جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۵۵Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 1 اسفند 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 1 اسفند 1401 عصر ایران 2 اسفند 1401 عصر ایران 3 اسفند 1401 عصر ایران 4 اسفند 1401 عصر ایران 5 اسفند 1401 عصر ایران 6 اسفند 1401 عصر ایران 7 اسفند 1401 عصر ایران 8 اسفند 1401 عصر ایران 9 اسفند 1401 عصر ایران 10 اسفند 1401 عصر ایران 11 اسفند 1401 عصر ایران 12 اسفند 1401 عصر ایران 13 اسفند 1401 عصر ایران 14 اسفند 1401 عصر ایران 15 اسفند 1401 عصر ایران 16 اسفند 1401 عصر ایران 17 اسفند 1401 عصر ایران 18 اسفند 1401 عصر ایران 19 اسفند 1401 عصر ایران 20 اسفند 1401 عصر ایران 21 اسفند 1401 عصر ایران 22 اسفند 1401 عصر ایران 23 اسفند 1401 عصر ایران 24 اسفند 1401 عصر ایران 25 اسفند 1401 عصر ایران 26 اسفند 1401 عصر ایران 27 اسفند 1401 عصر ایران 28 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۱    
ائتلاف حاکم راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو از زمان روی کار آمدن، یک سری اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کرده که از نظر جناح اپوزیسیون و رئیس اسرائیل باعث خواهد شد که این رژیم به سمت تشدید بحران ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۱    
جریان نخبگی کشور یا در قبال طرح مذکور سکوت کرده یا علنا به دلیل فراهم نبودن شرایط اجرا و اهداف مبهم و ناشناخته آن، مخالفت کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۸    
جمعی از فعالان اقتصادی در زمینه مشاوره سرمایه گذاری به ایرانیان در ترکیه با هدف ایجاد تشکل سازمان یافته جهت هم افزایی و ایجاد رویکرد روشنگرانه و آشنا ساختن سرمایه گذاران ایرانی با حقوق خود در ترکیه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۶    
در سال 1402 حقوق گروه های مختلف حقوق بگیر در دستگاه های اجرایی موضوع ماده (29) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، سازمان انرژی اتمی، کارکنان کشوری و لشکری ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مطابق آیین نامه اجرایی راهیان نور، فرمانده قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
در این طرح تمامی مشتریان دارای محصولات ایران خودرو با تاریخ تحویل اول اسفند 1391 به بعد می توانند از خدمات و امتیازهای لحاظ شده از جمله تخفیف در اجرت خدمات مربوطه شامل خدمات سرویس روغن، شمع موتور ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
تصور حشره ای که اندازه یک ماشین باشد، ترسناک است اما چندین میلیون سال پیش این حشرات در کره زمین زندگی جولان می دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برای ابراز هم دردی در پی زلزله اخیر دوکشور سوریه و ترکیه نقش پرچم و پیام تسلیت خودرا بر روی برج میلاد تهران به نمایش گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
نیروهای امدادی در مناطق زلزله زده سوریه مشغول آواربرداری در مناطق مختلف هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۳    
نکته مهم در سیاست های جدید ارزی بانک مرکزی این است که از این پس دیگر این بانک، ارز برای فروش با کارت ملی در اختیار صرافی ها قرار نمی دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۶    
ابوالفضل پورعرب پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: مادرم برای بیمه شدنم خوشحال شد و برای مسببان این امر دعای خیر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۶    
ما معتقد هستیم این حکم باید در هر شرایطی اجرایی شود و همه توان خود را برای اجرای این حکم تاریخی حضرت امام بکار خواهیم گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۹    
سید مجتبی آل یاسین : حجاب و عفاف تحت هر شرایطی باید رعایت شود. کارمندان باید در خارج بخش اداری هم قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۳    
ناسا در بیانیه ای اعلام کرد: هر چند شهاب سنگ ها معمولا در سرعت بالا با اتمسفر زمین برخورد می کنند T، اما با حرکت در داخل اتمسفر سرعت آن ها کم می شود و پیش از برخورد با زمین به قطعات خُرد متلاشی می ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۸    
چارلز میشل رئیس شورای اروپا روز دوشنبه گفت که اروپا پیشتر تمام تحریم های اصلی را علیه روسیه اعمال کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۵    
محمد جعفر منتظری در واکنش به مسمومیت دانش آموزان قمی گفت: در یک الی دو ماه گذشته حوادثی مرتبط با مسمومیت دانش آموزان شاهد هستیم که این احتمال وجود دارد برخی عوامل در این ماجرا اقداماتی انجام داده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۰    
