سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۱:۴۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 25 تیر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 تیر 1397 عصر امروز 2 تیر 1397 عصر امروز 3 تیر 1397 عصر امروز 4 تیر 1397 عصر امروز 5 تیر 1397 عصر امروز 6 تیر 1397 عصر امروز 7 تیر 1397 عصر امروز 8 تیر 1397 عصر امروز 9 تیر 1397 عصر امروز 10 تیر 1397 عصر امروز 11 تیر 1397 عصر امروز 12 تیر 1397 عصر امروز 13 تیر 1397 عصر امروز 14 تیر 1397 عصر امروز 15 تیر 1397 عصر امروز 16 تیر 1397 عصر امروز 17 تیر 1397 عصر امروز 18 تیر 1397 عصر امروز 19 تیر 1397 عصر امروز 20 تیر 1397 عصر امروز 21 تیر 1397 عصر امروز 22 تیر 1397 عصر امروز 23 تیر 1397 عصر امروز 24 تیر 1397 عصر امروز 25 تیر 1397 عصر امروز 26 تیر 1397 عصر امروز 27 تیر 1397 عصر امروز 28 تیر 1397 عصر امروز 29 تیر 1397 عصر امروز 30 تیر 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۲:۰۰    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 289 کیلوگرم تریاک و 62 کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودروی زانتیا خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۳    
به گزارش عصر امروز، در این بیانیه سازمان پدافند غیرعامل کشور آمده است: حسب تصویت مراجع قضایی هرگونه فعالیت تلگرام در کشور غیرقانونی است و همه دستگاه ها باید فعالیت در بستر نسخه های رسمی و غیر رسمی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۳    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده امروز 26 تیرماه 97، جدول جدیدی منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۳    
چند روز گذشته شایعه ای درباره دستگیری یکی از همکاران سلطان سکه در مشهد در فضای مجازی مطرح شد که فارس جزئیات آن را بررسی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۳    
رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تهدید و کری خوانی اینستاگرامی طی قتل وحید مرادی در زندان کرده بودند، خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمهور در حالی که همه چیز حتی آب خوردن و آلودگی هوا و... را به تحریم ها ربط داده بود، اکنون ادعای خود را رد می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۳    
یک روزنامه حامی دولت فاش کرد 11 مدیر نجومی بگیر دولتی به سر کار خود بازگشته اند!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۳    
سفیر اتریش در ایران از ضرر 10 میلیارد دلاری اتحادیه اروپا به علت قطع صادرات به ایران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۸    
در شرایطی که دشمنان ایران می خواهند با تشدید تحریم ها مشکلاتی را برای کشور ایجاد کنند، هزار راه نرفته برای بی اثر کردن این تحریم ها وجود دارد. یکی از این راه ها پیمان پولی دوجانبه است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۳    
بلیچر ریپورت 10 بازیکن برتر هر پست را در بازی های جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کرد که 3 بازیکن ایرانی در این فهرست قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۸    
دبیرکل اسبق ناتو و مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان کرد: اعتراف می کنم از کودتا اطلاع داشتیم، اما به ترکیه کمک نکردیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۸    
دو خرید تابستانی استقلال با تصمیم مدیرعامل این باشگاه نمی توانند آبی ها را در فصل جدید همراهی کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۲۳    
به گزارش عصر امروز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در تشریح خبر شکایت ایران از آمریکا که توسط وزیر امور خارجه بیان شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۸    
سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار تهران با 64 هزار تومان کاهش 2 میلیون و 766 هزار تومان و یورو با 114 تومان کاهش 9322 تومان فروخته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۸    
پیکر پاک و مطهر 75 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از سال ها غربت و بی نشانی به خاک وطن باز می گردد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۸    
تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار دوستانه اش در کشور ترکیه مقابل حریف مراکشی به تساوی رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۳    
وزیر اطلاعات در زنجان گفت: تیم 4 نفره ای که قصد تشکیل گروه برای پیوستن به داعش را داشتند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۳    
نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به رهاسازی آب و پمپاژ به رودخانه بهمنشیر، از تامین آب مورد نیاز نخیلات خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۹    
الف.م. متهم ردیف اول پرونده ثامن الحجج بازداشت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۴    
امروز شرق خلیج فارس و تا بعدازظهر سه شنبه سواحل دریای عمان مواج پیش بینی می شود؛ همچنین روز سه شنبه در سواحل شمالی کشور کاهش 4 تا 6 درجه ای دما را خواهیم داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۴    
در بازدید اصحاب رسانه از طبقه نهم مرکز مخابراتی امام خمینی مشخص شد که سرور نسخه های فارسی تلگرام در این طبقه وجود ندارد، اما ابهاماتی همچنان باقی است که به آن پاسخ داده نشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۹    
پرسپولیس برای لغو دیدار سوپرجام مقابل استقلال شرط گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۹    
رؤسای جمهور آمریکا و روسیه در پایتخت فنلاند در حضور خبرنگاران و عکاسان با یکدیگر دیدار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۴    
وزیر امور خارجه آلمان با بیان اینکه دیگر نمی توانیم به کاخ سفید اعتماد کنیم، گفت: برخی سخنان و حملات لفظی در توئیت ها نباید باعث دو دستگی در اروپا بشود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۴    
به گزارش عصر امروز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کنفرانس خبری مشترک با دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا گفت که توافق هسته ای برام ماهیت صلح امیز برنامه هسته ای ایران را تضمین می کند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه ضمن اذعان به وزن آمریکا در اقتصاد جهان گفت که این اتحادیه به دنبال تضمین منافع ایران در توافق هسته ای برجام است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۹    
