پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۲۰:۵۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 9 شهریور 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 شهریور 1395 بهار نیوز 2 شهریور 1395 بهار نیوز 3 شهریور 1395 بهار نیوز 4 شهریور 1395 بهار نیوز 5 شهریور 1395 بهار نیوز 6 شهریور 1395 بهار نیوز 7 شهریور 1395 بهار نیوز 8 شهریور 1395 بهار نیوز 9 شهریور 1395 بهار نیوز 10 شهریور 1395 بهار نیوز 11 شهریور 1395 بهار نیوز 12 شهریور 1395 بهار نیوز 13 شهریور 1395 بهار نیوز 14 شهریور 1395 بهار نیوز 15 شهریور 1395 بهار نیوز 16 شهریور 1395 بهار نیوز 17 شهریور 1395 بهار نیوز 18 شهریور 1395 بهار نیوز 19 شهریور 1395 بهار نیوز 20 شهریور 1395 بهار نیوز 21 شهریور 1395 بهار نیوز 22 شهریور 1395 بهار نیوز 23 شهریور 1395 بهار نیوز 24 شهریور 1395 بهار نیوز 25 شهریور 1395 بهار نیوز 26 شهریور 1395 بهار نیوز 27 شهریور 1395 بهار نیوز 28 شهریور 1395 بهار نیوز 29 شهریور 1395 بهار نیوز 30 شهریور 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۲:۱۰    
گروه فرهنگی: در این سری مطالب ما تصمیم گرفته ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۰:۲۵    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۷:۴۵    
گروه حوادث: واحد پساب پالایشگاه ششم فازهای 15 و 16 پارس جنوبی ساعتی پیش دچار آتش سوزی شد ولی خبرهای رسیده حاکی از آن است که پالایشگاه این فازها در مدار تولید است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۷:۴۴    
گروه حوادث: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که شاهرگ پدرزنش را زده و او را به قتل رسانده بود، قبل از فرار از کشور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۵۵    
گروه فرهنگی: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از ملکه رنجبر، در گفت وگوی تلفنی، تولد 84 سالگی این هنرمند را به وی تبریک گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۵۴    
گروه سیاسی: وکیل مدافع خانواده روح الامینی پس از پایان جلسه غیر علنی دادگاه سعید مرتضوی گفت: جلسه اول بعد از اعلام نظر دیوان عالی امروز تشکیل شد و رسیدگی به پرونده به جلسه دوم کشید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۵۳    
گروه فرهنگی: خواننده زیرزمینی معروف به تتلو ظهرامروز (سه شنبه) 9 شهریور ماه به دادسرای عمومی و انقلاب تهران منتقل شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۵    
گروه فرهنگی: برنامه خندوانه شب گذشته میزبان کیمیا علیزاده قهرمان مسابقات تکواندوی المپیک بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۸    
گروه فرهنگی: بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: همانی هستم که بودم؛ فایده ای ندارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۷    
گروه فرهنگی: از این پس قیمت بلیت سالن های سینما در نقاط مختلف شهر یکسان نخواهد بود و امکان دارد حتی دو پردیس سینمایی مدرن در دو نقطه شهر قیمت بلیت متفاوتی داشته باشند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۶    
گروه فرهنگی: "فروشنده" جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره آمستردام را دریافت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۵    
گروه فرهنگی: محمد علیزاده و گروه چارتار بیشترین تعداد اجرای کنسرت را در یک سال اخیر داشته اند.کدام خوانندگان در یک سال اخیر اجرای بیشتری داشته اند؟ این سئوالی است که پاسخ به آن کمی دشوار به دست می ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۴    
گروه فرهنگی: یک بازیگر سینما و تلویزیونگفت: دوست ندارم در مورد مسائل و مشکلات مالی که در سازمان صدا و سیما وجود دارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۳    
گروه فرهنگی: این روزها و در تب و تاب فروش کتاب جدید هری پاتر و همچنین تولید تئاتری بر اساس این کتاب، بازار فروش وسایل و لوازم تبلیغاتی این شخصیت داستانی، داغ شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۲    
گروه فرهنگی: جین وایلدر کمدین آمریکایی که نقش اصلی فیلم ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی را ایفا کرده بود، در سن 83 سالگی درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۱    
گروه فرهنگی: رابرت دنیرو بازیگر 73 ساله که یکی از مشغول ترین بازیگران جهان است نه تنها قصد ندارد سرعتش را کم کند بلکه از این بابت خیلی هم خوشحال است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۰    
