سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۰:۱۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 2 خرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 خرداد 1397 عصر امروز 2 خرداد 1397 عصر امروز 3 خرداد 1397 عصر امروز 4 خرداد 1397 عصر امروز 5 خرداد 1397 عصر امروز 6 خرداد 1397 عصر امروز 7 خرداد 1397 عصر امروز 8 خرداد 1397 عصر امروز 9 خرداد 1397 عصر امروز 10 خرداد 1397 عصر امروز 11 خرداد 1397 عصر امروز 12 خرداد 1397 عصر امروز 13 خرداد 1397 عصر امروز 14 خرداد 1397 عصر امروز 15 خرداد 1397 عصر امروز 16 خرداد 1397 عصر امروز 17 خرداد 1397 عصر امروز 18 خرداد 1397 عصر امروز 19 خرداد 1397 عصر امروز 20 خرداد 1397 عصر امروز 21 خرداد 1397 عصر امروز 22 خرداد 1397 عصر امروز 23 خرداد 1397 عصر امروز 24 خرداد 1397 عصر امروز 25 خرداد 1397 عصر امروز 26 خرداد 1397 عصر امروز 27 خرداد 1397 عصر امروز 28 خرداد 1397 عصر امروز 29 خرداد 1397 عصر امروز 30 خرداد 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۳    
سید عبدالله حسینی از شاعران کشورمان در واکنش به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور امریکا شعری را سروده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۲    
علاءالدین بروجردی می گوید قدم اروپا امیدوارکننده است(!)
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۷    
به گزارش عصر امروز، آقای ع از مدیران جالب توجه حوزه فرهنگ است. او که برای مدتی طولانی در یکی از سمت های مهم هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری فعال است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۶    
با وجود همه خبرهایی که درباره حضور مامه تیام در فوتبال کویت به گوش می رسد، حفظ او بدون شک مهم ترین مأموریت مسوولان باشگاه استقلال خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
با وجود اینکه گفته می شود پلیس فتا حساب بانکی برخی از سلبریتی ها که در جریان زلزله کرمانشاه کمک های مردمی دریافت کرده بودند، را بسته اما هنوز از پولی که زیباکلام از مردم گرفته خبری نیست!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۳    
نمایندگان کنگره آمریکا در تلاش برای تصویب طرحی هستند تا با قانون انسداد اتحادیه اروپا برای حمایت از شرکت های اروپایی دارای روابط تجاری با ایران مقابله کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۱    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تأیید فوت دانش آموز تیزهوش مازندرانی در مدرسه دخترانه فرزانگان ساری بر اثر ایست قلبی گفت: این دانش آموز در مدرسه فوت نکرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۶    
به گزارش عصر امروز در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آغاز پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز تا سقف یک میلیارد تومان از هفته آتی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۴    
به گزارش عصر امروز، اکثر داوران فوتبال در جهان شغل دومی دارند، اما گابریل ویکتوریا، کمک داور پانامایی داستانی متفاوت از دیگر همکاران خود دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۶    
عضوت مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید آقای روحانی در یک اشتباه تاریخی، همه مسائل کشور را به برجام وصل کرد و هنوز هم این اشتباه را به طرق دیگر ادامه می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۷    
در آینده ای دور اسکناس حذف خواهد شد و این ارزهای مجازی است که در نقل وانتقال ها به کار خواهد آمد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۹    
در روزهای پایانی هفته و مقارن با سالروز آزادسازی خرمشهر فیلم هایی نظیر دوئل ، شیدا ، مزرعه پدری ، گلوگاه شیطان ، نفس و... به روی آنتن می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۳۲    
ماست به دلیل پروتئین بالا بهترین خوراکی برای تحمل گرسنگی می باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۳۲    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از گرفتار شدن حدود 300 خودرو در منطقه رودک در پی وقوع سیل در شمیرانات و انسداد جاده خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۹    
مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد که سرمربی جدید این تیم فعلا نظری روی ستاره های پرسپولیس و استقلال ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۶    
زکریا المحرمی" نویسنده و کارشناس مسائل سیاسی عمانی در ارزیابی تهدیدات آمریکا علیه ایران، احتمال رویارویی نظامی بین دو کشور را رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۳    
در حاشیه تمرین تیم امروز تیم ملی مدیر عامل باشگاه بشیکتاش به دیدار کی روش و اردوی ایران رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۳    
