چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۵۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 22 خرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 خرداد 1397 عصر امروز 2 خرداد 1397 عصر امروز 3 خرداد 1397 عصر امروز 4 خرداد 1397 عصر امروز 5 خرداد 1397 عصر امروز 6 خرداد 1397 عصر امروز 7 خرداد 1397 عصر امروز 8 خرداد 1397 عصر امروز 9 خرداد 1397 عصر امروز 10 خرداد 1397 عصر امروز 11 خرداد 1397 عصر امروز 12 خرداد 1397 عصر امروز 13 خرداد 1397 عصر امروز 14 خرداد 1397 عصر امروز 15 خرداد 1397 عصر امروز 16 خرداد 1397 عصر امروز 17 خرداد 1397 عصر امروز 18 خرداد 1397 عصر امروز 19 خرداد 1397 عصر امروز 20 خرداد 1397 عصر امروز 21 خرداد 1397 عصر امروز 22 خرداد 1397 عصر امروز 23 خرداد 1397 عصر امروز 24 خرداد 1397 عصر امروز 25 خرداد 1397 عصر امروز 26 خرداد 1397 عصر امروز 27 خرداد 1397 عصر امروز 28 خرداد 1397 عصر امروز 29 خرداد 1397 عصر امروز 30 خرداد 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها از واریز یارانه نقدی مرحله هشتاد و هشتم مربوط به خردادماه امسال در ساعت 24 امروز خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۸:۵۹    
منابع پلیس سوریه از شهادت سه نفر و زخمی شدن هشت نفر دیگر در حملات خمپاره ای تروریست ها به حلب خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۰    
به گزارش عصر امروز، منصور کبگانیان دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور درباره مصوبات صد و ششمین جلسه ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۱    
به گزارش عصر امروز، جعفری دولت آبادی در نشست با مسئولان اتحادیه ها که با موضوع بهداشت و امنیت غذایی برگزار شد افزود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۱    
"سیدرضا حسینی نوده" که به عنوان نیروی داوطلب به سوریه اعزام شده بود، به شهادت رسید تا هجدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان نام بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرحی با 200 امضا برای ساماندهی بازار خودرو به مجلس ارائه شده که بر اساس بخشی از این طرح، نرخ خودروهای زیر 45 میلیون تومان باید به سال 96 بازگردد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۰    
شرکت نایک اعلام کرد که به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران، به بازیکنان ملی پوش ایران در جام جهانی 2018 روسیه کفش نخواهد داد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۵    
وزیر خارجه ایران گفت: هنوز ما بسته عملیاتی لازم را دریافت نکرده ایم، همکاران ما در اتحادیه اروپا و هم همکاران چینی و روسیه عنوان کردند که مشغول کار کردن بر روی همین بسته هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۰۶    
براساس گزارش نظارتی مجلس، از میان 58 فقره آئین نامه اجرایی مربوط به قانون برنامه ششم توسعه کشور تنها 4 فقره به تصویب رسیده و 54 فقره در انتظار تهیه و تصویب است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۱:۵۱    
نمایندگان مجلس دهم از 7 خرداد 96 تا 15 اردیبهشت 97، در مجموع 634 فقره تذکر کتبی و شفاهی به رئیس جمهور داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۱:۳۶    
درحالی استاندار تهران از ساخت پلاسکو جدید تا عید فطرسال 99 خبر داده که هفته گذشته بنیاد مستضعفان در بیانیه ای به طور تلویحی از عدم همراهی شهرداری در این پروژه انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۷    
رئیس جمهور ترکیه گفت بعد از خرید سامانه های موشکی از روسیه احتمال استفاده از آنها وجود دارد و همچنین شاید بعد از انتخابات وضعیت اضطراری لغو شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۱:۱۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور در بخشنامه ای اعلام کرد: شهریه مهدهای کودک یک ستاره 10 درصد، دو ستاره 20 درصد، سه ستاره 30 درصد و چهار ستاره 40 درصد بیش از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۵۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما می توانیم ضمانت دهیم و آن هم این است که ما در زمین با تمام وجودمان خواهیم جنگید تا بتوانیم به هدف مان برسیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۴۵    
وزارت امور خارجه آمریکا در یادداشتی در ارتباط با مذاکرات واشنگتن و پیونگ یانگ که در تارنمای این وزارتخانه منتشر شد، به اشتباه سنگاپور را بخشی از مالزی دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۳۶    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس از تشکیل کارگروهی برای ساماندهی تجمعات مقابل ساختمان مجلس خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۱۵    
