دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۲۱:۰۹Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 5 تیر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 تیر 1397 عصر امروز 2 تیر 1397 عصر امروز 3 تیر 1397 عصر امروز 4 تیر 1397 عصر امروز 5 تیر 1397 عصر امروز 6 تیر 1397 عصر امروز 7 تیر 1397 عصر امروز 8 تیر 1397 عصر امروز 9 تیر 1397 عصر امروز 10 تیر 1397 عصر امروز 11 تیر 1397 عصر امروز 12 تیر 1397 عصر امروز 13 تیر 1397 عصر امروز 14 تیر 1397 عصر امروز 15 تیر 1397 عصر امروز 16 تیر 1397 عصر امروز 17 تیر 1397 عصر امروز 18 تیر 1397 عصر امروز 19 تیر 1397 عصر امروز 20 تیر 1397 عصر امروز 21 تیر 1397 عصر امروز 22 تیر 1397 عصر امروز 23 تیر 1397 عصر امروز 24 تیر 1397 عصر امروز 25 تیر 1397 عصر امروز 26 تیر 1397 عصر امروز 27 تیر 1397 عصر امروز 28 تیر 1397 عصر امروز 29 تیر 1397 عصر امروز 30 تیر 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۶    
در این مطلب به بررسی صحت و سقم این باور می پردازیم که "کثرت مباشرت جنسی" راز تندرستی و طول عمر است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۴    
اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام شدکه بر این اساس 4 نفر از نمایندگان با تأخیر در جلسه حاضر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۱    
صادق زیباکلام با بیان اینکه واقعا روحانی تمام شده، مدعی شد بخش انتصابی حاکمیت نمی گذارد دولت کار کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۷    
با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی تا هفته آینده بازار گواهی صادراتی در بورس راه اندازی خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۶    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به "وزش باد شدید" برای شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور طی امروز و فردا هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۰۱    
تیم ملی فوتبال ایران پس از عملکرد تاریخی در جام جهانی دقایقی دیگر مسکو را به قصد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) ترک می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۲    
یک دیپلمات اروپایی روز سه شنبه به اظهارات مقام آمریکایی درباره رساندن واردات نفت ایران به صفر از ماه نوامبر واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران حملات روزهای اخیر هواپیماهای سعودی و اماراتی به اهداف غیرنظامی در شهرهای مختلف یمن از جمله مناطق مسکونی در صعده و اتوبوس آوارگان در الحدیده را به شدت محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۸    
برای نخستین بار یکی از غزل های سروده شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به برانکو و افرادی که از او حمایت کردند مستقیم می گویم که به تیم ما لطمه زدند بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیز در تیم ملی مانند قبل نشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۵    
مدیر کل نظارت و کنترل کیفیت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تغییر طعم آب در برخی شهرهای کشور ناشی از تغییر منابع تامین آب و به تبع آن تغییر در املاح آب است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۴    
اصلاح طلبان در واکنش به رفتارهای زیاده خواهانه آمریکا و شرکای اروپایی اش تنها یک پیشنهاد دارند و آن اینکه یکطرفه امتیاز بدهیم و انتظار امتیازگیری هم نداشته باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۱    
معتبرترین نشریه ورزشی آلمان به داور پاراگوئه ای بازی ایران برابر پرتغال نمره پایین داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۵    
به گزارش عصر امروز حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن طی توییتی به نقل از خبرگزاری های خارجی درباره اقتصاد ایران نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۶    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری تعدادی از محرکان اصلی تعطیلی بازار در حوادث روز گذشته خبر داد و درباره بازداشت هنگامه شهیدی و ورود ماموران امنیتی به منزل سید امامی توضیحاتی ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی از متن سروده اخیر یکی از شعرای آیینی تقدیر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۴    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان تلفن همراه گفت: 40 شرکت 225 میلیون یورو ارز 4200 تومان برای واردات دریافت کرده اند اما تا به امروز تنها 70 میلیون یوروی آن را وارد کرده اند که دلایل این امر باید بررسی و ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۸    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: به هیچ وجه عموم جمعیت دیروز در بازار تهران را اخلالگر نظام اقتصادی نمی دانیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۵۵    
یکی از ویژگی های مشترک دو توافق خسارت بار سعدآباد و برجام ، ربط دادن نادرست معیشت مردم به توانایی هسته ای بود. دوگانه ای که متاسفانه پازل دشمن را در تبدیل نقطه قوت ملی به مسئله چالش برانگیز تکمیل کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۴۰    
به گزارش عصر امروز، علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز در پنجمین همایش سالانه مدیران سازمان صدا و سیما گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد برای دیداری سه روزه و بحث درباره برجام عازم هند می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۳    
در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است و در این مدت در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی البرز، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۸    
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بسته شدن اجباری تعدادی از مغازه های بازار تهران ارتباطی با بازاریان ندارد و کاری سازمان یافته از سوی بازاریان نبوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۹    
به گزارش عصر امروز، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در همایش سراسرس دستگاه قضایی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در نهایت توافقی صورت گرفت اما آمریکایی ها از آن خارج شدند همانطور که از یونسکو ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سوال که با توجه به نقد جدی رهبر معظم انقلاب برای قراردادهایی مانند FATF برنامه دولت برای اصلاح و پیگیری پیوستن به این معاهدات چه تغییراتی می کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۱    
