یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۴:۱۹Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 4 اسفند 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 1 اسفند 1401 عصر ایران 2 اسفند 1401 عصر ایران 3 اسفند 1401 عصر ایران 4 اسفند 1401 عصر ایران 5 اسفند 1401 عصر ایران 6 اسفند 1401 عصر ایران 7 اسفند 1401 عصر ایران 8 اسفند 1401 عصر ایران 9 اسفند 1401 عصر ایران 10 اسفند 1401 عصر ایران 11 اسفند 1401 عصر ایران 12 اسفند 1401 عصر ایران 13 اسفند 1401 عصر ایران 14 اسفند 1401 عصر ایران 15 اسفند 1401 عصر ایران 16 اسفند 1401 عصر ایران 17 اسفند 1401 عصر ایران 18 اسفند 1401 عصر ایران 19 اسفند 1401 عصر ایران 20 اسفند 1401 عصر ایران 21 اسفند 1401 عصر ایران 22 اسفند 1401 عصر ایران 23 اسفند 1401 عصر ایران 24 اسفند 1401 عصر ایران 25 اسفند 1401 عصر ایران 26 اسفند 1401 عصر ایران 27 اسفند 1401 عصر ایران 28 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۹    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بهره گیری از شیوه های کشف نوین و بررسی های تخصصی هویت متهم پرونده را شناسایی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
ویدیویی از سید حمید سجادی و همراهانش لحظاتی قبل از سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان منتشر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۴    
18 درصد کاربران ایرانی از فیلترشکن های پولی استفاده می کنند؛ اگر 60 میلیون کاربر مفروض باشند و به صورت میانگین ماهیانه 120 هزار تومان هزینه کنند؛ به عدد تقریبی 16 هزار میلیارد تومان در سال می رسیم!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۸    
با تغییر رویکردهای مالیاتی و اخذ مالیات از محل تراکنش های بانکی فقط طی 9 ماه اخیر از مجموعه بسیار اندک و قابل شمارش افراد، 110 هزار میلیارد تومان مالیات اخذ شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۷    
شرکت شیمیایی انگلیسی ساوارو که از زمان وقوع انفجار مهیب بندر بیروت در سال 2020 شواهدی از دست داشتن آن در این انفجار وجود داشت، محکوم به پرداخت غرامت به قربانیان انفجار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۶    
گفته می شود برای این معامله ها محدوده قیمتی تعیین شده و صرافان معتقدن با قیمت های دستوری کسی تمایلی به معامله ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۴    
مطالعه جدید منتشرشده در مجله Nutrients که توسط محققان دانشگاه بولونیا در ایتالیا انجام شده، گزارش می دهد که نوشیدن سه فنجان قهوه یا بیشتر در روز، با کاهش فشار خون محیطی و مرکزی مرتبط است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
درگذشت مرحومه روحانی، همسر گرامی شهید آیت الله مرتضی مطهری موجب تاثرخاطر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۱    
پیش از او سرخیو بوستکس، دیگر ستاره کهنه کار اسپانیا بعد از جام جهانی 2022 قطر از تیم ملی خداحافظی کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۱    
در نیمه دوم در حالی که فولاد همچون نیمه نخست، بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت، در دقایق پایانی با دریافت یک گل از صعود به دور بعدی این رقابت ها بازماند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
باز شدن درها برای ورزشکاران زن جوان سعودی فراتر از خوشحالی است و صادقانه از این تیم تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و این فرصت را به من داد تا آنها را همراهی کنم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۸    
مراسم تشییع و تدفین پیکر او متعاقبا اعلام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۲    
آمریکا، در دوره دونالد ترامپ، سپاه را سازمانی تروریستی اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
منظور ،نامه 90 امضایی است که در اردیبهشت سال 69 از سوی برخی فعالان نهضت آزادی و ملی و مذهبی به نام جمعیت دفاع از آزادی و حاکمیت ملت ایران نوشته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۸    
وزارت خارجه ایران اعلام کرد که سه تن از نمایندگان پارلمان آلمان (بوندس تاگ) تحریم شده اند: رناته آلت (حزب دموکرات آزاد)، رودریش کیزه وتر (حزب دموکرات مسیحی) و میشائل روت (حزب سوسیال دموکرات).