به گزارش عصر امروز، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک ایام ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، هفته کرامت و میلاد مسعود امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۴    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطّلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار دست اندرکاران حج امسال ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۴    
یکی از بستگان رئیس جمهور گفت: برای دریافت مبلغ 3 میلیون و سیصد هزار یورو به نرخ دولتی، پول واریز کردم که تاکنون مبلغ دو میلیون یورو آن را داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۴    
به گزارش عصر امروز این روزها با گرم شدن هوا از طرفی و فرارسیدن مناسبت هایی مانند روز قیام مسجد گوهرشاد و روز دختر از طرف دیگر، بحث ها درباره حجاب و عفاف داغ شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۴    
معلمان می گویند نسبت به احکام جدید، عدم افزایش 20 درصدی حقوق و حدف بند سختی کار و حق عائله مندی بانوان مجرد معترضند و این موارد در شرایطی حذف شده اند که به فیش حقوقی آنها اضافه شده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۴    
طی سال های اخیر، فیلم هایی به اسم کمدی و سرگرم سازی مردم، به سندرومی تکرارشونده تبدیل شده اند. کمترین خلاقیت و نوآوری در این گونه آثار دیده می شود و همه آنها به چند شوخی پیش پاافتاده خلاصه می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۴    
نوتیفیکشن تلگرام موبایلم به صدا درآمد، برخلاف گذشته که به نوتیفیکیشن ها اهمیت نمی دادم، این بار این پیام را هم خواندم و هم متعجب شدم! میثم سیدصالحی ، مدیر پیام رسان ایرانی سروش به تلگرام پیوست!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۴    
معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به سیاست سازمان صداوسیما در انتصاب مدیران جدید اعلام کرد که قرار است مدیران شبکه ها از افراد زیر 50 سال انتخاب شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۴    
فوتبالیست بازنشسته و سرشناس آرژانتینی طی دیدار خود با رئیس تشکیلات خودگردان به حمایت از فلسطین پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۴    
به گزارش عصر امروز، علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره فعالیت های مسیح علینژاد در حوزه زنان در غرب و سکوت مسئولان و فعالان در این باره نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۴    
در حالی که مدیرعامل شرکت توانیر می گوید قطعی برق به علت گرمای هوا و افزایش مصرف تا 2 هفته آینده در کشور ادامه خواهد داشت عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۴    
کاربران اینترنتی سراسر جهان داور بین المللی کشورمان را به عنوان بهترین داور جام جهانی 2018 انتخاب کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۴    
به گزارش عصر امروز یک عضو هیات علمی دانشگاه که خواست نامش فاش نشود با اشاره به بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از دانشگاه علم و صنعت گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۹    
هشتاد و نهمین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار برای هر نفر 455 هزار ریال فردا شب 26 تیر 97 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۹    
هزینه عروسی چه گران و چه ارزان باشد، تاثیری در خوشبختی زندگی عروس و داماد نخواهد داشت. پس چرا عده ای اصرار بر تجملات با قیمت بسیار گزاف دارند؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۹    
در برخی از کشورها قوانین و مقررات سخت گیرانه بیشتری درباره فعالیت وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها وجود دارد؛ به گونه ای که درنهایت ممکن است به سانسور، فیلترینگ و مسدود کردن آن ها منجر شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۹    
عضو کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران گفت: در پیچ و خم های اداری، واردکنندگان باید پشت صف های طولانی دریافت ارز بایستند و هر آن کس که در ابتدای این صف طولانی قرار دارد، منفعت می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۹    
ضرب الاجل 10 روزه کی روش به فدراسیون فوتبال برای تحقق خواسته هایش تا جام ملت های آسیا به پایان رسیده اما به نظر می رسد اتفاق مثبتی برای جلب رضایت کی روش رخ نداده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۴    
معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه برای حفظ دو بازیکن خارجی اش منابع مالی لازم را تأمین کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۴    
در جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی استان با معاون استاندار کردستان مطرح شد که زنگ خطر مهاجرت در روستاهای کردستان به صدا درآمده و باگذشت 35 سال جاده "بانه-مریوان" هنوز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۴    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز این شعر بسیار پر معنا حکایت این روزهای دولت حسن روحانی است. البته رهبر معظم انقلاب و دلسوزان و بقول آقایان دلواپسان انقلاب اسلامی تقریبا همگی آمادگی خود را برای کمک به ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۴    
اولین تصاویر از تروریست ها و تجهیزات همراهشان در درگیری با رزمندگان نیروی زمینی سپاه منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۹    
به گزارش عصر امروز، علی کریمی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان به استقلال پیوست. قرارداد این بازیکن با آبی پوشان یک ساله است و این بازیکن شب گذشته به همراه افتخاری و توفیقی راهی اردوی ترکیه شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۹    
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر با مشکلی به نام بازسازی ورزشگاه آزادی مواجه شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۴    
امروز با وجود 33 روز جنگ و گذشتن 6 روز از آتش بس، هنوز نامی برای آن جنگ پیدا نکرده اند. البته رسانه ها بر اساس ترتب زمانی، نام جنگ دوم لبنان را بر آن نهاده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۴    
براساس اطلاعات به دست آمده، خسارت های سنگینی به این پایگاه وارد شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۶:۵۴    
به گزارش عصر امروز؛ آذری جهرمی وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود، حاشیه ای از دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب نقل کرد:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۶:۱۹    
سخنگوی شورای نگهبان آخرین اخبار از تعیین قائم مقام جدید در این شورا را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۵:۰۴    
رهبر انقلاب: با متخلفان در هر سطحی برخورد کنید؛ پرداخت ارز مسافرتی را متوقف کنید؛ مردان کاراته ایران قهرمان آسیا؛ صنعت خودرو منابع کشور را هدر می دهد و جام روی کاکل خروس ها ...