پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۲:۳۴Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 7 شهریور 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 شهریور 1395 بهار نیوز 2 شهریور 1395 بهار نیوز 3 شهریور 1395 بهار نیوز 4 شهریور 1395 بهار نیوز 5 شهریور 1395 بهار نیوز 6 شهریور 1395 بهار نیوز 7 شهریور 1395 بهار نیوز 8 شهریور 1395 بهار نیوز 9 شهریور 1395 بهار نیوز 10 شهریور 1395 بهار نیوز 11 شهریور 1395 بهار نیوز 12 شهریور 1395 بهار نیوز 13 شهریور 1395 بهار نیوز 14 شهریور 1395 بهار نیوز 15 شهریور 1395 بهار نیوز 16 شهریور 1395 بهار نیوز 17 شهریور 1395 بهار نیوز 18 شهریور 1395 بهار نیوز 19 شهریور 1395 بهار نیوز 20 شهریور 1395 بهار نیوز 21 شهریور 1395 بهار نیوز 22 شهریور 1395 بهار نیوز 23 شهریور 1395 بهار نیوز 24 شهریور 1395 بهار نیوز 25 شهریور 1395 بهار نیوز 26 شهریور 1395 بهار نیوز 27 شهریور 1395 بهار نیوز 28 شهریور 1395 بهار نیوز 29 شهریور 1395 بهار نیوز 30 شهریور 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۲۳:۰۰    
گروه فرهنگی: روزنامه هفت صبح: فهرستی جالب از دستمزد بازیگران سینما که از کم به زیاد مرتب شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۰    
گروه فرهنگی: در این سری مطالب ما تصمیم گرفته ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۵    
گروه سیاسی: رئیس فراکسیون امید طی یادداشتی ضمن تاکید بر حفظ حرمت خبرنگاران از نمایندگان مجلس خواست در برخورد با اصحاب رسانه به گونه ای عمل نکنند که برخی خاطرات تلخ گذشته برای خبرنگاران تداعی شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۲    
گروه سیاسی: احسان بداغی خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران که امروز با قاضی پور نماینده ارومیه درگیری پیدا کرد و از سوی او مورد ضرب شتم قرار گرفت در این باره توضیحاتی داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۰    
گروه ورزشی: دیدار تدارکاتی میان تیم های استقلال و راه آهن با برتری یک گله آبی ها به پایان رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۸    
گروه ورزشی: آلکمار با گلزنی بازیکن ایرانی اش نایخمن را شکست داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۲۰:۳۰    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۴    
گروه حوادث: آخرین جزئیات از پرونده دو نفر از عاملان قتل هولناک مرد جوان شیرازی که مقابل چشمان وحشت زده همسر باردارش با تبرکشته شد، فاش شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۲    
گروهاقتصادی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات یکی از مطالبات 12 ساله نظام بوده و وجودش در فضای مجازی لازم بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۱    
گروه اقتصادی: برخی دفاتر مشاوران املاک شهر تهران، دریافت کمیسیون یک درصدی از هر طرف قرارداد را پیش شرط جوش دادن معامله می گذارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۰    
گروه اقتصادی: رئیس سازمان فناوری اطلاعات، بودجه صرف شده برای شبکه ملی اطلاعات را تا به اینجای کار 20 هزار میلیارد تومان اعلام کرد
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۹    
گروه اقتصادی: حجم سنگین فعالیت های نظام بانکی به حدی است که نمی توان به سهولت جزئیات عملکرد آن را با توجه به اطلاعات موجود به طور شفاف بیان کرد ولی به هر حال تحولات این شبکه کم نیست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۸    
گروه اقتصادی: فاز نخست شبکه ملی اطلاعات صبح امروز رونمایی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۷    
گروه حوادث: فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری پسر جوانی که با پوشیدن لباس و آرایش زنانه اقدام به سرقت از مهمانان مراسم عروسی کرده بود، خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۲    
گروه عکس: سیگار برگی که در تصویر می بینید، از تنباکوی درجه یک کوبایی و لایه ای از طلا ساخته شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۲۶    
وزیر محیط زیست فرانسه در سفر دو روزه خود به تهران ابتدا با معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست دیدار کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۲۲    
گروه سیاسی: فرمانده معظم کل قوا بر هوشیاری، اقدام بهنگام و به کارگیری انواع روشهای متنوع و ابزارهای پیشرفته در پدافند هوایی تأکید و خاطرنشان کردند: دشمن باید بفهمد که اگر تهاجم کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۱۷    
گروه عکس: داود رشیدی در کتاب سنگ قبر هنرمندان نوشته بود: اولا من که روی سنگ قبرم را نمی نویسم، ولی اگر قرار باشد خودم نوشته اش را انتخاب کنم، شبیه به جمله سزار خواهد بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۱۵    
گروه حوادث: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در جریان یک نزاع خیابانی اقدام به اسیدپاشی به روی افراد حاضر در صحنه نزاع کرده بود، خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۱۳    