اعظمی با اشاره به اینکه بین قیمت دولتی و آزاد نهاده های دامی اختلاف قیمت وجود دارد، گفت: مسئولین وزارت جهاد کشاورزی علت افزایش قیمت نهاده های دامی را بالا رفتن نرخ آن در بازارهای جهانی مطرح کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۶    
برای گرفتار نشدن در دام این مجرمان، از شرکت های قالیشویی معتبر و شناخته شده استفاده کنید و برای اطمینان بیشتر از صحت فعالیت این شرکت ها، از اتحادیه قالیشویان نیز استعلام کنید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۶    
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روز دوشنبه در بیانیه ای به نیابت از این اتحادیه نوشت: اتحادیه اروپا قویا مخالف بازداشت های خودسرانه اتباع اتحادیه اروپا و دوتابعیتی های انگلیسی - اروپایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۰    
تعدادی از جوانان در مناطق بولوار ساحلی، کیانپارس، زیتون، گلستان، کمپلو و ... در حالی که پرچم تیم فولاد را در دست داشتند، سوار بر خودرو و موتورسیکلت، شادی خود را بروز دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۷    
تصاویری از نمایشگاه IDEX-2023 و طرحی از یک بالگرد بدون سرنشین که برای اماراتی ها در نظر گرفته شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۷    
جوسپ بورل روز دوشنبه در پایان نشست شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل خبرنگاران گفت: مسائل هسته ای پیچیده و حساس هستند. اینکه گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه شاید غنی سازی صورت گرفته .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۴    
سرمربی فولاد خوزستان از سمت خود استعفا کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۲    
رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بررسی ها برای انتخاب سرمربی تیم ملی در حال انجام است، گفت: عجله ای در این خصوص وجود ندارد، هر دو گزینه ایرانی و خارجی بررسی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۴    
مجوز حضور هواداران در دیدار سپاهان و پرسپولیس صادر شد و بر این اساس 90 درصد از سهمیه حضور تماشاگران به تیم میزبان و 10 درصد به تیم مهمان اختصاص داده خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
سید احمد علم الهدی: خیلی اوقات به خصوص در سن جوانی مسائل و مقامات دنیا چشم انسان را پُر می کند اما روحانیون باید مراقب باشند که گرفتار مادیات نشوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
همزمان با آغاز تظاهرات در محکومیت طرح اصلاحات قضایی کابینه اسرائیل، پسر نخست وزیر اسرائیل در سخنانی شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم) را به دست داشتن در کودتا علیه پدرش متهم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
تیم فوتبال استقلال در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر استقلال به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
معلمانی که از شهریور سال گذشته بازنشسته شده اند و مستندات خود را در سایت رتبه بندی قرار داده اند، در طرح رتبه بندی قرار گرفته و احکام رتبه بندی آن ها از 23 بهمن اجرایی شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
طبق صحبت مدیر سامانه هوشمند سوخت از هفته آینده سامانه ای راه اندازی می شود که مردم می توانند با مراجعه به آن، مطلع شوند که کارت سوخت خود را در کدام جایگاه سوخت جا گذاشته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران با نتیجه دو بر صفر تیم ملوان بندرانزلی را شکست داد و راهی مرحله بعدی رقابت ها شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
یک روحانی ترکیه ای با انتشار این ویدئو گفت: هر کسی "مالک الملک" را بنویسید و در ورودی خانه یا مغازه اش نصب کند، به اذن خدا آنجا در زلزله ویران نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه 635 ساختمان پر خطر و 2 ساختمان بحرانی در این منطقه باقی مانده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
عیسی زارع پور: در این جلسه برنامه ها و بودجه مصوب این وزارتخانه در سال 1401 و همچنین برنامه های این وزارتخانه در لایحه بودجه براساس مصوبات کمیسیون تلفیق در سال 1402 بررسی و مرور شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
