جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۱:۱۴Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 14 شهریور 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 شهریور 1395 بهار نیوز 2 شهریور 1395 بهار نیوز 3 شهریور 1395 بهار نیوز 4 شهریور 1395 بهار نیوز 5 شهریور 1395 بهار نیوز 6 شهریور 1395 بهار نیوز 7 شهریور 1395 بهار نیوز 8 شهریور 1395 بهار نیوز 9 شهریور 1395 بهار نیوز 10 شهریور 1395 بهار نیوز 11 شهریور 1395 بهار نیوز 12 شهریور 1395 بهار نیوز 13 شهریور 1395 بهار نیوز 14 شهریور 1395 بهار نیوز 15 شهریور 1395 بهار نیوز 16 شهریور 1395 بهار نیوز 17 شهریور 1395 بهار نیوز 18 شهریور 1395 بهار نیوز 19 شهریور 1395 بهار نیوز 20 شهریور 1395 بهار نیوز 21 شهریور 1395 بهار نیوز 22 شهریور 1395 بهار نیوز 23 شهریور 1395 بهار نیوز 24 شهریور 1395 بهار نیوز 25 شهریور 1395 بهار نیوز 26 شهریور 1395 بهار نیوز 27 شهریور 1395 بهار نیوز 28 شهریور 1395 بهار نیوز 29 شهریور 1395 بهار نیوز 30 شهریور 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۰    
گروه فرهنگی: در این سری مطالب ما تصمیم گرفته ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۶    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۰    
گروه ورزشی:مهاجم برزیلی در جریان تمرین تیم ملی فوتبال برزیل توسط یکی از هوادارانش روی زمین افتاد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۸    
گروه ورزشی: مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران می گوید پیروزی مقابل قطر روحیه ایران را افزایش داده، اما ایران باید مراقب چین باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۸    
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی آلمان پیش از دیدار تیمش برابر نروژ اعلام کرد صعود این تیم به جام جهانی 2018 روسیه را تضمین می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۶    
گوه ورزشی: رییس کمیته فنی فوتسال با بیان این که احتمال برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی فوتسال در کلمبیا بسیار پایین است از مذاکره با مسئولان فیفا برای هماهنگی این دیدار خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۵    
گروه ورزشی: بازیکن جدا شده فولادخوزستان می گوید به دلیل مشکلات پیش آمده با باشگاه فولاد، مجبور به جدایی از این تیم شده است
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۴    
گروه ورزشی: محمد بنا پس از این که تیمش در المپیک ریو به نتیجه مورد انتظار نرسید، تصمیم گرفته تا از کشتی خداحافظی کند،اما چرا محمد بنا بر خلاف چهار سال قبل نتوانست نتیجه بگیرد؟
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۳    
گروه ورزشی: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می گوید تیم ملی کنونی با هوشیاری می تواند حداقل یک امتیاز از چین بگیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۳    
گروه ورزشی: مدرس بین المللی فوتسال با بیان اینکه تیم ملی می تواند با اتکا به بازیکنانش در جام جهانی موفق باشد از برنامه ریزی ضعیف تیم ملی فوتسال پیش از این مسابقه ها انتقاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۰    
گروه ورزشی: رئیس فدراسیون کشتی ایران با کسب آرای لازم در انتخابات هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به عضویت این هیات درآمد. این اتفاق در حالی رخ داد که کشتی ایران سالها در کشتی جهان کرسی نداشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۷:۰۵    
گروه علمی: موسسه فناوری جنوا در ایتالیا یک ربات انسان نما طراحی کرده که مدعی است ایده آل ترین خدمتکار خانگی رباتیک خواهد بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۹    
گروه اقتصادی: - سکه تمام بهار آزادی به یک میلیون و 119 هزار تومان رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۰    
گروه فرهنگی: اکبر عبدی این روزها برای رسیدن به سلامتی کامل جسمی و روحی، در ترکیه به سر می برد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۹    
گروه سیاسی - رسانه ها: صادق زیباکلام در مصاحبه با هفته نامه اصولگرای مثلث می گوید: کابینه و دولت آقای روحانی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۲    
گروه سیاسی: سایت عصر ایران نوشت: 1. مدتی است که برخی به درستی خواهان آنند که بدانند توافقات اخیر میان مقام های اقتصادی کشور و نهاد فتف FATF چه بوده و آیا این بخشی از توافقات نانوشته برجام بوده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۸    