گروه اقتصادی: در روزهای اخیر دلار آمریکا روند صعودی داشت و با 16 تومان افزایش قیمت همراه شد. همچنین یورو برخلاف دلار 9 تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۱۱    
گروه اقتصادی: در شرایطی که وزارت راه و شهرسازی به دنبال توسعه فرودگاه مهرآباد و افزایش توان مسافرگیری آن است، برخی انتقادها باعث شده بار دیگر گمانه زنی برای تعطیلی این فرودگاه آغاز شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۹    
گروه فرهنگی: فرزند عزت الله انتظامی گفت: پدرم هم اکنون شرایط دشواری دارد چراکه به دلیل کمر درد نمی تواند دیگر راه برود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۸    
گروه اقتصادی: ارزش طلا در پی ثبات طلا در بازار های جهانی و روند نزولی دلار در بازار آزاد، کاهش قیمت را در دستور کار خود قرار داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۴    
گروه عکس: در نشست روز شنبه دولتمردان دفاع مقدس ادای احترام سرلشکر فیروزآبادی به آیت الله هاشمی رفسنجانی، سوژه جذابی برای عکاسان بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۱    
گروه حوادث: اکرم پس از پنج سال زندگی پشت میله های زندان، هنوز هم در دادگاه که حاضر می شود، قتل ، مثله کردن و سوزاندن شریکش را گردن فرد ناشناس دیگری می اندازد و بازپرس پرونده را متهم به دزدیدن 15 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۰    
گروه ورزشی: کالین کپرنیک، بازیکن برجسته فوتبال آمریکایی، در اعتراض به 'تبعیض نژادی' هنگام نواخته شدن سرود ملی ایالات متحده به جای آن که از جایش برخیزد، روی نیمکت نشست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۹    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۷    
گروه اقتصادی: طرح های ویژه فروش برای برخی مدل ها در حالی آغاز شده که خودروهای پرتقاضا و دارای حاشیه بازار در این طرح ها جایی ندارند؛ گویا خودروسازان سود خود را از حاشیه بازار می برند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۴    
گروه فرهنگی: رامبد جوان در اختتامیه جشنواره فیلم سلامت، از فقدان عباس کیارستم ی ابراز تاسف کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۲    
گروه فرهنگی: پیمان معادی بازیگر فیلم هایی همچون "جدایی نادر از سیمین"، "ابد و یک روز" و "کمپ ایکس ری" در سریال شبکه "اچ بی او" به ایفای نقش پرداخته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۲    
گروه فرهنگی: عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس؛ عدم پاسخگویی به تحولات شتابان فرهنگی و اجتماعی را زمینه ساز بروز شکاف سیاسی در کشور دانست و گفت: وزارت ارشاد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۱    
گروه فرهنگی: معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تولیدات فرهنگی بویژه در حوزه نشر و کتاب، در دولت یازدهم به طور چشمگیری افزایش یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۹    
گروه فرهنگی: در مدت کوتاهی پس از آغاز پیش فروش بلیت فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، ظرفیت بسیاری از سئانس های نمایش آن در پردیس های اصلی شهر تهران تکمیل شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۸    
گروه فرهنگی: رئیس سازمان سینمایی از گفتگو با روسای قوه قضاییه برای حل مشکل ممنوع الفعالیتی سینماگران و دفاتر پخش سینمایی و نتیجه بخش بودن این صحبت ها گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۶    
گروه فرهنگی: ششمین قسمت مجموعه فیلم اکشن و دلهره آور ماموریت غیرممکن ، دیرتر از زمان تعیین شده قبلی جلوی دوربین خواهد رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۵    
گروه فرهنگی: جرمی رنر در فاصله زمانی تولید قسمت تازه مجموعه فیلم ماموریت غیرممکن ، صدای خود را به یک انیمیشن قرض می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۴    
گروه فرهنگی: یک نویسنده از نگارش نمایشنامه ما می توانیم و چند کتاب داستانی و پژوهشی خبر داد. مهران بهرامی از نگارش نمایشنامه ای به نام ما می توانیم ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۳    
گروه فرهنگی: زهره قایینی به مدت دو سال به هیات مدیره دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) پیوست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۲    
گروه فرهنگی: سی وسومین جایزه بین الملی نویسنده جوان فرانسوی زبان برای نویسندگان فرانسوی زبان داخلی و خارجی فراخوان داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۴    
گروه سیاسی: معاون حقوقی رییس جمهور با بیان اینکه مسئله رفع حصر ماهیت قضایی دارد و در حوزه قوه مجریه نیست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۰    
گروه فرهنگی: مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی ساعت 5 عصر از جزئیات این فیلم و همچنین موضوع آن که یک سوژه تلخ است، سخن گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۸    
گروه اقتصادی: آنچه مسلم است اینکه اگر توافق هسته ای نبود شرایط می توانست خیلی بدتر از این باشد. لذا دولت توانسته با این توافق گامی رو به جلو بردارد و وضعیت بحرانی اقتصاد را هر آنچه در این زمان مقدور ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۵    