پس از زلزله رخ داده در ترکیه در تاریخ 17 بهمن ماه تاکنون 133 پیمانکار متخلف در این کشور که بناهای ساخته شده آنها ویران شده، بازداشت شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار پیامی در توئیتر نوشت که شماری از شخصیت های ایران به بهانه دست داشتن در آنچه او سرکوب و کشتار مردم ایران نامید به فهرست تحریم های انگلیس اضافه شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که ارشدترین دیپلمات ایران در لندن را به وزارت خارجه انگلیس فراخوانده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در جریان عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس، حداقل 200 نظامی و 15 فروند هواپیمای بدون سرنشین این کشور منهدم شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
کانون این زمین لرزه در شهر انطاکیه ترکیه و شدت آن 6.3 ریشتر بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
بلینکن: در تلاشیم اطلاعات بیشتری کسب کنیم؛ آن موقع، چیز بیشتری برای گفتن خواهم داشت. اما مسلما این یک موضوع بسیار جدی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
در حال حاضر هفت دانش آموز در بیمارستان تحت نظر هستند که حال عمومی آنها خوب است و تیم اورژانس و درمان در راستای کمک به دانش آموزان تلاش کرده و تا چند ساعت آینده، دیگر دانش آموزان بستری ترخیص خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز دوشنبه تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران به مصاف الفیصلی عربستان رفت که این بازی با نتیجه 1 بر صفر به سود فولاد تمام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
برخی اطلاعات درباره پروژه بریتانیا برای تولید پهپاد و ارسال آنها به اوکراین که پهپاد انتحاری بال مثلثی چاپ سه بعدی نیز بین آنها قرار دارد توسط کینتیک، یک شرکت فناوری دفاعی مستقر در بریتانیا ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
بهترین کسب و کارها در دو، سه سال گذشته زمانی که کرونا بود ورشکست شدند. ولی باغ وحشی که هر روز و هر ثانیه هزینه نگهداری از حیوانات و تغذیه دارد، چرا ورشکست نشدند؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
یکی از انتقاداتی که به نظام آموزشی کشور وارد می شود، کاربردی نبودن علومی است که در مدارس آموزش داده می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
باشگاه از شرکت های مالک شبکه های اجتماعی خواست اقداماتی را علیه این توهین های نژادپرستانه انجام دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
نتانیاهو ادعا کرد که این هدفی است که در کنار تلاش برای توقف تهدید ایران دنبال می کنیم و این اهداف با یکدیگر مرتبط هستند و در صورت تحقق آنها یک جهش بزرگ را شاهد خواهیم بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۹    
نامی عبداللهی پسر زنده یاد ناصر عبداللهی، یکی از آهنگ های پدرش را با سبکی متفاوت تر نسبت به خواننده اصلی، اجرا کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۶    
وزیر امور خارجه ترکیه در این مورد تاکید کرد: اجازه دور زده شدن تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه از طریق ترکیه را نداده و از این پس نیز نخواهیم داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۳    
براساس پیش بینی ها این قایق بین 200 تا 300 هزار دلار به فروش خواهد رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
رئیس جمهور اوکراین صرف نظر از حمایت های همه جانبه و جنگ طلبانه غرب از این کشور، مدعی شد موضع چین در حمایت از روسیه می تواند به یک تنش بین المللی گسترده ختم شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
مهاجرت کاری در سال های اخیر با نرخ رشد بالایی همراه بوده و رویکردهای استخدام متفاوت شرکت های بین المللی باعث شده افراد به مهاجرت از طریق کار بیش ازپیش اهمیت دهند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
شناسایی دولت ها سنتی است که بویژه از دوران استقلال مستعمرات آمریکایی انگلستان و اسپانیا به بعد رایج شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
با توجه به راه اندازی قریب الوقوع مرکز مبادله ارز و طلا ایران و انتقال کلیه مصارف ارزی خدماتی (حواله و اسکناس) به این مرکز از امروز دوشنبه مورخ یکم اسفند ماه سال 1401 انجام معاملات دلار و یورو در ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
دستور اژه ای، رئیس عدلیه درباره روند عفو اخیری که شامل بخش قابل توجهی از محکومان و زندانیان واجد شرایط می شود را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
بایدن در این سفر به شدت محرمانه با زلنسکی دیدار کرد و رسانه ها تصاویری از دیدار آنها در کلیسا منتشر کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
آقای رضایی! خبر دارید که یک برگ دلار آمریکایی معادل 50 برگ از اسکناس در دست شما شده است؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
این شرکت همچنین در ادامه توضیح داد، اسرائیل چهار هواپیمای سوخت رسان نظامی بوئینگ KC-46 را در ضمن وجود این امکان که در آینده هم چهار فروند دیگر از این هواپیماها تحویل داده شوند، دریافت خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
براساس اعلام هواشناسی، از پنجشنبه هفته جاری برای آسمان یزد افزایش ابر، افزایش باد و بارش های پراکنده پیش بینی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
در مناطق زلزله زده سه میلیون و 273 هزار و 605 واحد مستقل در 830 هزار و 783 ساختمان توسط گروه های تخصصی شامل هفت هزار و 328 کارشناس و 400 استاد از 20 دانشگاه فنی در محدوده مطالعات و بررسی ارزیابی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق امروز دوشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که نیروهای اداره اطلاعات و امنیت بغداد با هماهنگی لشکر 17 در استان صلاح الدین موفق به دستگیری یکی از مسئولان ارشد داعش در ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
از دیروز تا امروز 1 اسفند ماه 1401 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 208 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 113 نفر از آنها بستری شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
علت صدای مهیب در سنندج تخریب و انهدام مهمات تاریخ گذشته در پادگان ارتش بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
احد آزادی خواه: چرا مردم اینگونه در مراسم های 22 بهمن شرکت کردند، چرا جوانان دهه هشتادی با این شور و شعور به حضور آمدند و چرا ملت عزیز با این حجم حضور ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
از تاریخ 1401.12.1 گوشی تلفن همراه با نشان تجاری اپل مدل14 و کلیه مدل های بعد از آن جزء لیست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور نمی باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
ویدیویی عجیب از خارج شدن ماهی زنده از معده ماهی دیگر که در شبکه مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
مساحت این ویلای بزرگ و لاکچری 10 هکتار است. رونالدو این مکان بزرگ خود را به مبلغ 6 میلیون یورو( تقریبا 330 میلیارد تومان) برای فروش گذاشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
دانشگاه علوم پزشکی قم: بررسی های وزارت بهداشت از ماجرای مسمومیت های مدارس قم به نتیجه نرسید؛ در این بررسی های اولیه، نمونه های مختلفی که لازم به بررسی بود حتی لباس دانش آموزان و نمونه های محیطی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
فرداموتورز در این طرح فروش، شاسی بلند SX5 پلاس را با قیمت 1.350.000 تومان به مشتریان عرضه می کند. این خودرو در قالب طرح فروش نقد و اقساط و با موعد تحویل 90 و 120 روز کاری به مشتریان عرضه خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
مرحوم ناهید در سال 1341 توسط حسین قوامی به برنامه گل ها نیز دعوت و همکاری خود را در این مجموعه برنامه رادیویی آغاز کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
حسن ناهید نوازنده سرشناس ساز نی که 27 بهمن ماه در سن 79 سالگی درگذشت، امروز دوشنبه (یکم اسفند ماه) از تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه شد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که دو نهاد و 32 فرد ایرانی را از جمله وزرای فرهنگ و آموزش و پرورش، مقامات اطلاعاتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به اتهام آن چه ارتباط با سرکوب امنیتی معترضان عنوان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۷    
با توجه به قیمت های بالا، آجیل این روزها جزو تنقلات لوکس و لاکچری است و هر کسی از پس خریدن آن برنمی آید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۸    
نایدز گفت: اولا، به گفته رییس جمهور بایدن، نظاره کر دست یابی ایران به یک سلاح اتمی نخواهیم بود. دوما، تمامی گزینه ها روی میز است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۶    
تصاویری از وقوع سیل شدید در جنوب شرق برزیل را مشاهده می کنید. این حادثه 26 کشته برجا گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۱    
رسانه های اوکراینی با انتشار تصاویری اعلام کردند در آستانه یک سالگی جنگ در اوکراین، بایدن، در سفری غیرمنتظره دقایقی پیش وارد شهر کی یف، پایتخت اوکراین شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۴    
در کشور ما 93.5 درصد از جمعیت بالای 15 سال به شبکه بانکی دسترسی دارند، در حالی که این رقم در کشورهای ترکیه و عربستان کمتر از 90 درصد است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۶    
به نظر می رسد سوتفاهم هایی در این ماجرا ایجاد شده که با بررسی سامانه مولدسازی شفاف می شود. چراکه یک بخش از این سامانه متعلق به دارایی های مازاد مصوب و یک بخش نیز متعلق به پروژه های تکمیلی است و لیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
ممکن است شما را شگفت زده کند اما فواید آب ولرم هم چنین شامل کاهش سطح استرس تا حد زیادی است. آب گرم به مبارزه با اضطراب و مدیریت سطوح استرس کمک می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
خانه دوست کجاست؟ را اولین بار در هفده سالگی دیدم، عصر جمعه در تلویزیون و آن احساس را هیچگاه فراموش نمی کنم. جهانی از نوعی سینمای دیگر، برایم باز شد که شاعرانه، انسانی و به شدت متفاوت بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۸    
به هیچ وجه بحث ورشکستگی یا زیان ده بودن اپراتورها مطرح نیست و حتی بعضی از آنها در بورس هستند و در کدال صورت های مالی خود را منتشر می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۳    
آسمانخراش مکعب یکی از چندین پروژه عظیمی است که در حال حاضر عربستان برای ساخت آن سرمایه گذاری کرده و تنوع بخشیدن به اقتصاد این کشور را هدف قرار داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۳    
با توجه به بررسی های کارشناسی صورت گرفته و با عنایت به اصرار بر تخلف در درج محتوای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی طی ماه های گذشته، هیات نظارت بر مطبوعات رای به توقیف این روزنامه صادر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۱    
وی از اعضای موسس جنبش فتح و به مدت 39 سال سفیر فلسطین در ایران بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
او پیش از نشست امروز با وزاری خارجه سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بروکسل گفت: قضات، کارکنان زندان، افرادی که دیگران را به اعدام محکوم می کنند، ده ها نفر از آن ها در فهرست قرار خواهند گرفت .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۸    
ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۲    
تولیدکنندگان کالاهای مصرفی پس از تهاجم روسیه به اوکراین، برای مقابله با افزایش هزینه های تقریباً همه موادخام ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۱    
مارهای کوچک از شکارهای مورد علاقه عنکبوت های بیوه سیاه هستند و دیدن یکی از آن ها که در تار عنکبوت گرفتار شده، امری عجیب نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۸    
کنعانی گفت: ایران جزو کشورهایی است که بر ضرورت ایجاد امنیت فراگیر در مورد کشتیرانی برای همه کشورها تاکید دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۴    
فیلمی از تمارض بازیکن فوتسال بعد از برخورد جزئی با بازیکن حریف را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۴    
مدیران اقتصادی دولت نتوانستند منافع مردم را تامین کنند. در چند سال اخیر قیمت دلار 50 برابر شده و نشان می دهد همه دولت ها مشکل داشتند؛ عاجلاً تدابیر تحولی اتخاذ کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
اگر گوشی تان گم شده یا به سرقت رفته می توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتورها دارند یا قابلیت های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۶    
حساسیت زا بودن نیش زنبور فقط حساسیت پوستی ایجاد نمی کند. امکان دارد این حساسیت به حدی زیاد باشد که همه بدن کودک را درگیر کرده و او را دچار مشکلات شدید کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
جیمز کامرون که کارگردانی هر دو فیلم را بر عهده داشته، در حال حاضر سه فیلم از چهار فیلم پرفروش تاریخ سینما را ساخته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
هنوز تغییری در وضعیت این بازیگر ایجاد نشده و او همچنان در کما است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۷    
خیریه همت رضا شهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک برای نجات جان یک مادر که سرطان دارد. در این نامه آمده است: ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۶    
همه توافقات بانکی در این چارچوب محرمانه است و بنا نداریم اینگونه همکاری بانکی را بین ایران و چین اعلام کنیم چرا که باعث بروز چالش در تحقق آن می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۳    
گروه همکار استرادا یک مدل کامپیوتری را برای تولید ترکیباتی آموزش دادند که ممکن است گیرنده را با یک الگوریتم یادگیری تقویتی که به خواصی که برای درمان های دارویی مطلوب هستند، مسدود کند ...
  • ۱