دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۵۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 3 مهر 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 2 مهر 1397 بانکداری ایرانی 3 مهر 1397 بانکداری ایرانی 4 مهر 1397 بانکداری ایرانی 5 مهر 1397 بانکداری ایرانی 6 مهر 1397 بانکداری ایرانی 7 مهر 1397 بانکداری ایرانی 8 مهر 1397 بانکداری ایرانی 9 مهر 1397 بانکداری ایرانی 10 مهر 1397 بانکداری ایرانی 11 مهر 1397 بانکداری ایرانی 12 مهر 1397 بانکداری ایرانی 13 مهر 1397 بانکداری ایرانی 14 مهر 1397 بانکداری ایرانی 15 مهر 1397 بانکداری ایرانی 16 مهر 1397 بانکداری ایرانی 17 مهر 1397 بانکداری ایرانی 18 مهر 1397 بانکداری ایرانی 19 مهر 1397 بانکداری ایرانی 20 مهر 1397 بانکداری ایرانی 21 مهر 1397 بانکداری ایرانی 22 مهر 1397 بانکداری ایرانی 23 مهر 1397 بانکداری ایرانی 24 مهر 1397 بانکداری ایرانی 25 مهر 1397 بانکداری ایرانی 26 مهر 1397 بانکداری ایرانی 27 مهر 1397 بانکداری ایرانی 28 مهر 1397 بانکداری ایرانی 29 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 مهر 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۱    
در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۴    
به نام هستی بخش مهربان خداوند متعال را سپاسگزارم که پس از پنج سال حضور خاطره انگیز در خانواده بزرگ بیمه آسیا وگذر از فراز و نشیب های کاری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۴    
شاخص بورس با بیش از 6000 واحد صعود در پایان معاملات روز جاری برای اولین بار به کانال 180 هزار واحد رسید. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۴    
رئیس جمهور کشورمان، ایران را نه بر اساس سیاست که در فرهنگ و تمدن خود یک امپراتوری خواند و خطاب به سران کشورهای جهان تاکید کرد: جهان، دوستی بهتر از ایران نخواهد داشت، اگر صلح، آرمان شماست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۳    
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 30 هزار دلار تقلبی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۲    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: 24 دفتر ثابت و موقت در کشور از امروز نام نویسی صدور روادید زائران اربعین را آغاز می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۲    
نخستین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان بندرگز استان گلستان با هدف بهینه سازی شبکه شعب بانک و نیز ارائه خدمات بهتر و سریع تر در این شهرستان با حضور توکلی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۶    
حمید گودرزی در توضیح این عکس نوشت: سر صحنه فیلمبرداری خسته.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۶    
عملکرد همکاران مدیریت شعب استان لرستان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش، مورد تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)قرار گرفت
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۶    
تصویری از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حال کمک به امدادرسانان برای تامین مواد غذایی مردم طوفان زده در آمریکا را مشاهده می کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت که یک بانک خصوصی در این استان به دلیل دریافت سود بیشتر از مصوبه قانونی 16 میلیارد ریال جریمه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۱    
تعیین سطح توانگری مالی شرکت های بیمه اگرچه در سال های اخیر به ابزاری برای سنجش سلامت این صنعت تبدیل شده اما معاون توسعه بیمه ایران می گوید این روش برای شرکتی دولتی که ناپذیر به پذیرش برخی ریسک ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۶    
زهرا صدر اعظم نوری از تصویب 20 درصد تخفیف بیشتر برای عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده های مرکزی شهر برای وانت بار و آژانس ها به شرط ثبت در سامانه شهرداری در کمیسیون سلامت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۶    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: دفاتر موقت صدور ویزای عراق از فردا در 20 نقطه کشور مستقر می شوند و از روز پنجشنبه کار صدور آن آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۱    
با وجود اینکه نمایندگان مجلس وعده داده بودند لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده طی نیمه اول سال 97 مورد تصویب نهایی قرار می گیرد، این لایحه همچنان در صف ورود به صحن علنی قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۶    
پژوهشکده بیمه باید خاستگاه اصلی دانش افزایی و موتور محرکه فعالیت های فنی، علمی و حرفه ای صنعت بیمه باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۶    
یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این که تورم در کالاهای اساسی تقریبا تخلیه شده است، گفت که این تورم در حوزه خودرو و مسکن هنوز پایدار است و احتمالا به این زودی ها هم تخلیه نخواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۰۱    
بانکداری ایرانی مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان بعد از حدود 4 سال تغییر کرد و معاون بانک پارسیان سکاندار این شرکت بورسی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۵۶    
بانکداری ایرانی مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم بانک اقتصادنوین با حضور 92.77 درصدی سهامداران برگزار شد و صورت های مالی بانک اقتصادنوین برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1396 به تصویب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۵۱    
