سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۱:۲۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 29 فروردین 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 فروردین 1397 الف 2 فروردین 1397 الف 3 فروردین 1397 الف 4 فروردین 1397 الف 5 فروردین 1397 الف 6 فروردین 1397 الف 7 فروردین 1397 الف 8 فروردین 1397 الف 9 فروردین 1397 الف 10 فروردین 1397 الف 11 فروردین 1397 الف 12 فروردین 1397 الف 13 فروردین 1397 الف 14 فروردین 1397 الف 15 فروردین 1397 الف 16 فروردین 1397 الف 17 فروردین 1397 الف 18 فروردین 1397 الف 19 فروردین 1397 الف 20 فروردین 1397 الف 21 فروردین 1397 الف 22 فروردین 1397 الف 23 فروردین 1397 الف 24 فروردین 1397 الف 25 فروردین 1397 الف 26 فروردین 1397 الف 27 فروردین 1397 الف 28 فروردین 1397 الف 29 فروردین 1397 الف 30 فروردین 1397 الف 31 فروردین 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۷    
فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: 90 قبضه سلاح غیر مجاز در عملیات های پلیس در هفت روزگذشته در سطح خوزستان کشف و ضبط شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
دو مرد 20 و 23ساله به تازگی آگهی فروش بعضی از اعضای بدن خود و دو دوست دیگرشان را به در و دیوار شهر چسبانده اند!
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
یورو جایگزین دلار در تکالیف ارزی شد خبر کوتاه اما قابل پیش بینی بود. زمزمه های حذف دلار از سبد ارزی که از نخستین ماه های پارسال سر زبان ها افتاده بود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
دانش آموزان دهه شصتی و هشتادی از تفاوت های ظاهری و قوانین انضباطی در مدارس شان می گویند
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
پس از زمزمه های دونالد ترامپ مبنی بر خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه، روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که ترامپ در پی تشکیل ارتش عربی و جایگزین کردن آن به جای نظامیان آمریکایی در بخش شمال شرقی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
قاضی حسین حیدری، معاون دادستان مشهد گفت: معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد به دلیل جریحه دار کردن عفت عمومی، عدم رعایت قوانین مربوطه و ایجاد مزاحمت برای کاسبان برج سلمان بازداشت شدند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
رژیم صهیونیستی با نگرانی از استقرار نیروهای نظامی ایران در مرز سوریه با فلسطین اشغالی، ارسال جنگنده های خود به رزمایش مشترک با آمریکا را لغو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
معاون توسعه و کارآفرینی وزارت کار اعتقاد دارد که برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها نیاز به مداخلات توسعه ای احساس می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۷    
رودخانه گاماسیاب سی و دومین اثر طبیعی ملی ثبت شده در لیست میراث فرهنگی کشور می باشد که از استان همدان سرچشمه می گیرد و پس از کرمانشاه به سمت لرستان حرکت می کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
خواب در اسلام حرکت روح به سوی عالم ارواح شمرده شده استو وح انسان در عالم خواب، به پرواز در می آید و به جا هایی می رود و عوالمی را سیر می کند که در بیداری میسر نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: هراز فردا یکطرفه می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
دختری پس از 2 ماه به آغوش خانواده اش بازگشت. این دختربچه به مدت 65 روز در اسارت آدم رباها بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۲    
دو توییت اخیر ترامپ را که نگاه کنید، توانسته وعده های خود را محقق کند: ایجاد اشتغال- پایین آمدن مالیات ها.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۱    
رکود بر بازار خودروی ایران در شرایطی سایه ای سنگین افکنده که از نمایندگی های فروش خودروسازان بوی رونق به مشام می رسد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۲    
ما همین الان هم شب ها می رویم و در چادر می خوابیم. چون هنوز هم در این منطقه زلزله می آید و خانه ما طبقه دوم است و به همین دلیل بچه هایم می ترسند. شاید 10 روز دیگر کار تعمیر خانه تمام شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۲    
