چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۴:۰۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 20 خرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 خرداد 1397 عصر امروز 2 خرداد 1397 عصر امروز 3 خرداد 1397 عصر امروز 4 خرداد 1397 عصر امروز 5 خرداد 1397 عصر امروز 6 خرداد 1397 عصر امروز 7 خرداد 1397 عصر امروز 8 خرداد 1397 عصر امروز 9 خرداد 1397 عصر امروز 10 خرداد 1397 عصر امروز 11 خرداد 1397 عصر امروز 12 خرداد 1397 عصر امروز 13 خرداد 1397 عصر امروز 14 خرداد 1397 عصر امروز 15 خرداد 1397 عصر امروز 16 خرداد 1397 عصر امروز 17 خرداد 1397 عصر امروز 18 خرداد 1397 عصر امروز 19 خرداد 1397 عصر امروز 20 خرداد 1397 عصر امروز 21 خرداد 1397 عصر امروز 22 خرداد 1397 عصر امروز 23 خرداد 1397 عصر امروز 24 خرداد 1397 عصر امروز 25 خرداد 1397 عصر امروز 26 خرداد 1397 عصر امروز 27 خرداد 1397 عصر امروز 28 خرداد 1397 عصر امروز 29 خرداد 1397 عصر امروز 30 خرداد 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۳    
به گزارش عصر امروز؛ علی صدری نیا فعال رسانه ای در توییتی درباره مذاکرات دولت برای گرفتن تضمین از اروپا و ادامه برجام نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۲    
به گزارش عصر امروز؛ حمید رسایی نماینده سابق مجلس در توییتی به اتفاقات دیروز و بحث ها بر سر FATF واکنش نشان داد:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۷    
به گزارش عصر امروز؛ حسین امیرعبداللهیان مشاور امور بین الملل رئیس مجلس در توییتی از علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی حمایت کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۵    
"دانشنامه آزاد ویکی پدیا" شب گذشته در اقدامی عجیب و بعد از اضافه شدن دلایل منتقدین به دروغ بودن اظهارات یاسی اشکی و پشت پرده واکسن HPV، صفحه یاسی اشکی را حذف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۶    
به گزارش عصر امروز، رضا سراج در کانال خود در پیام رسان سروش در خصوص تصویب کنوانسیون پالرمو نوشت: لاریجانی کار خودش را کرد و با رای نمایندگان مجلس ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۵    
علی مطهری می گوید دستاورد برجام، شکاف میان آمریکا و اروپا بود(!)
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۱:۵۱    
با کسب مدال طلای صالح اباذری در پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان استانبول شاگردان هروی با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافتند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۱:۴۸    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک به شهرک صنعتی جیزان در جنوب غرب عربستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۱:۴۲    
نخست وزیر عراق آتش سوزی در بزرگترین مرکز نگهداری صندوق های رأی در این کشور را توطئه برای لطمه زدن به دموکراسی این کشور توصیف کرده و خواستار تشدید تدابیر امنیتی برای محافظت از برگه های رأی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۱:۳۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در دیدار صدها نفر از اساتید ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۱:۵۶    
مدیر کل شهرداری الرصافه استان بغداد اعلام کرد که در حادثه آتش سوزی امروز در بزرگترین مرکز نگهداری صندوق های رای در بغداد، سه انباری حاوی صندوق های رای دچار آتش سوزی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۱:۴۷    
به گزارش عصر امروز فرهمند علیپور خبرنگار ساکن ایتالیا در توییتی کنایه آمیز درباره حاشیه های دست دادن ترامپ و ماکرون نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۱:۳۵    
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان به تیم استقلال می پیوندد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۶    
حسن روحانی پس از شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، چین را به مقصد تهران ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۱:۱۷    
رئیس جمهور در دیدار با شی جین پینگ بر تکمیل راکتور آب سنگین اراک طبق توافق برجام تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۱:۰۵    
تیم ملی ایران در نهمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت های والیبال برابر روسیه قرار گرفت و ششمین باخت خود را در این دوره از مسابقات تجربه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۰:۵۰    
عضو کیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، جزئیات گزارش وزیر آموزش و پرورش به این کمیسیون در خصوص حادثه رخ داده در یک مدرسه غیرانتفاعی در غرب تهران را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۸    
مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش از تخلف یاسی اشکی برای آموزش سلامت جنسی در مدارس خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۵    
برجامی که در 20 دقیقه تصویب شد - وبه تعبیر گستاخانه وکیل الدوله ای به نام علی مطهری "20 دقیقه هم برای تصویب آن زیاد بود"- اکنون به خسارت محض انجامید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۶    