در کاهش چشمگیر واردات رسمی گوشی موبایل که تعهد شرکت واردکننده به گارانتی کالا از جمله الزامات آن است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۴۶    
اتحادیه اروپا در فکر ایجاد سازوکاری ویژه برای پرداخت های مربوط به صادارت و واردات ایران در مقابله با تحریم های آمریکا است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۰    
به تازگی دولت ترکیه، داده های رسمی را منتشر کرده که نشان می دهد در هشت ماهه نخست سال 2018 شهروندان ایرانی پس از شهروندان عراقی، بیشترین تعداد خانه را در ترکیه خریده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۵    
اوضاع اقتصادی کشور باعث شده که انتقادات از عملکرد دولت افزایش پیدا کند. برخی بر این باورند که تنها راه برون رفت از وضعیت موجود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهوری فرانسه روز سه شنبه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با طعنه به سیاست های دولت آمریکا در قبال ایران گفت: وظیفه ما دامن زدن به تنش ها نیست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تاسیس بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۵    
کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست خود مصوب کرد که واحد پول ایران ریال بماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۵    
تیم ملی جودو که با حمایت بیمه کوثر به مسابقات جهانی اعزام شده بود پس از 15سال صاحب یک مدال طلا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۵    
بیمه مرکزی رسما توانگری مالی بیمه "ما" در بالاترین سطح توانگری مالی را تایید کرد که بر این اساس سطح توانگری شرکت بیمه "ما" در سال 97 معادل 227 درصد اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۵    
براساس آرا به دست آمده آقایان دکترطهماسب مظاهری، مهندس امیررضا واعظی آشتیانی و مهندس سید مجید بختیاری به ترتیب به عنوان اعضای اصلی و آقایان دکتر مهران رضوانی و جلال ایراندوست به عنوان اعضای علی البدل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۵    
دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با صدور حکمی منصور حسینی را به سمت سرپرست معاونت فنی بیمه های اموال و مسوولیت منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: با توجه به اینکه عمده صادرات نفت ایران به بازارهای آسیایی است، امکان تسویه ارزی و ریالی در نظام مالی این کشور برای ما فراهم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۵    
شکاف نرخ ارز میان بازار ثانویه و بازار آزاد اکنون به اندازه ای افزایش یافته که شکاف بین عرضه و تقاضا را روز به روز بیشتر می کند؛ حال روند برعکس شده و عرضه از تقاضا در این بازار جامانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۰    
جدیدترین آمار وزارت راه در تهران حاکی از آن است که قیمت مسکن طی شهریورماه امسال نسبت به ماه پیش از آن 9.3 درصد افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۰    
علی زینی وند در نشست هماهنگی نحوه اجرای مصوبه هیئت وزیران در خصوص بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده که با حضور مدیران عامل و نمایندگان بانک های استان برگزار شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۰    
در حالی که برخی رسانه ها پس از رد لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو را دلیل رشد نرخ ارز در هفته های اخیر عنوان کردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۰    
فعالان صنعت تایر در ایران و فرانسه برای انتقال دانش و تجربه صنعت تایرسازی از فرانسه به ایران تفاهم نامه همکاری در نمایشگاه ایران پلاست امضا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۵    
بیش از 3 هزار و 283 میلیارد ریال سود انواع اوراق در مهرماه امسال به سرمایه گذاران بازار سهام پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۵    
امروز بازار ارز آنقدر با وضعیت ناپایدار، غیرقابل پیش بینی و با نرخ های غیرمنطقی و فروش های فردایی پیش رفت که فعالان بازار می گویند این بازار روی شرط بندی می چرخد و قمارخانه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۵    
در بازار امروز (سه شنبه) سکه تمام طرح جدید با 50 هزار تومان افزایش قیمت به چهار میلیون و 750 هزار تومان رسید که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، 820 هزار تومان حباب دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۵    
روز گذشته (دوشنبه) قطارهایی که در ساعات پایانی روز کاری تهران را به مقصد شهر پرند ترک می کردند، با تاخیرهای چند ساعته مواجه شدند؛ تاخیرهایی که دزدها علت اصلی آن بودند!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۵    
پس از آن که رئیس بانک مرکزی اروپا در سخنانی از برنامه های جدید این بانک برای افزایش نرخ تورم منطقه یورو پرده برداشت، ارزش یورو در برابر دلار به بالاترین سطح سه ماه اخیر رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۰    
شاخص بورس با 5 هزار و 993 واحد صعود در پایان معاملات امروز، به کانال 174 هزار واحد رسید و نسبت به دیروز 3.5 درصد رشد را تجربه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۰    
بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای حمایت از حافظان امنیت کشور و کمک به بهبود معیشت آنان به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۰    
به پاس قدردانی از حضور پرشور و بی سابقه هموطنان گرامی ، نهمین مرحله قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز بانک انصار درتاریخ 29 مهرماه سالجاری برگزارخواهد شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۰    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در دیدار با یوسف نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۵    