شرکت خودروسازی فولکس واگن نشان تجاری خود را تغییر خواهد داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۱    
گفت و شنود امروز کیهان را در ادامه می خوانید: گفت: سخنگوی وزارت خارجه گفته است در هیئت نظارت بر برجام تصمیم گرفته شده که چنانچه آمریکا از برجام خارج شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۱    
ابعاد پزشکی حادثه اخیر دومای سوریه در پنجمین جلسه کمیته سلامت و دفاع مقدس فرهنگستان علوم پزشکی کشورمان مورد بررسی قرار گرفت و 10 سوال در این زمینه مطرح شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۲    
با غیررسمی شدن فعالیت در بازار آزاد، معامله گران و صرافی ها راه های میانبری را برای خرید و فروش ارز آزمون کرده اند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن بیگانه ، ایستاده در غبار ، نشانه ها ، مجسمه ، رینگ اسپرت ، خان هشتم ، آرزوی کوچک ، مایا ، رسوایی 2 ، بدو بدو ، آنکه دریا می رود ، اشلو ، یک شهر تقریبا بی نقص ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۵    
"باید جلوی ایجاد 'خاورمیانه جدید' توسط مسکو، تهران و آنکارا گرفته شود. رئیس جمهور ترامپ، که از تغییر مواضعش بیزار نیست، باید مجددا بر تعهدات واشینگتن در منطقه تاکید کند."
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۳    
روزنامه جوان نوشت: بعد از حضور یکی از اهالی منطقه زلزله زده سرپل ذهاب در برنامه تلویزیونی حالا خورشید و اظهاراتش درباره شرایط نابسامان زندگی اش، ویدئویی از سوی یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که در آن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ پیرمردی بر اثر آتش سوزی در ساختمانی در خیابان آیت الله کاشانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۳:۴۹    
تصاویر زیبای زیر با استفاده از پهپاد از مناظر طبیعی و شهرهای کشور چین گرفته شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۱:۵۴    
وزیر نیرو گفت: امسال در بهترین حالت تولید نیروگاه های برقی 5 هزار مگاوات خواهد بود این در حالی است که سال گذشته 9 هزار و 300 مگاوات تولید نیروگاه های برقی بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۰:۴۴    
مقام های فرانسوی مدعی شدند که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در سفر به آمریکا در پی جلب نظر ترامپ برای حفظ توافق هسته ای است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
مجلس اعیان انگلیس روز چهارشنبه به لایحه خروج از اتحادیه اروپا دولت'ترزا می رای مثبت نداد و خواهان اصلاحاتی در آن شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
دانش آموزان آکادمی تجارت به مدت سه ساعت خیابان های شهر اشتایر اتریش را تمیز کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
صدراعظم اتریش تصمیم دارد با وضع مجموعه قوانینی جدید مهاجرت غیرقانونی به این کشور را متوقف کند. پرداخت تا 840 یورو پول نقد برای بررسی درخواست پناهندگی و کنترل تلفن پناهجویان توسط ماموران از جمله این ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۵    
یکی از مسئولان بلندپایه سابق دستگاه اطلاعاتی مصر در پاسخ به درخواست های مسئولان بلندپایه عربستان و آمریکا درباره اعزام نیرو به سوریه اعلام کرد که نیروهای مسلح مصر مزدور نیستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۰    
بهرام رادان با سریال "رقص روی شیشه" ساخته مهدی گلستانه که در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد وارد مذاکره شد|فرزاد فرزین نیز قرار است خواننده این پروژه باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: سه قلاده یوزپلنگ آسیایی در منطقه زیست کره توران شاهرود تصویربرداری شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۸    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: باید همواره بین خود و خدای خود حسابرسی داشته و مراقب هوای نفس خود باشیم تا هرگز بیراهه نرویم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۸    
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات امشب در ایلام در خصوص فیلتر تلگرام گفت: تا کنون حکمی مبنی بر فیلتر تلگرام به ما نرسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۲    
تیم فوتبال آلکمار با درخشش خیره کننده علیرضا جهانبخش برابر ویتسه آرنهایم پیروز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۱۸    
سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکا در آسمان بندر الحدیده و شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به فرودگاه جیزان از جمله اخبار و تحولات یمن است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۱۳    
عبد الرازق الناظوری رئیس ستاد کل ارتش لیبی که خلیفه حفتر فرماندهی آن را بر عهده دارد، از تلاش برای ترور در شرق بنغازی نجات پیدا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۰۱    
حجت الاسلام علوی در پی دیدار امروز وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات با حضرت آیت الله خامنه ای، پیام تشکری را خطاب به معظم له منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۹    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما اجازه نخواهیم داد که خصومت امریکا علیه ایران و برجام خدشه ای به منافع جمهوری اسلامی ایران وارد کند
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۲    
لاشه بالگرد سانحه دیده در چند مایلی محل حادثه به طور واژگون شده پیدا و هم اکنون توسط یکی از شناور ها مهار شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۴    
مهاجم ایرانی آلکمار با دبل در دیدار مقابل ویتسه در یک نیمه، در لیگ فوتبال هلند (اردی ویزه) 17 گله شد تا به صدر برترین گلزنان این لیگ صعود کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۱۶    
یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید از جمع آوری بیش از 80 امضاء برای نامه ای در انتقاد نسبت به اظهارات خلاف شان و اهانت آمیز یکی از نمایندگان مجلس خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۸    
سندسازی جدید و دروغ صهیونیست ها درباره پایگاه نظامی ایران در دمشق؛ اینجا فرودگاه مهرآباد است!
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۸    
در جریان رای گیری مجلس ملی کوبا برای انتخاب رئیس جمهور آینده این کشور، میگوئل دیاز کانل تنها نامزد شرکت کننده بوده و فردا نام او رسما به عنوان جایگزین رائول کاسترو اعلام می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۲    
رئیس فدراسیون آسیایی شورای جهانی روان درمانی گفت: برای پیشگیری از رواج این بیماری در آینده در گام نخست باید رابطه بین پدر و مادران را غنی و قوی کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۴    
محمود دولت آبادی از صدور مجوز رمانش درباره جنگ با نام طریق بسمل شدن بعد از 10 سال و عرضه آن به همراه دیگر آثارش در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۰    
کمال قلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوریت خلق در واکنش به تصمیم اردوغان مبنی بر برگزاری انتخابات زودهنگام، گفت: ما آماده ایم و پیروز خواهیم شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۷    
مدیر تیم امید فوتبال کشورمان تاکید کرد برای هدایت این تیم به دنبال استخدام مربی خارجی هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۷    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۹    
جامعه محیط زیست - سازمان سازمان حفاظت محیط زیست از فدراسیون فوتبال خواست نظر مکتوب آدیداس برای ثبت تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی را اعلام کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۱    
رییس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه از اشتراکات تاریخی و فرهنگی فراوانی برخوردار هستند، توسعه و تعمیق روزافزون روابط دوجانبه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۹    
برخی منابع روس اعلام کرده اند که حتی با وجود تحریم های شدیدی که آمریکا علیه روسیه وضع کرده و حمله هوایی اخیر به سوریه، رئیس جمهور روسیه همچنان به دنبال توافق با واشنگتن است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۹    
وزیر دفاع در دیدار با رئیس ستاد ارتش عراق بر آمادگی همه جانبه ایران برای همکاری های دفاعی با عراق تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۰    
رئیس کمیته روابط خارجی سنا می گوید با وجود پیشرفت هایی که در مذاکرات اروپا و آمریکا درباره تغییر برجام به وجود آمده، اگر این تغییرات مد نظر ترامپ حاصل نشود، او از برجام کناره گیری می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۸    
