاعات دولت آلمان از افزایش چشمگیر تصویب مجوز صادرات تسلیحات به عربستان در سه ماهه ابتدایی سال 2018 با وجود توافق دولت ائتلافی برای توقف این گونه صادرات خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ گفت: بارش شدید باران و سیلاب عشایر بختیاری را گرفتار کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۵    
منبعی در وزارت دفاع اسپانیا اعلام کرد که ولی عهد سعودی قصد دارد قرارداد خرید کشتی های جنگی به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار را با اسپانیا امضا کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۱    
گزینه ترامپ برای تصدی پست وزارت خارجه آمریکا، در کمیته روابط خارجی سنا به سوالات سناتورها پاسخ می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۴    
تیم کارشناس های وابسته به سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی راهی سوریه شده اند و قرار است از 14 آوریل (شنبه 25 فروردین) کار خود را شروع کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۶    
محمد جواد ظریف با وزیر امور خارجه نامیبیا دیدار و رایزنی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۲    
رییس جمهوری آمریکا امروز (پنج شنبه) گفت، در خصوص نحوه واکنش به حملات شیمیایی سوریه به زودی تصمیم گیری خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۲    
یک عضو فراکسیون زنان مجلس در واکنش به اسیدپاشی اخیر در تبریز، گفت، طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در دستور کار مجلس قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۰۰    
وزیر دفاع آمریکا در نشستی روز پنجشنبه ایران را به بلندپروازی در زمینه هسته ای متهم کرد و آن را جزو نگرانی های حل نشده کشورش دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به مقامات فرانسوی توصیه کرد که تحت تاثیر ادعا ها و ماجراجویی های، ولی عهد بی تجربه و جنگ افروز سعودی قرار نگیرند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۱    
مذاکره کننده ارشد آمریکا در مذاکرات برجام : برهم زدن برجام به هیچ وجه موجب تقویت آمریکا نخواهد شد، و پیامد های ویرانگری به دنبال خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی بانک مرکزی با تشریح نحوه مراجعه متقاضیان دریافت ارز مسافرتی، دانشجویی و درمان به شعب بانک های عامل از مردم خواست برای دریافت ارز مسافرتی به فرودگاه ها مراجعه نکنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۵    
تیم فوتبال استقلال بعد از پنج ساعت به کویت رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۷    
مقامات چینی در گمرک خطاب به آمریکایی ها اعلام کردند همه آشغال هایتان را به کشورتان برگردانید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
رویترز اعلام کرد: به رغم پرداخت 2 میلیارد یورو هنوز شرکت نفتی اسار هند 500 میلیون یورو به ایران بدهکار است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۵    
دولت آمریکا این روزها به بهانه پاسخ به حمله موشکی ادعای این کشور در شهر دوما واقع در حومه دمشق تهدید کرده که به این حمله پاسخ خواهد داد و تمامی گزینه ها نیز مطرح است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: غالب استان های کشور در سه روز آتی با بارش باران و وزش باد مواجه می شوند. دمای هوای سواحل خزر و استان های شمالی در سه روز آینده 12 درجه کاهش می یابد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۴    
در ادامه هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر تیم های فولاد و ذوب آهن به تساوی یک بر یک دست یافتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۰    
از اردوی پرسپولیس خبر می رسد رباط صلیبی ربیع خواه پاره شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۴    
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: جهت اعمال تغییرات در ضوابط تجاری تا اطلاع ثانوی امکان ثبت سفارش وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: شبکه ملی آموزش و پرورش در بررسی آسیب های اجتماعی راه اندازی و در اردیبهشت ماه سال جاری رونمایی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۷    
43 نفر از وزرا و معاونان رئیس جمهور دولت نهم و دهم پیرامون مسائل روز کشور و رفتارهای احمدی نژاد بیانیه ای صادر کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۳    
در پی اوج گیری لفاظی های سران رژیم اشغالگر قدس علیه کشورمان، نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۷    
هشدار حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور به موسسات مالی غیر مجاز و احتکار کنندگان پالت های دلاری؟!
