سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۵:۰۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 19 فروردین 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 فروردین 1397 الف 2 فروردین 1397 الف 3 فروردین 1397 الف 4 فروردین 1397 الف 5 فروردین 1397 الف 6 فروردین 1397 الف 7 فروردین 1397 الف 8 فروردین 1397 الف 9 فروردین 1397 الف 10 فروردین 1397 الف 11 فروردین 1397 الف 12 فروردین 1397 الف 13 فروردین 1397 الف 14 فروردین 1397 الف 15 فروردین 1397 الف 16 فروردین 1397 الف 17 فروردین 1397 الف 18 فروردین 1397 الف 19 فروردین 1397 الف 20 فروردین 1397 الف 21 فروردین 1397 الف 22 فروردین 1397 الف 23 فروردین 1397 الف 24 فروردین 1397 الف 25 فروردین 1397 الف 26 فروردین 1397 الف 27 فروردین 1397 الف 28 فروردین 1397 الف 29 فروردین 1397 الف 30 فروردین 1397 الف 31 فروردین 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۲:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا به صراحت گفته بود عربستان برای ما گاو شیرده است که هر بخواهیم از آن طلا و دلار می دوشیم و هر وقت شیرش تمام شود، آن را سر می بریم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۰    
بیماری هایی مانند دیابت،HIV یا بیماری های التهابی روده نیز می توانند احتمال تشکیل لخته را افزایش دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۰    
رهبر انقلاب درباره شهید آوینی گفته بودند: من تا مدّتها که روایت فتح پخش می شد، اصلاً شهید آوینی را نمی شناختم؛ ولی از مشتری های همیشگی روایت فتح بودم، یعنی هر شب جمعه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
تصویری از فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه در فضای مجازی منتشر شده است که شک و شبهات را در مورد ازدواج آنها بیشتر می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۳    
شاید بتوان گفت که سریعترین چرخش های سیاسی در رویکردهای افراد سیاسی از طریق ایجاد تشکیک در مفروضات تاریخی حاصل می آید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۰    
سریال پایتخت5 با روایت سیاهی داعش و درخشش مقاومت به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۰    
مراسم روز جهانی کتاب کودک و دیدار نوروزی اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان سه شنبه 21 فروردین در محل این تشکل غیردولتی برگزار می شود. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۵    
چند محقق دانشگاه کارولینای جنوبی هنگام مطالعه رفتار آدم ها در یک مرکز خرید متوجه نکته عجیبی شدند: میزان احتمال کمک مالی به دیگران، در میان کسانی که از پله برقی بالا می رفتند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۱    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: کسانی که جمهوری اسلامی را به سلطه جویی منطقه ای متهم می کنند، استغفار و از خانواده شهدای مدافع حرم عذرخواهی کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۱    
کریستیانو رونالدو اگرچه حدود یک ساعت برابر اتلتیکومادرید بازی کرد، اما باز هم طبق عادت همیشه رکوردشکنی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۱    
مدافع ملی پوش و لژیونر فوتبال ایران به سکوت یکساله ی خود بعد از انتقال به اوستنده پایان داد و در این گفتگو در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۰۸    
روزنامه کیهان نوشت: به چهره هایی که در دوران انتخابات ریاست جمهوی از حسن روحانی حمایت کرده و برای وی تبلیغ می کردند و حالا پشیمان هستند روز به روز افزوده می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۴:۰۹    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که بازی سرخپوشان با السد قطر می تواند به اندازه قهرمانی تاثیرگذار باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۱:۵۰    
جراح و متخصص چشم گفت: ضعیف شدن چشم عمدتاً دلایل ارثی دارد و برای جلوگیری از آن عینک زدن نقش خاصی ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۴۸    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: نرخ ارز واقعی نیست و بانک مرکزی باید قدرت مهار آن را پیدا کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی اتوبوس شرکت نفت گچساران در مسیر امامزاده بی بی حکمیه گچساران نزدیک به امامزاده کاکامبارک و مصدوم و کشته شدن 17 نفر خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۱    
اتحادیه اروپا در همراهی با آمریکا و گروه های تروریستی سوریه، بدون توجه به واقعیات موجود، ارتش سوریه را به دست داشتن در حمله شیمیایی دیشب به منطقه دوما متهم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۷    
یک روزنامه کثیرالانتشار آمریکایی در تحلیل تهدید اخیر ترامپ ضد دولت قانونی سوریه نوشته که به احتمال قوی رئیس جمهور آمریکا حمله موشکی جدیدی را علیه سوری ها ترتیب می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۷    
منابع وابسته به اتحادیه عرب از تصمیم سعودی ها در تغییر مکان برگزاری نشست سران عرب که قرار بود در ریاض برگزار شود، خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۶    
افزایش نرخ انواع ارز در بازار ترکیه همچنان ادامه دارد به طوری که لیر ترکیه در برابر ارز های خارجی در سال جاری میلادی حدود 10 درصد ارزش خود را از دست داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۸    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای آخرین مرحله طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم کارت (رجیستری) از 31 فروردین خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۵    