اتحادیه عرب در واکنش به تصمیم گواتمالا برای انتقال سفارتش به قدس اشغالی، هر گونه تعامل با این کشور را به حال تعلیق درآورد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۰    
مربی تیم فوتبال السد قطر حریف استقلال در لیگ قهرمانان اروپا از هدایت این تیم کناره گیری کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۰    
سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۱۷    
خوزستان امروز 18 بار به خود لرزید، شهرهای شوش، میانرود،سالند و دزفول در کانون این زمین لرزه ها بودند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۱۷    
محور کرج چالوس که عصر امروز به علت ریزش و رانش کوه مسدود شده بود با تلاش های اداره راهداری استان البرز بازگشایی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۳۵    
تصویر حدیثی از امیرالمؤمنین (ع) در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام را مشاهده می کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۹    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی روز چهارشنبه مدعی شده ایران از سال ها قبل در حال پیشبرد برنامه ای به صورت مخفیانه برای توسعه فناوری های موشکی خود است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۶    
من سیتی انگلیس با 17 نماینده در جام جهانی روسیه بیشترین بازیکن را راهی روسیه کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۳    
بنا بر اعلام روسیه، وزیر خارجه این کشور آخر هفته آینده برای دیدار با مقام های کره شمالی، به پیونگ یانگ سفر می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۰    
خسارت تندباد امروز تهران در خیابان امام خمینی خسارت تندباد امروز تهران خسارت تندباد امروز تهران
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۷    
صفحه رسمی لشکر فاطمیون با بیش از 46 هزار دنبال کننده به خاطر انتشار تیزر مستند سایه نابودی حذف شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: چون این ملک تکمیل شده بود باید نماینده دادستان دستور تخریب می دادند و نیاز به حکم قضایی داشت که در تخریب این ویلا تشریفات اداری و قضایی رعایت نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۴    
به گزارش عصر امروز به نقل از سپاه نیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت سوم خرداد ماه ، سالروز آزاد سازی خرمشهر، روز ملی مقاومت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حالی 2 همگروه تیم تحت هدایتش را شانس اصلی قهرمانی جام جهانی عنوان کرد که از عزم خود و شاگردانش برای صعود از گروه B خبر داد؛ گروهی که فقط دو تیم از آن صعود می کنند!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۵    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صادرات فرش دستبافت ما به زیر 500 عدد در سال رسیده که صرفاً به دلیل تحریم نیست و با پرداخت وام هم افزایش نمی یابد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۲    
پس از رایزنی های مختلف در نهایت دادگاه CAS نظر مساعد خود را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۹    
به گزارش عصر امروز، سید مصطفی موسوی ، مجری و مدیحه سرای برنامه های معارف رسانه ملی عصر امروز دار فارنی را وداع گفت. خبرهای تکمیلی بعداً منتشر خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۶    
طی حکمی از سوی محمد علی افشانی شهردار جدید تهران، مدیر کل حراست شهرداری تهران تغییر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۳    
وزیر خارجه آمریکا می گوید برنامه این کشور برای ایران، اعمال فشار اقتصادی حداکثری بر ایران همزمان با حمایت از مردم ایران است؛ وی صراحتاً گفت که هدف از این فشار اقتصادی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۰    
به گزارش عصر امروز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۱۸    
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه امروز با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۱۵    
یکی از رانندگان، دلیل اعتراض صنفی کامیون دارانِ حمل سوخت را اجرای ماده 38 قانون تأمین اجتماعی، قانون جدید سپهتن و کم بودن کرایه ها عنوان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای همیشگی علیه ایران، گفت ایران اجازه نخواهد یافت در سوریه حضور دائمی نظامی داشته باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۱۲    
حجت الاسلام قرائتی مفسر قرآن کریم در برنامه امروز درس هایی از قرآن به آثار و برکات توسل به امام زمان(عج) اشاره کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۹    
برخی از ضدانقلاب در آستانه سالگرد امام خمینی(ره) از هیچ وسیله ای برای تخریب ایشان دریغ نمی کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۳    