گروه فرهنگی: نتایج یک پژوهش دانشگاهی نشان می دهد شاهنامه فردوسی از جایگاه بلندی در ادبیات عرب برخوردار است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۴    
گروه فرهنگی: یک مولاناپژوه می گوید: هر وقت فرصت پیدا می کنم از اشتباه دار بودن نسخه سال 89 کتاب مکتوبات می گویم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۳    
گروه فرهنگی: رسانه های جهان نسبت به لغو کنسرت ها در ایران عکس العمل متفاوتی نشان داده اند؛ روزنامه انگلیسی دیلی میل دلیل اصلی لغو کنسرت ها را انتخابات ریاست جمهوری سال آینده می داند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۱    
گروه فرهنگی: در حالی شهرداری بندرعباس هفتم شهریورماه از سردیس ناصر عبداللهی صدای ماندگار جنوب رونمایی کرد که این سردیس با انتقادات زیادی روبه رو شد و هنوز 24 ساعت از نصبش نگذشته برای بازسازی برداشته ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۵۳    
گروه فرهنگس: رضا رشید پور در اینستاگرام خود عکسی به همراه رضا عطاران بازیگر طنز سینما و تلویزیون منتشر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۷    
گروه بین الملل: مشاور پیشین باراک اوباما، دونالد ترامپ را یک بیمار روانی خواند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۶    
گروه سلامت: فلفل سیاه یکی از ادویه های پر مصرف در نقاط مختلف جهان است. فلفل سیاه میوه گیاه فلفل سیاه از خانواده Piperaceae محسوب می شود و هم به عنوان ادویه و هم به عنوان دارو مورد استفاده قرار می ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۰    
گروه فرهنگی: روزنامه شرق در یادداشتی نوشت: اما این روزها برخی مخالفت های باورنکردنی به موسیقی و اقدام به تحدید آشکار آن، سبب شده جامعه موسیقی و حتی فراتر از آن، جامعه هنری ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۷    
گروه اقتصادی: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه گزارشی از تخلف مدیران تامین اجتماعی و شرکت شستا در زمینه حقوق های نجومی داده نشده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۶    
گروه حوادث: داماد قاتلی که پدر زنش را با چاقو به قتل رسانده بود، شناسایی و بازداشت شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۳    
گروه سیاسی: هادی حیدری کارتونیست، کاریکاتوری درباره کتک زدن خبرنگار روزنامه ایران توسط نادر قاضی پور نماینده ارومیه منتشر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۵۴    
گروه سیاسی: معاون حقوقی رییس جمهور درباره توهین به رییس جمهور و دولت در رسانه ها اظهار کرد: هنجار شکنی، اهانت و توهین به مقامات جرم آشکار و خلاف قانون است و قانون مجازات اسلامی برای مرتکبین این جرم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۴۳    
گروه جامعه: سیل دکترا گرفتن آن قدر مهیج و جذاب است که حتی وزیر مرحوم یکی از دولت ها دست به چنین کاری زده بود. مدیر چندین دستگاه بزرگ دولتی کشور این چنین کردند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۳۹    
گروه اقتصادی: معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به مشکلات موجود در سطح استان و کشور، گفت: رشد اقتصادی کشور در حال حاضر 4 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۳۷    
گروه سیاسی: سخنگوی دولت گفت: نرخ تورم و بیکاری در پایان برنامه ششم تک رقمی می شود. محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران به سوال های اصحاب رسانه پاسخ داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۹    
گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت رشد هشت درصدی اقتصادی را بدون جذب سرمایه خارجی غیرممکن عنوان کرد و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۲    
گروه فرهنگی: مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان تاکید کرد: سرانه مطالعه در زنجان بیش از 93 دقیقه است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۱    
گروه سیاسی: سعید مرتضوی دادستان سابق تهران دقایقی قبل وارد دادگاه تجدیدنظر استان تهران شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۰    
گروه بین الملل: بنیان گذار شبکه اجتماعی فیس بوک در صفحه خود در این شبکه اجتماعی از دیدارش با رهبر کلیسای کاتولیک جهان خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۶    
