پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۴:۱۴Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 26 شهریور 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 شهریور 1395 بهار نیوز 2 شهریور 1395 بهار نیوز 3 شهریور 1395 بهار نیوز 4 شهریور 1395 بهار نیوز 5 شهریور 1395 بهار نیوز 6 شهریور 1395 بهار نیوز 7 شهریور 1395 بهار نیوز 8 شهریور 1395 بهار نیوز 9 شهریور 1395 بهار نیوز 10 شهریور 1395 بهار نیوز 11 شهریور 1395 بهار نیوز 12 شهریور 1395 بهار نیوز 13 شهریور 1395 بهار نیوز 14 شهریور 1395 بهار نیوز 15 شهریور 1395 بهار نیوز 16 شهریور 1395 بهار نیوز 17 شهریور 1395 بهار نیوز 18 شهریور 1395 بهار نیوز 19 شهریور 1395 بهار نیوز 20 شهریور 1395 بهار نیوز 21 شهریور 1395 بهار نیوز 22 شهریور 1395 بهار نیوز 23 شهریور 1395 بهار نیوز 24 شهریور 1395 بهار نیوز 25 شهریور 1395 بهار نیوز 26 شهریور 1395 بهار نیوز 27 شهریور 1395 بهار نیوز 28 شهریور 1395 بهار نیوز 29 شهریور 1395 بهار نیوز 30 شهریور 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۰    
گروه فرهنگی: در این سری مطالب ما تصمیم گرفته ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۲    
گروه ورزشی: هشتاد و سومین دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۷:۲۱    
گروه جامعه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق استان های قزوین، البرز و تهران و امکان تولید گردوخاک در اواخر روز شنبه و صبح یکشنبه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۷:۱۷    
گروه ورزشی: هشتاد و سومین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۷:۱۲    
گروه ورزشی: هواداران استقلال در حاشیه داربی 83 به شدت علیه یکی از خوانندگان پاپ ایران واکنش نشان دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۷:۰۹    
گروه اقتصادی: بازه زمانی عید تا عید نیز موجب بالا رفتن میزان تقاضای خرید سکه نشد و همچنان گرانی قیمت طلا و سکه عاملی برای عدم تمایل مردم برای خرید آن است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۷:۰۸    
گروه اقتصادی: بعد از حدود یکسال از اختلال در فعالیت تعاونی اعتباری غیرمجاز ثامن الحجج و در ادامه واگذاری تعهدات این موسسه به بانک پارسیان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۷:۰۶    
گروه اقتصادی: یک کارشناس امور بانکی گفت: رشد سپرده های مدت دار بانک ها در حال کاهش است، در مقابل رشد سپرده های دیداری آنها نشان می دهد که یک کوچ سپرده در بازار پول در حال وقوع است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۷:۰۳    
گروه اقتصادی: دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با بیان اینکه مخالف اصلاح قانون کار نیست و باید به روز شود، گفت: قانون کار فعلی اجرا نشده که بخواهیم آن را اصلاح کنیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۷:۰۱    
گروه اقتصادی: رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: راه اول اقتصاد ما برای خروج از رکود، اتخاذ سیاست هایی است که هزینه زیادی برای دولت ایجاد نکند و دولت را بیش از این تحت فشار تامین منابع قرار ندهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۹    
گروه اقتصادی: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت از دو مسیر فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و اتمام طرح های عمرانی، زمینه سازی برای رشد اقتصادی و اشتغال جوانان را دنبال می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۸    
گروه اقتصادی: در هفته گذشته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس 287 واحد کاهش یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۷    
گروه اقتصادی: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل مربوط به مردادماه امسال را منتشر کرد که براساس آن ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۶    
گروه اقتصادی: فعالیت شرکت نفتی کوزومو اویل ژاپن در صنعت پالایش نفت ایران پس از وقفه ای چند ساله از سر گرفته شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۲    
گروه اقتصادی: وزارت نیرو با اشاره به کاهش حدود 19 میلیارد مترمکعبی حجم جریان های سطحی آب ایران در پنج ماهه نخست امسال، گفت: حجم سطحی در حوضه های آبریز دریای خزر، خلیج فارس ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۷    
گروه قرهنگی: فیلم فروشنده پس از حدود دو هفته از اکران در سینماها به آمار فروش 5 میلیارد و 500 میلیون تومان دست یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۶    
گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر عنوان کرد: طی دو هفته اخیر بازار وضعیت معمولی را سپری کرده است، زیرا تقاضایی در بازار وجود ندارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۲    
گروه بین الملل: صدراعظم آلمان روز جمعه اعلام کرد، وضعیت اتحادیه اروپا، حساس و بحرانی است و مشکلات آن را نمی توان در طول برگزاری یک نشست حل و فصل کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۱    
گروه بین الملل: لوکس ترین هتل کره شمالی با وجود 6 ستاره بودنش در پایگاه اینترنتی تریپ ادوایزر به شدت مورد انتقاد گردشگران قرار گرفته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۶    