گروه سیاسی: یکی از شکات پرونده تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: مرتضوی پولهای غیرمرسومی به وزیر و معاون اول رئیس جمهور وقت داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۵    
گروه جامعه:پیمان مقدم در روزنامه ایران نوشت: چند وقتی است که بحث غیرت داغ است. از قدیم و ندیم می گفتند فلانی یا بهمانی غیرت به خرج دادند یا غیرت نشان دادند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۶    
گروه فرهنگی: نمایش لانتوری که از چهارشنبه گذشته با کاهش سالن های نمایش دهنده روبرو شده است همچنان در سینماهای تهران و شهرستان با استقبال تماشاگران ادامه دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۹    
گروه بین الملل: فعالان سوری روز شنبه اعلام کردند "آسیا رمضان عنتر" معروف به "آنجلینا جولی کردها" در درگیری با داعش کشته شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۴    
گروه ورزشی: بر اساس جدیدترین حکم داعش، از این پس بازیکنانی که در زمین مصدوم می شوند می توانند حریف خود را قصاص کنند!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۳    
گروه اقتصادی: رهبر حزب کارگر انگلیس از دریافت بیست هزار پوند بابت حضور در مقابل دوربین های پرس تی وی دفاع کرد و مدعی شد از این تریبون برای به چالش کشیدن وضعیت حقوق بشر در ایران استفاده کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۰    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۶    
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به این که شهرداری نسبت به پملپ دفاتر املاکی که در واحدهای اداری قرار دارند اقدام می کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۳    
گروه سیاسی: رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه اگر غفلت کنیم خطر بازگشت به گذشته وجود دارد تاکید کرد: گاهی حرف نزدن و سکوت کردن هنر است و می دانم کار سختی است و شخصاً هم هزینه های آن را پرداخت کرده ام ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۴    
گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که در کشور اسلامی ایران باید همه کالاها و خدمات حلال باشد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۴    
گروه اقتصادی: مدیر کل دفتر غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد با بیان اینکه مصرف سرانه برنج در ایران 37.07کیلوگرم اعلام شده است، گفت: ایرانی ها تقریبا 7 برابر اروپایی ها برنج مصرف می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۲    
گروه اقتصادی: با توجه به ظرفیت های مناسب برای صادرات کالا به کشورهای آسیای مرکزی، مسئولان و نیز شرکت های مختلف این منطقه را به عنوان یکی از بازارهای اصلی هدف مدنظر قرار دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۰    
گروه اقتصادی: مدیرعلمی طرح جامع مسکن گفت:در شش ماهه گذشته رکود سه ساله بازار مسکن، تاحدی بهبود یافت و پیش بینی می شود این وضعیت در شش ماهه دوم هم ادامه یابد و در نیمه اول سال96 شاهد رونق بازار خواهیم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۹    
گروه اقتصادی: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خصوصی سازی را موجب بیکار شدن کارگران دانست و گفت: کارخانه ها را به اسم خصوصی سازی واگذار کردیم که کارمندان بروند خارج شهر و تصدی گری ها کم شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۸    
گروه اقتصادی: رئیس کل بانک مرکزی، وظیفه نظام بانکی را ارایه تسهیلات برای به گردش در آوردن چرخ صنعت دانست و گفت: صنایع هم متقابلا باید با سود مناسب منابع را به بانک بازگردانند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۶    
گروه اقتصادی: حدود یک سال از تولید ساندرو در شرکت پارس خودرو گذشته و این خودرو حالا تبدیل به یکی از محبوب ترین هاچ بک ها در بازار ایران شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۴    
گروه اقتصادی: وزارت توسعه اقتصادی روسیه پیشنهاد کرد که بودجه این کشور در سه سال آینده میلادی بر پایه میانگین قیمت نفت 40 دلاری تنظیم شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۱    
گروه اقتصادی: رئیس آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد عرضه مازاد نفت در بازارهای جهانی، در سال آینده میلادی پایان خواهد یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۷    
