یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۲:۴۳Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 9 اسفند 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 1 اسفند 1401 عصر ایران 2 اسفند 1401 عصر ایران 3 اسفند 1401 عصر ایران 4 اسفند 1401 عصر ایران 5 اسفند 1401 عصر ایران 6 اسفند 1401 عصر ایران 7 اسفند 1401 عصر ایران 8 اسفند 1401 عصر ایران 9 اسفند 1401 عصر ایران 10 اسفند 1401 عصر ایران 11 اسفند 1401 عصر ایران 12 اسفند 1401 عصر ایران 13 اسفند 1401 عصر ایران 14 اسفند 1401 عصر ایران 15 اسفند 1401 عصر ایران 16 اسفند 1401 عصر ایران 17 اسفند 1401 عصر ایران 18 اسفند 1401 عصر ایران 19 اسفند 1401 عصر ایران 20 اسفند 1401 عصر ایران 21 اسفند 1401 عصر ایران 22 اسفند 1401 عصر ایران 23 اسفند 1401 عصر ایران 24 اسفند 1401 عصر ایران 25 اسفند 1401 عصر ایران 26 اسفند 1401 عصر ایران 27 اسفند 1401 عصر ایران 28 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۰    
اولین ربات مارمولکی در نوع خود می تواند روزی به پزشکان در جراحی ها کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۱    
در این ویدئو می بینید که یک موش با چه تبحری گردنبند الماس را از پشت ویترین می رباید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که داشتن خواب خوب شبانه ممکن است مزایای طولانی مدت داشته باشد؛ حتی طول عمر را افزایش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۵    
اگر جزو آن دسته افرادی هستید که گوشی های اندرویدی را به آیفون ترجیح می دهید، این مقاله مخصوص شماست
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۱    
امروز چهارشنبه دهم اسفند ماه هم در مدارس قم حادثه مسمومیت تکرار شد که تعداد 12 دانش آموز با علائم مسمومیت در مراکز درمانی پذیرش شدند که حال عمومی آنها مناسب است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۰    
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه ای ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل بیمه سرمد در مراسم معارفه معاونان این شرکت گفت: باید از پتانسیل شبکه فروش برای جذب پرتفوی قوی و بهبود عملکرد شرکت استفاده کنیم. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
غذایی که مردم می خورند نیز کاملاً متفاوت است و می تواند دید متفاوتی از فرهنگ های دیگر به ما بدهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۱    
با بیش از 30 سانتی متر طول و سه کیلوگرم وزن ، قورباغه جالوت ابعادی نزدیک به یک گربه خانگی دارد!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۰    
در این گزارش با پرندگانی آشنا می شوید که دارای خصوصیات متفاوتی هستند و شباهت شان با هم تخم های آبی آن ها است. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
بنابراین استفاده از محصولات مراقبت از پوست حاوی زنجبیل می تواند به داشتن پوستی روشن تر و لطیف تر کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
خرید طلای دست دوم یا مستعمل می تواند زیان اجرت را برای سرمایه گذار کاهش دهد؛ از دیگر مزایای خرید این نوع طلا می توان همچنین به این نکته اشاره کرده که نسبت به دلار و طلای نو، نوسانات کمتری دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
نئوم، یک ابرپروژه برای مقابله با مشکلات جهان امروز است که به شرط تحقق، نقطه عطف مهمی در زندگی بشر امروز به حساب خواهد آمد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۳    
استرول همچنین نسبت به آنچه که "استفاده از اطلاعات کسب شده در جنگ اوکراین برای تهدید کردن سایر نقاط جهان توسط ایران" خوانده شد، ابراز نگرانی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۶    
به گفته وی 41 هزار رشته قنات به طول 41 هزار کیلومتر در کشور وجود دارد که به طور متوسط سالانه بین 4 تا 6 میلیارد متر مکعب آب از این منابع استحصال می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۵    
بهرام صلواتی، مدیر رصدخانه مهاجرت ایران ممنوع المصاحبه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۰:۲۱    
مقامات محلی مسکو از سقوط یک پهپاد در نزدیکی یک ایستگاه پمپ بنزین در حومه این شهر با هدف تخریب تاسیسات غیرنظامی مسکو خبر داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۴    