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با 3 هزار تومان کاهش 2 میلیون و 20 هزار تومان و نیم سکه با افت 7 هزار تومانی 998 هزار تومان معامله شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از پیگیری افزایش 15 درصدی کرایه حمل کامیون ها خبر داد و گفت: با توجه به اینکه طی 2 الی 3 سال اخیر کرایه ها افزایش نیافته به دنبال اجرایی کردن این برنامه هستیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اظهارات اخیر وزیر امورخارجه آمریکا گفت: اظهارات پامپئو گویای ورشکستگی سیاست خارجی آمریکا است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۴    
قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه ای حفظ برجام با اروپا را دشوار دانسته و گفته که با وزیر خارجه ایران دیدار کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۱    
انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی 9 خرداد برگزار خواهد شد؛ اخبار اولیه از قوت گرفتن کاندیداتوری عارف و رقابت وی با لاریجانی برای ریاست بر سال سوم مجلس حکایت دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۴    
به گزارش ر امروزعص به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران جعفری دولت آبادی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به این که معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۸    
به گزارش عصر امروز، جمعی از مال باختگان و فریب خوردگان شرکت پرشین پارس امروز مقابل یکی از شعبات این شرکت در خیابان اسفندیار تجمع کردند و خواهان استرداد وجه پیش خرید خودرو از این شرکت شدند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۹    
وزارت خارجه در واکنش به تحریم سیف، دولت آمریکا را دولتی عهدشکن خواند و اعلام کرد: حق توسل به راهکارهای حقوقی و سیاسی بین المللی برای مقابله با این اقدام خزانه داری آمریکا برای دولت و بانک مرکزی ایران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۴    
رئیس سابق کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان از گسترش نماهای سبک رومی در ساختمان سازی های شهر اصفهان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از اتمام مسابقات استقلال در فصل 96-97امشب راهی آلمان می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۶    
به نظر می رسد سناریوی تکراری اتهام به ایران در مورد سقوط شهر فراه افغانستان، از سوی رسانه هایی مانند بی بی سی و صدای آمریکا ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:السد تیم قوی و قابل احترامی است و مطمئنا در بازی روز 5 شهریور شاهد یک مسابقه در سطح اول فوتبال آسیا خواهیم بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۰    
یکی از مسئولان کنفدراسیون آسیا در مورد احتمال تغییر زمان بازی برگشت تیم فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر توضیحاتی ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۴    
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران را کاملا غیرقانونی خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۸    
به گزارش عصر امروز، پس از کش و قوس های فراوان سرانجام انتخابات لبنان بر اساس نظام تناسبی در 6 ماه می 2018 (16 اردیبهشت 97) برگزار و تکلیف 128 کرسی پارلمان این کشور معلوم شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۰    
بدهکاران تا 10میلیارد ریال 212 هزار میلیارد ریال، بدهکاران از 10 تا 100 میلیارد ریال 358 هزار میلیارد ریال ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اینبار برای کاهش انتقادات به اجرای طرح ترافیک 97 و همچنین واگذاری طرح به خبرنگاران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۶    
رئیس بخش مالی شرکت ایندین اویل هند گفت، در صورتی که تحریم های آمریکا علیه ایران منجر به اختلال در عرضه نفت این کشور شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۴    
بر اساس گزارش یک شبکه تلویزیونی آمریکا تنها یک راه برای شکست دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۵    
رسانه های رژیم سعودی به کشته شدن پنج نظامی این رژیم در جریان نبرد با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن اذعان کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۱    
عناصر گروه تروریستی داعش شب گذشته یک عملیات انتحاری در مقر نظامی در شرق شهر تدمر واقع در مرکز سوریه انجام دادند که در پی آن 26 نفر کشته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۹    
رئیس اداره اورژانس هوایی کشور گفت: 6 بالگرد جدید اورژانس هوایی خریداری و در برخی از مناطق کشور از جمله گناباد، تهران، کرج ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۰    
ارتش روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد روز سه شنبه 4 موشک بالستیک بین قاره ای بولاوا را از یک زیردریایی هسته ای با موفقیت شلیک کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۲۱    
