جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 24 مهر 1397 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 30 فروردین 1397 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1397 آرمان پرس 8 خرداد 1397 آرمان پرس 31 تیر 1397 آرمان پرس 31 مرداد 1397 آرمان پرس 31 شهریور 1397 آرمان پرس 30 آبان 1397 آرمان پرس 28 آذر 1397 آرمان پرس 30 دی 1397 آرمان پرس 1 بهمن 1397 آرمان پرس 27 اسفند 1397 آرمان پرس 1 مهر 1397 آرمان پرس 2 مهر 1397 آرمان پرس 3 مهر 1397 آرمان پرس 4 مهر 1397 آرمان پرس 5 مهر 1397 آرمان پرس 6 مهر 1397 آرمان پرس 7 مهر 1397 آرمان پرس 8 مهر 1397 آرمان پرس 9 مهر 1397 آرمان پرس 10 مهر 1397 آرمان پرس 11 مهر 1397 آرمان پرس 12 مهر 1397 آرمان پرس 13 مهر 1397 آرمان پرس 14 مهر 1397 آرمان پرس 15 مهر 1397 آرمان پرس 16 مهر 1397 آرمان پرس 17 مهر 1397 آرمان پرس 18 مهر 1397 آرمان پرس 19 مهر 1397 آرمان پرس 20 مهر 1397 آرمان پرس 21 مهر 1397 آرمان پرس 22 مهر 1397 آرمان پرس 23 مهر 1397 آرمان پرس 24 مهر 1397 آرمان پرس 25 مهر 1397 آرمان پرس 26 مهر 1397 آرمان پرس 27 مهر 1397 آرمان پرس 28 مهر 1397 آرمان پرس 29 مهر 1397 آرمان پرس 30 مهر 1397 
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۲    
در محور ایلام-مهران در استان ایلام محدوده صالح آباد، به علت بارش های اخیر و ریزش سنگ به صورت متوالی در سطح محور، محدودیت تردد اتوبوس تا ایمن شدن مسیربه صورت موقت اجرا می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۹    
در روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مردی پس از آن که همسرش مهریه اش را به اجرا گذاشت، با خودرو او را زیر گرفت و او را به قتل رساند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۴    
دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: برخی از مسئولین اقتصادی کشور اعلام کردند بین 30 تا 50 درصد اقلام کالاهای اساسی افزایش قیمت داشته ولی نباید کالاهایی که ارز 4200 تومانی گرفته اند افزایش داشته باشند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۰    
سید حسین موسویان 5 دلیل را برای شکست پروژه دونالد ترامپ برای تاسیس ناتوی عربی شمرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۰    
معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با تصویب هیات وزیران، مردم نیز می توانند حقوق و دستمزد مدیران را در سامانه ملاحظه کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۱    
این مراسم از روز چهارشنبه 25 مرداد همزمان با شام شهادت امام دوم شیعیان آغاز شده و به مدت 3 شب ادامه دارد و در آن حجج الاسلام و المسلمین عابدینی، پناهیان و صدیقی به بیان فضائل معصومین خواهند پرداخت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۱    
نوبخت با اشاره به گزارش وزارت نفت گفت: توانسته ایم دو میلیون و 313 هزار بشکه نفت با قیمت متوسط هر بشکه 70 دلار و 76 سنت صادر کنیم در حالی که در قانون بودجه قیمت را حدود 55 دلار پیش بینی کرده بودیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۱    
تاریخ برگزاری دادگاه شکایت ایران از آمریکا در دیوان بین المللی دادگستری اعلام شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۰    
وزارت خزانه داری آمریکا بانک های ملت، مهر اقتصاد، پارسیان و سینا و شرکت های تراکتورسازی ایران و خودروساز بهمن را تحریم کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۰    
حدود 300 نفر از بانوان در ورزشگاه آزادی حاضر شده و برای اولین بار بعد از چهار دهه شاهد حضور تماشاگران زن در یکی از دیدارهای تیم ملی در ورزشگاه آزادی هستیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۰    
منابع رسانه ای ترکیه می گویند که سرکنسول عربستان سعودی به عنوان مطلع ترین فرد درباره سرنوشت خاشقچی، ترکیه را به سمت ریاض ترک کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که اسلام آباد با نگرانی موضوع مرزبانان ربوده شده ایرانی را دنبال می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۵۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به ربوده شدن 11 نیروی بسیجی و هنگ مرزی در میرجاوه گفت: تروریست ها در داخل خاک پاکستان مقر و پایگاه دارند و ما برای هرگونه عملیات مشترک با ارتش پاکستان علیه اشرار و ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از انفجار در کارخانه صبا باتری گرمسار خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۵۰    
نود و دومین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه سال جاری ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 97.07.26 به حساب سرپرستان خانوار ها واریز و قابل برداشت خواهد شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۵۰    
نرخ برخی سیم کارت های رند، به اندازه بهای یک واحد آپارتمان است سیم کارت هایی که صفر و یک بیشتری دارند، پرمتقاضی ترند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۵۰    
پادشاه عربستان امروز (سه شنبه) با وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۵۰    
همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، بازار خرید و فروش دینار عراق رونق گرفته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۰    
قیمت اغلب خودروها در بازار امروز، نسبت به روز گذشته بین 500 هزار تا یک میلیون تومان کاهش یافت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: دمای تهران طی امروز با 4 درجه کاهش رو به رو می شود که فردا دوباره افزایش می یابد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۰    
عضو حقوقدان شورای نگهبان نحوه بررسی یکی از لوایح چهارگانه FATF با نام CFT که در هفته های اخیر جنجال زیادی را در محافل رسانه ای و سیاسی ایجاد کرد، را تشریح کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۰    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: هرگونه خرید و فروش ارز در خیابان کوچه و چهارراه ممنوع است و فقط صرافیهای مجاز می توانند ارز را خرید و فروش کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی شورای شهر تهران دستگیری 3 نفر از کارکنان شهرداری تهران را تایید کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۰    
گمرک ایران از رایگان شدن خدمات خروج موقت خودرو برای زائرین اربعین حسینی در گمرک غرب تهران خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۰    
سفرای جدید ایران در پنج کشور اسپانیا، رومانی، کویت، بنگلادش و سیرالئون تعیین شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۰    
تیرماه سال جاری یکی از پرسنل تشریفات نهاد ریاست جمهوری به منظور پاره ای از اقدامات دیپلماتیک و تدارک سفر رئیس جمهور، تهران را به مقصد سوئیس ترک کرد و دیگر به کشور بازنگشت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۰    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: کف رقم قاچاق بنزین از کشور روزانه 10 میلیون لیتر است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۰    
رویترز از افزایش قیمت نفت همزمان با ادامه تنش ها بر سر ناپدید شدن 'جمال خاشقجی' روزنامه نگار و منتقد عربستانی و از سوی دیگر نزدیک شدن به زمان اعمال تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران، خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۰    
ولیعهد عربستان قصد دارد که وارد دنیای فوتبال شود و باشگاه منچستریونایتد را خریداری کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۰    
نماینده مردم جیرفت در مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح یکی از وزرای کابینه در پارلمان خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۰    
ریس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: روزی که امام (ره) به ما گفتند چیزی به شما نمی دهند و شما بروید روی پای خودتان بیاستید و تولید کنید این اتفاق افتاده و ما امروز به جایی رسیده ایم که تمام ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۰    
14 نفر از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بامداد امروز بدست اعضای گروهک تروریستی ربوده شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۰    
در روزهای نخست تابستان بود که سخنان جنجالی رییس سازمان پدافند غیرعامل درخصوص ابردزدی اسراییلی ها خبرساز شد و کارشناسان نیز این سخنان را بدون پایه و اساس علمی اعلام کردند اما در میان تمامی این جنجال ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۰    
رییس قوه قضاییه درخصوص محکومین تأدیه مهریه بر اساس تعداد سکه طلا، بخشنامه ای صادر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۰    
بازار ارز پس از اجرای تحریم های 13 آبان به کدام سو حرکت خواهد کرد؟ رشد مداوم قیمت؟ قفل شدن معاملات و فریز قیمت ها؟ تداوم روند کنونی و حرکت بر کانال 12 تا 14 هزار تومان ؟ این ها سئوالاتی است که این ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۰    
زمانی که ترامپ اعلام می کند عناصر خودسر پشت قتل خاشقچی قرار دارند و ملک سلمان می گوید اطلاعاتی دراین باره ندارد، بدان معناست که جستجو برای یافتن سپر بلا جهت معرفی به عنوان مسئول این جنایت آغازشده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: روزانه 10 میلیون لیتر بنزین به ارزش 150 میلیارد تومان به شکل قاچاق از کشور خارج می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۰    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز در 7 استان کشورمان، رشد ابر، رگبار و رعدو برق و احتمال سیلابی شدن موقتی مسیلها و رودخانه ها پیش بینی کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۰    
فرمانده کارخانجات نیروی دریایی ارتش گفت: پروژه بعدی ما شناوری خواهد بود که اندازه ناوهای ما را از 97 متر به 200 متر می رساند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۰    
گزارش میدانی فارس از بازار تهران نشان می دهد که افزایش نرخ ارز، هزینه تولید داخل و وارداتی را افزایش داده است. قیمت هایی که نسبت به قبل از افزایش نرخ ارز 2 برابر شده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه FATF تحفظ پذیر نیست، گفت: ما از ترس مرگ نباید خودکشی کنیم و آنها تا ما را خلع سلاح نکنند دست نمی کشند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۰    
معاون امنیتی وزارت کشور از پرداخت دینار به زائران اربعین امسال خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۰    
قاتل اهلی درمجموع فیلم قابل قبولیست، کیمیایی به درستی دغدغه این روزهای مردم را فهمیده و با اثرش از این درد و فساد سخن گفته است، او در سینمای بی قهرمان ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۰    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه معتقد است: ایران با پذیرش FATF در نهایت سرنوشتی مانند پاکستان خواهد داشت و از لیست سیاه خارج نخواهد شد.