اپل ثبت اختراع کمپانی Omni MedSci در زمینه فناوری ضربان سنج را نقض کرده و باید به همین خاطر در دادگاه حاضر شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۱    
با تلاش کادر پزشکی، بیماری حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی کنترل شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۹    
انفجار دیگ بخار در شهرک صنعتی آمل پنج نفر را روانه بیمارستان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۵    
فرمانده انتظامی گرمسار از مفقود شدن شش کودک در گرمسار خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسات غیرعلنی پارلمان برای بررسی نرخ دلار و بحران آب در هفته جاری خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۹    
روز یکشنبه، میلیون ها نفر از شهروندان فرانسوی و مسافرانی که در تعطیلات به سر می برند، با موج دیگری از اختلالات فلج کننده در سیستم حمل و نقل روبرو شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۱    
تیم های الغرافه و الخور در هفته پایانی فصل 2018 - 2017 لیگ ستارگان قطر برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۴    
رئیس هلال احمر دره شهر گفت: امروز کوهنورد دره شهری بر اثر حمله خرس زخمی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهوری ترکیه انتقادات شدیداللحنی را از کشورهای غربی مطرح و تاکید کرد که این کشورها حق گلایه از تروریسم را ندارند چراکه صورت، دست ها و تاریخ آنها آغشته به خون بی گناهان است .
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۶    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۰    
با 80 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند ام جی 550، کیا سراتو، هیوندای سوناتا، وانت فوتون، نیسان ماکسیما، میتسوبیشی میراژ و موارد مشابه را دارید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۱    
رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی به برآورد خسارت های ناشی از تندباد اخیر اشاره کرد و گفت: این طوفان سبب هدر رفت بیش از 100 میلیون مترمعکب از آب دریاچه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۳    
استاندار تهران با اشاره به پیش بینی شرایط نامساعد بارندگی در سال جاری، گفت: مدیران دستگاه های استان موظف به اجرای برنامه کاهش حداقل 20 درصد مصرف آب در ادارات هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۵    
رئال مادرید و اتلتیکومادرید در داربی برگشت لالیگا نیز به تساوی دست یافتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۱    
دو تن از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی ضمن اتهام زنی به دمشق درباره حمله شیمیایی در دوما ، حمله آمریکا به مواضع دولت سوریه را خواستار شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: علت تهاجم های بی سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است زیرا دشمنان از این قدرت فزاینده به شدت احساس خطر کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نامه ای به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار جلوگیری از تصویب لایحه مناطق آزاد شد و نوشت: مناطق آزاد به مناطق قاچاق تبدیل شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
مشاور رییس جمهور در واکنش به افزایش نرخ ارز در روز یکشنبه نوشت: مشکل فقط چهار راه استانبول نیست؛ بخشی از مشکل 4 راهی است که به استانبول، اربیل، دوبی و ... منتهی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: آتش سوزی در یک انبار در پارس جنوبی مهار شده و در تلاش برای اطفای کامل آن هستیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها استفاده از سلاح های کشتار جمعی و شیمیایی را در سوریه به شدت محکوم کرد و گفت:کشتار و استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه بس است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی موادی از لایحه مربوط به اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون متبوعش خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
یک مقام مسئول آمریکایی گفت که تیم امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا امروز گزینه ها برای پاسخ به حمله شیمیایی در دومای سوریه را بررسی می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
حسین سجوانی یکی از شیعیان اهل شارجه است که در مصاحبه ای در سال 2008 گفته بود در نمازجمعه های هفتگی شارجه در مسجد الزهرا شرکت می کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: مشکل بدهی آموزش و پرورش به معلمان مسئله جدیدی نیست و یک طرف آن خزانه است که قرار شد جلسه ای با مسئولان خزانه با موضوع پرداخت مطالبات معلمان برگزار کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی به مردم اطمینان دادند که مشکلی برای ارز نداریم و وارد سوداگری ها نشوند و خبر از ارزانی دلار داده بودند؛ اما بازار نه تنها به این وعده ها توجهی نکرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان سخنرانی خود را در شهر نبطیه در جنوب لبنان و در گردهمایی روز وفاداری به پیروزی به صورت ویدئوکنفرانس آغاز کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
وینفرد شفر مربی کهنه کار پس از کسب چند دهه تجربه، این بار سر از جمهوری اسلامی ایران در آورده و با پذیرش هدایت تیم استقلال مسئولیت بازگرداندن این تیم را به دوران افتخار عهده دار شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
وزیر خارجه انگلیس در واکنش به اظهارات انتقادی کوربین رهبر حزب مخالف کارگر این کشور درباره برخی ابهامات پیرامون ترور جاسوس روس تبار، وی را احمق مفید به حال کرملین خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۴    
