شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۲:۰۹Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 21 شهریور 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 شهریور 1395 بهار نیوز 2 شهریور 1395 بهار نیوز 3 شهریور 1395 بهار نیوز 4 شهریور 1395 بهار نیوز 5 شهریور 1395 بهار نیوز 6 شهریور 1395 بهار نیوز 7 شهریور 1395 بهار نیوز 8 شهریور 1395 بهار نیوز 9 شهریور 1395 بهار نیوز 10 شهریور 1395 بهار نیوز 11 شهریور 1395 بهار نیوز 12 شهریور 1395 بهار نیوز 13 شهریور 1395 بهار نیوز 14 شهریور 1395 بهار نیوز 15 شهریور 1395 بهار نیوز 16 شهریور 1395 بهار نیوز 17 شهریور 1395 بهار نیوز 18 شهریور 1395 بهار نیوز 19 شهریور 1395 بهار نیوز 20 شهریور 1395 بهار نیوز 21 شهریور 1395 بهار نیوز 22 شهریور 1395 بهار نیوز 23 شهریور 1395 بهار نیوز 24 شهریور 1395 بهار نیوز 25 شهریور 1395 بهار نیوز 26 شهریور 1395 بهار نیوز 27 شهریور 1395 بهار نیوز 28 شهریور 1395 بهار نیوز 29 شهریور 1395 بهار نیوز 30 شهریور 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۷    
گروه سیاسی: بهرام قاسمی صمن اشاره به سخنان کریمی قدوسی، ادعای دستگیری فرد متهم به جاسوسی در هواپیمای حامل ظریف در سفر به ترکیه را قویا تکذیب کرد و آن را افترا نامید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۲    
گروه سیاسی: دومین جلسه دادگاه تجدیدنظر دادستان سابق تهران در ارتباط با پرونده کهریزک برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۲    
گروه سیاسی-رسانه ها: روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به حضور برخی چهره های نامتعارف در راهپیمایی جمعۀ اخیر، نسبت به برنامۀ آتی کارگردانان این صحنه ها ابراز نگرانی کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۶    
گروه فرهنگی: بهاره افشاری از حذف شدن قسمت زیادی از گفت وگوی خود در تلویزیون، انتقاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۳    
گروه اقتصادی: تامین مسکن ارزان در محیطی امن، نیاز اصلی بشر در جوامع پیشرفته امروزی است، بنابراین توجه به تدوین و اجرای سیاست های کاهش فقر و محرومیت های اجتماعی جزء اولویت های اجرایی در بیشتر دولت های ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۶    
گروه اقتصادی: یک اقتصاددان با اشاره به افزایش حدود 5 درصدی اخیر قیمت نفت عنوان کرد که این افزایش قیمت به صورت موقتی بوده و تاثیر چندانی بر اقتصاد کشور نخواهد گذاشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۵    
گروه بین الملل: رئیس جمهور ترکیه امروز (یکشنبه) در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید قربان بر عزم کشورش بر مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۳    
گروه سیاسی: رییس سازمان انرژی اتمی گفت: ما متوجه شدیم آمریکایی ها در پشت پرده دیگران را ترغیب می کنند که با ایران همکاری و همراهی نکنند بنابراین معتقدیم اینجا یک بازی سیاسی دوگانه از طرف آنها در حال ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۵    
گروه سیاسی: معاون اول رییس جمهور از شرکت رئیس جمهور در هفتادویکمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۷    
گروه فرهنگی: علیرضا داودنژاد همزمان با روز ملی سینما در پاسخ به ایسنا درباره دغدغه هایش در این روز متنی را با عنوان سینمای ملی و چالش ها در اختیار این خبرگزاری گذاشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۲    
گروه اقتصادی: هکرها و ویروس نویس ها با استفاده از باج افزار، اطلاعات رایانه افراد را کدگذاری می کنند تا از دسترسی آنها به اطلاعاتشان جلوگیری کرده و به ازای آن درخواست پول می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۴    
گروه بین الملل: مراسم پانزدهمین سالروز حملات 11 سپتامبر 2001 امروز (یکشنبه) در حال برگزاری در آمریکاست. این اولین حمله مستقیم در خاک آمریکا بود که جان حدود 3000 تن را گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۰    