گروه علمی: پروفسور علی جوان، پدر صنایع لیزر گازی جهان در سن 89 سالگی در آمریکا درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۵    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای داربی هشتاد و سوم را مشخص کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۱    
گروه عکس:در حالی که به گفته اپل، انتشار رسمی آیفون 7 از روز جمعه 16 سپتامبر (26 شهریور) آغاز می شود، مشتریانی که امیدوارند یکی از دستگاه های اپل را در دست بگیرند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۲    
گروه حوادث: زن جوان 24 ساله باردار میاندوآبی پنجشنبه هنگام شستن فرش در رودخانه زرینه رود این شهرستان غرق شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۱    
گروه حوادث: رئیس پلیس راه کشور با اشاره به افزایش حجم سفرها در شهریور، با معرفی 4 علت مرگ مسافران در جاده های کشور از مرگ 470 نفر در صحنه تصادفات جاده ای در 24 روز نخست شهریور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۰    
گروه اقتصادی: جلسه بعدی مذاکره با نمایندگان ایرباس هفته آینده در تهران برگزار می شود و گویا در این جلسه نمایندگان دو طرف به موضوعات حقوقی قرارداد خرید 118 هواپیما رسیدگی می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۹    
گروه علمی: در آخرین روزهای پایانی تابستان، ساکنان آفریقا، اروپا، بخشهای غربی آمریکای جنوبی، غرب استرالیا، آسیا و خاورمیانه امشب شاهد ماه گرفتگی خواهند بود که نوعی خسوف غیرمرئی یا نیم سایه است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۷    
گروه هنری: استادمحمدرضا شجریان بامداد امروز به ایران بازگشت تا ادامه مراحل درمان را داخل کشور دنبال کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۵    
گروه فرهنگی: دومینگو مونتانیه بازیگر مشهور سریال های تلویزیونی برزیل پس از صحنه فیلمبرداری در آب غرق شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۱    
گروه بین الملل: عائض القرنی مفتی وهابی عربستان، در صفحه توئیتر خود با ابراز خوشحالی از عدم حضور حجاج ایرانی در مراسم حج امسال ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۰    
گروه جامعه: رئیس اداره محیط زیست شهر تهران گفت:بحث تعطیلی زمستانه و پاییزی مدارس در حد یک پیشنهاد بوده و در حال بررسی کارشناسی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۶    
گروه سیاسی: حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه ای که با بیت المال اداره می شود، برای چند صدمین بار ادعای دروغ دیدار سیدمحمد خاتمی با جورج سوروس را تکرار کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۲    
گروه فرهنگی: مرضیه برومند و سیاوش طهمورث در سریال ماه تی تی به کارگردانی داوود میرباقری به ایفای نقش می پردازند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۷    
گروه ورزشی: ترکیب تیم های پرسپولیس و استقلال برای بازی امروز مشخص شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۰    
گروه فرهنگی: هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی (اسکار)، فهرست کوتاه پنج فیلم برای بررسی در مراحل نهایی را اعلام کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۷    
گروه فرهنگی: جشنواره فیلم بوسان جایزه سینماگر سال را به عباس کیارستمی اهدا خواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۰    
گروه اقتصادی: در رشد اخیر قیمت ها در بازار جهانی نفت، رد پای وزارت نفت ایران نیز دیده می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۹    
گروه اقتصادی: بعد از حدود یکسال از اختلال در فعالیت تعاونی اعتباری غیرمجاز ثامن الحجج و در ادامه واگذاری تعهدات این موسسه به بانک پارسیان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۶    
گروه ورزشی: مهمترین دوئل دربی هشتادو سوم دوئل سرمربی دو تیم است ، مردانی که انگیزه های ویژه برای کسب پیروزی دارند. مردانی که اگر این دیدار را ببرند شاید به قهرمانی هم نیاز نداشته باشند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۶    
گروه اقتصادی: وکیل مدافع بابک زنجانی با اشاره به شکایت وزارت نفت، گفت: مسئولان نفتی به اتهام نشر اکاذیب از بنده شکایت کردند و این در حالی است که خودشان بارها خلاف قانون صحبت کرده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۴    
گروه جامعه: سازمان هواشناسی از احتمال وقوع طوفان حاره ای در سواحل جنوبی ایران خبر داد و اعلام کرد: وزش باد فوق شدید و خسارت در این طوفان دور از انتظار نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۱    
گروه فرهنگی: بهروز بقایی در پاسخ به این پرسش که چرا با سری سوم خندوانه همکاری ندارد؟ گفت: به دلیل مشکلات مالی و عدم توافق با تهیه کننده ی این برنامه، در سری سوم حضور ندارم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۳    
گروه بین الملل: در حالی آتش بس سوریه از سوی روسیه و آمریکا 48 ساعت دیگر تمدید شده که دو طرف درگیر در این کشور جنگ زده همچنان یکدیگر را به نقض آتش بس و ممانعت از رسیدن کمک های سازمان ملل به جنگ زده ها ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۹    
گروه بین الملل: کلینتون در نخستین سخنرانی خود پس از دوران بیماری ، اظهارات اخیر ترامپ درباره حمله به قایق های ایرانی در خلیج فارس را به باد انتقاد گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۳    
