پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۲۱:۰۴Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 8 شهریور 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 شهریور 1395 بهار نیوز 2 شهریور 1395 بهار نیوز 3 شهریور 1395 بهار نیوز 4 شهریور 1395 بهار نیوز 5 شهریور 1395 بهار نیوز 6 شهریور 1395 بهار نیوز 7 شهریور 1395 بهار نیوز 8 شهریور 1395 بهار نیوز 9 شهریور 1395 بهار نیوز 10 شهریور 1395 بهار نیوز 11 شهریور 1395 بهار نیوز 12 شهریور 1395 بهار نیوز 13 شهریور 1395 بهار نیوز 14 شهریور 1395 بهار نیوز 15 شهریور 1395 بهار نیوز 16 شهریور 1395 بهار نیوز 17 شهریور 1395 بهار نیوز 18 شهریور 1395 بهار نیوز 19 شهریور 1395 بهار نیوز 20 شهریور 1395 بهار نیوز 21 شهریور 1395 بهار نیوز 22 شهریور 1395 بهار نیوز 23 شهریور 1395 بهار نیوز 24 شهریور 1395 بهار نیوز 25 شهریور 1395 بهار نیوز 26 شهریور 1395 بهار نیوز 27 شهریور 1395 بهار نیوز 28 شهریور 1395 بهار نیوز 29 شهریور 1395 بهار نیوز 30 شهریور 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۵    
گروه فرهنگی: در این سری مطالب ما تصمیم گرفته ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۹    
گروه ورزشی: لحظات جالبی در هفته سوم لیگ برتر انگلیس به ثبت رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۴    
گروه ورزشی:سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال می گوید تیم ملی فوتبال ایران دیگر با مشکل البسه مواجه نخواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۸    
گروه اقتصادی: دو بازیکن مصدوم استقلال از روز چهارشنبه می توانند در تمرینات این تیم حاضر شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۷    
گروه اقتصادی: به نظر می رسد شهرام محمودی اولین والیبالیستی است که تصمیم خداحافظی خود از تیم ملی را عملی می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۸    
گروه فرهنگی: خوان گابریل مشهورترین خواننده مکزیک در 66 سالگی درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۵    
گروه اقتصادی: دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دفع تهدیدهای اقتصادی و سیاسی علیه کشور را مهمترین دستاورد دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: این دستاورد باید در تاریخ دهه های اخیر ایران ثبت شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۴    
گروه اقتصادی:در حالی مدیران شرکت برزیلی امبرائر برای مذاکره با شرکت های ایرانی وارد ایران شده اند که هنوز اوفک مجوزی برای فروش هواپیما به ایران صادر نکرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۳    
گروه اقتصادی: معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه هر جریان سیاسی که مخالف و منتقد دولت است، می تواند در نهایت آزادی و آرامش به انتقاد بپردازد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۱    
گروه اقتصادی: وزیر نیرو با اشاره به امضای قراردادهای جدید مدیریت مصرف آب با شرکت هایی از سوئد و فرانسه، خواستار مشارکت فرانسوی ها در طرح های نیروگاه سازی ایران شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۸    
گروخ سیاسی: آیت الله جوادی آملی، با ابراز تأسف از تخریب هایی که صورت می گیرد، صبر آیت الله هاشمی رفسنجانی را ستود و گفت: تشکیل حکومت و زمینه سازی برای راهنمایی انسان ها ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۴    
گروه اقتصادی: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در جریان یک مصاحبه تلویزیونی با اشاره به اصلاح نظام پرداخت بازنشستگان اظهار کرد: حقوق و مزایای کسانیکه پیش از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۳    
گروه عکس: خودروی سوپرلوکس بنتلی کانتیننتال جی تی در کرمانشاه که به تازگی ترددش با پلاک گذر موقت در شهرهای مختلف ایران زیاد شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۶    
گروه سیاسی: وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی گفت: صبح روز سه شنبه -9 شهریورماه - در شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران به پرونده سعید مرتضوی رسیدگی می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۹    
روز گذشته نادر قاضی پور نماینده ارومیه خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران را در راهرو مجلس کتک زد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۷    
گروه علمی: همه ما بعضی مواقع دچار حواس پرتی می شویم. این موضوع ممکن است بسیار آزاردهنده باشد مخصوصا زمانی که عجله داریم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۳    