گروه بین الملل: مسئولان امنیتی ترکیه اعلام کردند که تلاش برای ترور یکی از مقامات برجسته حزب حاکم و توطئه بزرگ علیه مردم این کشور را ناکام گذاشته اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۲    
گروه علمی: حاضر شدن در سر جلسه امتحان، اولین روز کاری یا قرار گرفتن در سایر شرایط سخت و تنش زا می تواند فرد را دچار استرس کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۶    
گروه جامعه: معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: تقاضای درمان اعتیاد در افراد زیر 18 سال افزایش یافته؛ به همین علت درحال گسترش الگوی درمان اعتیاد کودکان هستیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۰    
گروه فرهنگی: در آیین بزرگداشت هجدهمین جشن سینمای ایران، از فاطمه معتمدآریا، علیرضا رضاداد، سیدمحمد خادم و منوچهر محمدی به عنوان چهار چهره ی اثربخش سینمایی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
گروه فرهنگی: داریوش ارجمند در مراسم جشن تولد هوشنگ مرادی کرمانی، این نویسنده را آنتوان دو سنت اگزوپری ایران لقب داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۷    
گروه بین الملل: دادستان پاریس از خنثی شدن عملیات تروریستی سه زن عضو گروه تروریستی تکفیری داعش در پاریس خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۴    
گروه بین الملل: کشتی های جنگی روسیه در رزمایش های خود در دریای خزر چند موشک کروز کالیبر-اِن کِی شلیک کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۳    
گروه بین الملل: روحانی در تبعید و مخالف دولت آنکارا در پیام ویدئویی دولت ترکیه را تهدید و اعلام کرد: سربازان من در حالت آماده باشند تا به هنگام دستور دست به کار شوند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۷    
گروه سیاسی: چندی پیش علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، در اظهاراتی با دفاع از همکاری ایران با گروه ویژه اقدام مالی (FATF) ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۵    
گروه جامعه: بیش از 90 درصد افرادی که خودکشی می کنند، دچار اختلالات روانی اند از خبرهای مختلف صداوسیما فقط بوی مرگ و ناامیدی می آید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۳    
گروه حوادث: شرایط ازدواج با خواستگاری که تک فرزند یک خانواده ثروتمند بود باعث فریب آن دختر جوان شد و سرانجام وی را به ایستگاه پایانی کشاند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۲    
گروه حوادث: رعایت نکردن نکات ایمنی در ساخت و ساز شهری، جان یک پسر بچه 5 ساله را در چهاربرج گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۳    
گروه حوادث: اولیای دم مردی که به دست دوستش به قتل رسیده و قاتلش در زندان فوت شده بود، از دادگاه درخواست کردند با توجه به مرگ قاتل از بیت المال به آنها دیه پرداخت شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۱    
گروه حوادث: سارق سایبری چندملیتی به دستبرد سه میلیارد و 600 میلیون ریالی با جعل 137 کارت اعتباری اعتراف کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۹    
گروه بین الملل: در کره شمالی هر وقت بخواهند خبر آزمایش هسته ای و پرتاب موشک پخش کنند یا نسبت به شرارت های غرب هشدار بدهند، سراغ این مجری زن تلویزیون می روند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۷    
گروه جامعه: در پی مسدود شدن 20 دریچه ورودی آب به تالاب هورالعظیم توسط شرکت نفت در چند روز گذشته، حالا گزارش خبرنگار ایران از تالاب هورالعظیم حاکی است تلفات گسترده آبزیان به دلایل نامعلومی که هنوز علت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۵    
گروه سیاسی: وزیر راه به نشریه تاگس اشپیگل گفته است که حسن روحانی اواخر ماه جاری میلادی راهی آلمان می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۴    
گروه جامعه: استخدام دروغین مهاجران ایرانی در کشورهای اروپایی، آزمون های استخدامی بدون قبولی! و مشاغل خانگی که هرگز به درآمدزایی ختم نمی شوند. اینها پدیده های ناهنجار بازار کار ایران هستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۹    