گروه سیاسی: نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در واکنش به نامه عذرخواهی سعید مرتضوی در مورد وقایع کهریزک گفت که شاید این عذر خواهی بهانه ای شود تا دیگران هم عذرخواهی کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۸    
گروه فرهنگی: استاد محمدرضا شجریان که برای انجام مراحل درمان در آمریکا تحت نظر پزشکان بود، نیمه شب گذشته با پرواز امارات به تهران بازگشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۶    
گروه سیاسی: نماینده مردم شیراز در مجلس دهم نامه عذرخواهی مرتضوی را اعتراف نامه ای دیگرهنگام دانست و با تاکید بر لزوم برخورد با دیگر آمران و عاملان این حوادث ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۲    
گروه سیاسی: نایب رییس مجلس دهم گفت: برخی اصلا معتقد به خطا در جمهوری اسلامی نیستند، برخی هم معتقدند اگر خطایی هست نباید به صورت آشکار گفته شود اما معتقدم خطا در جمهوری اسلامی باید به صورت آشکار گفته ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۶    
گروه فرهنگی: براساس آمار ارائه شده از سوی نشریه فوربز، سوفیا ورگارا پردرآمدترین بازیگر زن تلویزیون آمریکا است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۸    
گروه اقتصادی: این هفته قیمت سه خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۵    
گروه سیاسی: رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای گروه غیر متعهدها ، مذاکرات دوجانبه در کوبا و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل عازم قاره آمریکا شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۰    
گروه اقتصادی: بازار خودروهای داخلی طی هفته جاری روزهای آرامی را سپری کرد در حالی که بازار خودروهای وارداتی با تغییرات قیمتی مواجه شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۹    
گروه ورزشی: سایت فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) امروز جدیدترین رنکینگ تیم های ملی فوتبال در ماه سپتامبر را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان با دو پله صعود در رده سی و هفتم جهان قرار گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۷    
گروه سیاسی: عربستان سعودی می گوید از ایران به دلیل نقض قطعنامه شورای امنیت درباره یمن، به این شورا شکایت کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۵    
گروه ورزشی: زهرا نعمتی، کماندار پرآوازه کشورمان در مرحله فینال رقابت های ریکرو تیراندازی باکمان پارالمپیک برابر حریفی از چین پیروز شد و هفتمین طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۰۱:۱۹    
گروه بین الملل: منابع نظامی در کره جنوبی تهدید کردند که در صورت درگیری هسته ای با کره شمالی، کیم جونگ اون رهبر این کشور را با موشک مورد هدف قرار خواهند داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۰۰:۵۴    
گروه بین الملل: دی میستورا بر ضرورت استفاده از فرصت به دست آمده در سوریه بعد از اجرای آتش بس برای رساندن کمک های بشر دوستانه به مناطق تحت محاصره تاکید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۰۰:۴۶    
گروه ورزشی: مریم بربط جودوکار ملی پوش ایرانی از دست دادن با یکی از مسوولان مسابقات جودو آسیا در هند به هنگام اهدای مدال نقره خودداری کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۰۰:۴۰    
گروه بین الملل: وزیر امورخارجه کره شمالی در ادامه لفاظی های معمول این کشور منزوی شده، اعلام کرد: کشورش آماده حمله به امریکاست که بمب افکن هایش طی هفته جاری برای نمایش قدرت و اعلام همبستگی با متحدانش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۰۰:۳۵    
گروه ورزشی: تراکتورسازی تبریز با اندیشه های امیر قلعه نویی برابر ذوب آهن و یحیی گل محمدی به پیروزی دو بر یک رسید تا سرخپوشان تبریز به صدر جدول رده بندی صعود کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۰۰:۲۷    
گروه سیاسی: در حالیکه نزدیکان احمدی نژاد پیش بینی حضور 20 هزار نفری شهروندان برای سخنرانی او را کرده بودند حدود 200 نفر از سراسر استان گلستان برای استماع سخنرانی احمدی نژاد در مسجد جامع گرگان حضور ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۰۰:۲۱    
گروه ورزشی: در تازه ترین رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال، ایران با دو پله صعود در رده سی و هفتم جهان قرار دارد اما همچنان اول آسیاست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۰۰:۱۷    
گروه سیاسی: دادستان سابق تهران اخیراً نامه ای در اختیار دادگاه قربانیان کهریزک قرار داده و از فجایع بازداشتگاه کهریزک عذرخواهی و ابراز شرمندگی کرده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۰۰:۱۲    
گروه بین الملل: عربستان سعودی می گوید از ایران به دلیل نقض قطعنامه شورای امنیت درباره یمن، به این شورا شکایت کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۰۰:۱۰    
گروه سیاسی: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در بیانیه ای از خود به عنوان سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی نام برده و گفته که با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه ...