شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 10 مهر 1397 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 30 فروردین 1397 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1397 آرمان پرس 8 خرداد 1397 آرمان پرس 31 تیر 1397 آرمان پرس 31 مرداد 1397 آرمان پرس 31 شهریور 1397 آرمان پرس 30 آبان 1397 آرمان پرس 28 آذر 1397 آرمان پرس 30 دی 1397 آرمان پرس 1 بهمن 1397 آرمان پرس 27 اسفند 1397 آرمان پرس 1 مهر 1397 آرمان پرس 2 مهر 1397 آرمان پرس 3 مهر 1397 آرمان پرس 4 مهر 1397 آرمان پرس 5 مهر 1397 آرمان پرس 6 مهر 1397 آرمان پرس 7 مهر 1397 آرمان پرس 8 مهر 1397 آرمان پرس 9 مهر 1397 آرمان پرس 10 مهر 1397 آرمان پرس 11 مهر 1397 آرمان پرس 12 مهر 1397 آرمان پرس 13 مهر 1397 آرمان پرس 14 مهر 1397 آرمان پرس 15 مهر 1397 آرمان پرس 16 مهر 1397 آرمان پرس 17 مهر 1397 آرمان پرس 18 مهر 1397 آرمان پرس 19 مهر 1397 آرمان پرس 20 مهر 1397 آرمان پرس 21 مهر 1397 آرمان پرس 22 مهر 1397 آرمان پرس 23 مهر 1397 آرمان پرس 24 مهر 1397 آرمان پرس 25 مهر 1397 آرمان پرس 26 مهر 1397 آرمان پرس 27 مهر 1397 آرمان پرس 28 مهر 1397 آرمان پرس 29 مهر 1397 آرمان پرس 30 مهر 1397 
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۷    
دبیرکل کانون صرافان ایران درباره علت خرید نکردن صرافان از فروشندگان ارز گفت: از آنجا که هیچ دستورالعملی برای فروش ارز خریداری شده نداریم خریدی صورت نمی گیرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۲    
درپی تحقیقات دستگاه قضایی و امنیتی ترکیه مشخص شد که عده ای در این کشور با جمع آوری نزدیک به نیم میلیارد دلار ارز از بازار ایران، آنها را به حساب یهودیان ایرانی ساکن در آمریکا منتقل کرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۲    
برهم صالح از رهبران اتحادیه میهنی کردستان در سایه اختلافات بین دو حزب عمده کُرد که به تعویق چندین جلسه رای گیری پارلمان انجامید، سرانجام با رای نمایندگان رئیس جمهور جدید عراق شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۰    
یک موسسه ژاپنی نمونه اولیه رباتی را عرضه کرده که می تواند برای کمک به ساخت و ساز در ساختمان های عادی یا بلندمرتبه به کار گرفته شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۰    
وزیر جنگ اسرائیل می گوید که این رژیم از تأسیسات محرمانه بیشتری در ایران و بیروت اطلاع دارد که بعدها و در موعد مناسب آن ها را علنی می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۵    
سقوط قیمت ارز و سکه، روند رو به رشد مهاجرت از تهران و رکود فراگیر، باعث تنزل قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۰    
سایت العربی الجدید دوم سپتامبر در گزارش خبرنگار خود در بغداد از اقبال گردشگران عراقی به ترکیه به جای ایران به دنبال تند شدن فضای جامعه ایرانی علیه عراقی ها خبر داد و علت آن را افزایش حوادث خشونت بار ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
بانک مرکزی از کلیه بانک هایی که مجاز به عملیات ارزی هستند خواست نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت قطارهای مسافربری نداریم از تهیه بسته حمایتی برای شرکت های حمل ونقل ریلی خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۵    
نایب مدیر بخش محصولات اینستاگرام به عنوان مدیر ارشد اجرایی جدید این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس معرفی شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر بانک مرکزی قادر به پایین آوردن نرخ ارز با استفاده از تدابیر خاص خود بود، چرا در عرض این چند ماه اقدامی نکرد، و از دیروز به فکر افتاد؟
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: در حادثه تروریستی اهواز قصور قطعی است و با تعدادی از مقصران برخورد و تعدادی هم به دادگاه معرفی شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۵    
آژانس بین الملل انرژی اتمی به درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تحقیق درباره آنچه به ادعای وی سایت هسته ای مخفی ایران در روستای تورقوزآباد خوانده شده واکنش نشان داده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۰    
یک روزنامه آلمانی با اشاره به سفر فردای آنگلا مرکل به سرزمین های اشغالی و دیدار با نخست وزیر این کشور، مسئله ایران را موضوعی بسیار مورد اختلاف بین این دو ارزیابی کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۰    
هرچند خریدار ارز در هیچ بازاری پیدا نمی شود و دلالها با نازل ترین قیمتها می خواهند ارز مردم را بخرند. در برخی شهرها قیمت خرید دلار تا 8 هزار تومان هم گزارش شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۰    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: امروز اصلاح طلبان در حال فرار به جلو هستند که حساب خودشان را از دولت روحانی جدا کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۰    
ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به تنهایی سفری به قاره آفریقا و بازدید از چهار کشور را آغاز کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور در آیین افتتاح 1700 فضای آموزشی، ورزشی و پرورشی کشور از مردم عذرخواهی کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۵    
افت نرخ دلار از روز گذشته باعث شد تا مردم ارزهای خانگی خود را جهت فروش به بازار بیاورند؛ این افزایش تقاضا شوکی به صرافی ها و خریداران وارد کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰    
یک مقام آگاه بانکی با بیان اینکه علت ریزش قیمت ارز در بازار به دلیل مداخله بانک مرکزی است، گفت: امیدواریم این روند تا خالی شدن کامل حباب انتظارات ادامه یابد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰    
در ادامه تلاش های دولت ترکیه برای آرام کردن نوسانات بازار ارز این کشور، دستور بازداشت بیش از 400 نفر مرتبط با این ناآرامی ها صادر شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰    
مأموران پلیس، از خودسوزی یک مرد میانسال مقابل ساختمان شورای شهر تهران جلوگیری کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰    
یکی از جدیدترین حکم های صادر شده در کمیته ملی المپیک برای پسر محمدرضا عارف و به عنوان مشاور رئیس و مسئولِ کمیسیون تازه تشکیل شده این کمیته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰    
وزیر خارجه عراق در اظهاراتی تاکید کرد ما روابط تاریخی خود را با جمهوری اسلامی ایران حفظ خواهیم کرد و عراق چه به طور مستقیم یا غیر مستقیم هرگز در محاصره ایران مشارکت نخواهد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس سازمان بسیج با اشاره به تجمع 700هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور در روز پنجشنبه؛ گفت: 100 هزار نفر از بسیجیان تهران و کرج در تهران در استادیوم صدهزار نفری اجتماع خواهند کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
بسیاری از مردم از در بازار ارز تجمع کرده و قصد فروش دلارهایشان را دارند، همین امر باعث کاهش قیمت دلار به کانال 13 هزار تومان شد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۵    
در حالی که بازار ارز دیروز با نوسان و شوک بسیار شدید همراه بود، و فروشندگان ارز آماده بودند دلار و یورو خانگی خود را بفروشند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۰    
طبق گزارش های میدانی، دلار در بازار غیر رسمی با مبلغ 8900 تومان معامله شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۰    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: 15 سایتی که شبانه و بدون هیچ ضابطه ای قیمت های دروغین ارز را اعلام می کردند شناسایی شده و با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخورد می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۵    
رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد که روند قیمت طلا و سکه در روز گذشته کاهشی بوده و پیش بینی می شود که این روند برای امروز نیز ادامه داشته باشد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۵    
سرپرست بهزیستی استان تهران از وجود 19000 معتاد متجاهر در استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه استانداری تهران از اواخر سال گذشته ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۵    
یک مقام ارشد آمریکایی در جریان حضور در مراسم ویژه روز ملی چین گفت کشورش به دنبال همکاری با چین نیست و با پکن فقط رقابت می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۵    
مرکز آمار عراق روز دوشنبه اعلام کرد که جمعیت این کشور در سال جاری میلادی به 38 میلیون و 124 هزار و 182 نفر رسیده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۰    
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، گفت:با تصمیمات مناسبی که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گرفته شد،شاهد سامان یابی وضعیت بازار و سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۰    
برانکو ایوانکوویچ ترکیب بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد را اعلام کرد و بدین ترتیب معمای یار یازدهم حل شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۰    
وزارت خارجه آمریکا از اجرایی شدن کمک نظامی خبر داد که در یک بازه زمانی 10 ساله، 38 میلیارد دلار برای خرید تسلیحات در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۰    
یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که حمله اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع تروریستها در سوریه با هماهنگی عراق صورت گرفت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۵    
گزارش میدانی دوشنبه شب خبرنگار صداوسیما از حال و هوای بازار ارز تهران
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۵    
وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با نشریه نیویورکر ضمن تمایز قایل شدن میان اعتماد و قابلیت اعتماد ، دومی را شرط لازم برای انجام هر گفتگویی دانست.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۰    
دزد سابقه دار و نوچه هایش که با تشکیل یک باند و با شگردی خاص از رانندگان خودروهای مدل بالا سرقت می کردند به دام افتادند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۰    
بررسی معاملات انجام شده مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 79 متری در کوثر با قیمت 155 میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 87 متری در باشگاه نفت به قیمت 174 میلیون تومان معامله شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۰    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به جزئیات وقوع زمین لرزه 4.6 ریشتری در چهارمحال و بختیاری گفت: تیم های ارزیاب جهت بررسی خسارت احتمالی به منطقه اعزام شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۵    
مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا با موانع بسیاری مواجه بوده است که باعث عدم پیشرفت آن شده و این احتمال را تقویت کرده که طرفین نهایتا به هیچ توافق مشخصی نرسند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۵    
علی الرغم رونمایی از طرح های مختلف اشتغالزایی اما هنوز هیچ کدام از منابع اختصاص نیافته و اشتغال های ایجاد شده از نوع خرده فروشی،عمده فروشی، تعمیرات و ... بوده وبه دولت ارتباطی نداشته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۰    
سرمربی پرتغالی السد فهرست 18 نفره تیمش را برای دیدار با پرسپولیس ایران در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.