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه این قوه در اعلام لیست وکلای مورد تأیید رئیس قوه قضائیه در پرونده های امنیتی به قانون عمل کرده است از وجود لیست 863 نفره ای در این خصوص خبر داد و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۶    
به گزارش عصر امروز، عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه نشست بررسی وضعیت بهداشت عمومی و امنیت غذایی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده مدرسه ای در غرب تهران اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۷    
امیر قطر امروز با صدور فرمانی، محمد سعد الفهید الهاجری را به عنوان سفیر فوق العاده قطر در ایران انتخاب کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۵    
تیم ملی فوتبال ایران فردا عصر راهی سن پترزبورگ می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۳    
بازی های تیم ملی کشورمان در جام جهانی روسیه و بازی های نیمه نهایی و فینال مسابقات در سالن های سینما پخش می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۲۴    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهار شیوه پرداخت غیرحضوری زکات فطره از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۸    
آنچه مشخص است این است که هنوز برای هیچ کدام از نمایندگان و یا حتی هیئت رئیسه مجلس منشأ چنین پیامک هایی به نمایندگان مشخص نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۰۶    
وزیر دادگستری انگلیس در حالی در واکنش به برگزیت استعفای خود را اعلام کرد که با توجه به نشست های امروز و فردای پارلمان، این اقدام می تواند موقعیت نخست وزیر را بیش از پیش تحت تأثیر قراردهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۵۷    
باشگاه استقلال با هشت بازیکن جوان قرارداد بست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۴۵    
باور کنید متوسلیان و موسوی و رستگار و اخوان چه ان شاالله زنده بیایند و چه عند ربهم یرزقون باشند، یقه همه آنانی را که 36 سال با سرنوشت آنها بازی کردند و ملت چشم به راه را بازی دادند، خواهند گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۳۶    
یک نماینده محافظه کار مجلس عوام کانادا طرحی تهیه کرده که خواستار جلوگیری از اقدامات دولت این کشور برای احیای روابط دیپلماتیک با ایران است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۷    
طوفانی که دیشب با سرعت بیش از 80 کیلومتر در تهران ثبت شد هم سازمان هواشناسی را از خواب سنگین بیدار نکرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۱۵    
سرمربی پیشین رئال مادرید می گوید پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به قدری جالب بوده که نمی توانسته آن را رد کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۳    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 60 هزار تومان افزایش 2 میلیون و 540 هزار تومان و یورو با رشد 309 تومانی 8327 تومان قیمت خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۰    
فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم را کلید زد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۵    
جریان 8 مارس لبنان برای تشکیل دولت یک شرط اساسی اعلام و تاکید کرده که بدون در نظر گرفتن این شرط امکان تشکیل دولت وجود ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۵    
بکارگیری تعابیری چون به استعفا رساندن، اِعمال فشار، طرح عدم کفایت و پرونده سازی، بیش از آنکه حاکی از ذهن منتقدین بالاخص اصولگرایان باشد گزارشی است از آنچه در ذهن اصلاح طلبان می گذرد!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۷    
بهارستانی ها در نشست علنی امروز خانه ملت، به بررسی لایحه ای درباره موضوع قاچاق پرداختند که در پی آن حواشی زیادی دربرداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدن جمعی از رزمندگان نیروی زمینی در عملیات های اخیر شمالغرب کشور را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۶    
به گزارش عصر امروز؛ اخیراً سازمان محیط زیست به عنوان متولی رسمی صدور پروانه های شکار، اقدام به صدور مجور شکار در برخی از مناطق حفاظت شده کشورمان کرده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تا امروز تنها یک بازیکن خارجی را به باشگاه معرفی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۲    
خبرگزاری فرانسه جزئیاتی از توافق بین دونالد ترامپ و رهبر کره شمالی را منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۹    
رییس کل بانک مرکزی گفت: بابت تعادل عرضه و تقاضای بازار سکه مشکلی نداریم ضمن اینکه منابع کلان بانک مرکزی هم وضع مطلوبی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۶    