ایمان یعقوبی گروه سیاسی: سپهر سیاسی ایران بیش از آنچه عرصه تقابل اندیشه و نقد اصولی وقایع باشد میدانی برای معرکه گیری است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۶    
گروه فرهنگی: فصل فراموشی فریبا به کارگردانی عباس رافعی از جشنواره های بین المللی فیلم نیکل کانادا و جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل در کالیفرنیای آمریکا جایزه گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۴    
گروه فرهنگی: همایون شجریان با سهراب پورناظری در فیلم رگ خواب همکاری می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۳    
گروه فرهنگی: بزرگداشت پرویز پرستویی بازیگر سینمای ایران در ونکوور کانادا برگزار می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۲    
گروه فرهنگی: یک کارگردان از وضعیت بد اکران جدیدترین فیلم سینمایی خود گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۱    
گروه فرهنگی: کشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه جوخه خودکشی موفق شد فروش خود در آمریکای شمالی را نیز، به 300 میلیون دلار برساند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۰    
گروه فرهنگی: یک هنرمند از مردم خواست تا مستند آی آدم ها رخشان بنی اعتماد را ببینند و ادامه داد: من خواهشی از مردم دارم این که بروند و این فیلم را ببینند، چه بخواهند به زنجیره امید کمک کنند یا نکنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۹    
گروه فرهنگی: نسخه دوباره سازی شده و جدید آرزوی مرگ ، دو بازیگر تازه گرفت و یک قدم به مرحله تولید نزدیک تر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۸    
گروه فرهنگی: فیلم سالی به کارگردانی کلینت ایستوود اولین نمایش جهانی خود را با موفقیت در افتتاحیه جشنواره فیلم تلوراید آمریکا تجربه کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۶    
گروه فرهنگی: فیلم جدید جیم کری که فیلمی جنایی است در جشنواره سینمایی ورشو اکران می شود. جشنواره فیلم ورشو با اعلام اسامی فیلم های حاضر در دور جدید این جشن سینمایی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۵    
گروه حوادث: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان از انهدام باند سارقان حرفه ای منازل با 68 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۴    
گروه فرهنگی: سرنوشت اکران فیلم سینمایی رستاخیز احمدرضا درویش همچنان در صدر اخبار است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۳    
گروه اقتصادی: با وجود تک رقمی شدن نرخ سود وام های دریافتی برای خرید خانه از محل حساب صندوق پس انداز یکم (خانه اولی ها) ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۹    
گروه اقتصادی: غلامحسین شافعی با کسب 198 رای بر کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران تکیه زد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۳    
گروه سیاسی: رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه واگذاری املاک به برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری از سوی شهرداری تهران مانند جایزه دادن به خود است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۸    
گروه سیاسی: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، پشت پرده و جزئیاتی از تعرض به سفارت عربستان را تشریح کرد. مشروح گفت وگوی روزنامه ایران با حسین ذوالفقاری را در ادامه می خوانید:
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۸    
گروه جامعه: رئیس اتحادیه عکاسان و فیلم برداران گفت: درخواست فیلمبرداری و عکاسی برای مراسم ازدواج نزدیک به 50 درصد کاهش پیدا کرده و پدیده هایی همچون فیلمبرداری از مراسم ختم و تشییع جنازه جایگزین عروسی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۴    
گروه سیاسی: آیت الله محسن غرویان از رایزنی جمعی از علما و روحانیون قم با محمدجواد ظریف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، در صورت افزایش فشارها بر روحانی خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۷    
گروه ورزشی- رسانه ها: بعد از درگیری لفظی میان رضا مهماندوست و سیدمحمد پولادگر، حالا سرمربی ایرانی تیم ملی جمهوری آذربایجان از محبوبیت بیشتری هم برخوردار شده و از این که توانسته به عنوان یک ایرانی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۰    
گروه ورزشی- رسانه ها: وکیل شاکی پرونده اتهامی احسان حدادی، پرتابگر دیسک می گوید، اگر احسان به ایران نیاید، وثیقه اش را به اجرا می گذاریم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۷    