بانک مهر اقتصاد نرخ حق الوکاله سپرده های سرمایه گذاری بلند مدت خود را حداکثر 3 درصد اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۵    
مخالفت تولیدکنندگان نفت با افزایش تولید، سبب شد قیمت شاخص نفت خام برنت بیش از 2 دلار افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از کاهش 1500 تومانی قیمت گوجه فرنگی در بازار با اعلام ممنوعیت صادرات این محصول خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵    
بانکداری ایرانی در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه آرمان صورت های مالی سال 1396 این شرکت با اکثریت آراء تأیید و تصویب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵    
بانک مرکزی آماده ایجاد دسترسی به سامانه نیما برای فعالان بخش خصوصی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۰    
مسئولان حوزه پرداخت الکترونیک کشور با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گزارشی از عملکرد، وضعیت و نیازهای حوزه پرداخت الکترونیک کشور ارائه کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۰    
ماموران گمرک در 4 عملیات موفق به شناسایی و کشف 15 مورد قاچاق انسان شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۰    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از کاهش حباب سکه در بازار با افزایش تقاضا برای خرید طلای آب شده خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۵    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: دولت مبنای محاسبه ارز برای واردات لاستیک کامیون های سنگین را ارز دولتی 4200 تومانی در نظر گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۵    
پیش فروش 53 هزار دستگاه از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو طی امروز آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۰    
رئیس بانک مرکزی ضمن اعلام آمار تزریق دلار صادرات غیر نفتی به سامانه نیما طی حدود 6 ماه اخیر، از احتمال نهایی شدن تصمیم های جدید ارزی دولت درباره بازار ثانویه طی هفته جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مشکل روابط ما در حوزه نظام بانکی در دنیا حتی در صورت پذیرش کنوانسیون تامین مالی تروریسم و شروط FATF، حل نمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۵    
با صدور احکام جداگانه ای توسط عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، معاونت حقوقی و وصول مطالبات، معاونت اعتبارات بانکداری شرکتی و بین الملل و رئیس اداره امنیت اطلاعات منصوب شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۵    
بانکداری ایرانی روابط عمومی بانک ملت در اطلاعیه ای با بیان این که سقف تراکنش های سکه ثامن تفاوتی با سایر مشتریان و پذیرنده ها نداشته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۵    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه که دلار در آستانه نشست دو روزه بانک مرکزی آمریکا افزایش داشت، با کاهش اندکی روبرو شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۵    
مدیریت شرکت سیم و کابل ابهر با ارسال نامه ای از بانک صنعت و معدن به خاطر حمایت از صنعتگران قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۵    
با وجود طرح موضوع افزایش مجدد حقوق کارکنان در سال جاری تازه ترین اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه از این حکایت دارد که دیگر قراری برای این افزایش نیست و اگر هم قرار باشد که افزایش حقوقی برای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۰    
با اپلیکیشن بله علاوه بر بهره مندی از بستر یک پیام رسان داخلی، خدمات مالی انجام دهید و کارت های بانکی خود را مدیریت کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۰    
زنگ آغاز سال تحصیلی دانش آموزان دبستان دخترانه شهید بهشتی منطقه یافت آباد تهران با حضور مدیرعامل بانک سپه نواخته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۰    
یک استاد دانشگاه با اشاره به جهش دوباره نرخ ارز به واکاوی علل موثر بر آن و همچنین قیمت واقعی دلار و یورو پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۵    
بانکداری ایرانی موسسه اعتباری ملل در سال های اخیر توانسته جایگاه خود را در صنعت بانکداری ایرانی تثبیت کند و بدون کمترین حاشیه ای به کار خود ادامه دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۰    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: فعالان اقتصادی معتقدند برخی تصمیم های غیر کارشناسی و نسنجیده دولت مخل صادرات کشور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۵    
فرمان رئیس جمهوری برای فرود سرمایه های ساختمانی در هسته فرسوده شهرها با هدف ایجاد تحرک در اقتصاد کشور از طریق تحریک بخش مسکن و حمایت از سیاست بازآفرینی، با دو مانع اصلی مواجه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۵    
دنیای اقتصاد : در ماه های اخیر، قصه نوسانات ارزی دوباره در اقتصاد کشور تکرار شد و این موضوع باعث شد که دولت در ابتدای سال جاری تصمیماتی درخصوص بازار ارز اتخاذ کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۰    
با آغاز فصل پاییز، سرعت رشد گرم طلا افزایش یافته است. هر گرم طلای 18 عیار، روز دوشنبه ساعت 4 بعدازظهر 441 هزار تومان قیمت داشت که 21 هزار تومان بیشتر از قیمت آن در روز یکشنبه بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۰    
شورای امنیت سازمان ملل دوشنبه شب به وقت محلی نیویورک با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به رژه نظامی اهواز در جنوب ایران را محکوم کرد.