گروه فرهنگی: کارگردان فیلم شیار 143 معتقد است: ما برای مخاطب خارجی که از جنگ عراق و ایران اطلاعی ندارد، اثری تولید نکرده بودیم که بیننده خارجی بتواند ببیند و از آن سر دربیاورد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۲    
گروه فرهنگی: فاطمه معتمدآریا که اجرای مراسم پایانی شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک را برعهده داشت و قرار بود حضور او روی صحنه به صورت سوپرایز اعلام شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۱    
گروه فرهنگی: پس از آنکه با هماهنگی سینماداران و شورای صنفی نمایش، بلیت های فیلم سینمایی فروشنده در سالن های مدرن 20 تا 50 درصد گران تر از سایر فیلم های سینمایی قیمت گذاری شده بود و این تصمیم اجرایی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۰    
گروه فرهنگی: کریستوفر نولان کارگردان با عوامل سرشناس فیلم مخمصه در کارگاه بحث و بررسی این فیلم محبوب سال 1995 شرکت می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۹    
گروه فرهنگی: با اعلام این که فیلم سکوت جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی در سه ساعت ساخته می شود، این فیلم بلندترین فیلم این کارگردان خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۸    
'گروه فرهنگی: جدول فروش هفتگی سینمای آمریکا با صدرنشینی فیلم ترسناک "نفس نکش" و اضافه شدن فیلم "مکانیک به این لیست منتشر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۲    
گروه فرهنگی: فرجی گفت: سقف تعداد هفته های فیلم بارکد هم با توجه به آیین نامه ی شورای صنفی نمایش تمام شده و این فیلم درکل سینماهای تهران تعویض می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۲    
گروه ورزشی: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برخی بازیکنان از بازگشت رامین رضاییان ناراحت شده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۱    
گروه فرهنگی: کنسرت ناگفته در شهرستان خرم آباد و در فضای باز ورزشگاه کارگران، با حضور مدیران فرهنگی لرستان برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۹    
گروه حوادث: سازمان پزشکی قانونی از کاهش 2.9 درصد جان باختگان حوادث رانندگی در چهار ماه امسال خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۷    
گروه علمی: با دستاورد جدید محققان دانشگاه نیاگارا به زودی قرص انسولین روانه بازار خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۵    
گروه اقتصادی: با کاهش مجدد نرخ سود تسهیلات مسکن از این پس سودهای پرداختی برای وام های صندوق پس انداز یکم (خانه اولی ها) تک رقمی و به 9 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۶    
گروه جامعه: بهمن کیارستمی در یادداشتی دلایل انصراف ندادن از ادامه روند پیگیری پرونده پدرش را توضیح داده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۰    
گروه سیاسی: آیا شهرداری می تواند اعضای شورا را با کارکنان و حقوق بگیران این نهاد یکی بداند. اگر چنین است پس به چه علت این اعضا خود را نمایندگان مردم نامیده و با رای مستقیم شهروندان انتخاب می شوند و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۳    
گروه علمی: معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور به اعلام جزئیات توزیع کتب درسی دانش آموزان پرداخت و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۱    
گروه جامعه-رسانه ها: زن و شوهر جوان در جست و جوی ماجرا زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند، اما پس از 10 سال به آخر خط رسیدند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۵    
گروه ورزشی: سرمربی بارسلونا بازی برابر بیلبائو را بسیار سخت توصیف کرد و از پیروزی و عملکرد شاگردانش راضی و خوشحال است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۴    
گروه ورزشی: سنگربان آلمانی بارسلونا پیروزی برابر بیلبائو را سخت و نفس گیر توصیف کرد و از بازی خوب هم تیمی هایش سخن به میان آورد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۴    
گروه سیاسی: رییس جمهور با گلایه از کسانی که مردم را نامید می کنند،گفت: عده ای با پول بیت المال و با خبرگزاری و روزنامه بیت المال امید مردم را نشانه می روند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۲    
گروه ورزشی: هافبک بارسلونا معتقد است روی بازیکن حریف در محوطه جریمه خطایی انجام نداده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۱    