به گزارش عصر امروز، الهیار صیاد منش مهاجم تیم های ملی پایه که در تیررس آبی ها قرار گرفته بود امروز برای عقد قرارداد رسمی با آبی پوشان پای میز مذاکره می نشیند و قرارداد خود را با استقلال منعقد می کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۹    
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی گفت: تلگرام های فارسی برای یک مدت محدودی با فرصت دادن به پیام رسان های داخلی کمک می کنند اما در نهایت یا باید خودشان تبدیل به پیام رسان مستقلی شوند یا کنار می روند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۱    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی فداکار و مجاهد حجت الاسلام حاج شیخ غلامرضا حسنی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۹    
فدراسیون جهانی فوتبال از رئیس جمهوری کشورمان برای حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی دعوت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۷    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های عظیم داخلی برای پیشرفت کشور گفت: نباید جامعه را اسیر برجام کنیم به گونه ای که با یک اخم آمریکا و خروج آن، کشور متوقف شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۴    
به گزارش عصر امروز، ضیاء الاسدی رئیس دفتر سیاسی مقتدی صدر رهبر جریان صدر و ائتلاف سائرون ، اعلام کرد آمریکا پس از پیروزی ائتلاف سائرون در انتخابات پارلمانی و دستیابی به کرسی هایی که موجب می شود این ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در بزرگراه یاسینی خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 5 نفر نیز مصدوم شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۱    
پسر جوان وقتی در عشق شکست خورد تصمیم گرفت این شکست را با انتقام از زنان و دختران جوان تلافی کند. این پسر شرور با خودرو در خیابان های شهر می گشت و به شکار سوژه هایش می پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۱    
به گزارش عصر امروز، سرلشکر محمد باقری در آغاز نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه) و در آستانه سالروز فتح خرمشهر گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۹    
دبیر انجمن صنایع روغن نباتی از افزایش 9 درصدی قیمت روغن نباتی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۵    
امتحانات نهایی دانش آموزان در شرایطی از روز گذشته آغاز شده است که بازار فروش سوالات امتحانی در شبکه های مجازی آغاز به کار کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۴    
مهم ترین رهاورد و درس آموزی انتخابات 96 برای آحاد مردم، این بود که انتخابات صرفا یک کنش هیجانی نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۵    
وزیر ارتباطات کاملاً پوپولیستی رفتار می کند و مواضع اخیر وی، فدا کردن مشکلات واقعی در برابر مشکلات مجازی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۵۱    
به رغم خروج آمریکا از برجام، گروه انرژی او ام وی اتریش در حال ادامه پروژه های انرژی برنامه ریزی شده خود در ایران است، اما این شرکت گفته، هنوز سرمایه گذاری ای در ایران انجام نداده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۴۸    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز دولت ها همواره با داده های بیشماری درگیر هستند. ظهور پایگاه های داده الکترونیکی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۳۶    
ایران برای اولین بار از زمان تک نرخی کردن ارز و تلاش برای محدود کردن بازار آزاد ارز در ماه گذشته میلادی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۳۶    
تحریم های آمریکا علیه ایران بر میدان گازی رام در دریای شمال است که نیمی از آن متعلق به شرکت ملی نفت ایران است و فعالیت های خود در این میدان را تا صدور مجوز دولت آمریکا متوقف کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۳۳    
رئیس تیم مذاکره کننده آمریکا در مذاکرات هسته ای گفت با توجه به شعارهای انتخاباتی ترامپ برای لغو برجام و مخالفت های جمهوری خواهان ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۲۷    
دادگاهی در عراق حکم اعدام یکی از سرکرده های گروه تروریستی داعش و مسئول جذب کودکان برای این گروه را صادر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۲۴    
خبرگزاری عربستان با انتشار تصاویری، نوشت ولی عهد این کشور در جلسه روز سه شنبه کابینه حضور داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۸    
تیم ملی ترکیه در غیاب بزرگانی چون سلچوک اینان، امره مور، عمر توپراک، و گوکان گونل مقابل شاگردان کی روش صف آرایی خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۲    
کشور نباید اسیر برجام شود؛ واکنش ها به سخنرانی پامپئو؛ بسته جایگزین انتقال پایتخت و مسلمان برای تمدید شرط گذاشت؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.