چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۳۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 16 خرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 خرداد 1397 عصر امروز 2 خرداد 1397 عصر امروز 3 خرداد 1397 عصر امروز 4 خرداد 1397 عصر امروز 5 خرداد 1397 عصر امروز 6 خرداد 1397 عصر امروز 7 خرداد 1397 عصر امروز 8 خرداد 1397 عصر امروز 9 خرداد 1397 عصر امروز 10 خرداد 1397 عصر امروز 11 خرداد 1397 عصر امروز 12 خرداد 1397 عصر امروز 13 خرداد 1397 عصر امروز 14 خرداد 1397 عصر امروز 15 خرداد 1397 عصر امروز 16 خرداد 1397 عصر امروز 17 خرداد 1397 عصر امروز 18 خرداد 1397 عصر امروز 19 خرداد 1397 عصر امروز 20 خرداد 1397 عصر امروز 21 خرداد 1397 عصر امروز 22 خرداد 1397 عصر امروز 23 خرداد 1397 عصر امروز 24 خرداد 1397 عصر امروز 25 خرداد 1397 عصر امروز 26 خرداد 1397 عصر امروز 27 خرداد 1397 عصر امروز 28 خرداد 1397 عصر امروز 29 خرداد 1397 عصر امروز 30 خرداد 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۷    
باشگاه الهلال به ریاست سامی الجابر رسما با ژرژه ژسوس، سرمربی اسپورتینگ به توافق رسید و سرمربی مدنظر رئالی رسما سرمربی الهلال شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۰    
9 بازیکن از نفراتی که برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه اعلام شدند، پیش از اعزام به کشور میزبان جام و به خاطر حضور در یک پارتی شبانه و انتشار تصاویر آن، حاشیه آفریدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۲    
هافبک دفاعی پرسپولیس با گذشت فرصت 48 ساعته خود هنوز تصمیمی برای ادامه همکاری با باشگاه نگرفته است و در سفر ترکیه به سر می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۲    
به گزارش عصر امروز، احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون پست زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر و برای موفقیت تیم ملی فوتبال اینگونه نذر کرد:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۰    
به گزارش عصر امروز؛ مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در توییتی تاثیر دستور اخیر رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی را اینگونه ارزیابی کرد:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۲    
مستشرق مسیحی به نام لامنس در جمله ای می گوید ما مسیحی ها باید مجسمه معاویه را از طلا بسازیم و به آن احترام بگذاریم چون اگر این معاویه نبود، اسلام تمام دنیای غرب را گرفته بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۲۰    
منابع خبری از مسدود شدن حساب باشگاه استقلال خبر داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۱    
نمایندگان پارلمان سوریه بار دیگر حموده صباغ را به ریاست پارلمان این کشور برگزیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۵۰    
منبع مطلع رویترز می گویند پالایشگاه های اروپا علاقه ای به ایستادگی در برابر تحریم های آمریکا ندارند و در حال کاهش تدریجی خرید نفت خود از ایران هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۲۰    
به گزارش عصر امروز، خبرگزاری فرانسه نوشت: بوئینگ می گوید هیچ هواپیمایی به ایران تحویل نخواهد داد. سخنگوی بوئینگ در این خصوص گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۵۶    
فرستادگان وزارت خانه های خزانه داری و خارجه آمریکا با سفر به کشورهای دیگر می کوشند آنها را از تجارت با ایران منع کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۱۷    
عضو فراکسیون امید مجلس در واکنش به حضورش در لیست سفر به روسیه برای تماشای جام جهانی فوتبال، گفت: از رئیس و سخنگوی کمیسیون فرهنگی درباره جام جهانی سوال کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۰    
به گزارش عصر امروز؛ مهدی محمدی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در توییتر خود درباره سخنرانی رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۱    
باشگاه استقلال برای سید حسین حسینی قیمت تعیین کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۲    
فرماندار شاهرود با بیان اینکه زلزله ظهر امروز حوالی مجن در مرز استان های سمنان و گلستان را لرزاند، گفت: خوشبختانه در این زمین لرزه خسارتی گزارش نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
وزیر خارجه فرانسه نسبت به طرح اخیر جمهوری اسلامی برای افزایش ظرفیت غنی سازی اورانیوم واکنش نشان داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۲۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر مشکلی که در اینجا داشته باشیم از مشکل تیم هایی که به جام جهانی صعود نکرده اند راحت تر است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۱۲    
پارلمان عراق در جلسه فوق العاده روز پنجشنبه ضمن متوقف کردن کار کمیساریای انتخابات، تصویب کرد که کل آراء انتخابات پارلمانی عراق به صورت دستی بازشماری شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۵    
سریال ترورهای زنجیره ای اعضای گروهک های تروریستی در حومه های إدلب، حلب و حماه با ترور چهار عضو گروه فیلق الشام و یک سرکرده سعودی تحریر الشام ادامه پیدا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۶    
نخست وزیر انگلیس با همتای صهیونیست بر سر لزوم مقابله با اقدامات منطقه ای ایران هم نظر است ولی بهرحال تا زمانی که ایران به همه تعهدات برجامی اش متعهد بماند، لندن از توافق هسته ای خارج نمی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۰    