طرح ار:نعیم تدین/روزنامه شهروند
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۴    
گروه سیاسی:محمد جواد ظریف بی تردید یکی از خبرسازترین وزرای کابینه دولت روحانی بوده است. دیپلماتی که به یمن آشنایی با چم و خم حقوق بین الملل ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۳۸    
گروه جامعه: قائم مقام خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: متکدیان تهرانی در برخی از مناطق شهر تهران نفوذ پیدا کرده و تعداد قابل توجهی از آنها تنها در 5 منطقه پایتخت تردد می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۳۰    
گروه حوادث: دخترانی که با همدستی مادرشان پدر خانواده را کشته اند وقتی در جلسه رسیدگی به اتهامشان حاضر شدند، بدرفتاری ها و شکنجه های روحی ای را که مقتول به آنها می داد عامل اصلی این قتل عنوان کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۶    
گروه اقتصادی: برخی کارشناسان معتقدند تا زمانی که اقتصاد کلان کشور تغییری نکند، بازار مسکن همچنان در این شرایط رکود باقی می ماند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۵    
گروه جامعه: مهدی چمران برای سومین سال متوالی با 16 رای ریاست شورای چهارم شهر تهران را بر عهده گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۲    
گروه ورزشی: سرمربی سابق رئال مادرید می گوید کهکشانی ها در این فصل شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. او همچنین رونالدو را شانس نخست کسب "آقای گلی" دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۰    
گروه ورزشی: اسطوره فوتبال آرژانتین به اتهامی که بر او وارد شده است واکنش نشان داد و آن را رد کرد. ال دیگو تاکید کرد که اجازه نمی دهد کسی به او توهین کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۷    
گروه اقتصادی: مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران از ثبت رکورد جدید صادرات نفت ایران خبر داد و گفت: بارگیری همزمان 10 فروند نفتکش در پایانه نفتی جزیره خارگ انجام شد که بی سابقه است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۶    
گروه اقتصادی: هفته جاری قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار افزایش یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۴    
گروه فناوری: واتس اپ به زودی این امکان را برای کاربران اندروید فراهم می سازد که ویدیوها را در قالب گیف بفرستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۲    
گروه اقتصادی: یک کارشناس مسکن گفت: تعداد ناچیز مراجعات به بانک مسکن برای دریافت وام نشان می دهد تسهیلاتی که تا یک سال آینده پرداخت می شود با تقاضای بالقوه بازار مسکن همخوانی نخواهد داشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۱    
گروه اقتصادی: وزیر نفت با بیان اینکه برجام یک موفقیت بزرگ سیاسی بود، گفت: کسانی که می خواستند با تحریم های ظالمانه صادرات ما را صفر کنند و پیش از تحریم ها نیز تلاش می کردند تا قیمت نفت را به پایین ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۹    
گروه اقتصادی: بعد از تک رقمی شدن نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز یکم مدیرعامل بانک مسکن بار دیگر بر کاهش نرخ سود در تسهیلات قابل دریافت از طریق خرید اوراق در فرابورس نیز تاکید کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۵    
گروه فرهنگی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که برگزاری کنسرت های موسیقی باید طبق قانون و به دور از اعمال سلیقه انجام شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۳    
گروه فرهنگی: حسین علیزاده با اعتقاد به این که داوطلبان حضور در جشنواره موسیقی جوان کار سختی را انتخاب کرده اند، گفت: اگر به شخص من می گفتند بیا امتحان بده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۱    
گروه فرهنگی: سینمای ایران در سه سال گذشته حاشیه های زیادی داشت، اما به نسبت دوره های مختلف، هم آرامش نسبی در بین اهالی سینما برقرار است و هم بازار سینما از رونق خوبی برخوردار شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۸    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۸    
گروه فرهنگی: کمتر از یک هفته از برگزاری نخستین حراجی فرش در ایران می گذرد و در حالی که مدیر این حراجی از گرفتن مجوز برگزاری حراج و همچنین حضور نماینده سازمان میراث فرهنگی در حراجی سخن گفته ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۷    
