سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۱:۰۴Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 17 فروردین 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 فروردین 1397 الف 2 فروردین 1397 الف 3 فروردین 1397 الف 4 فروردین 1397 الف 5 فروردین 1397 الف 6 فروردین 1397 الف 7 فروردین 1397 الف 8 فروردین 1397 الف 9 فروردین 1397 الف 10 فروردین 1397 الف 11 فروردین 1397 الف 12 فروردین 1397 الف 13 فروردین 1397 الف 14 فروردین 1397 الف 15 فروردین 1397 الف 16 فروردین 1397 الف 17 فروردین 1397 الف 18 فروردین 1397 الف 19 فروردین 1397 الف 20 فروردین 1397 الف 21 فروردین 1397 الف 22 فروردین 1397 الف 23 فروردین 1397 الف 24 فروردین 1397 الف 25 فروردین 1397 الف 26 فروردین 1397 الف 27 فروردین 1397 الف 28 فروردین 1397 الف 29 فروردین 1397 الف 30 فروردین 1397 الف 31 فروردین 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۵:۴۱    
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که در فصل بهار کسل و خواب آلوده می شوید؛ این گزارش را بخوانید تا بفهمید چگونه از این خواب آلودگی فرار کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۱:۳۴    
در پایان مسابقات تکواندو کسب سهمیه المپیک جوانان، تیم ملی ایران که با 6 نماینده در این رقابت ها شرکت کرده بود، موفق شد صد در صد سهمیه حضور در بازی های المپیک 2018 آرژانتین را مقتدرانه به دست آورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۰    
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۵    
چشم که یکی از مهم ترین اعضای بدن است و بدون آن نمی توان به راحتی از این ابزار های جدید استفاده کرد، ممکن است در اثر استفاده بی رویه دچار آسیب های جدی شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۹    
بعضی از عزیزان حزب الهی یا بسیجی چندین بار از بنده به دلیل اینکه تعداد معدودی از امضای کنندگان 300 نفری نامه به مقام معظم رهبری را می شناسم خواستند در باره این نامه و پیامد های آن اظهار نظر کنم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
تاکاهاتا، انیماتور پر عاطفه ژاپنی که هایدی و آن شرلی را به دنیای ما هدیه کرد، درگذشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۶    
به گزارش الف کتاب به نقل از مهر، انتشارات کتاب نیستان در آستانه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب چهار اثر از محمد رضا بایرامی را در دست تجدید چاپ قرار داده است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۱    
جدیدترین فیلم حاتمی کیا با استقبال مردم تاکنون به بیش از 500 سانس فوق العاده در سراسر کشور رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۱    
ال جی الکترونیکس فصل اول سال مالی 2018 را با 20 درصد سودِ بیشتر، پشت سر گذاشت تا بالاترین رقم سود را از 2009 بدین سو به ثبت برساند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۲    
به گفته محققان، در حالیکه خوردن گوشت قرمز که سرشار از پروتئین است با افزایش خطر بیماری قلبی مرتبط است، پروتئین موجود در مغزیجات آجیلی و دانه ها می تواند برای قلب انسان مفید باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۷    
مردی 33 ساله که در درگیری در منطقه قلعه نو با ضربات چاقو جوانی 22ساله را کشته بود، دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۲    
رینگ اسپرت یکی از معیارهای تاثیر گذار در زیبایی خودرو است و به همین دلیل اکثر جوانان به سراغ یک دست رینگ جذاب برای خودرو خود می روند و پس از تجهیز آن به رینگ وارد مرحله بعد می شوند که مرحله بعدی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۳۷    
یک مبلغ تونسی در سخنانی به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی حمله کرد و وی را به پیمان شکنی عهد خدا و رسول خدا(ص) و خیانت به قضیه فلسطین متهم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۲۶    
با توجه به زندگی مصرفی که انسان های امروزی درگیر آن هستند روزی نیست که خریدی از بازار نداشته باشید، با این حساب حتماً به خوبی می دانید که خرید کردن هم ترفند های خاص خود را دارد و این خرید هرچقدر ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۶:۵۶    
سال هاست که تولیدکنندگان تلویزیون ها و تلفن های همراه در فکر ابداع صفحه نمایش های خمیده با قابلیت تاشونده هستند تا بتوانند محصولات خود را با حجم کمتر وارد بازار کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۶:۴۰    
کاخ سفید مدعی است خروج نیروهای آمریکا از سوریه و انتقال قدرت به نیروهای محلی تنها زمانی رخ خواهد داد که سوریه دیگر با خطر داعش روبرو نباشد و از این رو هیچ تاریخی برای آن تعیین نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۳:۴۰    
آخرین روز از هفته بیست و هفتم لیگ برتر با انجام 3 بازی پیگیری می شود که در حساس ترین این بازی ها پرسپولیس در مشهد پدیده را دیدار می کند و با یک امتیاز قهرمان می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۳:۱۳    
شلیک شادی در مراسم عروسی جان دو کودک در تهرود کرمان را گرفت
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۲    
زلزله ای به بزرگی 4.3 ریشتر ساعت 22 و 21 دقیقه و 19 ثانیه امشب (جمعه) حوالی دهرم در استان فارس را لرزاند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۲    
ملی پوش ایرانی تیم هیرنوین بازوبند کاپیتانی این تیم را در دیدارهای باقیمانده اردویژه بر بازو خواهد بست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۱    
فیفا از بلیت دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه رونمایی کرد و توضیحاتی نیز در این خصوص ارائه داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۶    
هجدهمین اجلاس وزیران امورخارجه جنبش عدم تعهد امروز - جمعه - در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان به کار خود پایان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۶    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: برخورد سه خودرو در جاده ساوه-بوئین زهرا یک کشته و ده مصدوم برجای گذاشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از رسانه های این کشور به خاطر آنچه که فساد و خیانت در امانت نامید، انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۲:۵۵    
بازیکن استقلال با انتشار پستی در اینستاگرامش خبرساز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی تیمش برابر سیاه جامگان گفت: در نیمه اول ضعف هایی داشتیم و نتوانستیم به گل برسیم اما در نیمه دوم این مشکلات را حل کردیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۹    
کشمکش سرمربی تیم فوتبال سایپا با عوامل برنامه های تلویزیونی به بعد از دیدار مقابل نفت تهران نیز کشیده شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۸    
سیدمهدی نعمت الله زاده ماهانی صاحب امتیاز هفته نامه استقامت، کهنسال ترین صاحب امتیاز مطبوعات ایران در سن 97 سالگی در کرمان درگذشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه ژاپن در یک گفت وگوی تلفنی بر ضرورت حفظ توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 تاکید کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۲    
تیم های پارس جنوبی و فولاد خوزستان در جدالی 90 دقیقه ای در نهایت به تساوی رسیده و با تقسیم امتیازات به رختکن رفتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۱    
جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با بازگشت مسافران نوروزی شاهد ترافیک سنگین در محورهای شرق استان تهران هستیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۶    
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان نایب قهرمانی در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است با پیروزی برابر تیم قعرنشین موقتا به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۱    
رسانه های عربستان سعودی اعلام کردند که این کشور قصد دارد با احداث کانال آبی به طول 60 کیلومتر در امتداد مرز خود با قطر، ارتباط زمینی خود با این کشور را به طور کامل قطع کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۵    
انتقاد اینستاگرامی علی دایی از صدا و سیما پس از برتری تیمش مقابل نفت تهران
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۹    
هلال احمر فلسطین از شهادت سه فلسطینی و زخمی شدن 250 نفر در دومین جمعه راهپیمایی "حق بازگشت" خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۴    
ولیعهد عربستان سعودی و رئیس جمهور فرانسه در سفر ماه نوامبر امانوئل ماکرون به ریاض بر سر ایران با یکدیگر مشاجره کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۸    