گروه ورزشی: دروازه بان بارسلونا رکورد ارسال پاس در لالیگا را شکست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۹    
گروه فرهنگی: بهمن کشاورز می گوید در متن پیش نویس فعلی لایحه رسانه های همگانی راه تفسیر و تاویل بر روی مجریان و خوانندگان یا استنادکنندگان به آن بسته نشده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۶    
یک دستگاه خودروی لکسوس در خیابان مفتح شمالی تهران واژگون شد و خوشبختانه سرنشیان این خودرو سالم ماندند. در تصاویری که شهروند ما ارسال کرده است می توانید واژگونی این خودرو را مشاهده کنید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۲    
گروه حوادث: ایران نوشت: بیست و دوم خرداد سال 93 مرد جوان ایرانی با حضور دراداره پلیس شهر براتیسلاوا در اسلوواکی ازناپدید شدن مرموزهمسر و پسر خردسالش خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۶    
گروه اقتصادی: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از افزودن بندی به ماده 34 لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۳    
گروه جامعه: رئیس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت از افزایش شمار زنان مبتلا به بیماری ایدز در کشور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۹    
گروه اقتصادی: تورم تک رقمی در یک بزنگاه سیاستی قرار گرفته است. در صورتی که سیاست گذار کماکان برای انبساط پولی تحت فشار باشد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۸    
گروه حوادث: محاکمه مرد جوانی که در جنایتی هولناک سه نفر از اعضای خانواده دوستش را به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری تهران برگزار شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۶    
گروه سیاسی: سعید حجاریان در واکنش به طرح عبور اصلاح طلبان از روحانی به سایت بسیج نیوز گفت: اصلاح طلبان در انتخابات 96 از آقای روحانی حمایت می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۰    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۸    
گروه جامعه: رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس غیر دولتی را از طریق نظارت همه جانبه دنبال می کنیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۶    
گروه جامعه: رییس جمعیت هلال احمر گفت: یکی از ماموریت های هلال احمر ایران برقراری صلح است و ما به دنبال دیپلماسی صلح هستیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۰    
گروه اقتصادی: در حالی که تورم مردادماه به 8.7 درصد رسیده است، در این ماه قیمت مسکن شهر تهران نسبت به ماه مشابه سال قبل 7.6 درصد بالا رفت که نشان می دهد هنوز نرخ رشد قیمت مسکن از تورم پایین تر است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۶    
گروه اقتصادی: عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: برجام بزرگترین دستاورد اقتصادی دولت تدبیر و امید است که باعث بهبود وضعیت تمام صنایع از جمله صنعت خودرو و قطعه سازی شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۵    
گروه اقتصادی: با حذف تبصره 7 لایحه کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص از سوی نمایندگان مجلس این لایحه یک گام به اجرا نزدیکتر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۰    
گروه اقتصادی: این هفته قیمت خودروهای وارداتی تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۸    
گروه اقتصادی: سیم کارت های کد 1 دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه میلیون تومان پیدا کرده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۵    
گروه فرهنگی: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای با نام ارشاد اسلامی کنسرت برگزار می کنند و عده ای در مقابله با آن به عنوان دفاع از ارزشهای اسلامی مردم را به خیابان می کشند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۲    
گروه فرهنگی: مدیرعامل انجمن موسیقی ایران درباره جشنواره موسیقی جوان، گفت: از حالا تا سال آینده، باید برای پدیده های جشنواره برنامه ریزی شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۰    
گروه فرهنگی: فیلم آی آدم ها ساخته رخشان بنی اعتماد با حضور سینماگران به نمایش درمی آید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۶    
گروه اقتصادی: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به پرداخت وام های یک تا سه میلیاردی به واحدهای صنعتی نیمه فعال ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۵    