با تشکیل سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال 84 طراحی و نظارت بر ساخت و سازها و تطبیق آنها با مباحث مقررات ملی ساختمان به این سازمان سپرده شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۰    
پارلمان ترکیه حالت فوق العاده در این کشور را برای سه ماه دیگر تمدید کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۰    
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نشست خبری امروز این ستاد درباره تعداد گوشیهای غیرفعال شده در طرح رجیستری گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ایستادگی رئیس جمهور در مقابل فیلتر تلگرام، گفت: این حرف بی پایه و اساس است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۶    
رویترز اعلام کرد که دولت های اروپائی حمایت خود را از طرح پیشنهادی سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان درباره اعمال تحریم های تازه علیه ایران نشان می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۲    
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از سرگیری پرواز های تهران . اربیل استقبال کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۹    
مهاجم خارجی استقلال با تحسین غفوری می گوید: وریا یک مدافع فوق العاده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۸    
سگ آزار فومنی با شکایت اداره حفاظت محیط زیست فومن تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
سفیر امارات در لبنان در تلگرافی هایی که اخیرا از او فاش شده، می نویسد توافق و اتحاد ایجاد شده بین روسای پارلمان و جمهور لبنان باعث شد لبنان بحران ایجاده شده بر سر استعفای نخست وزیر این کشور را مهار ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی طرح رجیستری موبایل از اجرای کامل این طرح از اول اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
کوچ از تلگرام به سمت پیام رسان های داخلی در واقع اولین قدم مسئولین در حمایت از شعار سال بود که ابتدا توسط مقام معظم رهبری آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری این کشور 24 ژوئن (سوم تیر) برگزار خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه ای به همه دستگاههای دولتی و عمومی، تاکید کرد: ظرف یک هفته هرگونه فعالیت و ارایه خدمات از طریق پیام رسان های اجتماعی داخلی انجام گیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
مصادیق فعالیت های فرهنگی، هنری و مطبوعاتی که از مالیات طبق قانون معاف هستند، منتشر شد. به گزارش فارس ماده 139 قانون اصلاح مالیات های مستقیم به موضوع معافیت های مالیاتی آستان ها و دریافت های نقدی و ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
ستاره سوئدی که دوباره به تیم ملی بازگشته است،گفت: جام جهانی که بدون من برگزار شود جام جهانی به حساب نمی آید.دوست دارم در لیست تیم ملی باشم و برای سوئد دوباره بازی کنم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
مناطق مختلف عربستان سعودی بویژه تاسیسات نفتی آن اکنون در تیررس موشک های یمن قرار دارد که این مساله از بُعد اقتصادی فراتر از بُعد نظامی آن برای عربستان نگران کننده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
امروز خودرو رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار مورد حمله یک فرد قرار گرفت که بازداشت و به کلانتری تحویل داده شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در سال 2018 در 22 گل تیمش تاثیرگذار بوده است و از این حیث در صدر بازیکنان برتر در 5 لیگ معتبر اروپایی قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین، سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول ارتقاء می یابد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی ناجا با اشاره به آرامش نسبی در بازار ارز، از پلمب 80 صرافی غیرمجاز و دستگیری 39 دلال ارزی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که دختر و داماد ترامپ قرار است در افتتاحیه سفارت آمریکا در قدس در 24 اردیبهشت ماه شرکت کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۲    
سازمان ملل متحد با دخالت آمریکا، مجوز مشارکت دو گروه فعال در زمینه حقوق بشر در ایران و کره شمالی در نشست های شورای حقوق بشر را صادر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۴    