استقلال خوزستان در روزی که می توانست با پیروزی در یک بازی خانگی، خود را منطقه خطر دور کند، در کمال تعجب با شکست در برابر حریف در منطقه خطر باقی ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۳    
کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه 11 نفر از ژنرال های روسی را از وزارت کشور، مرکز زندان های فدرال روسیه، وزارت امداد رسانی و کمیته تحقیقات فدرال روسیه برکنار کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۸    
در تظاهرات امروز جمعه در نوار غزه فلسطینی های خشمگین تصاویر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و نیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۷    
جدیدترین فیلم اصغر فرهادی قرار است به زودی اکران شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۲    
برادرزاده جاسوس دوجانبه سابق روس مدعی شد، سرگئی اسکریپال و دخترش در حمله عامل عصبی از جانب روسیه مسموم نشده اند. وی دلیل مسمومیت این پدر و دختر را مصرف ماهی فاسد دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۷    
باشگاه استقلال مبالغ منتشر شده پیرامون وینفرد شفر را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۶    
وزارت خزانه داری آمریکا 38 فرد و نهاد روس، از جمله مقامات سیاسی و رهبران تجاری قدرتمند این کشور را در لیست تحریمهای خود قرار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: این درست نیست که مردم ما مقید به اجرای فرمان رهبری، جنس مرغوب خارجی نخرند و به کالای ایرانی اکتفا کنند و از سوی دیگر مسئولان نظام ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۰    
مشاور رئیس جمهوری با حمایت تمام قد از گران شدن نرخ دلار، تلاش دولت برای جلوگیری از افزایش نرخ ارز را عبث عنوان کرد و "شلخته بودن" را یکی از ویژگی های تولید خودرو و قطعه در کشور دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۹    
فرمانده انتظامی شادگان گفت:عاملان حادثه تیراندازی شب گذشته به خودروی نماینده مردم شادگان در مجلس شناسایی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور از یکطرفه شدن مسیر حنوب به شمال محور کرج-چالوس خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۳    
جنبش حماس نسبت به افزایش روند اظهارات و مواضعی ابراز انزجار کرد که در آن اشغالگری خاک فلسطین توسط اسرائیل مشروع دانسته می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۷    
بهای سکه از یک میلیون و 102 هزار تومان در اسفند 95 به یک میلیون و 616 هزارتومان در پایان اسفند ماه سال 96 رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۲    
سخنگوی کرملین گفت، رئیس جمهوری روسیه با همتای فرانسوی خود امروز (جمعه) به صورت تلفنی صحبت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۶    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: احتمالا عواملی همچون افزایش نرخ ارز، نرخ سود بانکی و فشارهای بین المللی تاثیر منفی بر اقتصاد ایران خواهد داشت و بخش مسکن نیز یکی از سطوحی است که دچار تورم رکودی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۵    
محققان " دانشگاه و مرکز تحقیقاتی واخِنینگِن" یک نقشه 3 بعدی اولیه را طراحی کرده اند که مناطق مناسب برای زندگی انسان در سیاره مریخ را نشان می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۹    
برخی پژوهشگران می گویند که سقوط سنگ آسمانی در 65 میلیون سال پیش، دایناسورهای غول پیکر را منقرض نکرد؛بلکه گیاهان سمی در حال کشتن آن ها بود و سقوط شهاب سنگ، آخرین میخ بر تابوت این موجودات بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: هشدار می دهیم همه توطئه های تفرقه افکنانه سالیان اخیر در منطقه با هدف بروز نفاق و انشقاق در جهان اسلام و ایجاد حاشیه امن برای رژیم جعلی صهیونیستی طراحی و اجرا شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به وجود ترافیک روان در محورهای مواصلاتی کشور، وضعیت جوی محورها را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۳    
رییس کل بانک مرکزی طی یادداشت با عنوان حمایت از کالای ایرانی؛ وظایف و مسئولیت های ما در کانال تلگرام خود نوشت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۳    
پس از مطرح شدن شعار امسال با عنوان حمایت از تولید ملّی، بعضی افراد با تکیه بر مفهوم مزیت نسبی، سیاست حمایت از تولید را زیر سوال بردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با ترسیم آخرین وضعیت چالش آب در کشور، تازه ترین اقدامات در حوزه مدیریت منابع آب در بخش کشاورزی را تشریح کرد و از وجود بیش از 350 هزار حلقه چاه غیرمجاز خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۳    
