جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 8 مهر 1397 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 30 فروردین 1397 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1397 آرمان پرس 8 خرداد 1397 آرمان پرس 31 تیر 1397 آرمان پرس 31 مرداد 1397 آرمان پرس 31 شهریور 1397 آرمان پرس 30 آبان 1397 آرمان پرس 28 آذر 1397 آرمان پرس 30 دی 1397 آرمان پرس 1 بهمن 1397 آرمان پرس 27 اسفند 1397 آرمان پرس 1 مهر 1397 آرمان پرس 2 مهر 1397 آرمان پرس 3 مهر 1397 آرمان پرس 4 مهر 1397 آرمان پرس 5 مهر 1397 آرمان پرس 6 مهر 1397 آرمان پرس 7 مهر 1397 آرمان پرس 8 مهر 1397 آرمان پرس 9 مهر 1397 آرمان پرس 10 مهر 1397 آرمان پرس 11 مهر 1397 آرمان پرس 12 مهر 1397 آرمان پرس 13 مهر 1397 آرمان پرس 14 مهر 1397 آرمان پرس 15 مهر 1397 آرمان پرس 16 مهر 1397 آرمان پرس 17 مهر 1397 آرمان پرس 18 مهر 1397 آرمان پرس 19 مهر 1397 آرمان پرس 20 مهر 1397 آرمان پرس 21 مهر 1397 آرمان پرس 22 مهر 1397 آرمان پرس 23 مهر 1397 آرمان پرس 24 مهر 1397 آرمان پرس 25 مهر 1397 آرمان پرس 26 مهر 1397 آرمان پرس 27 مهر 1397 آرمان پرس 28 مهر 1397 آرمان پرس 29 مهر 1397 آرمان پرس 30 مهر 1397 
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۵    
کونگ کیونگ وا، وزیر خارجه کره جنوبی پس از شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل بدون دیدار با همتای کره شمالی خود نیویورک را ترک کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۷    
خبر کوتاه اما تکان دهنده بود: نماینده ویژه انگلیس به قم رفت و با برخی اساتید و روحانیون دیدار کرد / این اولین بار نیست که دیدار بیگانگان با برخی روحانیون اصلاح طلب رسانه ای می شود ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رئیس کمیته دفاع و امنیت مجلس روسیه شمار تروریست های کشته شده در پی عملیات این کشور در سوریه را اعلام کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۲    
نشت گاز در یک مرکز آموزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در مجموعه ورزشی تختی اهواز، منجر به انفجار و تخریب این مرکز شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۲    
یک سایت دولتی مدعی شد می توان خوشحال بود که ارز غیردولتی 17 هزار تومان باشد!
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۲    
گزارش ها حاکیست که بسیاری از کاربران آیفون 10 اس و 10 اس مکس با مشکل شارژ نشدن مواجه شده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۶    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: سازمان های ذی ربط باید با کسانی که کارت ملی خود را برای ثبت نام خودرو اجاره می دهند و همچنین سایت های منتشر کننده این آگهی ها ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۶    
عدم درج قیمت نهایی روی هر قوطی رب گوجه فرنگی توسط واحدهای تولیدی در کنار نبود نظارت از سوی دستگاه های متولی موجب شده قیمت این محصولات در واحدهای فروش تا حدود 20 و در سایت های فروش تا 25 هزار تومان ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۶    
وزیر خارجه سوریه تصریح کرد: ترکیه می تواند مساله خروج تروریست های جبهه النصره از منطقه عاری از سلاح در استان ادلب را حل کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به ادامه آتش سوزی در تالاب هورالعظیم از سه ماه گذشته تا کنون ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۱    
مدیرکل دفتر صادرات گمرک برای حمایت از کالای ایرانی نیز در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی سراسر کشو صادرات چوب مداد، مغز مداد و مداد کامل را ممنوع کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۱    
: تعرفه های فولاد و آلومینیوم ترامپ " یک باد قوی مخالف" است که نه تنها باعث کاهش سود کارخانه فورد شده بلکه به لغو برنامه واردات کراس اوور "فورد فوکوس" از چین به آمریکا منجر می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۱    
از طرفی مسی قرار بود در مراسم The Best هفته گذشته شرکت کند اما در ساعات پایانی به دلیل مسائل خانوادگی از سفر به لندن صرف نظر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۶    
دولت سوسیالیست اسپانیا با هدف شفافیت بیش تر، فهرست دارایی مقامات عالی رتبه این کشور را منتشر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۶    
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قیمت روز مرغ عرضه شده در 22 میدان و 219 بازار میوه و تره بار پایتخت را براساس نرخ نامه هشت هزار و 175 تومان اعلام کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۶    
مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: اعتقاد ما این است که اسنپ، تپسی و ماشین های پلاک سفید مسافربری نباید در فرودگاه حضور داشته باشند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۱    
دونالد ترامپ امروز بازهم با پادشاه عربستان تماس گرفت تا در مورد تلاش های انجام شده برای حفظ عرضه و تضمین پایداری در بازار مذاکره کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۱    
مشکلات و نابسامانی های اقتصادی کشور، امروز وضعیت معیشت مردم را در تنگا قرار داده است و در بین مردم، چه در بازار و چه در کوچه و خیابان سخن از وضعیت اقتصادی و عملکرد دولت مطرح است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۱    
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اطلاعیه ای اعلام کرد برنامه ای برای خرید سهام شرکت رایتل ندارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۶    
مدیرعامل شرکت توتال گفت: عوامل تقویت کننده قیمت نفت، مثل نزدیک شدن به تحریم های آمریکا ضد ایران و اختلال در تولید نفت ونزوئلا،سبب می شوند عرضه نفت در بازار کم شود و قیمت آن سه رقمی شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۲    
وزارت خارجه آمریکا با فروش موشک های هدایت و چند منظوره به ارزش 300 میلیون دلار به بحرین موافقت کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۷    
وزیر خارجه امارات بر پایبندی کشورش به ایجاد طرحی فراگیر برای بررسی ابعاد مختلف خطرات علیه منطقه تاکید کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۷    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که گروه 'داعش' از چهار سال قبل تاکنون سه هزار و 70 نفر را در این کشور اعدام کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۲    
وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 27 تروریست داعشی در ولایت ننگرهار این کشور خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه جلوی پیشرفت علیرضا بیرانوند را نمی گیرد، گفت: آدام همتی به برخی آقایان یاد داد بیهوده اظهار نظر نکنند و بهتر است گاهی ساکت شوند!
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: 302 نفر بر اثر مصرف الکل در استان های البرز، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان دچار مسمومیت شده اند که از این تعداد 27 نفر جان خود را از دست دادند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۷    
رئیس جمهوری آمریکا در جریان کمپینی در ویرجینیای غربی با اشاره به روابطش با رهبر کره شمالی گفت : من و کیم عاشق هم شده ایم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۷    
فرماندار صومعه سرا (گیلان) گفت: حدود 150منزل مسکونی در منطقه ضیابر به طور کامل زیر آب رفته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۷    
طرح پیش فروش ایران خودرو از هفته گذشته آغاز شده است؛ طرحی که در آن تلاش شده است حتی الامکان بدون حضور دلالان انجام شود و خودروها به دست مصرف کنندگان نهایی و واقعی برسد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۲    
همزمان با افزایش آمار رسمی کشته های زمین لرزه و سونامی اندونزی، معاون رئیس جمهور این کشور گفت احتمالا این آمار به چند هزار نفر برسد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: صدای دشمنان از برخی افراد می شود که باوجود آن که بارها رهبر انقلاب تأکید بر رفع ضعف های اقتصادی به واسطه توانمندی ها کرده اند باز هم صحبت از مذاکره برای رفع مشکلات می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۲    
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اروپایی ها عددی نیستند که بخواهند درباره موشک های ایران حرف بزنند. آنها اصلا چه کاره هستند که بخواهند از این غلط ها کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی اعلام کرد که به حاکمان عربستان سعودی گفته معلوم نیست بدون حمایت واشنگتن چه بلایی بر سر آنها می آید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۲    
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل درباره جلسه شورای مرکزی این اتحادیه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت:آقای رضایی در این جلسه صراحتاً مخالفتش را با تصویب FATF اعلام کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی، با ابلاغ بخشنامه ای، بانک ها را ملزم به تسویه مانده اضافه برداشت از حساب جاری نزد این بانک کرد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۲    
پاریس و واشنگتن یک هدف واحد را در تقابل با ایران دنبال می کنند و در آینده نیز شاهد هم پوشانی اهداف و حتی روش های این دو در مواجهه با تهران خواهیم بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۷    
رئیس سازمان فضایی ایران از ثبت 30 جایگاه در مدار زمین به نام ایران خبر داد و گفت: با تسریع آماده سازی زیرساختها، قصد داریم خودمان از این نقاط برای قراردادن ماهواره های بومی استفاده کنیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۲    
نیاز به یک جنبش اجتماعی داریم؛ جنبش اجتماعی تحول در سبک زندگی و شیوۀ حکمرانی / اینکه به مؤمن بگوییم پول در بیاور ترویج اشرافی گری نیست/ باهم تصمیم بگیریم که از کدام کارخانه خرید کنیم ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۲    
اگر چه در گذر زمان شیوه های اعمال حمایتگرایی دچار تغییر و تحول شده و دولت ها به فراخور شرایط زمانی به یک یا چند مورد از شیوه های فوق متوسل شده اند اما مبانی و فلسفه روآوردن دولت ها به اشکال مختلف ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۲    
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور ریشه در عوامل اقتصادی، سیاسی و روانی دارد و مشکل پیچیده تر از این هاست گفت: دولت دنبال پایین آوردن قیمت ارز است و قیمت ارز قطعا پایین می آید ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۷    
یک تحلیلگر اسرائیلی فاش کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدارهایی مخفیانه با شماری از مسئولان و سران کشورهای عربی داشته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تاثیر تصمیمات جدید سران قوا و اختیارات بانک مرکزی در ثبات بازار ارز در هفته های آینده خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۷    
ارتش و کمیته های مردمی یمن برای دومین بار، فرودگاه بین المللی دبی را با پهپاد صماد 3 هدف قرار دادند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۷    
با وجود افزایش قیمت ارز، هنوز طرحی برای افزایش حقوق کارمندان دولت ارائه نشده و در صوت عدم تعیین تکلیف دولت در هفته جاری، مجلس به طرحی برای افزایش مجدد حقوق کارکنان در سال جاری ارائه خواهد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۲    
براساس اطلاعات به دست آمده احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی با قرار وثیقه آزاد شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۲    
با تساوی فولاد و ماشین سازی، پرونده هفته هشتم هم بسته شد و پدیده همچنان صدرنشین ماند. دیدار معوقه نفت مسجدسلیمان و استقلال از هفته ششم نیز شنبه 14 مهر برگزار خواهد شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۲    
روزنامه الرای قطر داور دیدار پرسپولیس و السد را ضعیف دانست و به انتقاد از تصمیم های اخیر او در دیدار برگشت مرحله گروهی دو تیم پرداخت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۲    
وزیر خارجه امارات عربی متحده در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در موضع گیری که بالاتر از حجم وجایگاه این کشور است ادعای جدیدی را علیه ایران مطرح کرد.