پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۴:۲۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 11 شهریور 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 شهریور 1395 بهار نیوز 2 شهریور 1395 بهار نیوز 3 شهریور 1395 بهار نیوز 4 شهریور 1395 بهار نیوز 5 شهریور 1395 بهار نیوز 6 شهریور 1395 بهار نیوز 7 شهریور 1395 بهار نیوز 8 شهریور 1395 بهار نیوز 9 شهریور 1395 بهار نیوز 10 شهریور 1395 بهار نیوز 11 شهریور 1395 بهار نیوز 12 شهریور 1395 بهار نیوز 13 شهریور 1395 بهار نیوز 14 شهریور 1395 بهار نیوز 15 شهریور 1395 بهار نیوز 16 شهریور 1395 بهار نیوز 17 شهریور 1395 بهار نیوز 18 شهریور 1395 بهار نیوز 19 شهریور 1395 بهار نیوز 20 شهریور 1395 بهار نیوز 21 شهریور 1395 بهار نیوز 22 شهریور 1395 بهار نیوز 23 شهریور 1395 بهار نیوز 24 شهریور 1395 بهار نیوز 25 شهریور 1395 بهار نیوز 26 شهریور 1395 بهار نیوز 27 شهریور 1395 بهار نیوز 28 شهریور 1395 بهار نیوز 29 شهریور 1395 بهار نیوز 30 شهریور 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۹    
گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه دو بر صفر قطر را شکست داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۷    
گروه اقتصادی: شرکت هواپیمایی "بریتیش ایرویز" پس از یک توقف چهار ساله، پروازهای مستقیم از لندن به تهران را ازسرمی گیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۲:۲۴    
گروه سیاسی: رئیس فراکسیون امید مجلس با انتقاد از از لغو کنسرت ها در برخی شهرها تاکید کرد: با چه اختیاری اجازه نمی دهند کنسرت در یک شهر برگزار شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۲:۲۰    
گروه سیاسی: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که باید به جامعه نگاه مثبت داشته باشیم گفت: نباید مردم را بترسانیم و به آن ها توهین کنیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۶    
گروه فرهنگی: یک بار آتش بیاران جنگ میان خندوانه و دورهمی به این فکر کنند که اگر این دو برنامه نباشند مردم چه نگاه کنند. به قول پاپلو نرودا هوا را از من بگیر،خنده ات را نه! ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۵    
گروه فرهنگی: رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی که در مراسم تشییع زنده یاد داوود رشیدی اقدام به سرقت از افراد حاضر در مراسم تشییع کرده بود، خبر داد. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۲    
گروه جامعه: معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت از انسداد ورودی های خیابان پیامبر در بزرگراه های ستاری و حکیم بر اثر ریزش زمین و ایجاد گودالی که چند دستگاه خودرو را در خود فروکشیده بود خبر داد و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۰    
گروه عکس: وزارت خارجه آمریکا عکسی منتشر کرده است که در ان اوباما برای تولد دستیار شخصی اش "فریال گواشیری" کیکی تهیه کرده است. فریال، شهروند ایرانی - آمریکایی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۷    
گروه جامعه: رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس گفت: طرح برخورد با فروش پوشاک نامتعارف در شهرشیراز را اجرامی کنیم که شلوارمردانه و زنانه زخمی یا ریش ریش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۴    
گروه سیاسی: وزیر کشور با تأکید بر این که هیچ وقت برجام به معنای اعتماد صددرصدی به طرف مقابل نیست گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۰    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۷    
گروه جامعه: وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: رئیس جمهور پس از جلسه ای که با مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی داشتیم با توجه به تاکید ایشان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۱    
گروه جامعه: سید حسن هاشمی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به فنلاند ضمن بازدید از بیمارستان دانشگاهی هلسینکی، در نشستی که با مسئولان این بیمارستان برگزار شد، حضور یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۹    