هفته سوم از نمایش فیلم های اکران نوروزی شاهد رونق خوبی در سالن های سینما بودیم و فیلم ها با اقبال بهتری از سوی مخاطب مواجه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
از دیروز تولید مشترک مدل های مختلف ایران خودرو به صورت مشترک بین ایران و آذربایجان در پارک صنعتی نفت چالای آذربایجان آغاز شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۲    
روز جمعه پس از اینکه ترامپ در مورد تعرفه های بیشتر بر واردات چینی هشدار داد، سهام اروپایی افت کرد؛ هرچند میزان سقوط بازارها با سود سهامی که حالت دفاعی به خود گرفتند، محدود شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: جهان اسلام باید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد چرا که غیرت مسلمانی اقتضای واکنش دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما برای افزایش توان دفاعی خود از کسی اجازه نمی گیریم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۱    
محققان کشور موفق به ساخت ربات آتش نشان شدند که می تواند دمای بیش از هزار درجه را در آتش سوزی ها تحمل کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۶    
رئیس کل سازمان مالیاتی با اشاره به برخی شگردها برای فرار مالیاتی، از بررسی پرونده یک شرکت که دفتر مرکزی آن در مناطق آزاد به ثبت رسیده بود و وصول 700 میلیارد تومان مالیات خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۶    
مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما درباره ی مجموعه ی کلاه قرمزی و اینکه آیا پخش آن به اتمام رسیده یا ادامه خواهد داشت توضیحاتی را ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۰    
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، در مصاحبه با نشریه آمریکایی تایم بار دیگر به ایرانیان و عقاید شیعیان در خصوص امام زمان (عج) اهانت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۳    
تصویری از ماشین عروس متفاوت در مشهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۷    
وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز جمعه با رییس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۲    
بعد از انتشار نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به جهانگیری و درخواست برای افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان این وزارت خانه، برخی کارشناسان در خصوص خطر بازگشت دومینووار حقوقهای نجومی هشدار میدهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفته درباره آن پولی که به ستاره پورن پرداخت شده، خبر ندارد و گفته از وکیلش سراغ بگیرند. این نخستین اظهارنظر عمومی دونالد ترامپ درباره این ماجراست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۱    
سازمان نظارت بر ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه درخواست کرد دسترسی کاربران به نرم افزار پیام رسان تلگرام مسدود شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۶    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از صفر شدن آمار قاچاق موبایل برای برندهای تحت پوشش طرح رجیستری و درآمد بی سابقه در این بخش پس از اجرای طرح مذکور در سال 96 خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۱    
ویکتور کاسادو زندانبان بازداشتگاه منهتن نیویورک، روز پنجشنبه به اتهام دریافت رشوه از وکیل رضا ضراب برای انتقال غیرقانونی مواد ممنوع مانند نوشابه های الکلی و تلفن همراه برای وی به داخل بازداشتگاه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۱    
دادگاه کره جنوبی رئیس جمهور سابق این کشور را به اتهام فساد مالی به 24 سال حبس محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۱    
فرماندار سپیدان در مورد آخرین وضعیت مسمومان برخی از اهالی این شهرستان، توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۱    
نماینده آمریکا در سازمان ملل با تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، گفت: برجام به گونه ای طراحی شده که راحت شکست نخورد؛ آمریکا نیز به دنبال تعامل است اما توافق بد را نیز قبول نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۶    
