جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۴۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 17 اسفند 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 1 اسفند 1401 عصر ایران 2 اسفند 1401 عصر ایران 3 اسفند 1401 عصر ایران 4 اسفند 1401 عصر ایران 5 اسفند 1401 عصر ایران 6 اسفند 1401 عصر ایران 7 اسفند 1401 عصر ایران 8 اسفند 1401 عصر ایران 9 اسفند 1401 عصر ایران 10 اسفند 1401 عصر ایران 11 اسفند 1401 عصر ایران 12 اسفند 1401 عصر ایران 13 اسفند 1401 عصر ایران 14 اسفند 1401 عصر ایران 15 اسفند 1401 عصر ایران 16 اسفند 1401 عصر ایران 17 اسفند 1401 عصر ایران 18 اسفند 1401 عصر ایران 19 اسفند 1401 عصر ایران 20 اسفند 1401 عصر ایران 21 اسفند 1401 عصر ایران 22 اسفند 1401 عصر ایران 23 اسفند 1401 عصر ایران 24 اسفند 1401 عصر ایران 25 اسفند 1401 عصر ایران 26 اسفند 1401 عصر ایران 27 اسفند 1401 عصر ایران 28 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۳    
متراکم ترین جزیره جهان تا حدود 150 سال پیش خالی از سکنه بود. در آن زمان کوچکتر بود و یک تکه سنگ دور افتاده بود که ماهیگیران در هنگام طوفان روی آن استراحت می کردند یا به آنجا پناه می بردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۴    
بر اساس تحقیقاتی که درباره ارتباط استفاده از محصولات پاک کننده با بیماری های تنفسی منتشر شد، برخی از این مواد ممکن است به شکل قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های ریوی مانند خس خس سینه یا آسم را افزایش ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۴    
در جمهوری آذربایجان قیمت بنزین چند برابر ایران است، چرا از مرز ایران با این کشور قاچاق نمی شود؟ خیلی بد است عده ای می گویند روزانه 60 میلیون لیتر بنزین از یک نقطه قاچاق می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۶    
بیش از 9 دهه برگزاری این رویداد سینمایی با خلق رکوردهای جالبی از سوی سینماگران و فیلم ها همراه بوده است، همانطور که امسال نیز فرصت ثبت چند رکورد تاریخی وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۸    
نماینده تهران در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: مجلسی ها که خواب نیستند. اعتراض راه دارد. جنجال نمیخواهد. برای من پیامک های زیادی می آید در مورد مسائلی که دارد اتفاق می افتد. منبع: جماران
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۹    
وزارت کشور گرجستان ضمن اشاره به دستگیری 66 نفر در جریان تظاهرات سه شنبه شب از زخمی شدن 50 مامور پلیس و تعدادی شهروند غیرنظامی خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۴:۳۱    
از محبوب ترین ترانه های گیلکی تحویلداری، ترانه سیه چومه است. آشنایی تحویلداری با شیون فومنی از گیلکی سرایان زمینه ساز چند اثر از جمله آشیون چوبی ، زخمی ، مره خیلی دوست بدار و همه حرفات دروغ بود شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۴    
گروسی در افتتاحیه نشست شورای حکام از توافقات به دست آمده با ایران ابراز خرسندی کرد و گفت که بی صبرانه منتظر برگزاری جلسات فنی برای حل وفصل مسائل پادمانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
حداد عادل: اکثریت قاطع مردم ما کشور اسلامی می خواهند عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اکثریت قاطع مردم گفتند که ما کشور اسلامی می خواهیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به دوران خدمت وظیفه بیان کرد: در حال بررسی هستیم تا در صورت امکان بتوانیم در سال آینده قدری از طول خدمت سربازی را کاهش دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۱    
ایروانی: بسیار مهم است که آزادسازی دارایی های مسدود شده متعلق به مردم افغانستان تسریع شود و تابع شرایط سیاسی نباشد. این برای احیای اقتصاد افغانستان و نجات جان مردم بسیار مهم است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۷    
سلمان محمدی با تاکید دوباره بر اینکه مسوولان کشور و استان از زوایای مختلف پیگیر رخدادهای اخیر در مدارس کشور و استان هستند، از مردم خواست به شایعه ها پیرامون این مساله توجه نکنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۳    