گروه سیاسی: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده اصولگرای لنجان گفت عضویت در هیئت رئیسه نافی وظایف نمایندگی نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۰    
گروه بین الملل: در پی ادعای تیم تحقیقاتی سازمان ملل مبنی بر استفاده نظام سوریه از گازهای سمی در جنگ با شورشیان، وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای خواهان اتخاذ اقدامات لازم برای "مجازات" دمشق شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۹    
گروه بین الملل: نیروهای امنیتی عراق از کشف یک گور دسته جمعی در جنوب موصل خبر دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۴    
گروه فرهنگی: مراسم بدرقه پیکر داود رشیدی با تمجید علی نصیریان،انتقاد جمشید مشایخی از یاد نکردن هنرمندان در زمان زنده بودن و تشکر ویژه ی احترام برومند از مردم برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۹    
گروه علمی: بسیاری از افراد نگران نوسانات آب و هوایی و تاثیرات آن بر بدن هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۸    
گروه اقتصادی: بانک های مرکزی جهان همچنان خریداران بزرگ طلا هستند اما آمارها نشان می دهد روند خرید آنها آهسته شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۶    
گروه علمی: محققان اسکاتلندی دانشگاه پیتزبورگ می گویند ژن های ما در دوست داشتن و نداشتن قهوه نقش دارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۰    
گروه حوادث: هشت ماه پیش دختر 25 ساله ای که جویای کار بود به یک مؤسسه خصوصی مراجعه کرد اما از سوی مسئول این شرکت مورد آزار و اذیت قرار گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۹    
گروه ورزشی: بازگشت کیمیا علیزاده به ایران با حاشیه هایی هم همراه بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۵    
گروه حوادث: وقوع آتش سوزی در یک انبار در مسکو، پایتخت روسیه موجب مرگ دست کم 17 نفر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۴    
گروه فرهنگی: اصغر فرهادی کارگردان سینمای ایران در یادداشتی از زنده یاد داوود رشیدی یاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۲    
گروه حوادث: پدر فداکار برای نجات جان دو فرزند خردسالش که پس از شنا در استخری در یک پارک، در حال غرق شدن بودند، دچار مرگ مغزی شد و جان باخت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۰    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۹    
گروه فرهنگی_رسانه ها: مدت هاست که شبکه های اجتماعی مجازی، تنها به انعکاس پدیده های اجتماعی نمی پردازند بلکه خودشان پدیده هایی خلق می کنند که پایشان را به دنیای واقعی می گذارند و خیلی ها را بیرون فضای ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۶    
گروه سیاسی_رسانه ها: صادق خرازی معتقد است که اصلاح طلبان باید برای حمایت از روحانی با وی مذاکره و چانه زنی کنند و پروسه انتخاب روحانی و حمایت از او، یه روند دموکراتیک باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۲    
گروه اقتصادی: مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) از آغاز بررسی ها برای مکان یابی ایجاد کارخانه خودروسازی مشترک این دو شرکت در ایران خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۰    
گروه اقتصادی: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: پایگاه اطلاعاتی دقیقی برای شناسایی دقیق تر مشمولان دریافت یارانه ایجاد شده و وزارت کار پس از آنکه شناسایی 85 درصدی مشمولان حذف یارانه محقق شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۹    
گروه اقتصادی: طرح رجیستری تلفن های همراه و نحوه و شرایط اجرای آن موضوعی بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار موضوع رونمایی از شبکه ملی اطلاعات به آنها اشاره کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۲    
گروه فرهنگی: معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: رفتار این دولت و ساز و کار تصمیم گیری و اجرایی آن متکی بر اینست که رفتار عاقلانه تری داشته باشد و آرامش به مردم هدیه دهد و در عین حال ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۹    
گروه فرهنگی: مکالی کالکین بازیگر خردسال سری فیلم های تنها در خانه 35 ساله شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۷    
گروه فرهنگی: جنتی، سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ایجاد یک فضای باز فرهنگی و تقویت وفاق ملی دانست و تصریح کرد: مشکلی در دریافت مجور فعالیت های فرهنگی و هنری وجود ندارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۴    
گروه فرهنگی: هزار دستان ، امام علی ، ولایت عشق ، مختارنامه ، کلاه پهلوی ، روزهای زندگی ، گل پامچال ، کوچک جنگلی ، تنهاترین سردار ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۲    
گروه فرهنگی: در آستانه 21 شهریور ماه روز سینما، نامزدهای جشن خانه سینما معرفی شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۹    
گروه جامعه-رسانه ها: رعایت نشدن اصول ایمنی در بوستان های پایتخت بار دیگر حادثه مرگباری آفرید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۸    