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۶    
برای درک بهتر موضوع توسط مخاطب ایرانی می توان این گونه تصور کرد که اصولگرایان جبهه پایداری با ملی مذهبی ها و حتی فراتر از آن با سلطنت طلبان ائتلاف کرده باشند!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۵    
یک زن 20 ساله و دختر 9 ساله اش در این حمله نزدیک خانه شان جان باختند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۸    
اورژانس کرمان کرده سجادی در حادثه سقوط بالگرد دچار خونریزی مغزی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
از سوابق تاریخی دوران باستان و از فسیل هایی که کشف کرده ایم، می دانیم که پرندگان بزرگ میلیون ها سال در این زمین پرسه می زنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۸    
امیرعبداللهیان، حضور هرگونه جریانات ضدانقلاب و جدایی طلب در اقلیم کردستان را غیرقابل قبول دانسته و این مساله را موجب ایجاد تهدیدات علیه کشورمان، عراق و حتی اقلیم کردستان اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۹    
در این ویدئو لحظه برخورد بالگرد حامل وزیر ورزش را به زمین در بافت کرمان مشاهده می کنید./ابرنو
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۵    
90 درصد مبلغ زکات برای معیشت نیازمندان از جمله تامین جهیزیه، مسایل درمانی، کمک هزینه تحصیلی و ساخت مسکن و مابقی برای اجرای پروژه های عام المنفعه در مناطق محروم هزینه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۱    
نخست وزیر ارمنستان افزود: دولت آذربایجان در اولین گام خود می تواند از فعالان محیط زیست که متهمان انسداد جاده ها هستند، با درخواست بازکردن کریدور شروع کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۸    
گفته می شود تلفن همراه برخی سرنشینان در هلی کوپتر جا مانده است و از این رو پاسخگوی تماس ها نیستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۱    
از شهر لویو در غرب اوکراین تا پایتخت (کی یف) در مرکز کشور، با قطار 10 ساعت طول می کشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۵    
چند روز قبل بود که آنجلینا جولی در پستی اینستاگرامی کمپینی را معرفی کرد برای ارسال بریده ای از موهای سر دختران ایرانی برای برگزاری یک آرت گالری مرتبط با حوادث اخیر پس از فوت مهسا امینی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۱    
شمار پناهجویان ترکیه 2 برابر شده است / آلمان، فرانسه، اسپانیا، اتریش و ایتالیا به ترتیب مقصد اصلی پناهجویان هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۶    
خلبانان برای رسیدن به این بالون باید لباس هایی با فشار کامل شبیه لباس هایی که فضانوردان می پوشند تجهیز شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۷    
دیدبان حقوق بشر سوریه هم اعلام کرد که تعداد کشته شدگان زلزله مذکور در شمال کشور به 6750 نفر افزایش یافت و بدین ترتیب شمار قربانیان زلزله ترکیه و سوریه به 50 هزار نفر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۰    
قارچ ها در گرما در حال جهش هستند و حداقل یکی از گونه ها به لطف تغییرات آب و هوایی توانایی آلوده کردن مردم را به دست آورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۲    
پیش از این روزنامه "اسرائیل هیوم" در سایه وجود روابط غیر رسمی میان تل آویو و مسقط نوشت، اسرائیل معتقد است که گشایش حریم هوایی عمان مسئله ای نزدیک و قابل پیش بینی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۸    
آنها با بررسی چگونگی تغییر شکل زمین در طول زمان، شواهدی از لایه ای به ضخامت حدود 50 مایل در پایین لایه بالایی گوشته کشف کردند که چسبناک تر از بقیه گوشته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۷    
کایرلو بودانوف وزیر دفاع جدید اوکراین مدعی شد روسیه پس از تست گلوله های توپخانه ای ساخت ایران، اولین بسته از آنها را تا تعداد 20 هزار تحویل گرفته است که بخشی از سفارش بزرگ تر می باشند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۵    
ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد جملات مختلفی را برای Bixby ضبط کنند تا آنها را تجزیه و تحلیل کرده و یک کپی تولید شده توسط هوش مصنوعی از لحن و صدای شما را ایجاد کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۹    
شبکه های هالک تی وی ، تله 1 و فاکس همگی به دلیل گزارش کاستی ها در واکنش دولت به زلزله مهیب، جریمه هایی را براساس درآمدهای یک ماه قبل خودشان دریافت کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
ریشه های تربچه خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی دارند که به ما در درمان خیلی از بیماری ها کمک می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۶    