طبق دامپزشک آفریقایی، که تاریخ و امضای آن متعلق به 4 خرداد ماه است، تایید می شود که پیروز از همان ابتدا مبتلا به نارسایی کلیه است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۳    
حس و حال مردم کوهرنگ در بدرقه یک مدافع امنیت در برف این روستا است با نجوای بابی انت و امی زیارت عاشورا و ندای گاه و بیگاه لا اله الا الله .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
او پیش بینی کرده بود که این فیلم، فیلمی نباشد که به اندازه فیلم های قبلی (درباره الی) بتواند، تماشاگر خارج از ایران را با خود همراه کند اما به گفته خودش در عمل خلاف این اتفاق افتاد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
چنین تکنیکی منجر به شکل گیری اشیا مستحکم، سبک و دوستدار محیط زیست می شود و می تواند با طیف وسیع کاربردها از هنر تا زیست پزشکی سازگار شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
لژهای فراماسونری در مجموع محل آموزش و آموختن لیبرالیسم و اومانیسم بوده. البته اسرار سیاسی مملکت نیز، به دلیل ذی نفوذ بودن بسیاری از ماسون ها، طبیعتا در این لژها رد و بدل می شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
عرف پذیرفته شده ولی اعلام نشده در گذشته و قبل از افسار گسیختگی دلار 225 تا 250 دلار در ماه بود که اگر اوضاع درآمدی نفتی خوب بود تا 300 و حتی 320 دلار هم جا داشت...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در حاشیه سخنرانی در سازمان ملل گفت: در گفت وگویی که با وزرای خارجه اروپایی و گوترش داشتم گفتم آقای گوترش آیا آلمانی ها می پذیرند که اگر هیتلر فرزندی داشت امروز بیاید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، افراد ثبت نام کرده در سال 1399، مبلغ مابه التفاوت هزینه سفر را در یک مرحله و پس از قطعی کردن ثبت نام خود پرداخت می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
من قبلاً عاشق شنا بودم و امیدوارم که در آینده بتوانم این کار را انجام دهم، اما من هرگز دوباره با دلفین ها شنا نخواهم کرد!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
رئیس سازمان سنجش: نتایج اولیه نوبت اول کنکور 1402 به صورت کارنامهٔ دارای نمره خام برروی درگاه sanjesh.org قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
رسانه ها از وقوع زمین لرزه جدیدی به بزرگی 5.6 ریشتر در قیصریه ترکیه خبر می دهند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
هفته آینده نشست شورای حکام که 35 کشور عضو آن برگزار خواهد شد و احتمال صدور قطعنامه انتقادی علیه تهران در این نشست وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
در این ویدئو دانش آموز مدرسه ای در پردیس تهران چگونگی مسمومیت خود را با عامل ناشناخته روایت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۸    
وقتی بحران قدرت و مشروعیت حکومت پدید می آید کسانی که پروای ثبات کشور و صلاح مردم دارند نگران می شوند که مبادا کارها به آشوب و پریشانی بکشد و وقتی کاری از دستشان برنیاید مشکل بزرگتر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۸    
دشمنان ملت ایران در مدت اخیر تلاش کردند از جمهوری اسلامی ایران و فراتر از آن از ملت ایران مشروعیت زدایی کنند و در همین چارچوب تلاش کردند که تروریست ها را شست وشو دهند و یک چهره جدیدی از آنها خلق کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۴    
آنالنا بربوک گفت که پیامدهای دستیابی ایران به سلاح هسته ای برای تمام منطقه فاجعه آمیز خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۱    
مجموع این دو گروه شامل 500 نفر از نیروها هستند اما ما علاقمندیم این اتفاق بیفتد لذا موضوع را دنبال کردیم و کارهای حقوقی را انجام دادیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۲    
نوزدهمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت به عنوان مهم ترین رویداد مدیریت در شهر تهران، با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل، برگزار شد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۲    
در همین همسایگی ما قیمت بلیت سینما در کشور امارات 11 و 12 دلار است ولی در ایران کمتر از یک دلار است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۸    