گروه ورزشی: سرمربی هلندی اینتر با وجود تساوی برابر پالرمو از عملکرد شاگردانش راضی است و تاکید کرد که نرآتزوری در هفته های بعد بهتر ظاهر خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۳    
گروه اقتصادی: شیب نزولی شاخص های کلان اقتصاد ملی ایران در طول نیمه دوم دهه 80 و همچنین اوایل دهه 90، بر کسی پوشیده نیست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۰    
گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 13 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی در پی وقوع حریق خودرو در پارکینگ این ساختمان خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۷    
گروه ورزشی: ملی پوش بسکتبال ایران گفت: ترکیب جوان ایران نیاز به زمان دارد و مطمئنا در آینده تیمی قدرتمند خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۴    
گروه علمی: گوشی هوشمند آیفون 7 که قرار است اواخر این ماه به بازار بیاید، بسیاری از تیترها را به گمانه زنی ها در مورد تغییرات احتمالی به خود اختصاص داده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۲    
گروه سیاسی: معاون حقوقی رییس جمهور هم زمان با هفتمین روز از هفته دولت وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در فرودگاه زاهدان مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان ارشد محلی قرار گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۱    
گروه فرهنگی: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از واریز پاداش پایان خدمت باقی مانده سال 93 برای 3000 بازنشسته خبر داد و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۹    
گروه فرهنگی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اظهار نظرهای اخیر در مورد کنسرت ها و حاشیه های به وجود آمده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۴    
گروه اقتصادی: سازمان بین المللی کار در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد، شمار جوانان بیکارجهان پس از یک کاهش سه میلیون نفری بین سال های 2012 تا 2015 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۴    
گروه بین الملل: سفیر آمریکا در اردن از دستیابی این کشور به هدف تعیین شده برای پذیرش 10 هزار آواره سوری در برنامه اسکان یک ساله طی روزهای آینده خبر داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۲    
گروه بین الملل: رسانه های روسیه و ازبکستان از سکته قلبی اسلام کریم اوف رییس جمهوری این کشور و بستری شدن وی در بیمارستان خبر داده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۱    
گروه بین الملل: ارتش فیلیپین از کشته شدن 21 تن از اعضای گروه تروریستی ابوسیاف در جنوب این کشور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۰    
گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اهدای یکصد سکه تمام بهار آزادی به کیانوش رستمی قهرمان رقابت های المپیک 2016 ریو خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۷    
گروه ورزشی: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال برخلاف ماه های قبل که همواره در آستانه دیدارهای تیم ملی اقدام به جنجال آفرینی می کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۷    
گروه علمی: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 ساعت 20 امشب دوشنبه 8 شهریورماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۶    
گروه جامعه: روستای خسروآباد معروف به پل شکسته یکی از روستاهای بخش مرکزی دهستان جلگه شهرستان اسدآباد بوده که با قدمتی دیرینه و کهن بودن متعلق به عهد صفویه است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۵    
گروه جامعه: رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن اشاره به استانهای پربارش و کم بارش کشور طی 11 ماه اخیر، از افزایش دمای کشور در ماه گذشته خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۵    
گروه جامعه: گارد ساحلی ایتالیا موفق شد یک هزار و 100 مهاجر را از غرق شدن در آبهای دریای مدیترانه در مجاورت سواحل تنگه سیسیل نجات دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۴    
گروه اقتصادی: توقف افزایش تولیدنفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت ' اوپک ' بدون مشارکت ایران که درصدد تقویت سطح تولید برای بازیابی سهم خود در بازار است، عملی نخواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۰    
گروه اقتصادی: علی طیب نیا درباره ی خروج از رکود و تأثیر آن بر زندگی مردم، حجم نقدینگی و نوع تعامل با FATF توضیحاتی ارائه کرد.