سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۹:۳۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 6 تیر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 تیر 1397 عصر امروز 2 تیر 1397 عصر امروز 3 تیر 1397 عصر امروز 4 تیر 1397 عصر امروز 5 تیر 1397 عصر امروز 6 تیر 1397 عصر امروز 7 تیر 1397 عصر امروز 8 تیر 1397 عصر امروز 9 تیر 1397 عصر امروز 10 تیر 1397 عصر امروز 11 تیر 1397 عصر امروز 12 تیر 1397 عصر امروز 13 تیر 1397 عصر امروز 14 تیر 1397 عصر امروز 15 تیر 1397 عصر امروز 16 تیر 1397 عصر امروز 17 تیر 1397 عصر امروز 18 تیر 1397 عصر امروز 19 تیر 1397 عصر امروز 20 تیر 1397 عصر امروز 21 تیر 1397 عصر امروز 22 تیر 1397 عصر امروز 23 تیر 1397 عصر امروز 24 تیر 1397 عصر امروز 25 تیر 1397 عصر امروز 26 تیر 1397 عصر امروز 27 تیر 1397 عصر امروز 28 تیر 1397 عصر امروز 29 تیر 1397 عصر امروز 30 تیر 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۶    
در حالی سازمان هواشناسی برای هفته جاری دمای 41 درجه در تهران پیش بینی کرده است که تواتیر از مردم خواسته، با عمل به 5 توصیه مهم به صرفه جویی 10 درصدی مصرف آب و برق کمک کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۴    
آمپول زدن برای بسیاری از افراد کاری ناراحت کننده است، زیرا این کار با درد و ناراحتی همراه است. حال محققان می گویند در آینده نزدیک ریزسوزن هایی تولید خواهند کرد که این مشکل را برطرف می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۴    
شجاعی تکنیکی ترین بازیکن تیم بود.هیچ ایرانی به اندازه وحید امیری ندوید. رامین بیشتر از همه از حریف توپ گرفت. سردار روی هوا دست نیافتنی بود. ولی هیچ کدام از این ها بهترین بازیکن تیم نشدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۵    
آئین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 97 کل کشور در خصوص اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
سید رضا افتخاری سرانجام از باشگاه استقلال رفتنی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
در سال 2013 گروهی از محققان از شناسایی سردترین منطقه زمین با دمای منفی 93 درجه در قطب جنوب خبر دادند. اما حالا مشخص شده که نقاطی سردتر از این هم وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما از رویکرد جدید آقای رئیس جمهوری برای تغییر در رویه های موجود در شرایط فعلی دشمن حمایت می کنیم و معتقدیم که این حرف ها نباید در حد شعار بماند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۱    
رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که با شیوه رمالی و دعانویسی در فضای مجازی از کابران کلاهبرداری می کرد خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تدوین یک طرح دو فوریتی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی با مشارکت دولت و مرکز پژوهش های مجلس خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۴    
حکم 6 میلیارد دلاری دادگاهی در نیویورک علیه ایران به بهانه حادثه 11 سپتامبر، مانند برخی اتفاقات مشابه دیگر، با سکوت مسئولان ذی ربط دولت مواجه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۹    
گفتم: بر منکرش لعنت، مثلا خیلی ها تصور می کردند اسرائیل شکست ناپذیر است ولی ما پوزه این حیوان وحشی را به خاک مالیده ایم و...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ناو های آمریکا در زمان اعلام خروج از برجام از مرز های آبی ایران دور شدند گفت: آن ها خودشان اعتراف کردند از ترس عکس العمل جمهوری اسلامی دور شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۴    
وزارت خزانه داری آمریکا دو مجوز عمومی مرتبط با توافق هسته ای ایران را لغو کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۳    
به گزارش عصر امروز، نشست شورای امنیت با دستور کار بررسی گزارش پنجم دبیرکل سازمان ملل در خصوص نحوه اجرای قطعنامه 2231 برگزار شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۹    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 36 هزار تومان کاهش 2 میلیون و 827 هزار تومان و یورو با 364 تومان افت قیمت 9099 تومان به فروش رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین به دعوت آمریکا برای تحریم ایران واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۳    
بر اساس قرارداد شرکت هواپیمایی ATR باید 12 فروند هواپیما را تا پایان امسال تحویل بدهد اما رئیس این شرکت فرانسوی_ ایتالیایی می گوید ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۰    
وزیر اقتصاد ترکیه به وضوح اعلام کرد که تحریم های آمریکا علیه ایران الزام آور نیست و آنکارا سعی دارد تهران با اقدام های ناعادلانه مواجه نشود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۷    
مقام پیشین آمریکایی در گفت و گویی اظهارداشت که عمده ترین مشکل آمریکا با ایران، مسئله رژیم صهیونیستی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۴    
تیم ملی آلمان با ارائه بازی ضعیف مغلوب کره جنوبی شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۴    
عضو هیات مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان می گوید: در شرایطی که سودجویان و دلالان گرانفروشی کالا را رقم زده اند و کمر مردم خم شده و فریادشان به آسمان رفته است دولت چرا بجای حمایت از مردم و ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از نیروی انتظامی که همیشه پای صحنه است انتظار می رود که امنیت کسبه را حفظ کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۸    
قیمت طلا و انواع ارز به خصوص دلار غیررسمی طی روز جاری نسبت به روزهای قبل کاهش چشم گیری داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۸    
رئیس اتحادیه آهن فروشان با اشاره به اینکه عده ای به صورت سازمان یافته به بازار آهن آمده و با چماق مغازه داران را تهدید کرده بودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۵    
مهدی فخیم زاده در پی تصادف در جاده چالوس دچار مصدومیت شدید شد. عصر امروز چهارشنبه 6 تیر ماه مهدی فخیم زاده در جاده چالوس دچار تصادف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه ترامپ جهان را متحد و خودش را منزوی می کند، گفت: اتحادیه اروپا دچار سردرگمی است و نمی داند چکار کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۹    
مهدی قائدی قرارداد خود را به مدت 5 فصل با استقلال تمدید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۹    
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره تحریف برخی رسانه ها از صحبت های رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۶    
کارخانه تولید UF6 یکی از کارخانجات مهم مجتمع تولید سوخت اصفهان راه اندازی و برای نخستین بار پس از حدود 9 سال، اولین بشکه کیک زرد در قسمت خوراک دهی کارخانه تخلیه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۴    
به گزارش عصر امروز، سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در نشست نمایندگان بهداری رزمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که به همت موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۴    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: متأسفانه مواردی را در بحث خرید سکه شاهد بوده ایم که اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۸    
با بالا ماندن ارزش دلار، قیمت طلا در معاملات امروز به کمترین رقم 6 ماه گذشته رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۵    
به گزارش عصر امروز بازار بزرگ تهران امروز فعالیت همیشگی خود را دوباره آغاز کرد. این بازار مانند همیشه شاهد فعالیت روزانه کسبه در بخش های مختلف از جمله پوشاک، کفش، طلا و جواهر، بدلیجات و امثال آن بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۵    
روزنامه آفتاب یزد نوشت: آیا حسن روحانی اشتباه محمود احمدی نژاد را مرتکب خواهد شد و نجات بقایی و مشایی اش را بر امور مهم تر ترجیح خواهد داد؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۶    
به گزارش عصر امروز، 187 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان طی نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور خواستار ترمیم کابینه دولت شدند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۳    
به گزارش عصر امروز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه با اشاره به مسئولیت های سنگین و حاکمیتی دستگاه قضا تأکید کردند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۱    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برخورد قضایی و انجام تحقیقات انتظامی با اولین شرکت متخلف دریافت کننده ارز دولتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۱    
نزدیک به 100 قلم از داروهای پرمصرف و ارزان قیمت از پوشش بیمه خارج و قیمت آنها افزایش یافته است اما مسئولان وزارت بهداشت معتقدند این کار 140 میلیارد تومان صرفه جویی در پی خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۱    
در حالی که مناطق مختلف تهران روز گذشته دچار خاموشی چندساعته ای شده بودند، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران از آن اظهار بی اطلاعی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۱    
روسای 11 اتحادیه صنفی عازم سبزه میدان تهران شدند تا با حضور در جمع بازاریان درباره حل و فصل مشکلات اخیر با آنها مذاکره کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۱    
به گزارش عصر امروز، درخواست محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت از مردم مبنی بر اینکه مردم طلا و ارز خود را وارد بازار کنند واکنش های متعدد مردمی را به همراه داشته است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۱    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نسبت به قرارداد هسته ای آمریکا و عربستان سعودی واکنش نشان داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۱    
یک مقام آگاه در وزارت نفت گفت: صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران اکنون در حدود 2.5 میلیون بشکه در روز است و حذف این میزان نفت خام و میعانات گازی از بازار جهانی به راحتی و در یک دوره زمانی چندماهه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۹    