به گزارش عصر امروز به نقل از سایت وزارت ورزش، دفتر مقام معظم رهبری در تماس با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در روسیه، پیام رهبر معظم انقلاب به ملی پوشان فوتبال ایران را ابلاغ کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۱    
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه باید با کسانی که به اقتصاد کشور لطمه می زنند در هر سطحی که باشند برخورد شود گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۵    
عضو فراکسیون امید مجلس با انتقاد از شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت سکه، ارز و طلا، گفت: 20 روز است رئیس جمهور و دولت ساکت هستند در حالی که رئیس جمهور باید درباره شرایط اقتصادی به مردم توضیح دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۴    
رییس شورای شهر تهران گفت: در این شرایط طبیعی است که فشارها و بحرانهایی در حوزه اقتصاد و دیپلماسی رخ می دهد که وظیفه مسئولان نظام، مدیریت بحران وحل مشکلات ومعضلات مردم است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۶    
طبق آمار و جزئیات منتشر شده از سوی مسئولان تجارت خارجی سال 96 بالغ بر 4 میلیارد دلار کالای ممنوعه به کشور وارد شده که بخشی از آن سهم 3 میلیون دلار سس گوجه و نمک است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۴    
به گزارش عصر امروز گاف حساب توییتر بخش ورزشی بی بی سی فارسی که تیم ملی فوتبال ایران را بازنده دیدار با پرتغال معرفی کرد!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۵    
داریوش قنبری از فعالان اصلاح طلب می گوید روحانی اختیار چندانی ندارد و گروه هایی به او اجازه نمی دهند کار کند!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۶    
طبق مصوبه مجلس تامین مالی تروریسم در صورتی که در حکم محاربه یا افساد فی الارض تلقی شود مرتکب مجازات و محکوم می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۴    
علیرغم اینکه از سوی تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام شده بود تخلف در روند تحصیلی حسین فریدون محرز شده ولی شنیده می شود که وی در مرحله دفاع از رساله دکترای خود است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات نشست این کمیسیون با وزیر امورخارجه را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۴    
تساوی یک - یک تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در دور پایانی گروه B جام جهانی 2018 روسیه بازتاب های مختلفی در رسانه های عرب زبان داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۳    
تمجید اینستاگرامی FIFA از تیم ملی ایران: شما ایرانی ها به جام جهانی مهارت، تعصب و رنگ بخشیدید ولی امشب شب شما نبود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۴    
تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی وضعیت بازار ارز لغو شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۱    
به گزارش عصر امروز، رود گولیت که به عنوان کارشناس شبکه های تلویزیونی، جام جهانی را تفسیر می کند، بازی منجر به تساوی یک بر یک تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال در دور آخر گروه دوم جام جهانی 2018 را شجاعانه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب مدعی شد بعد از اتمام توافق هسته ای با ایران، که او آن را وحشتناک خواند، پیشرفت های زیادی در خاورمیانه (غرب آسیا) حاصل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۵    
منابع یمنی از کشته و زخمی شدن 28 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در عملیات تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن ظرف 48 ساعت گذشته خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۶    
پیک سایی در بخش صنعت و کشاورزی و همچنین بخش های اداری آغاز شده اما باز هم بخش خانگی به عنوان پرمصرف ترین بخش، نیازمند کنترل و مدیریت مصرف است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره وضعیت نوسانات بازار ارز در نشست غیرعلنی پارلمان ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۶    
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از درگیری رزمندگان این قرارگاه با یک تیم تروریستی از گروهک های تکفیری ، شامگاه گذشته (4 تیرماه) در منطقه میر جاوه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۶    
هنگامه شهیدی در حالیکه از ماسک برای مخفی ماندن، از دید مأمورین استفاده می کرد دستگیر و به زندان معرفی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۱    
کارلوس کی روش گفت: از هواداران واقعی تیم ملی ایران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم به مرحله بعدی جام جهانی 2018 صعود کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۱    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز در واکنش به گرانی های اخیر باز مجلسیان دست بکار شده اند و طرح سوال چهارم از رئیس جمهور را در مجلس شورای اسلامی به جریان انداخته اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۱    
به گزارش عصر امروز وبسایت رسمی فیفا پس از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2018 روسیه نوشت: چند اینچ تا تاریخ سازی.ضربه مهدی طارمی تفاوت حضور و عدم حضور تیم ملی ایران در جمع 16 تیم پایانی
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی دولت بهبود وضعیت اقتصادی را به تصویب لوایح مرتبط با FATF گره زده است این در حالی است که رهبر انقلاب بارها از گره زدن حل مسائل کشور با مسائل خارجی، انتقاد کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۶    
سیزدهمین روز از رقابت های فوتبال جام جهانی 2018 با برگزاری چهار دیدار از گروه های C و D پیگیری می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۶    
کره شمالی راهپیمایی سالانه "ضد امپریالیسم آمریکایی" خود را لغو کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۰    
نماینده سابق ایران در اوپک گفت: آمریکا و عربستان با تفکر صهیونیسم به دنبال افزایش فشارهای سیاسی و کاهش شدید درآمد نفت ایران هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۱    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق با هدف حمله به هواپیمای باربری ایرانی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۴    
مسابقه فوتبال ایران وپرتغال، موج سواری تروریست های اقتصادی روی گلایه های بازاریان، نامه نمایندگان مجلس به لاریجانی در انتقاد از عملکرد روحانی، گلایه از کم تحرکی دولت ...