اگر فکر می کنید تنها منبع دریافت کلسیم محصولات لبنی هستند، در اشتباه هستید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۱    
این زمین لرزه یکی از بزرگترین زلزله های جهان بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۵    
در ویدیویی با عجیب ترین موجودات زنده روی زمین آشنا می شوید. از درختانی که خجالتی هستند تا لاک پشت هایی با موهای سبز!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۱    
این مشاهدات جدید که در مقاله ای جدید در پایگاه پیش چاپ arXiv به تفصیل شرح داده شده است، نشان می دهد که چگونه این غول عظیم الجثه گروهی از ستاره ها را به دنبال خود می کشاند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
با گذشت زمان، مارها رنگ خود را با محیط اطراف و نیازهای خود تطبیق داده اند؛ کروماتوفورها در پوست مارها تنها چند رنگ تولید می کنند که سپس با هم ترکیب می شوند تا رنگ ها و نقش های زنده ایجاد کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۸    
این گیاه دارای خواص فیبرینولیتیک، ضد درد، ضد التهاب، ضد اضطراب، خوابآور و پایین آورنده قند خون است همچنین مشخص شده است که این گیاه اثرات آنتی اکسیدانی و آرام بخشی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۸    
ق یمت خودروهای صفر داخلی در روز پنجشنبه 4 اسفند 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه خودرو در سایت کارنامه به شرح زیر است: مشاهده قیمت سایر خودروها در بازار امروز ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۰    
داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، اگر مسئولین درست عمل نکنند و مدیریت نداشته باشند، مشکلات همچنان پابرجا خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
کیومرث پوراحمد در یادداشت هایی که از پشت صحنه فیلم خانه دوست کجاست؟ کیارستمی نوشته، به خاطره ای از تکرار فیلمبرداری چند سکانس پس از پایان کار اشاره کرده که با توجه به نمایش ویژه این فیلم در برلیناله ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۱    
چین به سرعت به اظهارات استولتنبرگ پاسخ داد و وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه، اظهار داشت که کشورش در رابطه با اوکراین "در کنار صلح" ایستاده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۷    
این آجر ساده شناور می تواند نوید دهنده شیوه جدیدی از زندگی در آب های سیاره زمین باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۲    
در کوه های آلپ و پیرنه نیز پوشش برف این زمان از سال نازک تر از سال های گذشته است. ذوب برف در بهار برای تامین آب مهم است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
نحوه برگزاری نشست چهارجانبه در سطح وزرای امورخارجه با حضور ایران در حال بررسی است. همه ما یک هدف مشترک برای حل و فصل اوضاع پیرامون سوریه و ثبات در منطقه خاورمیانه داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
باج افزار، با آلوده کردن سیستم های یک شرکت، فایلهای شرکت را رمزنگاری و غیرقابل استفاده می کند. این فایل ها پس از دریافت باج در قبال دادن کلید رمزگشایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
محمد حاج رسولی ها امروز در سیزدهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری اظهار کرد: از آنجاکه این اجلاس کار خود را از پنج ماه قبل آغاز کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
جوزپ بورل، مسئول عالی اتحادیه اروپا بر لزوم احترام کامل به قوانین بشردوستانه بین المللی و اجتناب از استخدام افراطی زور تاکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
روز چهارشنبه، مارگاریتا روبلز، وزیر دفاع اسپانیا گفت که مادرید شش تانک لئوپارد 2 را به اوکراین منتقل خواهد کرد و در صورت لزوم می تواند تعداد بیشتری تانک ارسال کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما خواسته ای از دولت نداریم و آمادگی داریم دولت را حمایت کنیم اما در بحث اساسنامه صندوق بازنشستگی مس یک گام هم عقب نمی نشینیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
متقاضیان خرید باید مبلغ 500 میلیون تومان را در حساب وکالتی واریز کنند و این مبلغ تا زمان مشخص شدن نتیجه بلوکه خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
از سیل و رانش زمین در برزیل تا موعظه هفتگی پاپ
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
جوانی است 33 ساله؛ حدود یک سال است به دلیل از کارافتادن هردو کلیه اش دیالیز می شود.بارها در بیمارستان به دلیل حال وخیمش بستری شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
عراقچی مثل لیلاز می خواهد به کار به دستان خیال پرداز بگوید من هم روزی مثل شما فکر می کردم ولی در عمل دیدم به جای تقابل می توان تعامل داشت...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