گروه فرهنگی: فیلم کوتاه برگ های پائیزی در سه بخش از جشنواره فیلم مستقل FESTICINI در کشور برزیل برای کسب جایزه رقابت می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۵    
گروه عکس: مدافع تیم فوتبال استقلال پس از جنجال های فراوانی که در اوایل فصل بر سر تعیین تیمش به راه انداخت این روزها مشغول مداوای پای خود است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۱    
گروه فرهنگی: استاد آواز ایران با بیان اینکه ایران کشوری است پر از تناقض و با این وجود، عاشق ایران است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۸    
گروه حوادث: شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای دم بر گناهکاربودن شوهر این زن، متهم باز هم در دادگاه حاضر شد و بر بی گناهی اش اصرار کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۶    
گروه سیاسی: داوود حشمتی ، روزنامه نگار در کانال تلگرامی خبرخوانی روز نوشت: خبرگزاری فارس برای حمایت از شهردار تهران وارد میدان شد و با انتشار گزارش و ارائه مستنداتی اعلام کرد یکی از اعضای اصلاح طلب ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۶    
گروه سلامت: مطالعات نشان داده است، والدین به عنوان عامل اصلی در خشونت کودکان و نوجوانان معرفی شده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۴    
گروه ورزشی: خرید بازیکنان و پیشرفت تیم ها در فصل گذشته به ارزش تیم های حاضر در لالیگا افزوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۳    
گروه فرهنگی: فیلم سینمایی سیانور دومین ساخته بلند سینمایی بهروز شعیبی به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی از اواخر مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران عمومی می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۱    
گروه اقتصادی: درحالی که اعضای اوپک و برخی کشورهای غیرعضو این سازمان خود را برای نشستی غیررسمی در الجزایر آماده می کنند تا درباره اقدامی عملی برای فریز احتمالی تولید نفت تصمیم گیری کنند و زمینه را ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۸    
گروه اقتصادی: 9 ماه از اجرایی شدن برجام می گذرد و دیگر مانند روزهای اول خبری از مسافران خارجی که برای مذاکره و حضور در صنعت خودروسازی ایران بلیت تهران می گرفتند، نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۷    
گروه اقتصادی: در شرایطی مشتریان ایرانی انتظار داشتند پس از برجام، روند توسعه محصول در بازار خودرو کشور به سرعت طی شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۶    
گروه حوادث: مرد کارمند صبح دیروز به اتهام قتل همسرش در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. وی در آخرین دفاعیاتش گفت: من همسرم را نکشته ام چرا که او را دوست داشتم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۵    
گروه اقتصادی: در چند روز گذشته و پس از اعلام خبر کاهش نرخ سود وام خرید مسکن، ثبت نام در صندوق یکم حدود 30درصد افزایش پیدا کرده است که استقبال متقاضیان این وام را نشان می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۳    
گروه فرهنگی: جهانگیر کوثری اظهار کرد: به دلایل ناگفته ای مرا از تلویزیون اخراج کردند؛ اما خیلی دوست دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم در تلویزیون فعالیت کنم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۰    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۰    
گروه جامعه: آدرس شان سرراست نیست اما اگر مشتری شان باشی لباس فلان هنرپیشه زن را برایت کنار می گذارند. مزون های لباس چند وقتی است که فقط لباس نو نمی فروشند و افتاده اند در کار فروش لباس های دست دوم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۹    
گروه حوادث: قاتل اصغر پیرزاده پزشک اردبیلی صبح دیروز در زندان مرکزی اردبیل به دار مجازات آویخته شد. با اجرای حکم قصاص و اعدام قاتل 22 ساله فوق تخصص آنکولوژی شهر اردبیل همه ناگفته های این پرونده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۶    
گروه اقتصادی: علیرضا جمشیدی شب گذشته در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما خبر داد: در پنج ماه ابتدایی امسال در بحث برخورد با پرونده های مهم و ملی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 51 درصد افزایش برخورد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۱    