علی دایی با اسطوره های جهان زیر برج ایفل فوتبال بازی کردند. تصاویری از این بازی را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۸    
انتخاب مقصد مهاجرت به امکانات و شرایط آن کشور بستگی دارد. برخورداری از امکانات رفاهی گسترده، وضع اقتصادی مطلوب، موقعیت های شغلی متنوع و ... همگی باید در نظر گرفته شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۶    
این نوشتار بیشتر یک دعوت به دیدن فیلمی است که در میان کثرت داستان های بلاک باستری و سطحی امروز سینمای جهان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
اولویت ما یافتن منشاء این پرونده است و تا آن زمان درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آن قضاوتی نخواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
اوکراینی ها و حامیان غربی آنها ماه هاست که ایران را متهم به فروش سلاح به روسیه می کنند، اما حالا ویدئوهایی منتشر شده که نشان می دهد نیروهای اوکراینی هم از مهمات ایرانی در جبهه های جنگ استفاده می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
جعفر یازرلو مجری بخش خبری 20:30 بود که پیش از این به عنوان مشاور رسانه ای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۸    
علی دایی شب گذشته در مراسم بهترین های فیفا، لوکا لوکوشویلی را به عنوان برنده جایزه بازی جوانمردانه سال 2022 اعلام کرد. در این ویدئو حرکت جوانمردانه لوکوشویلی را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
ایران نسبت به احتمال هرگونه تحرک منفی در چارچوب نشست ماه مارس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی هشدار می دهد و این حق را برای خود محفوظ می داند تا پاسخ متقابل نسبت به آن انجام دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۳    
حکم اعدام نباید توسط هیچ کشوری به عنوان ابزاری برای تنبیه کسانی که در اعتراضات شرکت می کنند باشد و نباید ایجاد رعب و وحشت میان مردم با هدف فرونشاندن مخالفت ها به کار برود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۸    
ممکن است شنیده باشید که خمیازه کشیدن مُسری است اما آیا این موضوع حقیقت دارد؟ در این ویدیو هر آنچه که باید در مورد خمیازه بدانید، نشان داده و از فواید خمیازه برای بدن گفته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۶    
فعالان حوزه آی تی هر روز و هر ساعت در حال کلنجار رفتن با اوضاع نابه سامان شبکه اینترنت کشور هستند و قدرت نمایی حاکمیت با الفاظی چون پیشرفت داخلی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۵    
این طرح منجر به افزایش شمار زندانیان السالوادور شده و آنها "اَبَر زندانی" موسوم به "مگا زندان" را افتتاح کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۹    
معصومی نژاد با معرفی یک تارنما اعلام کرده که آموزش زبان ایتالیایی را نیز در برنامه خود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۸    
تولیدکنندگان معتقدند افزایش مالیات سیگار منجر به افزایش قاچاق می شود، اما جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات بارها اعلام کرده که ایران کمترین مالیات را بر محصولات دخانی دارد و معتقد است افزایش مالیات ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۵    
یک خودرو سمند بعد از انجام حرکات نمایشی، از مسیر خود منحرف شد و چپ کرد. منبع: خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
این بازیگر 61 ساله از زمان بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه مرکز پزشکی پراویدنس سنت جوزف در لس آنجلس در کما به سر می برد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
این عکاس با استفاده از دوربین و سرعت شات و نور ال ای دی این طراحی زیبا رو ایجاد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
لحظه وحشتناک ورود یک خودرو به حیاط یک خانه و برخورد شدید با دیوار را در این ویدیو ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
این کارگردان که به خاطر طنزهای اجتماعی تاریکش شناخته می شود، سال گذشته برای فیلم مثلث غم برنده نخل طلای جشنواره کن شده بود و در سال 2017 نیز برای نخستین بار با فیلم مربع این جایزه را کسب کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