هنرمندان حوزه هنری وی را به عنوان یک استاد صاحب سبک در نقاشی و مجسمه سازی می شناختند. مرداد 1388 نمایشگاهی از آثار منقذ در حوزه هنری برگزار شد و مورد استقبال اهل هنر قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۱۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید در سفر به اروپا، رهبران سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس با تدوین یک توافقنامه جامع بین المللی درباره خروج ایران از تمامی سوریه موافقت کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی می گوید: مقدمات راه اندازی پیشران های هسته ای به شدت شروع شده و الآن تعداد زیادی از مهندسان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی مشغول این کار هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۶    
اولین خودروی پسابرجامی امروز در سکوت واحدهای نظارتی 25میلیون تومان گران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۴    
طبق اخبار رسیده، برنامه مناظره تلویزیونی درباره یک واکسن وارداتی که چند وقتی است توسط وزارت بهداشت تبلیغ می شود، لغو شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۵    
یک مقام دولت آلمان از مواضع رئیس جمهور آمریکا در جریان نشست هفت کشور صنعتی انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۵    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جلسه ویژه ای شامگاه شنبه با حضور علی لاریجانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۳    
انتخابات هیأت رئیسه برخی کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی امروز برگزار شد که بر این اساس اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون های انتخاب و تعیین شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۰    
جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه ها با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۱    
وزارت کشور عراق از آتش سوزی بزرگترین مرکز نگهداری صندوق های رای خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۸    
به گزارش عصر امروز علی رضا دهکردی فعال بازار آتی سکه طلا بورس کالا گفت: از حدود 7 ماه قبل در عرض چند روز دولت و بانک مرکزی عرضه سکه طلا به بازار را کاهش داده و سپس شروع به حراج سکه کردند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۲    
فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر آماده سازی و حضور تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی روسیه بیش از 8 میلیون یورو به کشورمان می پردازد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۹    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: 5300 خودروی قاچاق به کشور وارد شد که در این باره تذکر دادیم اما بعد از تذکرات میزان آن به ترتیب به 6481، 13 هزار و 500 و بعد هم 34 هزار خودرو افزایش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۹    
فیس بوک روز گذشته اعلام کرد وجود یک نقص فنی در این شبکه اجتماعی موجب انتشار عمومی پست های خصوصی ارسالی 14 میلیون کاربر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۷    
محرومیت و جرایم سنگینی در انتظار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
وکیل مدافع سعید مرتضوی نامه منتسب به آیت الله هاشمی شاهرودی مبنی بر تخفیف در مجازات دادستان پیشین تهران را جعلی خواند و گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۵    
به گزارش عصر امروز، در پی تلاش های مذبوحانه اخیر گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی به منظور رخنه در خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی و متعاقباً شناسایی و انهدام ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۶    
معاون شرکت بازرگانی دولتی ایران، گفت: تا امروز 2 میلیون و 700 هزار تن گندم از کشاورزان تحویل گرفته شده که تاکنون 53 درصد بهای گندم پرداخت شده و ظرف 40 روز صددرصد پول گندم کاران پرداخت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۴    
ماجرای تعاونی های اعتبار بزرگی که با ورشکست شدن، از چرخه بازار پول خارج شدند و بانک مرکزی با صرف 20 هزار میلیارد تومان، پول مشتریان آنها را بازپرداخت کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۲    
شایعه ای که اخیرا درباره تجاوز 25 افغانستانی به دختر ایرانی در یزد مطرح شده، متعلق به سال 93 است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناو دماوندی که در 12 سال ساخته شد، طی یک سال مجدد خواهیم ساخت و این امر مستلزم همکاری تمامی ارگان های دریایی با یکدیگر است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۷    
قیمت فروش گندم به نانوایی ها و سایر متقاضیان براساس مصوبه هیات وزیران تعیین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۲    
با توجه به سرمایه گذاری دولت جدید آمریکا درباره تشدید تحریم های اقتصادی و اعمال فشار بر ایران، به نظر می رسد باید برنامه ریزی وزارت خزانه داری آمریکا که فرماندهی پیشبرد جنگ اقتصادی علیه ایران را ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۲    