کارنامه عملکرد تجارت خارجی کشور در سال 96 منتشر شد که براساس این آمار صادرات غیرنفتی کشورمان 6.56 درصد و صادرات کالاهای صنعتی 22 درصد نسبت به سال 95 افزایش داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به حمله شیمیایی صورت گرفته در منطقه دوما در غوطه شرقی دمشق گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس سیاست های اصولی خود و آموزهای دینی و اخلاقی و به عنوان یکی از قربانیان ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: اگر آمریکایی ها بخواهند برجام را ترک کنند، همه گزینه های ایران روی میز است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
محمدمهدی مفتح گفت: 20 درصد احکام بودجه 95 رعایت نشده و 65 درصد برخی احکام ابتر مانده و 19 درصد اهداف قانون گذار تامین نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
در واکنش به تهدیدهای آمریکا مبنی بر حمله به سوریه با ادعای انجام حمله شیمیایی توسط دولت سوریه در دوما، رئیس جمهوری فرانسه تاکید کرد که دمشق خط قرمزها را زیر پا نگذاشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۸    
مشاور رئیس جمهوری آمریکا به بهانه حمله شیمیایی در شهر دوما اعلام کرد: همه گزینه ها درباره سوریه روی میز است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۰    
یک متخصص بیماری های دهان و دندان گفت: دهان شویه ها حتما باید مطابق دستور العمل مصرف استفاده شوند در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۰    
رئیس کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق گفت: اتحادیه عرب از سوریه دعوت کرده است برای نشست سران عرب در ریاض پایتخت عربستان سعودی که در ماه جاری برگزار می شود، شرکت کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۶    
گمرک ایران اعلام کرد: مجموع صادرات غیرنفتی ایران در 12 ماهه سال 96 به 46 میلیارد و 931 میلیون دلار رسید که در مقایسه با سال 95 به میزان 6 و 56 صدم درصد افزایش داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۲    
تصویر زیر را خبرگزاری صداوسیما منتشر کرده اما هنوز جزئیات بیشتری از این آتش سوزی اعلام نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۷    
دو دختر و داماد فرماندار سابق شهرستان خواف در واژگونی هولناک پژو 206 و انفجار آن در کیلومتر 43 محور سیرجان به کرمان زنده زنده سوختند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۹    
به گزارش الف؛ روز چهارشنبه 14 فروردین، محمدرضا صباغیان نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس با انتشار نامه ای جزییات حقوق ومزایای دریافتی خود در مجلس شورای اسلامی را در اختیار مردم قرار ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۹    
رئیس دیده بان شفافیت و عدالت با انتقاد از شورای شهر گفت: نجفی که قبلاً معاونت ریاست جمهوری را بعد 6 ماه به دلیل بیماری ترک کرده بود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
بنعالی ییلدیریم همچنین گفت که ترکیه از تمام تلاش خود برای آوردن صلح در افغانستان انجام خواهد داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۱    
ارزش قانونی پولی ملی چیست؟ یک ریال معادل چند دهم گرم یا میلی گرم طلاست؟ ارزش ریال بر مبنای واحد اس دی آر که ماخذ محاسبه صندوق بین المللی پول است کدام است؟ از سال 51 که وفق قانون پولی بانکی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: رئیس کمیسیون تصریح کرده است که امنیت پیام رسان های داخلی بیشتر از پیام رسان های خارجی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۳    
رئیس دادگستری شهرستان ریگان به حادثه تلخ کشته شدن دو کودک 5 و 6 ساله در مراسم جشن عروسی در روستای تهرود از توابع این شهرستان بدلیل بی احتیاطی در استفاده از سلاح غیرمجاز اشاره کرد و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۳    
محسن هاشمی⁩ و⁧ شهربانو امانی ⁩، کارگزارانی های شورای شهر تهران به استعفای ⁧ محمدعلی نجفی ⁩، شهردار تهران رای منفی دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۷    
رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: استفاده از شیر های نجوشیده در تولید پنیر تبریزی و بستنی های کیلویی و قیفی دستگاهی، ویریوس تب مالت را به افراد منتقل کرده و منجر به شیوع بیماریدر شهر ها می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۷    
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۷    
خسرو معتضد در برنامه تاریخ تماشایی از چگونگی خلع حکومت قاجار و انتقال سلطنت به پهلوی سخن گفت و به بررسی این دوره از تاریخ معاصر ایران پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا با ارسال توییتی ایران و روسیه را به دلیل حمایت از اسد مسئول حمله شیمیایی انجام شده به شهر دومای سوریه دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۸    
در ماه مارچ با ادامه تضعیف دلار آمریکا و با افزایش تنش های تجاری بین آمریکا و چین، ذخایر ارزی خارجی چشم بادامی ها، اندکی افزایش یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۲    
حمید هیراد و موسسه آوای نو، با امضای یک متن عذرخواهی از شاعران و ترانه سرایان تعهد دادند تا کلیه حقوق مادی و معنوی آنها را بپردازند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۷    
با گذشت یک هفته از گم شدن 6 کودک تبعه افغان، تاکنون اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۳    
در ادامه واکنش ها به خبر حمله شیمیایی به دوما در غوطه شرقی سوریه، دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای گفت که این سازمان، در موقعیتی نیست که این گزارش ها را تایید کند .