نشست قوای سه گانه یکشنبه آینده در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۰    
دو تحریم کشتی رانی و بیمه ای از تحریم های کلیدی است که مانع فروش نفت ایران و کاهش درآمد می شود که در مقابل می توان روی صادرات گاز با خط لوله به دلیل آن که نیازی به حمل و نقل کشتیرانی و بیمه های مرتبط ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۹    
نوسانات حاکم بر بازار ارز کشور، باعث شد دارو نیز تحت الشعاع قرار بگیرد و عده ای از این موقعیت، حاشیه هایی برای دارو ایجاد کنند که با واکنش هایی همراه بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۷    
به گزارش عصر امروز، تصاویر بدست آمده توسط گروه North Korea analysis outlet 38 North تنها چندین هفته پس از آن منتشر شده که دونالد ترامپ و کیم جونگ اون ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۸    
یک مقام مسئول با بیان اینکه قرار بود ممنوعیت واردات تیلاپیا از اردیبهشت 97 به مدت سه سال اعمال شود،گفت: در گروه بندی جدید، نام تیلاپیا از فهرست کالاهایی که مشمول ممنوعیت هستند، خارج شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۹    
سرمربی استقلال به شدت از عملکرد مدیران این باشگاه ناراحت است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۹    
رئیس اتاق اصناف در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، از پُر بودن انبارهای کاغذ برای مصرف 6 ماه آینده سخن گفت و بحران کاغذ را ساختگی و کار دلالان دانست و خواستار اتخاذ تدابیر لازم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۰    
مصوبه برج باغ ها در اسفند96 لغو شد. اما شهرداری مصوبه را تا مدت ها ابلاغ نکرد.سخنگوی شورای شهر اعلام کرد گزارشی مبنی بر اینکه شهرداری در حال صدور پروانه ساخت در باغات است به شورا رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۱    
بعد از افشا گری وزیر ارتباطات در خصوص تخصیص ارز 4200 تومانی و سکوت شرکتهای واردکننده، شرایط برای سودجویان بازار موبایل به شدت پیچیده شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۸    
به گزارش عصر امروز، پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، در یک دهه گذشته همواره به عنوان مهمترین طرح پالایشی کشور مطرح بوده و فراز و نشیب های فراوانی را در راه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۵    
دو سالی است که آستان قدس رضوی حضور جوان ترها را تجربه می کند، این تغییرات در سال های پس از انقلاب اسلامی در این مجموعه بی سابقه بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۲    
تصویب عجولانه ماده 1 لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم مطابق با درخواست FATF، قطعا به معنای ضعف و عقب نشینی کشور برداشت خواهد شد و همین موضوع باعث می شود که تبعات منفی ناشی از تصویب این ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۹    
به گزارش عصر امروز محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۲    
وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با وزیر امور خارجه قطر مدعی شد که بحران میان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس تنها به نفع ایران است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت: معاون وزیر صنعت قول داده است که لیست شرکت های واردکننده لوازم خانگی با ارز دولتی را مانند وزیر ارتباطات، هفته آینده اعلام می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۹    
آیین نامه اجرایی تبصره (14) ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور از سوی هیئت دولت تصویب و ابلاغ شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از ارسال نامه اعضای این کمیسیون به قوه قضائیه درباره نوسانات نرخ ارز خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۹    
به گزارش عصر امروز، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این سازمان با تشکیل کمیسیونی شامل نمایندگان دستگاه های مسئول از دو روز پیش فعالیت خود را برای رسیدگی به بازار ارائه محصولات ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۹    
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار گفت: نرخ ارز صادراتی در بورس بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۶    
به گزارش عصر امروز، تیم ملی فوتبال مصر و تیم عربستان سعودی در چارچوب مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، روز دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند و نتیجه دو بر یک به نفع عربستان سعودی به پایان رسید. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۶    
عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به طرح موضوع تحقیق و تفحص شورا گفت: مشکل این افراد، موضوع املاک نیست ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۸    
اعدام و مصادره اموال در انتظار اخلالگران اقتصادی؛ اجماع مالیاتی علیه سوداگران؛ تبریک رهبر انقلاب به تیم ملی فوتبال و بیدارباش به تیم اقتصادی دولت؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۸    
کاروان تیم ملی فوتبال بعد از حضور تحسین برانگیز در جام جهانی 2018 روسیه، بامداد امروز به ایران بازگشت.