چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۰:۴۸Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 19 تیر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 تیر 1397 عصر امروز 2 تیر 1397 عصر امروز 3 تیر 1397 عصر امروز 4 تیر 1397 عصر امروز 5 تیر 1397 عصر امروز 6 تیر 1397 عصر امروز 7 تیر 1397 عصر امروز 8 تیر 1397 عصر امروز 9 تیر 1397 عصر امروز 10 تیر 1397 عصر امروز 11 تیر 1397 عصر امروز 12 تیر 1397 عصر امروز 13 تیر 1397 عصر امروز 14 تیر 1397 عصر امروز 15 تیر 1397 عصر امروز 16 تیر 1397 عصر امروز 17 تیر 1397 عصر امروز 18 تیر 1397 عصر امروز 19 تیر 1397 عصر امروز 20 تیر 1397 عصر امروز 21 تیر 1397 عصر امروز 22 تیر 1397 عصر امروز 23 تیر 1397 عصر امروز 24 تیر 1397 عصر امروز 25 تیر 1397 عصر امروز 26 تیر 1397 عصر امروز 27 تیر 1397 عصر امروز 28 تیر 1397 عصر امروز 29 تیر 1397 عصر امروز 30 تیر 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۵    
امریکایی ها پس از گورباچف، مردم را بر سر انتخاب اصلاحات تندتر یا بازگشت به عقب قرار دادند و در نهایت با آوردن یلتسین به عنوان اصلاح طلبی تندرو، مردم را به ورطه فقر و فساد کشاندند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۰    
سفیر فرانسه در قطر وجود پایگاه نظامی کشورش را در دوحه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۵    
معاملات در بازار ثانویه ارز به دوطریق قابل انجام است: خرید و فروش ارز و امتیاز واردات به صورت توافقی و خرید و فروش ارز و امتیاز واردات در سامانه نیما.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۵    
عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: موضوع حفظ تجارت بدون دلار با ایران از سوی اروپا برای کشورمان مطلوب است چون کشورمان را از مبادلات دلاری دور کرده و گام مثبتی از سوی اروپا تلقی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۵    
دو مرد همدانی که با شرکت در سایت قمار و شرط بندی، یک میلیارد و 300 میلیون ریال از دارایی خود را باخته بودند برای شکایت راهی پلیس فتا شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۰    
حسن شمشادی خبرنگار صداوسیما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، تصاویری از حضور فرزند رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، در رستوران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۵    
یک حامی دو آتشه برجام، در روزنامه ایران نوشت کفه برجام سنگین تر شد اما همزمان در روزنامه سازندگی تصریح کرد اروپایی ها می خواهند اما نمی توانند .
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۰    
به گزارش عصر امروز در روزهای گذشته دستگیری چند فعال اینستاگرامی که دست به اقدامات غیراخلاقی زده و فیلم و تصاویر خود را منتشر می ساختند و انتشار سخنان آنان بدون در نظر گرفتن ظرایف رسانه ای زمینه ساز ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۵    
یک دختر نوجوان در صفحه اینستاگرام، تصاویر رقصش را منتشر می کند. مسئول یا مسئولین مربوطه با طی مراحل قانونی، ایشان را احضار می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۵    
رژیم صهیونیستی از توقیف کشتی آزادی2 که با هدف شکستن محاصره نوار غزه از بندر غزه حرکت کرده بود، خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: بر اثر واژگونی مینی بوس در بزرگراه آزادگان 18 نفر مصدوم شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۰    
فرانسه در اولین دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه توانست با غلبه بر بلژیک راهی فینال شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از دیدار مقامات ارشد این وزارت خانه با سران سعودی به منظور هماهنگی در زمینه تحریم های اعمالی علیه صادرات نفت ایران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۵    
به گزارش عصر امروز بهرام قاسمی ، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آقای علی اکبر ولایتی فرستاده ویژه رئیس جمهور فردا چهارشنبه عازم مسکو می شوند تا پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری ایران را به آقای ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۴    
مرکز پژوهشی آمریکایی گزارش داد که دوحه پس از هشدارهای شدیدی که از سوی آمریکا نسبت به خرید اس 400 سامانه موشکی پیشرفته روسی دریافت کرده، از خرید آن منصرف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۱۳    
بنا بر اعلام اخبار رسانه های اسپانیایی رونالدو امشب به یوونتوس می پیوندد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۳    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اختصاص ارز دولتی برای گردشگران ایرانی که قصد تفریح در خارج از کشور را دارند، انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۸    
کشورهای عربی برای کاستن از اهمیت ژئوپلیتیک تنگه هرمز و مقابله با تهدید بسته شدن آن از سوی جمهوری اسلامی تلاش های متنوعی را به کار بسته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۸    
رسانه های اصلاح طلب به جای بازخواست دولت در بحران اقتصادی، ماجرای رقاصه اینستاگرامی را بولد کردند تا اذهان مردم از بی تدبیری و تقصیر دولت در مشکلات اقتصادی به سوژه های انحرافی توجه کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۸    
رئیس کل دادگستری استان گیلان از صدور حکم پرونده قاتل 8 زن در شعبه کیفری یک این استان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۸    
تصویر زیر در شبکه های اجتماعی با عنوان "2500 خودرو کیا اپتیما در پارکینگ پروژه ایران مال" منتشر شده است. مشرق مستقلا صحت این خبر را رد یا تایید نمی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۸    
صدراعظم آلمان و نخست وزیر چین روز گذشته در برلین دیدار کرده و بر لزوم پایبندی به مبانی نظام تجاری چند جانبه در سایه جنگ تجاری با آمریکا تأکید کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۸    
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: ما تا دیروز، راه کارهایی شبیه آنچه آقای حجاریان مطرح می کند را پوپولیستی می دانستیم و می گفتیم اصلاحات نباید کار پوپولیستی انجام دهد و آن را محکوم می کردیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا پیش از ترک واشنگتن به مقصد بروکسل، به هشدار رئیس شورای اروپا به واشنگتن پاسخ داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۳    
دبیر اجرایی همایش دختران انقلاب باانتقاد از شیطنت رسانه ای عده ای فرصت طلب درپخش شایعه لغوبرگزاری این همایش، گفت: همایش دختران انقلاب به قوت خود باقی است و روز پنج شنبه درحسینیه شهید همت برگزارمی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با توجه به نقشه های هواشناسی و تضعیف سامانه ناپایدار در 2 روز آینده دمای هوا در بیشتر نواحی استان تا 2 درجه کاهش می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۳    
وزیر خارجه آمریکا از ولیعهد ابوظبی و وزیر خارجه امارات به دلیل پایبندی در مقابله با نقش منطقه ای ایران تشکر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۳    
مشکل خروج از کشور سرمربی تیم فوتبال استقلال حل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۸    
بازار ثانویه ارزی در حالی امروز موجودیت خود را اعلام کرد که چارچوب و ضوابط اجرایی آن هم چنان ناشناخته و مبهم است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۸    
قیمت طلا با بهبود ارزش دلار 4.09 دلار کاهش یافت و 1253.60 دلار فروخته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۷    
مشاور معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای جهانگیری در جلسه با روحانی خواستار آن شده که هرکس نمی تواند کار کند، از دولت خداحافظی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۲    
در عملیات ضربتی پلیس پایتخت 2 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۷    
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: تقاضای بسیار پایین از سوی مردم برای خرید میوه باعث شده به رغم سرمازدگی امسال درختان، کمبود میوه در میادین نداشته باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۷    
دچار یک اشتباه راهبردی هستیم. اول اینکه برای ما موضوعات فرهنگی در اولویت قرار ندارد و دوم اینکه وقتی هم سراغ مسائل فرهنگی می رویم به روش سیاسی و امنیتی ورود می کنیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۷    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در بازی با اسپانیا می ترسیده به چشمان دیگو کاستا نگاه کند گفت: با تیم السد قطر خداحافظی کردم و می خواهم به اروپا بروم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
یک مقام مسئول از موافقت ستاد تنظیم بازار با متوسط قیمت 9250 تومان برای مرغ خبر داد و گفت: تاخیر بیشتر در ابلاغ نرخ جدید، موجب زیان بیشتر تولیدکنندگان خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۲    
مجتهد فعال اجتماعی و وبلاگ نویس معروف سعودی فاش کرد، وحشت ولیعهد عربستان از یک بیانیه که هنوز صادر نشده است موجب شد دستور دستگیری کسانی که در صدد امضای آن بودند، صادر کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین ، مقامات کاخ سفید را که در امر ارتباطات میان رهبران آمریکا و روسیه خلل ایجاد می کنند مشتی احمق خطاب کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۲    
شبه رسانه انگلیس، تاکنون حمایت های آشکار و پنهانی بسیاری از دشمنان مردم ایران کرده است؛ از تهیه رپورتاژ برای تروریست ها گرفته تا در اختیار قرار دادن دوربین خود برای سلطنت طلبان، تجزیه طلبان و منافقین.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۲    
یکی از ایراداتی که برخی افراد ناآگاه بر "طب سنتی" وارد می کنند این است که "درمان های سنتی برای تاثیر زمان زیادی لازم دارد و صبر و حوصله می خواهد!" در این مطلب به صورت مختصر ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۲    
به گزارش عصر امروز، اهدای خون هنگامی رخ می دهد که یک فرد سالم به طور داوطلبانه مقدار مشخصی از خون خود را در یک مرکز انتقال خون هدیه می کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۲    