به گزارش عصر امروز، رضا نجفی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام آژانس به ایراد سخنرانی پرداخت. مشروح این سخنان به شرح زیر است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز قدس را میراث بزرگ امام و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به زمین لرزه را 4٫2 درجه در مقیاس ریشتر ظهر امروز در یاسوج و شهر سی سخت گفت: در پی این زمین لرزه، 5 تن دچار مصدومیت شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۳۷    
به گزارش عصر امروز محمدرضا سرفرازی اظهار داشت: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی یک گروه تروریستی سه نفره را که قصد انجام عملیات های خرابکارانه در شب های قدر داشتند منهدم کردند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۷    
منابع خبری می گویند، نیروهای حزب الله لبنان پس از اتمام مأموریت خود در منطقه القصیر از این منطقه خارج و نیروهای ارتش سوریه جایگزین آنان شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۲    
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن 5 نیم تنه از جانباختگان حادثه سقوط هوپیمای ای تی آر از ارتفاعات دنا خبر داد و گفت: این نیم تنه ها به پزشکی قانونی استان منتقل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۰    
روزه داران پاکستانی به مناسبت شهادت امام علی ع در تمام شهرهای این کشور مراسم عزاداری برگزار کرده و شهادت این امام همام را به سوگ نشستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۱    
در کمپ تمرینی تیم ملی در مسکو فضای فوق امنیتی وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۲    
رئیس پارلمان لبنان حضور ایران و روسیه در سوریه را به درخواست دولت سوریه دانست و گفت: اگر حزب الله در سوریه نبود، داعش امروز در لبنان بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۰    
برای کسانی که خود را شیعه حضرت امام علی (ع) می دانند، کسب شناخت و معرفت نسبت به شخصیت آن امام معصوم (ع) یک فریضه است و نباید در انجام آن غفلت روا دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۱    
لابی فرانسوی اف آی ای وی فرانسه که در زمینه ساخت تجهیزات خودرو فعالیت دارد، سفر ماه آینده خود به ایران را به دلیل تنش های موجود میان آمریکا و اتحادیه اروپا بر سر برجام لغو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۵۰    
وزرای خارجه و دارایی بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه ای به همتایان آمریکایی خود بر تعهد کشورهایشان در زمینه حفظ توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۸    
به گزارش عصر امروز مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محمدمهدی فریدونی هفتمین شهید مدافع حرم شهرستان فسا که اخیرا در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسیده بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۲    
امروز و پس از گذشت هفت سال بزرگراه بین المللی که حماه را به حمص وصل می کند، مجددا به روی وسایل نقلیه باز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۲۹    
به گزارش عصر امروز، بنر خوشامدگویی از تیم ملی ایران در روسیه به عنوان اولین تیم حاضر در جام جهانی نصب شده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۲۶    
نظرسنجی های جدید پیش از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می دهد رجب طیب اردوغان بیشترین آرا را به خود اختصاص خواهد داد اما احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم قوّت گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۵    
ایالات متحده به دولتها و بخش خصوصی کشورهای متحدش نسبت به هرگونه همکاری مالی با ایران هشدار داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۶    
یکی از نمایندگان مجلس که نامش در فهرست سفر به جام جهانی روسیه قرار دارد، درباره انصرافش از این سفر ابراز شک و تردید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۷    
به دنبال بروز شکاف و اختلاف بین دو سوی آتلانتیک بر سر توافق هسته ای ایران و تحریم های جدید واشنگتن علیه تهران، فعالیت آرام و بدون تنش شبکه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی (سوئیفت) دستخوش مخاطره شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۵    
فرمانده مرزبانی ناجا جزئیات شهادت شب گذشته 2 مرزبان ایرانی در غرب کشور را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۲۶    
دولت میانمار و نماینده سازمان ملل در این کشور توافق کردند حدود 700 هزار آواره روهینگیایی که سال گذشته بعد از حملات ارتش میانمار به بنگلادش گریخته بودند، امکان بازگشت امن به روهینگیا را داشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۱۷    
مقامات ارشد اروپایی درباره خروج ایران از توافق هسته ای و پیامدهای آن ابراز نگرانی کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از برخورد یک دستگاه خودروی تویوتا با گاردریل های حاشیه بزرگراه چمران خبر داد و گفت: در این حادثه یک خانم 25 ساله جان خود را از دست داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۰    
نشست کارشناسان کمیسیون مشترک برجام فردا پنج شنبه با حضور هیات جمهوری اسلامی ایران و هیات های کشورهای 1+4 در تهران برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۱    