در گزارش ضد ایرانی جامعه اطلاعاتی آمریکا اذعان شده است: ایران در حال حاضر فعالیت های کلیدی توسعه تسلیحات هسته ای را که برای تولید یک سلاح هسته ای قابل آزمایش لازم است، انجام نمی دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۳    
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران: پس از حضور در فرودگاه در شامگاه روز سه شنبه برای پرواز به کشور اندونزی در کمال تعجب اعلام شد که ویزای تیم ملی ایران از سوی کشور میزبان صادر نشده است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۹    
زهره الهیان: این اقدام بسیجیان جان برکف بعد از آشوب ها و فتنه های داخلی و خارجی اخیر در کشور بی سابقه است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۲    
امام جمعه مشهد: بر همه ما واجب است که امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یک جریان غالب فکری در جامعه نهادینه کنیم
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۷    
شرکت انطباق گستر سپهر، موسسه ناجی پارس امین و شرکت ناجی پاس به بهانه ارتباط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در فهرست تحریم ها قرار گرفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۴    
وزیر دفاع آلمان: در صورت حمایت روسیه از سلاح های مرگبار، چین تاثیری مستقیم (بر درگیری در اوکراین) خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۴    
از میان 12هزار و 397 پناهجوی رد شده، به 10هزار و 730نفر آن ها به دلیل غیرممکن بودن خروج از کشور، از جمله به دلایل بشردوستانه، اجازه موقت "تحمل" اعطا شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۱    
به استحضار ملت شریف ایران می رساند که مأمورین این وزارتخانه از نخستین اتفاقات روی داده در شهر مقدس قم وارد میدان شده و تحقیقات لازم را آغاز کرده و همین بررسی ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۷    
با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مجموع 3 هزار و 582 واحد شامل 2328 واحد در هشتگرد، 1020 واحد در گلبهار، 136 واحد در صدرا و 98 واحد در مجلسی افتتاح می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۴    
آرنیکا به دلیل خواص ضد التهابی خود شناخته شده است و شهرت فراوانی دارد. این عملکرد به طیف گسترده ای از ترکیبات گیاهی ضد التهاب مانند لاکتون های سسکوئی ترپن، فلاونوئیدها و اسیدهای فنولیک مربوط می شود...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۸    
وزیر امور خارجه کشورمان و هیئت همراه از مناطق زلزله زده شهر آدیامان ترکیه بازدید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
این منبع اعلام کرد امیرعبداللهیان با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه رایزنی خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۴    
مدیرکل اطلاعات استان سمنان: کشف یکی از بزرگ ترین محموله های مواد مخدر پیش از توزیع آن در جامعه با تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۲    
آنجلو رنا خاطر نشان می کند که این پروژه درباره انقراض زدایی یا احیای گونه های منقرض شده نیست، بلکه فرآیندی آموزشی برای یادگیری درباره اشکال دیگر حیات در تاریخ است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۵    
لوکاشنکو: اوکراین "تروریست" آموزش داده و بلاروس ها عملیات فوق العاده ای انجام دادند و ظرف چهار، پنج روز توانستند تمامی همدستان وی را در بلاروس شناسایی و آنها را بازداشت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۳    
سیدکمال هادیانفر: حدود 39 میلیون خودرو در سطح کشور داریم و سالانه حدود دو میلیون وسیله نقلیه نیز به چرخه ترافیک شهرها و جاده ها اضافه می شود که مدیریت آن نیازمند برنامه ریزی دقیق است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۱    
وزیر امور خارجه انگلیس: ما تلاش های خود را برای دفاع از زنان و دختران افزایش می دهیم و از همه ابزارهایی که در اختیار داریم برای مقابله با نابرابری های باقی مانده استفاده خواهیم کرد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۷    
روسیه مجدداً بر تمایل قاطع خود درخصوص ادامه مذاکرات وین برای پایان سریع روند ازسرگیری اجرای برجام تاکید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