یک منبع در دفتر رسانه ای ائتلاف دوله قانون در عراق شایعات مبنی بر توافق بر سر ریاست جمهوری مسعود بارزانی را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۲    
از فروردین ماه سال 94 (4 سال پس از آبگیری) با توجه به پیاده سازی اصول مدیریت مخزن و کارکرد درست پتوی رسی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۲    
عضو هیئت مدیره استقلال گفت که مسئولان نقل و انتقالات باشگاه در مسائل اخیر ضعف نشان دادند و باید همه چیز را جمع و جور می کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۲    
هفته اول هجدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۲    
دود غلیظی آسمان اهواز را احاطه کرده به طوری که از شرق تا غرب اهواز دود مشهود است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۷    
با مرور خطوط قرمز اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب و سپس با بررسی نحوه اجرای این خطوط قرمز توسط دولت و تیم مذاکره کننده پی می بریم که فاجعه برجام و سعدآباد دقیقا در اثر نافرمانی از این فرامین روشنگر ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۲    
رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: رد پای مواد شیمیایی سمی میکرو پلاستیک در خون وهمه بافت های بدن یافت می شود و چنانچه ورود آن به بدن ادامه یابد می تواند سبب بروز سرطان ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی عملیات منسجم و هماهنگ در چهار استان کشور، 14 نفر از اعضای یک شبکه شرارت و سرقت مسلحانه که در شمال سیستان و بلوچستان فعال بودند، دستگیر شدند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۲    
نکته جالب برای نیروهای تفحص این بود که با نام حضرت امام رضا(ع) کار را آغاز کردند و فقط هشت شهید را در این روز پیدا کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۲    
در سال های اخیر شاهد افزایش محسوس تجربه مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان بودیم که این مصرف بیشتر مربوط به گل و حشیش بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۷    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز دولت حسن روحانی در مدتی که از حیات سیاسی اش می گذرد عناوین فراوانی را بخود اختصاص داده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۷    
رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: میزان مصرف و نیاز کشور در بحث چای سالانه حدود 110 هزار تن است در حالی که میزان تولید چای شمال سال به سال در حال سیر مسیر نزولی خود است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۷    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از تشکیل کمیته ساماندهی بازار مسکن در این کمیسیون خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۲    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل خواستار توقف کشتار کودکان فلسطینی و یمنی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۲    
ولخرجی های اعضای لاکچری شورای شهر تهران تمامی ندارد و پس از خرید ماشین ها و تبلت های میلیونی اینبار نوبت به خرید کولر های گازی در شرایط بحران آب کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۲    
گُله به گُله روی زمین اردوگاه درازکش منتظرند؛ غرق در سکوت. اینجا گردنه وحشت است؛ گردنه تنباکویی در شرق تهران؛ اردوگاه مهاجران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۷    
به گزارش عصر امروز، پایگاه اینترنتی "واشنگتن فری بیکن" در گزارشی نوشت که مقامات دولت ترامپ در تلاش هستند تا مانع از آن شوند که آلمان 300 میلیون یورو را به تهران منتقل کند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
طرح مرمت ایوان نجف در سه فاز توسط ستاد بازسازی عتبات در حال انجام است که روند اجرای آن 30 درصد پیشرفت داشته و فاز نخست آن تکمیل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۲    
به گزارش عصر امروز در روز 26 اسفند سال 96 بود که خبر بازداشت رحیم مشایی به گوش رسیده و دادستانی تهران این خبر را تأیید کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۷    
تمام کسانی که عقل سلیم خود را به کار می گیرند، بر اساس سابقه قبلی واشنگتن در رهبری غیرمسئولانه اش پس از یازدهم سپتامبر، نباید به ترامپ اجازه دهند که بر جو خارجی سیطره پیدا کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۲    
رئیس جمهور ترکیه کابینه جدید خود را معرفی کرد که براساس آن مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ماند، ژنرال آکار وزیر دفاع و داماد اردوغان نیز وزیر خزانه داری تعیین شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۷    
درحالی برخی کانال های مجازی و کاربران فضای مجازی از تعطیلی کارخانه بیک خبر دادند که مدیر این کارخانه، شایعه تعطیلی بیک را اساسا تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۲    
صدور کیفر خواست 30 ارزخوار، مشکلات اقتصادی بدلیل ناتوانی مدیران است، پشت پرده اخراج 2 دیپلمات ایرانی از هلند، تجارت بدون دلار با ایران، دهک های بالا نیازی به یارانه سفر خارجی ندارند ...