گروه فرهنگی: نماینده دفتر اطلاع رسانی گردشگری ایران در ایتالیا با انتقاد به زیرساخت های ضعیف اقامتی در ایران که مانع پاسخگویی به شمار زیاد متقاضیان سفر به کشورمان شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۱    
گروه ورزشی: روبرت لواندوفسکی توانست با رکوردشکنی به رکورد 50 گل زده برای بایرن مونیخ دست یابد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۹    
گروه اقتصادی: رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میان خوزستان و نفت قهری چندین ساله وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه خوزستان زادگاه نفت در کشور است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۷    
گروه سیاسی_رسانه ها: وزیر امور خارجه می گوید که وزارتخانه متبوعش، نمایندگان و سفرایش را از همان آغاز به کار دولت یازدهم مأمور کرده تا چرخ دیپلماسی را برای رسیدن به هدف توسعه و اقتصاد کشور به گردش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۶    
گروه فرهنگی: یک پخش کننده بین المللی سینمای ایران گفت: امسال سینما و سینماگران ایرانی حضور خوبی را در جشنواره فیلم ونیز دارند و نام 7 سینماگر ایرانی با فیلم هایشان در بخش های مختلف ونیز دیده می شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۳    
گروه اقتصادی: رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که طبق پیش بینی های انجام شده نظام بانکی باید سالانه بالغ بر 180 هزار میلیارد تومان از منابع لازم برای رشد اقتصادی هشت درصدی پیش بینی شده در برنامه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۲    
گروه علمی: مدیر فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان از موفقیت محققان این دانشگاه در ساخت دستگاه تزریق دارو به بیمار از راه دور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۰    
گروه علمی: علم مدرن از بیماری های مرگباری مانند فلج اطفال جلوگیری کرده، اما گرم تر شدن جهان و ظهور بیماری های جدید در اثر تغییرات آب وهوایی می تواند پیشرفت جمعی انسان را نابود کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۹    
گروه جامعه: رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان با تشریح آخرین وضعیت بخش کشاورزی استان و برنامه های در دست اجرا گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۷    
گروه اقتصادی:عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید احیای ساختار صنعت خودروی ایران بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۲    
گروه جامعه: یوزپلنگ گونه ای ارزشمند اما در خطر انقراض است، اطلاع دقیقی از تعداد آنها در کشور وجود ندارد اما آمارها نشان می دهد حداقل 36 قلاده یوز از مقابل دوربین های نصب شده در مناطق حفاظت شده عبور ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۰    
گروه سلامت: شناسایی 15 مورد ابتلای جدید به ویروس زیکا در سنگاپور پس از اعلام روز دوشنبه مبنی بر ابتلای 41 نفر به این ویروس در این کشور کوچک ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۸    
گروه ورزشی: کارلوس کی روش دوشنبه شب افزود: تحریم ها علیه ایران خاتمه یافته است و فوتبال این کشور می تواند با صلح و آرامش کامل، خود را به جهانیان نشان دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۶    
گروه جامعه: رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت : تا کنون 10میلیون کارت هوشمند ملی صادر و به صاحبان آن تحویل شده و روند صدور این کارت نیز با رفع مشکلات موجود تسریع خواهد شد .
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۴    
گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تسهیلات برای صنایع کوچک و متوسط اکنون از 5 هزار مورد گذشته بنابراین از بانک ها تقاضا می شود در اسرع وقت برای این امر اقدام کنند تا رونق از این طریق محقق شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۲    
گروه اقتصادی: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت گفت: با تلاشهای انجام شده تولید نفت در کشور در حال حاضر به مرز سه میلیون و 850 هزار بشکه ای در روز رسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۱۹    
گروه سیاسی: رئیس مجلس گفت: بعد از توافق هسته ای بیش از 60 میلیارد دلار خطوط اعتباری توسط برخی کشورها برای انجام پروژه ها در ایران باز شده است.