به گزارش عصر امروز، وضعیت روزهای اخیر و شاید روزهای پیش رو، به قدری نگران کننده شده است که بحث اصلی تمام مردم به همین گرانی ها و کاهش قدرت خرید ختم می شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۳    
انفجار خط لوله گاز در میدان شهید مطهری قم منجر به تخریب چند مغازه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۳    
وزیر دفاع ترکیه از حمایت ایران از عملیات ضد تروریستی این کشور در کوهستان قندیل و شمال عراق خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۰    
به گزارش عصر امروز، رئیس جمهور آمریکا با گذشت ساعاتی پس از امضای سند مشترک با رهبر کره شمالی، در یک کنفرانس خبری حضور یافت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۵    
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت با عقد قراردادی راهی تراکتورسازی تبریز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۶    
به گزارش عصر امروز، الکساندر زاسپکین سفیر روسیه در لبنان اعلام کرد مطرح کردن خروج ایران و حزب الله از سوریه در شرایط کنونی امکان ندارد بویژه اینکه شکست کامل تروریسم هنوز محقق نشده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۷    
به گزارش عصر امروز منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، درباره انتشار اخباری مبنی بر اجرای سند 2030 در برخی نقاط کشور، اظهار داشت: 2030 محدوده بسیار وسیعی را در بر می گیرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۶    
به گزارش عصر امروز، "جکسون اودل" بازیگر سینمای هالیوود دیروز در شهر "سن فرناندو" و در سن بیست سالگی جان خود را از دست داد. پلیس مرگ این بازیگر جوان را تایید کرده اما هنوز علت مرگ وی مشخص نشده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۵    
کارلوس کی روش در روهای اخیر یکی از همراهان تیم ملی را از اردوی آمادگی این تیم اخراج کرد، موضوعی که هرچند رسانه ای شد اما جزییات آن تاکنون افشا نشده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۱    
طبق گزارش برخی رسانه ها از قبیل ان.بی.سی نیوز آمریکا، 4 کودک که روز گذشته در اورلاندو به گروگان گرفته شده بودند، کشته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۲    
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با 8 هزار تومان معادل 3 کیلوگرم گندم یا 20 هزار تومان معادل 3 کیلوگرم برنج اعلام شده است که خانواده ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز با اذعان به اینکه قصد تایید برخوردهای خارج از عرف را نداریم اما درگیری کلامی دکتر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی دولت حسن روحانی با معترضانی در روز جهانی قدس از ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۰    
در دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان از خدا می خواهیم تا روزی ما کند درک فضیلت شب قدر را و ما را...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۱    
یک آسیب شناس اجتماعی با اشاره به اینکه ازدواج با خود رهاورد جدید فرهنگ غربی است، گفت: خانواده ها باید هوشیار باشند و ارزشهای اخلاقی و آموزه های معنوی را در میان جوانان تقویت کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۲    
بزرگ ترین سیستم رصدی تلگرام از سال 95 در حال ذخیره، تحلیل و رصد تلگرام است و از مطالب کانال های عمومی، گزارش وضعیت تهیه می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۶    
در درگیری یگان تکاوری میرجاوه با قاچاقچیان مواد مخدر، یکی از مرزبانان کشورمان به شهادت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۸    
یک روزنامه آلمانی ترامپ را رئیس جمهوری دانست که هیچ حد و مرز و منطقی را نمی شناسد و از اروپا خواست که از وی دنباله روی نکند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۹    
سفیر ایران در سازمان ملل گفت: تصورات دولت آمریکا درمورد خاورمیانه و ایران بسیار خطرناک و ساده لوحانه است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۳    
به گزارش عصر امروز به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در بخشی از دیدار امروز خود با کیم جونگ اون ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۴۴    
مجلس عوام کانادا به اتفاق آرا طرح حمایت از صنایع فولاد و آلومینیوم این کشور در مقابل تعرفه های آمریکا را تصویب کرد و همچنین حملات لفظی دونالد ترامپ و مشاورانش به نخست وزیر کانادا را محکوم کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۴۱    
هزینه 200میلیون دلاری عربستان درلبنان وشکست این کشور، تأکید اجلای شانگهای برحمایت قاطع از برجام، وظیفه دولت حل مشکلات مردم است نه تعیین محل تجمع، شنیدن صدای مردم از محل مناسب ...