گروه بین الملل: عناصر داعش در موصل دهان چهار عراقی را به خاطر سخن گفتن از شکست این گروه و پیروزی های اخیر ارتش عراق دوختند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۷    
گروه فرهنگی: نیلوفر خرم نیک بازیگر زن جوان سریال معمای شاه درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۲    
گروه اقتصادی: هفته گذشته میلادی تحت تاثیر اظهارات رئیس کل فدرال رزرو به دونیم تقسیم شد؛ دوره ای که معامله گران در انتظار سخنرانی و موضع خانم یلن در رابطه با نرخ بهره کلیدی آمریکا مانده و با کاهش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۱    
گروه فرهنگی: مجری برنامه حالا خورشید به اتهام نشراکاذیب به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۹    
گروه علمی: فضانوردان ناسا برای اولین بار در تاریخ بشری موفق به تعیین توالی DNA شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۷    
گروه بین الملل: سخنگوی پنتاگون می گوید روس ها تاکنون از بمب های دقیق برای کوبیدن تروریست های سوریه بهره نبرده اند و این آمریکا بوده که سخنگوی داعش را با حمله ای دقیق کشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۸    
گروه بین الملل: خطوط هواپیمایی بریتیش ایرویز اعلام کرد که اولین پرواز خود را از فرودگاه هیترو لندن به سمت تهران پس از گذشت چهار سال توقف ، شامگاه روز پنجشنبه انجام می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۶    
گروه سیاسی: یک نویسنده آمریکایی که مولف کتاب جدیدی در باره روابط واشنگتن و تهران است، توافق هسته ای با ایران را یک نیاز متقابل دانسته و گفته است که ایرانیان بازی بسیار موثری در جریان مذاکرات برای ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۴    
گروه بین الملل: دیلما روسف رئیس جمهوری برزیل پس از برکناری از قدرت، روز چهارشنبه در سخنانی ضمن تاکید بر بی گناهی خود گفت که سنا با رای به برکناری وی بزرگترین بی عدالتی تاریخ این کشور را رقم زده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۹    
گروه بین الملل: به دنبال رای سنای برزیل به برکناری دیلما روسف، رئیس جمهور تعلیق شده این کشور ونزوئلا و برزیل سفرای خود را فراخواندند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۵    
گروه سیاسی: حسن غفوری فرد که از چهره های معتدل و برجسته جریان اصولگراست براین باور است که روحانی تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۳    
گروه اقتصادی: میتسوبیشی موتورز فروش هشت مدل خودرو در ژاپن را پس از اینکه وزارت حمل و نقل این کشور اعلام کرد در آمار اقتصاد سوخت این خودروها اغراق شده است، متوقف کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۷    
گروه سیاسی: معاونان رییس جمهور به مناسبت هفته دولت با حضور در شهرها و استان های مختلف کشور، پروژه های متعددی را افتتاح و در جلسات شورای اداری استان ها شرکت کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۴    
گروه سیاسی: یک عضو فراکسیون امید با بیان اینکه برخی نقدها علیه دولت با هدف فضاسازی برای تخریب دولت انجام می شو گفت: بررسی این نقدها نشان می دهد که سناریویی نانوشته پشت آن ها وجود دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳    
گروه اقتصادی: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: اگرچه در سه سال گذشته دولت تمام تلاشش را کرد تا صنعت خودرو را به شرایط مطلوب 10 سال پیش آن باز گرداند اما هنوز این صنعت در مسیر توسعه قرار نگرفته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۱    
گروه جامعه: مدیر کل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو، گفت: مواد مصرفی و تجهیزاتی که در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۰    
گروه بین الملل: دیدار دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا و انریکه پنانیه تو، رئیس جمهوری مکزیک به جنجال جدید خبری تبدیل شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۵    
گروه سیاسی: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه کنسرت و تفریحات جوانان از موضوعاتی است که ظرفیت و قابلیت سیاسی شدن ندارد، گفت: اگر عناصر فرهنگی به درستی شناخته نشود و وارد سیاست شود ...