گروه حوادث: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:فردی که به دلیل سرقت مسلحانه مبلغ 70 میلیارد ریال تحت تعقیب مراجع قضائی خراسان رضوی بود،قبل از فرار از کشور در زاهدان دستگیر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۸    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۶    
گروه علمی: محققان معتقدند که چهره مجرمان و قاتلان را می تواند از دی .ان .ای به جا مانده در محل جرم بازسازی کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۵    
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال 7 نفره با بیان این که با پارالمپیکی شدن به حقمان رسیدیم، گفت : حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در رقابت های پارالمپیک ریو شوک بزرگی بود که امیدوارم از این فرصت به دست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۴    
گروه سیاسی: یک عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: دولت یازدهم با تصمیمات کارشناسی شده تدبیر خود را به مردم ثابت کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۳    
گروه سیاسی-رسانه ها: قضیه مخالفت با اجرای کنسرت ها در برخی از شهرها به ویژه مشهد زمینه ساز مباحث گوناگونی شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۳    
روه ورزشی: سرمربی منچستریونایتد از کسب پیروزی تیمش برابر هال سیتی ابراز رضایت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۱    
گروه جامعه: جاده ابریشم تلاقی گاه میان شرق و غرب، جاده پیوند و صلح بود، جاده ای که در طول تاریخ تاجران ابریشم، ادویه، چای ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۸    
گروه جامعه: مدیرکل حمل و نقل خوزستان با تأکید بر مدیریت سرعت به عنوان یکی از راهکارهای اساسی و اصلی در راستای کاهش سوانح جاده ای گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۵    
گروه جامعه: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: بیکاری علت اصلی اعتیاد و بروز سایر ناهنجاری های اجتماعی نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۳    
گروه ورزشی: ملی پوش بسکتبال ایران گفت: با تمام قدرت در فیبا آسیا چلنج رقابت می کنیم تا در خانه بهترین نتیجه را بگیریم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۱    
گروه اقتصادی: دولت بنا دارد بانک هایی را که دستورات و ابلاغیه های جدید را اجرا نمی کنند، جریمه کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۹    
گروه ورزشی: سرمربی میلان بعد از شکست مقابل ناپولی، بازی کردن با 9 بازیکن را مانند بالا رفتن از کوه یخ دانست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۷    
گروه علمی: عطسه کردن یکی از چندین عجایب بدن انسان است و نوعی رفلاکس حفاظتی محسوب می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۶    
گروه جامعه: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از تصویب کاهش 10 درصدی قند در نوشابه ها و آبمیوه های صنعتی خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۴    
گروه سیاسی: دیدار سه جانبه وزرای امور خارجه دو کشور ایران و ونزوئلا و وزیر نفت این کشور در کاراکاس برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۰    
گروه ورزشی: بازی های المپیک 2016 ریو و رفتار برخی از ورزشکاران و مخاطبان ایرانی نشان داد که ورزش ایران هنوز به مرحله حرفه ای شدن نرسیده و با سطح اول دنیا فاصله دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۰    
گروه فناوری: یک نوجوان استرالیایی روز شنبه به سفرش به دور کره زمین با هواپیمای تک موتوره پایان داد و نام خود را به عنوان جوان ترین فردی که به تنهایی این سفر پرچالش را تجربه کرده است، ثبت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۹    
گروه سیاسی: آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در دیدار رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه' انصافا دولت یازدهم، دولت خوب و فعالی است و زحمات زیادی می کشد'، گفت: دعای خیر مردم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۷    
گروه بین الملل: راینهولد میترلهنر معاون صدر اعظم اتریش در مصاحبه با روزنامه کوریر گفت: ترکیه به اتحادیه اروپا الحاق نخواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر آهنگ رو به رشد تولید و صنعت در کشور، گفت: در مورد تعطیلی واحدهای صنعتی کشور بزرگ نمایی و اغراق صورت می گیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۲    
گروه سیاسی: رییس جمهوری ونزوئلا با تجلیل از پیشرفتهای ' خیره کننده ' و 'چشمگیر ' ایران در عرصه های مختلف علمی و صنعتی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۱    
گروه اقتصادی: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزون بر 160 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای فعال شدن صنایع کوچک و متوسط تا پایان امسال پرداخت می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۹    
گروه اقتصادی: دولت تدبیر و امید طی سه سال اخیر در کنار تمرکز بر رفع چالشهای بین المللی، در حوزه داخلی نیز برای ثبات تولید و اقتصاد ...