یک مرجع تقلید گفت: جوانان نباید اجازه بدهند که تجربه اندلس دوباره تکرار شود، سند 2030 و فضای مجازی و رسانه های فاسد تکرار آن تجربه است و جوانان باید بیدار شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۲    
ساعتی پیش زلزله ای 4.2 ریشتری یاسوج را لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۰    
افزایش تقاضا باعث شد تا عربستان قیمت گذاری برای تمامی انواع نفت خود برای فروش در آسیا را به بالاترین سطح از سال 2014 برساند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۱    
بنابر اعلام مقامات محلی در گواتمالا، آتشفشان فوئگو بار دیگر فوران کرده و مواد مذاب را از ضلع جنوبی راهی نواحی پایین تر کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۲    
وزیر خارجه قطر با تاکید بر اینکه اختلافات سیاسی کشورش با ایران از طریق گفت وگو باید حل شود، افزود که دوحه در واقعیت اهداف حمله به یمن تجدید نظر کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۹    
به گزارش عصر امروز سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) درخصوص ماهیت تهدیدات نظامی آمریکا ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۲    
باشگاه استقلال قبل از اینکه فصل گذشته را به پایان برساند برای تمدید قرارداد با حامی مالی اش که یکی از اپراتور های تلفن همراه است پای میز مذاکره نشست و در نهایت با توافق میان طرفین ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۷    
ماه رمضان مزین است به شب قدر، شبی که به تعبیر قرآن، مبارک یاد شده است. مبارک از حیث بخشش، استغفار و بندگی در یک ماه.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۵    
مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون نقشی در دعوت از نمایندگان مجلس ندارد، بلکه امیر رضا خادم این اقدام را برای ایفای نقش نظارتی نمایندگان انجام می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۶    
طرح فرانسوی ها شامل سوراخ کردن زمین حرم و ایجاد روزنه ای در سقف تونل هایی بود که شورشیان در آن بودند. قرار بود از طریق این سوراخ ها بمب های حاوی مواد سمی با حالت انفجار به داخل تونل ها تزریق شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۵    
در دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان از خداوند می خواهیم که دلیلی برای موجبات خوشنودی خودش برایمان در این ماه مقرر فرماید...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۶    
نگاهی به تجربیات گذشته نشان می دهد که اغلب تهدیدات نظامی آمریکا برای حمله به تأسیسات هسته ای ایران تنها در حکم تلاشی برای باج گیری از سایر کشورها به منظور اعمال تحریم های نظامی و اقتصادی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۷    
آمارها حاکیست86درصد زندانیان جرائم غیرعمد مالی متاهل هستند که ازاین تعداد82درصددارای فرزندبوده،بااین حساب بیش از دوبرابرکل زندانیان، افراددرگیرجرائم مالی هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۲    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز شخصیت مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی ابن ابیطالب (علیه السلام) برادر ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۶    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران از رقم زدن جام جهانی تاریخی در روسیه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۷    
تیم ملی کشورمان در سخت ترین گروه تمام ادوار حضورش در جام جهانی به فکر انجام کاری در حد محال مقابل قهرمانان اروپا، آفریقا و فاتح پیشین جام جهانی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۵    
در حالی که تیم ملی آرژانتین از لغو بازی دوستانه خود با اسرائیل خبر داده است، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهور آرژانتین تماس گرفت تا وی را مجبور کند که این بازی برگزار شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۲    
شب قبل در درگیری مرزبانان سردشت با اشرار، دو تن از مرزبانان به شهادت رسیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۰    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاصد اقتصادی از دستگیری 50 نفر از مافیای قاچاق کالا خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۲    
به گزارش عصر امروز حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، با اشاره به لزوم عدم اعتماد به کشورهای اروپایی که یکی از محورهای اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام خمینی (ره) بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۹    
شب قدر یا لیلة القدر شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یک ساله انسان هاست که شیعیان در این شب ها با برگزاری مراسم احیاء و الگوگیری از معصومین(ع) به شب زنده داری ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۶    
لباس تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2018 روسیه با طرحی نامناسب و ساده جزو زشت ترین لباس های حاضر در این تورنمنت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به احتمال احیای میزان غنی سازی ایران و حرکت به سمت غنی سازی صنعتی، گفت واشنگتن تأکید دارد که ایران نباید غنی سازی داشته باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۲    
به گزارش عصر امروز، یک مقام خزانه داری آمریکا روز سه شنبه با ابراز ناخرسندی از آنچه او عدم اجرای الزامات کارگروه اقدام مالی (FATF) توسط ایران، خواند ...