نماینده مردم شادگان در مجلس، جزییات حادثه شب گذشته تیراندازی به خودروی شخصی خود را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مدیران واحدهای آموزشی درگذشته با پرداخت هزینه آب، برق و گاز مدارس خیلی مشکل داشتند اما از سال 97 آب، برق و گاز برای تمامی مدارس کشور رایگان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۵    
معاون عملیات اورژانس تهران از گرفتار شدن حدود 50 نفر در ارتفاعات پیس اسکی توچال خبرداد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۰    
سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در 10 استان کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۵    
یک مقام آمریکایی از سفر آتی صدراعظم آلمان به آمریکا و دیدار وی با رئیس جمهور این کشور به منظور پرداختن به پاره ای مسایل مشترک از جمله توافق هسته ای ایران خبر داد
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۰    
براساس اعلام پلیس فتا دریافت شارژ و حجم اینترنت رایگان از آن دسته ترفندهایی است که برای جاسوسی از سیستم کاربران به راه افتاده و مطرح می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۵    
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با اعلام اینکه میزان و سهم سوابق تحصیلی در کنکور امسال همانند سال گذشته همان 30 درصد با تاثیر مثبت است گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۰    
جنگ تجاری آمریکا با چین وارد فاز تازه ای شد .
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۵    
اعضای کمیسیونهای اقتصادی و امنیت ملی مجلس با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تهدیدهای اقتصادی تلگرام را بررسی می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۵    
داوری و تحلیل هر پدیده ای، تنها زمانی عقلانی و منطقی است که با جمع بندی جنبه های متفاوت و متنوع آن نتیجه ای از برایند همه آنها ارائه کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۵    
عامل آتش سوزی قهوه خانه نوارس در اهواز که منجر به مرگ 11 نفر شد در اعترافات جدید عنوان کرد که بعد از دستگیری متوجه فوت 11 نفر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۴    
داوری و تحلیل هر پدیده ای، تنها زمانی عقلانی و منطقی است که با جمع بندی جنبه های متفاوت و متنوع آن نتیجه ای از برایند همه آنها ارائه کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۹    
نخست وزیر مالزی امروز (جمعه) پارلمان این کشور را منحل کرد و راه برای برگزاری انتخابات پارلمانی هموار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۹    
رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد که اعتراضات اتحادیه های کارگری و اعتصاب آنها مشروع است اما هیچ تغییری در سیاست های دولت ایجاد نمی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۴    
سفیر آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی مدعی آزادی عمل مسئولان کاخ سفید در دوران ترامپ شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۸    
جمشید مشایخی با بیان اینکه هنوز بهبودی کاملی از نظر وضعیت جسمانی پیدا نکرده است، از ایجاد یک موسسه برای حمایت از هنرمندانی که در تمام رشته های هنری فعالیت می کنند خبر داد و همچنین گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۳    
سیدکمال سیدعلی می گوید: ریال زمانی تقویت می شود که تولید، اشتغال و صادرات غیرنفتی افزایش یابد و پس از آن با عرضه ارز حاصل از صادرات غیرنفتی در بازار، تقاضاهای موجود در بازار پاسخ داده می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۸    
ولی عهد سعودی اعلام کرد که ایران بزرگترین تهدید و خطر برای منطقه محسوب نمی شود، اما اگر با آن برخورد نشود به بزرگترین خطر تبدیل می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۸    
افراد ناشناس شب گذشته در شادگان به سمت خودروی پارک شده ناصری نژاد نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۳    
اگر باشگاه پرسپولیس بتواند مشکل محرومیتش در جذب بازیکن در بازار نقل و انتقالات تابستانی را حل کند، اولین گزینه ای که می تواند در لیست برانکو ایوانکویچ قرار بگیرد، سروش رفیعی است!
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۸    
وسعت دریاچه ارومیه امسال در مقایسه با سال قبل 22.91 کیلومترمربع و نسبت به میانگین درازمدت 2249 کیلومترمربع کاهش یافت ...
  • ۱