دو مهاجم سابق و فعلی تیم پرسپولیس این روزها به عنوان یکی از شوتزن ترین بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان محسوب می شوند. علی علیپور بین بازیکنان تیم های ایرانی عنوان بهترین شوتزن را به خود اختصاص داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش در 2 نامه جداگانه به معاون اول رئیس جمهور به مشکل بازنشستگی بیش از 370 هزار معلم در 5 سال آینده و نیاز به 80 هزار معلم جدید و ماجرای تبعیض در پرداخت های کارکنان دولت اشاره کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۰    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: اجازه نمی دهم فردی با حزب و گروه بازی، پارتی بازی، فامیل بازی، تملق و چاپلوسی در این دانشگاه به پست و مقام برسد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۳    
روسیه اعلام کرده در صورتیکه فیس بوک با قانون ذخیره اطلاعات کاربران در سرورهای محلی همخوان نشود، این شبکه اجتماعی را فیلتر خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۰    
براساس گزارش بانک مرکزی از قیمت مواد خوراکی در هفته منتهی به 24 فروردین ماه، قیمت خُرده فروشی 6 گروه از جمله گوشت قرمز، برنج و لبنیات نسبت به ماه قبل از آن با رشد همراه بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۳    
ستاد کل نیرو های مسلح در بیانیه ای تاکید کرد: سپاه پاسداران نقش سازنده و موثری در بازدارندگی و نیز مبارزه با تروریسم جهانی وابسته به استکبار ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۹    
ترامپ پس از اینکه کشورش چند دهه در قالب WTO سایر کشور ها را مورد سودجویی تعرفه ای قرار داده، گفت: WTO و توافق ترنس پاسیفیک به درد آمریکا نمی خورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۲    
محمد تقوی در اینستاگرام خود درباره تقابل استقلال و ذوب آهن نوشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۴    
رسانه رسمی اماراتی مدعی تحت کنترل گرفتن یک پهپاد ایرانی در یمن شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۶    
رئیس کلانتری 104 عباس آباد از دستگیری چهار توزیع کننده چک پول های جعلی در تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۲    
شب گذشته نیروهای مرزبانی میرجاوه با اشرار و گروهک تروریستی درگیر شدند که در این عملیات 2 مرزبان و 2 بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی محترم وزارت خارجه دوشنبه گذشته خبر داد؛ در هیئت نظارت بر برجام طرح های مختلف بررسی شده و احتمالات مختلفی مطرح بوده که یکی از آنها برجام بدون آمریکاست. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۴    
ساعت 00:54 بامداد امروز چهارشنبه یک دستگاه پژو 207 در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت، قبل از بزرگراه اشرفی اصفهانی در هنگام حرکت به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و پس از واژگونی و شکافتن گاردریل ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۳    
یک جوان معترض ظهر امروز با میلگرد به خودروی نماینده سبزوار مقابل مجلس حمله کرد و شیشه های خودروی وی را شکست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۹    
مهدی هاشمی به اولین مرخصی سه روزه خود در سال 97 آمد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۷    
به گزارش الف عزت الله ضرغامی با اشاره به مصوبه شورای عالی فضای مجازی نوشت: بر اساس مواضع اصولی دبیر محترم شورایعالی فضای مجازی در ضرورت مقابله با انحصار پیام رسان خارجی و حمایت از پیام رسان های داخلی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان، گفت:هیئت نظارت بر برجام در موقع لازم در ارتباط با هرگونه اقدام آمریکا در ارتباط با این توافق بین المللی تدابیر و تصمیمات لازم را اتخاذ می کند و تاکنون در این مورد از ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی نیروی انتظامی از پلمب بیش از 80 صرافی غیرمجاز در شش روز گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۸    
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از امشب 29 فروردین با نمایش فیلم آن سوی ابرها ساخته مجید مجیدی به صورت رسمی آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پستی در توئیتر اطلاع داد که نشست میان مایک پامپئو، رئیس سیا و کیم جونگ اون ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۵    
جیش العدل با ارسال توییتی مسئولیت حمله به پایگاه مرزی سپاه پاسداران در مرز میرجاوه را برعهده گرفت.