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۴۱    
رئیس جمهور لبنان با اشاره به اینکه اجازه جولان دادن جنگنده های رژیم صهیونیستی در حریم هوایی این کشور داده نخواهد شد اعلام کرد: به شورای امنیت شکایت می کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۸    
یک تحلیلگر مدعی شد که رهبر کره شمالی هواپیمایی ندارد که بتواند با آن بر فراز اقیانوسیه پرواز کند چرا که همه هواپیما های کره شمالی بسیار قدیمی هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۴    
عضو هیات رییسه اتحادیه فروشندگان طلا از کاهش قیمت طلا در روزهای اخیر گفت و پیش بینی کرد تا رسیدن به نقطه تعادل این کاهش قیمت ادامه داشته باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۰    
هوشیاری عوامل انتظامی و امنیتی ایستگاه مترو راه آهن موجب شد تا یک خانم میانسال که در محوطه ریلی قرار داشت از مرگ حتمی نجات یابد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۲    
دبیر کل اتحادیه عرب که در نشست وزیران خارجه این اتحادیه در آستانه برگزاری نشست سران اتحادیه عرب در عربستان سخن می گفت، مدعی شد: دخالت های ایران در بحرین و دیگر کشور های عربی را محکوم می کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۸    
هواپیمای حامل تیم استقلال تهران که برای دیدار با الهلال عربستان به سمت کویت پرواز کرده بود به دلیل بدی آب و هوا به سمت عربستان تغییر مسیر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۰    
صدر اعظم آلمان اعلام کرد این کشور در اقدام نظامی احتمالی علیه سوریه، متحدان غربی اش را همراهی نمی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی سازمان اتش نشانی از مرگ دو کارگر نوجوان روی بالابر در محله تهرانپارس خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۴۷    
منابعی در سازمان هواپیمایی عراق روز چهارشنبه (22 فروردین) سه فروند هواپیمای ترابری روسی از آسمان عراق عبور کرده و وارد سوریه شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۴۳    
اتوبوسی که امروز قرار بود استقلالی ها را به فرودگاه ببرد، خراب شد و آبی پوشان مجبور شدند با یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد به فرودگاه بروند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۳۵    
براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز شدت بارش ها در جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، جنوب همدان، شرق یزد، غرب کرمان ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۳۱    
وزیر خارجه سعودی در بیست و نهمین نشست سران عرب به میزبانی عربستان سعودی مدعی شد که ایران از تروریسم در منطقه حمایت می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دلیلی ندارد در بستر تلگرامی که مراکز و سرورهای آن در اختیار کشورهای خصم و رژیم صهیونیستی است بخواهیم حرکت کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور فرانسه با اعلام اینکه پاریس اسنادی از انجام حمله شیمیایی توسط دولت دمشق در منطقه دوما در دست دارد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۴۲    
زن میانسالی که در نخستین ساعات پس از سال تحویل شاهد قتل دخترش به دست شوهر او بود صبح دیروز به همراه سه نوه اش به دادسرای جنایی تهران رفت تا خواهان قصاص دامادش شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۴    
دختری 8 ساله دارم که از اواخر اسفند دچار گرفتگی بینی، خس خس و خروپف های شبانه شده است. ابتدا گمان می کردم که سرماخورده است اما هنگامی که این علائم طولانی شد به پزشک مراجعه کردم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۲    
اگر می خواهید فرزندتان در محیط های مختلف و در شرایط لازم بتواند قدرت نه گفتن داشته باشد باید از همان دوران کودکی و از محیط خانه به او آموزش های لازم بدهید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی در مناطق مختلف شهری تهران طی فروردین ماه 97 است که می توان با حدود 200 میلیون تومان خرید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۴    
در میان انواع بیماری ها و سرطان هایی که امروزه در کل دنیا، انسان ها را درگیر می کند، بدخیمی سروگردن آمار کمتری را به خود اختصاص می دهند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۲    
چند روزی به مراسم عروسی مان مانده بود که راز خیانت آرش برملا شد. سردرگم بودم، نه می توانستم بدبختی ام را به کسی بگویم و نه...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۲    
پرونده سقوط لیر با ثبت یک کف تاریخی جدید ادامه یافت. نرخ برابری دلار آمریکا به ارز ترک ها برای نخستین بار به 15/ 4 اصابت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
گرچه دونالد ترامپ به شلیک موشک های هوشمند و پیشرفته به سمت سوریه تهدید کرده است اما این کشور جنگ زده تحت حفاظت سامانه های پدافند هوایی اس 400 روسیه قرار دارد که همچون حلقه فولادین دور تا دور آن را در ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رتبه اول سفر خارجی مردم ایران در نوروز متعلق به کشور ترکیه است که به چندین شهر آن امکان سفر هوایی وجود دارد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند به شعب منتخب بانک ملی ایران مراجعه کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
قصه ی عشق، قصه ی مرگِ یک عزیز یا داستان دلبستگی های گذشته خرده روایت هایی است که ردپایشان را می توانید در روایت های آدم های کتاب انگار خودم نیستم پیدا کنید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش از دریافت تنخواه از خزانه برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
با قوت گرفتن خبر فیلتر شدن پیام رسان تلگرام در ایران، حالا پیام رسان های داخلی با یکدیگر در حال رقابت هستند تا هرکدام امکانات و ویژگی های خود را به کاربران فضای مجازی معرفی کنند و میزبان کوچ بزرگ ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
اعلام نرخ بیکاری کشور در زمستان سال گذشته، میزان حق الزحمه کاریابی ها در سال جدید، تاسیس فروشگاه بزرگ کالای ایرانی توسط تعاونی ها و اشتغالزایی 65 هزار نفری تعاونی ها در سال گذشته ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی از دستگیری یک میوه فروش دوره گرد در ارومیه خبر داد و گفت: این فروشنده کلاهبردار با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی اطلاعات کارت های بانکی 38 نفر از مشتریانش کرده و ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام از شهر دوما سوریه خارج شد و منابع میدانی اعلام کردند که قرار است وی به خارج از سوریه منتقل شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (پنج شنبه) در پیام توئیتری دیگری نوشت: هرگز نگفتم چه زمانی حمله به سوریه رخ خواهد داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای در مورد ثبت نام در سامانه تهران من توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهوری سوریه امروز (پنج شنبه) در دیدار با مشاور رهبری در امور بین الملل گفت، کشورهای غربی تنها در برهم زدن بیشتر ثبات در منطقه به ایفای نقش می پردازند.