گروه ورزشی: تنیسور آلمانی با شکست کارولینا پلیسکووا قهرمان تنیس اپن آمریکا در بخش زنان شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۶    
گروه ورزشی: بانوی ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان در پارالمپیک ریو گفت: با توجه به تلاشی که کرده بودم، انتظار ایستادن روی سکوی پارالمپیک را داشتم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۳    
گروه اقتصادی: رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بر اساس قانون جدید، نرخ بیمه خودروی افرادی که رانندگی حادثه آفرین دارند، با دیگر رانندگان تفاوت خواهد کرد و به زودی، آئین نامه آن ارائه می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۱    
گروه اقتصادی: شبکه خبری فاکس نیوز مدعی شد که ایران غیر از 1.7 میلیارد دلاری که از آمریکا برای بدهی های قبلی خود دریافت کرده است، 33.6 میلیارد دلار دیگر نیز به صورت پول نقد و طلا دریافت کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۷    
گروه اقتصادی: طرحی در دولت در دست بررسی است که براساس آن مسئولیت توزیع آب در شهرها از شرکت آب وفاضلاب کشور جدا شده و در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۵    
گروه اقتصادی: در آستانه آغاز فصل کشت پاییزه، وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که نرخ های خرید تضمینی محصولات کشاورزی از سوی این وزارتخانه به شورای اقتصاد پیشنهاد شده و مطالبات گندم کاران در هفته های پیشرو ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۴    
گروه سیاسی-رسانه ها: یک تکنوکرات یا مدیری آینده نگر، نباید موج سواری کند، باید موج را بشناسد و آن را کنترل کند تا برنامه های خود را پیش ببرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۲    
گروه فرهنگی: مراسم اعطای جوایز هفتادوسومین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز با معرفی فیلم زنی که رفت ساخته لاو دیاز از فیلیپین به عنوان برنده شیر طلای بهترین فیلم به پایان رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۰    
گروه فرهنگی: کتاب ادبیات داستانی جنگ در ایران به چاپ رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۰    
گروه فرهنگی: مراسم بزرگداشت و تجلیل هجدهمین جشن سینمای ایران از 4 چهره سینمایی شامگاه شنبه 20 شهریور در تالار ایوان شمس برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۶    
گروه فرهنگی: یک اسطوره شناس معتقد است: فردوسی با نوشتن اسطوره ها در خیال خودش، دوباره ما را شکل داد. به عبارتی فردوسی ما را دوباره متولد و هویت مان را بازسازی کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۲    
گروه ورزشی: دژاگه با وجود آنکه با العربی قرارداد دارد اما نمی تواند در فصل جدید برای این تیم بازی کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۹    
گروه ورزشی: دختران قایقران ایران در رقابت های رویینگ قهرمانی آسیا به مدال های مختلفی رسیدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۸    
گروه علمی: دانشمندان به تازگی موفق به شناسایی گونه جدیدی از خزندگان شده اند که در حدود 200 میلیون سال پیش در کره زمین زندگی می کرده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۹    
گروه جامعه: رئیس پلیس راه راهنمایی و رانندگی به مسافران دور پایانی سفرهای تابستانی توصیه کرد جاده چالوس را در زمان پیک سفرها انتخاب نکنند و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۶    
گروه جامعه: در ادبیات و فرهنگ همواره از زمین به عنوان تکیه گاه بشر یاد می شود، اما حرص و ناآگاهی انسان ها در برداشت بی رویه آب، زیر پای زمین را خالی کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۱    
گروه جامعه: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مسئولیت پذیری، پاسخگویی، اعتماد سازی و ایجاد رابطه سازنده با مردم و رسانه ها خط مشی دولت یازدهم است و از این رو بازسازی اعتماد مردم ...