پس از مشاهدات علائمی از جمله رد پا و سرگین پلنگ توسط محیط بانان و کارشناسان، از حضور این گونه در منطقه شکار ممنوع اشکورات اطمینان حاصل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
دبیر ستاد توسعه سلول های بنیادین گفت: مطالعه، درمان و غربالگری تالاسمی در ایتالیا و یونان و ایران همزمان شروع شد و سؤال اینجاست که در یونان و ایتالیا آمار کودکان متولد با تالاسمی صفر است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل آژانس در گزارش GOV/2023/8 خود اعلام کرد که ایران با افزایش دفعات و شدت فعالیت های راستی آزمایی آژانس موافقت کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
مرز چذابه پس اربعین حسینی، بر روی زائران عتبات عالیات بسته شد ولی مرز شلمچه در 15 کیلومتری غرب خرمشهر همچنان بر روی زائران ایرانی عتبات عالیات باز نگه داشته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۹    
مردم فول در 22 بهمن آمدند، البته همان طور که خانمی گفت دولت این را به پای خودش نگذارد، مردم حامی انقلاب هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
عامل مسمومیت دانش آموزان نوعی مواد محترقه بدبو است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۲    
مجلۀ سینمایی معتبر "سایت اند ساوند" در فهرست جدید برترین کارگردانان تاریخ سینما عباس کیارستمی را در رتبۀ بیست وپنجم این فهرست و بالاتر از کارگردانان بزرگی چون چارلی چاپلین، روسلینی، آنتونیونی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا چند سال است از کشورهای عضو می خواهد روز 8 مارس را به عنوان روز فوتبال زنان جشن بگیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۷    
اظهارات وزیر خارجه آلمان علیه ایران از بغداد، نشانه استمرار رویکرد حمایت آمیز دولت آلمان از تروریست های مسلح و تجزیه طلب علیه جمهوری اسلامی ایران و در استمرار تلاش بیحاصل برای صدمه زدن به روابط دو ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۴    
با این حال استفاده از گاری نیز خطرناک است. امکان برخورد چیزی با کودکان وجود دارد و در مواقعی کودکان از روی گاری افتاده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۷    
ما خاطرنشان کرده ایم که تولید مداوم اورانیوم غنی سازی شده تا خلوص 60 درصد توسط ایران هیچ هدف صلح آمیز معتبری ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۱    
رعایت سقف قیمت بلیت تعیین شده مطابق نرخنامه مورخ 1400/10/13 در تمامی مسیرهای داخلی و نظارت کامل بر عملکرد تمامی نمایندگان فروش و برخورد با متخلف یا متخلفان از سوی واحد بازرگانی آن شرکت هواپیمایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۸    
تصرف باخموت می تواند نخستین پیروزی بزرگ 6 ماه اخیر روسیه در میدان نبرد باشد و تحلیلگران غربی بر این باورند که تصرف این شهر بیش از آنکه جنبه استراتژیک داشته باشد، وجهه نمادین دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۰    
فدراسیون فوتبال ایران هنوز در رابطه با این موضوع تصمیم گیری نکرده است ولی به احتمال زیاد بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
به دلیل تخلیه بار ترافیکی، محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس اجرا شده و تردد در این جادهتا اطلاع بعدی ممنوع است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۸    
در ادارات دولتی از هر 4 کارمند، یک نفر دست از کار کشید و به اعتصابات پیوست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۷    
در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد نیز آستین باتلر (الویس)، کالین فارل (بنشی های اینیشرین) و برندان فریزر (نهنگ) و در شاخه نقش اصلی زن هم میشل یو (همه چیز همه جا به یکباره) ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
عامل انفجار تروریستی خیابان استقلال استانبول به 3000 سال حبس محکوم شد. به گزارش عصر ترکیه ، در آبان امسال، یک زن بمبی را در خیابان استقلال منفجر کرد که 6 کشته و 99 مجروح بر جای گذاشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۴    
بر اساس مطالعات و ارزیابی هایی صورت گرفته ایران در زمینه تولید کربن، تولید گازهای گلخانه ای و گوگرد دی اکسید جزو 10 کشور اول جهان است این در حالیست که از نظر ترسیب کربن و اقداماتی که در این زمینه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۲    
ابعاد روانی چنین حمله ای چه برای دانش آموزان و چه برای خانواده ها بسیار دردناک و باورنکردنی است. آسیب های روانی ای که احتمالا به آسیب های جسمانی بعدی هم تبدیل می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
مقام های پلیس نگفته اند که تورس این قاشق فلزی را از کجا آورده اما طبق قوانین مسافرین می توانند ظروف فلزی به جز چاقو در پرواز به همراه داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
سندیکاهای کارگری امیدوارند موفق شوند روزهای آینده دولت امانوئل ماکرون را با تظاهرات و اعتصاب قانع کنند، دست از این اصلاحات بردارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۷    
در بسیاری از منظومه های سیاره ای، سیاره ها تمایل دارند به همسایگان خود شباهت داشته باشند. به عنوان مثال، اگر سه سیاره وجود داشته باشند که به دور یک ستاره می چرخند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۵    
امیدوارم که اراده ای در صدا و سیما در زمینه افزایش تعداد مخاطبان وجود داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۱    
شرکت های اسباب کشی در استانبول می گویند طی روزها و هفته های گذشته تقاضای اثاث کشی به خارج از این شهر 10 برابر نسبت به قبل افزایش یافته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۱    
سفر رفتن به معنای فرو رفتن در یک فرهنگ جدید است. جامعه ای جدید، با اسطوره های متفاوت و برداشت های فراموش نشدنی بی پایان. از جمله بسیاری از لذت های سفر، فرصت آوردن یادگاری از سفرهای خود به خانه است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۷    
ارتش اوکراین هم برای حفظ باخموت در 6 ماه گذشته متحمل تلفات سنگینی شده است از جمله از دست دادن جان هزاران سرباز.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۵    
اگر دولت این موضوع را بپذیرد ما آمادگی 100 درصد برای پذیرش مسئولیت کودکان کار به شرط ارائه ساختار و اعتبار آن را داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۳    
پس از اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو که نگرانی از افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا را برانگیخت، شاخص های بازار نفت روز سه شنبه ریزش سنگینی را تجربه کردند و نفت برنت با دو دلار و 89 سنت کاهش و شاخص ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۸    
روز چهارشنبه در جنوب خوزستان پدیده گردوخاک نیز پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۸    
دنیایی که جلیلی و امثال او در آن زندگی می کنند، با واقعیت های امروز جامعه فاصله های بسیاری دارد. آنها فکر می کنند می توانند بدون رسیدن به صدایی مشترک با جهان، زندگی کرد و به اهداف خود رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۵    
به بهانه جویان می توان گفت قبلا قابل درک تر بودید چرا که هم عطش قدرت اجرایی در کنار امکانات دیگر را داشتید و هم روزنامه ها موج می ساختند اما حالا که همه چیز دست خودتان است و مردم را از رسانه های ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۸    
مسی نمی خواهد مثل گواردیولا شود که دو بار با بارسا فاتح چمپیونز لیگ شد ولی با بایرن مونیخ دستش از این جام کوتاه ماند و تاکنون با منچسترسیتی هم جز ناکامی نصیبی در لیگ قهرمانان اروپا نبرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۲    
علی دایی قطعا یکی از مظاهر ملت ایران است و دقیقا به همین دلیل به هیچ ایرانی یی نمی گوید از کشورت برو بیرون ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۲:۱۲    
در کتاب گزیده ی اشعار رودکی - دکتر جعفر شعار و دکتر حسن انوری، نشر علم 1373، ص 69) راجع به این شعر آمده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۲    
مجموعه اخبار نشان می دهد ما وارد یک جنگ کثیف میکروبی و شیمیایی محدود و هوشمند شده ایم. تحلیل این پدیده بر هر ناظر داخلی و خارجی محرز و روشن است از توییت سفیر روسیاه انگلیس درباره این حوادث معلوم می ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۱:۰۵    
این که مد شده است هر اتفاق ناگواری می افتد می گویند "کار خودشونه" ، زنگ خطری بزرگ برای هر نظام سیاسی است و هر حکمرانی مبتنی بر عقلانیت ...