اسلام و آموزه های دینی مخالف کسالت و خمودگی، بیکاری و پرده نشینی است و میان مرد و زن در این خصوص تفاوتی نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۱    
برای حمایت از کالای ایرانی دو جراحی بزرگ در نقش دولت در اقتصاد کشور نیاز است که بدون آنها هر اقدامی یا بی اثر می شود یا زیان بار خواهد بود؛ خصوصی سازی واقعی و اصلاح سیاست های کلان.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۲    
در چند روز گذشته لیستی از وکلای مورد تایید قوه قضاییه درباره تبصره 48 قانون آیین دادرسی کیفری در فضای مجازی منتشر که بحث های زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۰    
در دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان می خوانیم: خدایا قرار بده در این روز دوست دوستانت و دشمن دشمنانت و پیرو راه و روش خاتم پیغمبرانت ای نگهدار دل های پیامبران.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۱    
محمد نوری زاد از فعالان و محکومان فتنه 88 از رهبر انقلاب درخواست کرده که برای ملاقات فرزندش از کشور خارج شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۲    
سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش از آمادگی تیمش در آستانه رویارویی با ایران در جام جهانی 2018 روسیه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۷    
نماینده مردم بروجرد در مجلس، گفت: امروز شایسته نیست که اینقدر در مقابل دشمن خودباختگی و عقب نشینی داشته باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۸    
مدارسی خاص با لیستی از برنامه های عجیب و شهریه هایی از 14 تا 25 میلیون فقط برای پیش دبستانی و اول دبستان، ویژه فرزندان طبقات خاص جامعه در کنار بی توجهی دولت به مدارس دولتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۰    
به گزارش عصر امروز، درخواست بیش از 50 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای مسکوت ماندن بررسی الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم(FATF) به مدت 2 ماه، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۴    
به گزارش عصر امروز حجت الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به جلسه ویژه شب گذشته جامعه مدرسین با علی لاریجانی رئیس مجلس و نمایندگان قم درباره تصویب لایحه FATF ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۸    
به گزارش عصر امروز، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی موسوم به پالرمو یکی از پرسر و صداترین لایحه هایی است که در مجلس دهم مطرح شده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خواستار به تعویق افتادن 2 ماهه بررسی FATF شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۹    
معاون دفتر برنامه ریزی و اقتصاد وزارت راه و شهرسازی با رد تورم 34 درصد در بخش مسکن، تورم 12 ماهه این بخش را حدود 12 و نیم درصد اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۳    
تضمین به چه معناست و چه تفاوتی با تعهد دارد؟ اروپا چه تضمینهایی در حوزه بانکی و پولی باید به ایران بدهد؟ و نهایتاً اینکه آیا اروپا توان ارائه تضمین به ایران را دارد؟ متن پیشِ رو به این پرسشها پاسخ می ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۷    
جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران در اعتراض به قرار گرفتن لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون FATF در دستور کار امروز صحن علنی پارلمان مقابل مجلس تجمع کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۹    
به گزارش عصر امروز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 20 خرداد) پارلمان در نطق میان دستور خود ضمن تقدیر از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس امسال ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۳    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز این روزها فضای اجتماع و سیاست مزین به حضور هنروان یا به عبارت روزمره "سلبریتی هاست " و بنظر می رسد هر چه بیشتر به انتخابات نزدیکتر شویم این حضور پررنگ تر خواهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۷    
سد گتوند از معدود پروژه های بزرگی است که 20 سال پشتوانه مطالعاتی دارد. با این حال با گذشت حدود 7 سال از آبگیری این سد، سایه سازند گچساران با عناوینی چون کوه نمکی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری یونهاپ از پرواز هواپیمای شخصی رهبر کره شمالی به سوی سنگاپور خبر داد که البته جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۲    
به گزارش عصر امروز، در حالی که هنوز ساعاتی از نشست خبری جاستین ترودو نخست وزیر کانادا درباره امضا شدن بیانیه پایانی نشست گروه 7 از سوی تمام اعضا نگذشته، اما رئیس جمهور آمریکا این مسئله را تکذیب کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۹    
همگرایی در شانگهای واگرایی در گروه 7، نقشه راه برای 190 هزار سو، انتقاد از FATF، سرمایه گذاری مردم در میادین نفتی ...