آن کسانی که شخصیت و هویت خودشان در معرض ویرانی و نابودی است، همه را اینطور می بینند. سیاست امروز دشمن، یاس آفرینی است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
فرستاده جدید ترکیه در سازمان ملل : ما همچنین سعی کردیم در مراحل اولیه دیپلماسی را هم در آنتالیا و هم در استانبول تسهیل کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۷    
فیری بیکن، این معافیت کمتر از یک ماه پس از لغو تحریم ها علیه همکاری هسته ای ایران و روسیه توسط دولت بایدن صورت گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۱    
بالن در ارتفاع بالاتری از ارتفاع معمول پرواز هواپیماهای مسافری و جنگنده ها در پرواز بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۳    
در حال حاضر فروش SX5 پلاس با قیمت علی الحساب یک میلیارد و 350 میلیون تومان در نمایندگی های مجاز فردا موتورز آغاز شده است و مشتریان می توانند با شرایط فروش منعطف نقدی و اقساطی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۲    
در زمان انسداد آزادراه ، مسیر جایگزین درخط شمالی آزادراه از پل کردان به محور قدیم و باند جنوبی از پل هشتگرد به محور قدیم ) تعیین شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۶    
بعد از وقوع زلزله در سوریه در 17 بهمن ماه، عمان جزو اولین کشورهای عربی بود که در جریان زلزله اخیر به سوریه کمک کرد چنانکه با دستور سلطان "هیثم بن طارق" یک پل هوایی بین سوریه و عمان ایجاد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۲    
نیروهای اعزامی هلال احمر به مناطق زلزله زده ترکیه، بعد از پایان ماموریت، سحرگاه دیشب به کشور بازگشتند و در فرودگاه مهرآباد توسط نیروهای ارتش غافلگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۳    
برگزاری انتخابات شورای مرکزی، انتخاب دبیرکل، تدوین بندهای بیانیه پایانی و تصویب اولویت برنامه های یک سال آینده، از جمله محورهای این کنگره است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۹    
چلسی با وجود خریدهای گران قیمت و سرشناس خود همچنان نتایج کابوس واری کسب می کند. شاگردان پاتر در زمین دورتموند بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما در نهایت با یک گل شکست خوردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۷    
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل نیز ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۶    
مقامات ارمنستان مدعی دهستند که هدف الهام علی اف از بستن گذرگاه لاچین، گروکشی و ایجاد فشار به ایروان برای موافقت آنها با بازگشایی کریدور موسوم به زنگزور است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۱    
شرکت کنندگان فقط می توانند از سبد بامبو و تور استفاده کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۳    
ضیاییان گفت: دوشنبه در استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، فارس، جنوب یزد، کرمان و شمال هرمزگان بارش پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۲    
"مالیات بر واحدهای مسکونی گران قیمت (با احتساب عرصه و عیان)" در شش ماهه نخست سال جاری 12 میلیارد و 775 میلیون تومان و در 10 ماه نیز 23 میلیارد تومان برای دولت درآمد داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۰    
ب ام و اکس5 و اکس6 ام کامپتیشن مدل 2024 طی 3.7 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسند. بیشینه سرعت به طور الکترونیکی روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۷    
شایع ترین جرم حوزه رمزارزها در حوزه داخل کشور، این است که مردم ناآگاه به برخی افراد اعتماد می کنند و مبلغی به آن ها می دهند تا برایشان رمزارز بخرند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۳    
تصاویر منتشر شده از غذا دادن به این گاو در روزهای گذشته در فضای مجازی بازتاب یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۳    
تصور ما این نیست بیش از یکی دو هفته، یا نهایتا یک ماه تعطیلی طول بکشد، مگر این که در روزهای پایانی سال و ایام عید قرار داریم و ممکن است کارها جدی گرفته نشود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی به احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۵    
این حادثه درحالی رخ داد که حسگرهای ایمنی سامانه اعلان حریق مرکز مذکور به علت نقص فنی از کار افتاده بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۳    
تاکنون اخباری درباره خسارات و تلفات احتمالی این زمین لرزه گزارش نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۳    
این لایحه هنوز به صحن دولت نیامده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۵    
حسینِ پژمانِ بختیاری (آبان 1279 – اول اردیبهشت 1353) مترجم، نویسنده، ترانه سرا و شاعر معاصر