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۳    
حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی اعم از داخلی و خارجی در سال 1397، ابلاغ شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۱    
حزب کارگزاران سازندگی با انتشار توییتی به جلسه امروز بررسی استعفا محمدعلی نجفی، شهردار تهران و عضو این حزب واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۷    
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که افتتاح قهوه خانه در قسمتی از قم نگرانی هایی برای دلسوزان استان به وجود آورده، گفت: کسی منکر شادی مردم نیست ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۷    
عضو کابینه دهم از تذکر جدی برخی وزاری دولت نهم و دهم به احمدی نژاد خبر داد و گفت که اعضای کابینه تصریح کرده اند که بهتر است ایشان در رفتار خود تجدید نظر کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
تلاشگران ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در سال 1396 با تلاش بی وقفه خود و به کارگیری تکنیک های کار گروهی و حس تعلق سازمانی، به رکوردهای بی سابقه ای در تولید فولاد خام دست یافتند. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به گزارش رئیس و دادستان دیوان محاسبات در این کمیسیون ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۶    
در سال های اخیر دوچرخه سواری در چین رشد زیادی داشته است و ده ها شرکت دوچرخه سازی، میلیون ها دوچرخه با رنگ ها و مدل های گوناگون به بازار عرضه کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۸    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: تا این لحظه هنوز تصمیم قاطعی برای فیلترینگ تگرام گرفته نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۸    
یکی از این افراد به سمت ما آمد؛ اسلحه اش را به سمت من گرفت؛ دست و پای پسرم را بست و اسلحه را روی سر پسرم گذاشت؛ تهدید کرد که اگر طلا و پول ندهیم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۴    
کلیسای نوتردام لاگارد به تدریج در سال 1864 تکمیل شد وبه نام نتردام (بانوی ما) نام گذاری گردید. یک مجسمه 10 متری از مریم مقدس در بالای برج کلیسا وجود دارد که گفته می شود سراسر شهر را تماشا می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۰    
هر آنچه در خصوص نوع اتهامات خانم زاغری و ارتباط دادن آن به برخی از مسائل روابط فیمابین ایران و انگلستان مطرح می شود، گمانه زنی های بی اساسی است که صحت ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
عید پاک، از جشن های بزرگ مسیحیان است و به باور آنان در این روز عیسی مسیح پس از اینکه به صلیب کشیده شد دوباره زنده شده می شود که از آن به عنوان رستاخیز مسیح یاد می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۹    
محققان کوئینزلند به دنبال بررسی های خود متوجه شده اند که ترک شبکه های اجتماعی از اضطراب، به طور چشمگیری می کاهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۳    
در شرایطی که کارشناسان نسبت به عواقب سقوط ارزش پول ملی در آینده نگرانی دارند، اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور با ابراز خرسندی از این موضوع گفت: اینکه قیمت دلار بالا رفت کار خوبی بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۴    
یکی از خاطره انگیزترین قاب های پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ نه در مستطیل سبز بلکه در سالن نشست خبری رقم خورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
در حالی که احمد نژاد و اطرافیانش از جمله جوانفکر ، خانواده بقایی و وکیل وی در تلاش هستند تا وانمود کنند که وضعیت جسمی بقایی بسیار وخیم و خطرناک است اما وی دیروز برای چندمین بار از زندان تماس تلفنی ...