کمیته ویژه ای را برای تحقیق در این رابطه مامور کردیم و از بهترین اساتید سم شناسی کشور استفاده شد و مجموع تحقیقات نشان داد که نوعی "سم" خفیف باعث ایجاد مسمومیت شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
احسان علیخانی در صفحه اینستاگرامش به مرگ پیروز واکنش نشان داد .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
این سفر به معنی کاهش انزوا و تحریم دیپلماتیک دولت بشار اسد از سوی کشورهای عربی به شمار می آید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
شمار افغان ها در این قایق حدود 130 نفر بوده است و 72 نفر جان باخته اند. او گفت 14 نفر از جان باختگان کودک بوده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
محاکمه این قاضیان اشاره به سیاست پاکسازی ولیعهد و تلاشهای وی برای این است که قوه قضائیه تنها تابع خواسته های وی باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
این روند منافع ملی ایران را تامین نمی کند اگر کسی تصور کند روس ها طرف پیروز قضیه هستند و ایران از پیروزی روس ها سود می برد، اشتباهی محاسباتی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
آمار دقیقی از تعداد دانشجویان دانشگاه تهران که پرونده انضباطی در حوادث اخیر داشتند را نداریم چرا که اوایل کار، تعدادی از این دانشجویانی که تعهد دادند را بخشیدیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
تصاویری زیبا ببینید از حضور ناو دنا و ناوبندر مکران متعلق به نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران در حیاط خلوت آمریکا، یعنی برزیل
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
کرو-6 همانطور که از نامش پیداست، ششمین ماموریت سرنشین داری است که اسپیس ایکس برای ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی انجام می دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۷    
اینکه عضو شورای شهر خواسته خبرنگار از او فیلم نگیرد و قصدش انداختن گوشی بوده در کلان ماجرا فرقی نمی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۲    
دیشب مسی خطاب به بچه های خود که از خانه و پشت تلویزیون برنامه را تماشا می کردند گفت: حالا بروید بخوابید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۹    
کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس جلسه ای با وزرای آموزش و پرورش و بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی برای موضوع مسمومیت دانش آموزان تشکیل خواهند داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۶    
تاکنون 35 دانش آموز به بیمارستان الغدیر پردیس منتقل شده اند و در حال حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور داشته و اوضاع را تحت کنترل دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۲    
یک روحانی خاطره ای از حضور در مراسم ختم یک مادر تعریف می کند که گوشی اش روی زنگ بوده و آهنگ بندری پخش کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۴    
آیا نسبتی بین عدم تصویب قوانین نفی خشونت علیه زنان و این وقایع وجود دارد؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۹    
بررسی ها نشان می دهد بالاترین نرخ تورم ایران در چهار دهه اخیر در سال 1374 رخ داده است. این نرخ بالای تورم ناشی از اجرای سیاست تعدیل و افزایش قابل توجه پروژه های عمرانی بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۷    
سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری برنامه عمران ملل متحد بعضی از این زیستگاه های یوز را تحت نظارت قرار داده و با متخلفان برخورد می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۹    
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی اقداماتی انجام دادند و برخی از دشمنان محور التهاب آفرینی بودند و دستگیر شدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۳    
جعفری لنگرودی از روسای پیشین دانشکده حقوق دانشگاه تهران و همچنین عضو هیئت شش نفره تدوین پیش نویس قانون اساسی بعد از انقلاب اسلامی در سال 1357 بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۱    
جوانی که در جستجوی فلسفه زندگی است، اگر احساس کند دین در معنابخشی و جهت دهی به زندگی او تأثیر مثبتی ندارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۷    
در این شرایط خانواده ها اجازه نمی دهند فرزندان خود در مدرسه حاضر شوند..