گروه اقتصادی: معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد ایالت بایرن آلمان در راس هیاتی پنجاه نفره از تجار و فعالان حوزه بانکی ایالت بایرن به ایران سفر کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۹    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۹    
گروه اقتصادی: وزیر انرژی الجزایر قیمت نفت خام 50 دلاری را غیر قابل پذیرش دانست و گفت: اعضای اوپک خواهان قیمت 50 تا 60 دلار برای هر بشکه هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۷    
گروه ورزشی: تیم های لیگ فرانسه امسال برای خرید بازیکن جدید در نقل و انتقالات تابستان چندان فصل پر زرق و برقی نداشتند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۵    
گروه ورزشی: روزنامه شانگهای دیلی در گزارشی به ورود تیم ملی فوتبال ایران به شهر شن یانگ پرداخت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۳    
گروه ورزشی: بازیکنان مشهور دنیا برادران فوتبالیستی دارند که مانند آنها به شهرت دست نیافتند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۸    
گروه جامعه: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهور گفت: در آغاز فعالیت دولت یازدهم 1677 سازمان مردم نهاد زنان داشتیم که در سال 94 به 2333 سمن زنان افزایش پیدا کرد و در حال حاضر 5711 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۵    
گروه اقتصادی: وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری تعداد مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۳    
گروه اقتصادی: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مورد حمایت قرار گرفتن 15 درصد از تعاونی های کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۰    
گروه اقتصادی: کمتر از یک هفته به رونمایی شرکت اپل از محصول جدیدش باقی مانده و در این میان جای این سوال وجود دارد که آیفون جدید چه زمانی به دست علاقه مندان ایرانی خواهد رسید؟!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۷    
گروه اقتصادی:این هفته قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۴    
گروه فرهنگی: اولین مدیر شبکه سه سیما که اولین مدیر یک شبکه ی تلویزیونی محسوب می شود که پس از انقلاب راه اندازی شده و به مدت 9 سال در این کسوت فعالیت داشته است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۳    
گروه فرهنگی: فرزاد فربد با اشاره به کم سوادی و بی سوادی در حوزه تالیف و ترجمه آثار در ژانرهای وحشت، فانتزی و علمی-تخیلی گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۰    
گروه فرهنگی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود 11 سال است که اجازه نداده اند در مشهد هیچ کنسرتی اجرا شود و این چیزی نبوده است که تا پریروز اجرا می شده و حالا می گوییم ما پذیرفته ایم که اجرا نکنید ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۶    
گروه فرهنگی: هشتمین جشن انیمیشن سینمای ایران با معرفی درخت پرتغالی به عنوان بهترین فیلم و شش برگزیده در رشته های مختلف دیگر به کار خود پایان داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۴    
گروه فرهنگی: انیمیشن مبارک در جشنواره ی فیلم بوسان به نمایش درخواهد آمد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۱    
گروه فرهنگی: اولین فیلم بلند سینمایی علی کریم با نام چاله پس از هشت سال در گروه هنر و تجربه اکران عمومی می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۹    
گروه سیاسی: با حکم وزیر کشور محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۸    
گروه علمی: تغییرات آب وهوایی باعث گرم تر شدن زمین شده و محققان را مجبور به جستجوی راه هایی برای سازگار ساختن انسان ها با این تغییرات گرمایشی کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۶    
گروه حوادث:معاون بهره برداری آبفای استان مازندران، گفت: طوفان در ساعات اولیه یک میلیون و 270 مازندرانی را درگیر تخریب تأسیسات آبرسانی کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۱    
گروه سلامت: آمار انجمن سرطان آمریکا نشان می دهد، سرطان پروستات، ریه، روده، مثانه و ملانوم شایع ترین انواع سرطان در مردان هستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۸    
گروه جامعه: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: باید مالیات پلکانی از درآمد پزشکان اخذ شود به طوری که متخصصانی که درآمد ماهانه آنها بین 50 تا 80 میلیون تومان است، 70 درصد درآمدشان را مالیات بدهند.