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۴    
مشکل مسکن در تهران خروجی های زیان بار اجتماعی زیادی ازجمله پشت بام خوابی، موتورخانه نشینی، گورخوابی و اتوبوس خوابی داشته و حالا به خانه های اشتراکی رسیده است که در فرهنگ ایرانی ها با حضور خانواده و ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۵    
حس ششم ات می گوید زیر این لینک کدام یک از این عکس ها قرار دارد؟ 1 - گیاه گوشت خوار در حال بلعیدن مگس بی نوا 2 - طولانی ترین دومینوی جهان در نیویورک 3 - دختر ژاپنی در هالووین ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۷    
طبق گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی، فروش اموال مازاد بانک های دولتی و خصوصی شده از سال 1394 تا قبل از 1401 ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۰    
یونان به شمشیربازان ایران ویزا نداد و حتی فدراسیون به دنبال گرفتن ویزای ملی بود که باز هم دریافت این ویزا انجام نشد و سابریست ها جام جهانی یونان را از دست دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۹    
خبرنگار تبریزی در سالنی که احتمالا شورای شهر تبریز است به علی باغبان نایب رئیس شورای شهر تبریز سلام می کند، که ناگاه صدای ضربه ای (سیلی) شنیده می شود و دوربین منحرف می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۴    
این نشست به صورت زنده از سایت خانه ملت و شبکه های اجتماعی خانه ملت (ir_icana) و شبکه های اجتماعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس (somayyerafiei) پخش می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۰    
در این ویدئو طول عمر موجودات مختلف به ترتیب از کمترین تا بیشترین به تصویر کشیده شده است./عصر ایران
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
از پهلوگیری ناوهای ایرانی در بندر برزیل تا اعتراضات مخالفان اردوغان در استانبول
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۷    
هزینه حج تمتع آینده با نرخ دلار 28 هزار و 500 تومانی محاسبه خواهد شد که البته برخی از مسؤولان هزینه این سفر را تا 150 میلیون تومان هم اعلام کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۸    
رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به روابط و همکاری های خوب دو کشور در حوزه دوجانبه، برگزاری دهمین دور گفت وگوهای سیاسی دو کشور و همچنین گفت وگوی اخیر اندیشکده های ایران و اندونزی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۵    
از روز گذشته خبرهایی حاکی از باردار بودن قطعی "ایران" در حال انتشار است اما سازمان محیط زیست فقط جفتگیری موفق او را تایید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۹    
پیروز یوزپلنگ ایرانی بود که در 10 ماهگی بر اثر نارسایی کلیه تلف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۴    
زندگی ادامه دارد علیرضا؛ هرگز فراموش نمی کنیم دگریاری شگفت انگیزت را در طول 11 ماه اخیر.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۷    
کمیته ویژه ای را برای تحقیق در این رابطه مامور کردیم و از بهترین اساتید سم شناسی کشور استفاده شد و مجموع تحقیقات نشان داد که نوعی "سم" خفیف باعث ایجاد مسمومیت شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
این مبالغ درحالی به صورت قرضی از این بانک تامین شده که پرسپولیس از بانک مذکور 130 میلیارد تومان هم وام اخذ کرده تا هزینه های جاری خود را بپردازد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۳    
البته ممکن است در آینده همه چیز در سایه تشدید تنش ها در جنگ اوکراین و ورود غرب به جنگ اقتصادی با چین تغییر کند و تحقق اتحاد اوراسیایی نزدیک تر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۱    
حل مشکل حوادث ترافیکی نیازمند فرهنگ سازی در میان مردم است و همه ما به عنوان عضوی از مردم و خدمت گذار آنها مکلف هستیم و اگر در این مسیر کم بگذاریم باید حسرت بخوریم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۶    
آلکساندر آزاروف، رهبر نهاد ضد دولتی بلاروس موسوم به BYPOL در تلگرام خود نوشت: این ها پهپاد بودند که این حمله را انجام دادند و اعضای این حمله بلاروسی هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۲    
هواپیمای کنترل و هشدار زودهنگام یا همان آواکس در نبردهای امروزی نقش مهمی برعهده دارد و بریف آ 50 یکی از پرنده های مشهور دنیا در این عرصه است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
ابوکیله، رئیس جمهور السالوادور در توئیتی اعلام کرد که سحرگاه روز یکشنبه اولین گروه 2000 نفری مظنونان دستگیر شدند و به مرکز مهار تروریسم که به گفتهٔ او بزرگ ترین زندان در دو قاره آمریکای شمالی و جنوبی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۳    
جایزه پوشکاش جایزه ای است که هر سال توسط فیفا به بازیکنی که زیبا ترین و دیدنی ترین گل سال را به ثمر رسانده باشد داده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۲    
در این بیانیه هم چنین با اشاره به ناآرامی های اخیر ایران خواستار توقف برخورد با شرکت کنندگان در اعتراضاتی که آن را مسالمت جویانه خوانده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
آمار های رسمی نشان می دهد تورم مسکن و هزینه های آب، برق و گاز ظرف یک سال گذشته در نصف کشور بیشتر از استان تهران بوده است
  • ۱