دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۹:۴۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 15 مهر 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 2 مهر 1397 بانکداری ایرانی 3 مهر 1397 بانکداری ایرانی 4 مهر 1397 بانکداری ایرانی 5 مهر 1397 بانکداری ایرانی 6 مهر 1397 بانکداری ایرانی 7 مهر 1397 بانکداری ایرانی 8 مهر 1397 بانکداری ایرانی 9 مهر 1397 بانکداری ایرانی 10 مهر 1397 بانکداری ایرانی 11 مهر 1397 بانکداری ایرانی 12 مهر 1397 بانکداری ایرانی 13 مهر 1397 بانکداری ایرانی 14 مهر 1397 بانکداری ایرانی 15 مهر 1397 بانکداری ایرانی 16 مهر 1397 بانکداری ایرانی 17 مهر 1397 بانکداری ایرانی 18 مهر 1397 بانکداری ایرانی 19 مهر 1397 بانکداری ایرانی 20 مهر 1397 بانکداری ایرانی 21 مهر 1397 بانکداری ایرانی 22 مهر 1397 بانکداری ایرانی 23 مهر 1397 بانکداری ایرانی 24 مهر 1397 بانکداری ایرانی 25 مهر 1397 بانکداری ایرانی 26 مهر 1397 بانکداری ایرانی 27 مهر 1397 بانکداری ایرانی 28 مهر 1397 بانکداری ایرانی 29 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 مهر 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۷    
قیمت خودروهای تولید داخل در بازار امروز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت و تغییرات قیمت اغلب خودرو بین 500 هزار تا یک میلیون تومان بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۲    
کارکنان خیر بانک صادرات ایران با اختصاص بخشی از حقوق و مزایای خود 12 واحد مسکونی و 3 مجتمع آموزشی را در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب تکمیل و به بهره برداری رساندند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۵    
بر اساس آمارهای رسمی، از زمان صدور بسته سیاستی جدید ارزی خود در مردادماه تا هجدهم مهرماه، سه میلیارد و 388 میلیون یورو ارز از صادرکنندگان خریداری کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی بازار مسکن برای تعدیل قیمت ها گفت: امیدواریم با سیاست های دولت از جمله تعدیل نرخ ارز، بازار مسکن نیز به زودی تعدیل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۰    
جزییات مربوط به شرایط و نحوه دریافت تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس انداز مسکن یکم از وجود دو امکان متفاوت برای استفاده از این تسهیلات خبر می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۰    
حکم قصاص زینب سکاوند در زندان ارومیه که پنجم اسفند ماه سال 90، همسرش را به قتل رسانده بود، اجرا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۱    
علاقه مندان به شرکت در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش ها و راهکارها) می توانند آثار خود را تا 30 آذرماه 1397 به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۰    
داده های مشتریان در نوع جدید حمله به دستگاه های ATM از طریق ایجاد یک حفره کوچک در آن و به صورت مستقیم از کارتخوان داخل ATM استخراج می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهوری ترکیه گفت که این کشور تصمیم ندارد از صندوق بین المللی پول وام بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۵    
پس از بررسی کارگروه ارزیابی شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا، شرکت داده ورزی فرادیس البرز به عنوان شرکت دانش بنیان معرفی و نام این شرکت در فهرست رسمی شرکت های دانش بنیان در سایت ریاست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۰    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خوزستان از کشف و ضبط 37 سکه تقلبی در شهرستان اندیمشک خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۵    
اوراق گواهی سپرده الکترونیکی در شعب بانک صادرات ایران از روز دوشنبه 16 مهر 97 با نرخ سود 18 درصدی یکساله، با نام، غیر قابل انتقال به غیر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۰    
علیرضا حاجعلی رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به عملکرد این بانک در بخش بانکداری بین الملل از پیشرفت های چشمگیر بانک تجارت در حوزه خدمات ارزی این بانک خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۵    
طی احکامی از سوی مهدیان مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز اعضاء این ستاد منصوب شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۵    
مدیر عامل بانک رفاه گفت: برای حل چالش های کنونی، همراهی، هم افزایی و در برخی از مواقع حرکت جهادی لازم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۰    
هیات دولت آیین نامه اجرایی مربوط به نحوه انتقال تخفیفاتِ نداشتن حوادث منجر به خسارت وسایل نقلیه را تصویب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۰    
ئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: هیأت مستشاری و دادستان دیوان محاسبات کشور در بهمن سال 96 تخلفات بانک مرکزی را محرز دید و بر انفصال رئیس کل بانک مرکزی و معاونان ایشان رأی داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیته پولی، مالی و بانکی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اصلاح قانون نظام بانکی گفت: با این قانون ساختار بانک مرکزی تغییر می کند و بانک مرکزی کاملا متحول می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، باید کشور از محل درآمدهای مالیاتی اداره شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در خصوص منبع پیامک های ارسالی FATF به نمایندگان مجلس اظهار کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۲۱    
سردار حسین رحیمی صبح دیروز با حضور در جلسه شورای شهر تهران که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با بیان اینکه ورود پلیس به بازار ارز و برخورد با سوداگران سکه و طلا بنا به درخواست بانک مرکزی بوده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۲۱    
مراسم قرعه کشی جشنواره شکوفایی باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی در آستانه روز جهانی کودک برگزار و برندگان جوایز این جشنواره از بین 244 هزار نفر از اعضای واجد شرایط باشگاه کودک و نوجوان این بانک مشخص ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۱    
اولین بار این نشریه آلمانی اشپیگل بود که فاش کرد در سال 2009، کریستیانو رونالدو در لاس وگاس به کاترین مایورگا تجاوز کرده و یک سال بعد با پرداخت حق السکوت 375 هزار دلاری به وی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۳۱    
سردار آزمون به دلیل اعتراض هواداران به نمایشش بعد از جام جهانی از حضور در تیم ملی خداحافظی کرد و در اردوی قبلی هم حضور نداشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۳۱    
تفاهمنامه همکاری به منظور حمایت و ارتقاء معیشت کارکنان شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با حضور حسین نعمتی، معاون وزیر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۶    
وکیل مدافع آرش کیخسروی، وکیل بازداشتی گفت: عناوین اتهام موکلم از یک به چهار عنوان افزایش یافته است. آخرین دفاعیات او در مرحله بازپرسی انجام و برای او قرار بازداشت مجدد صادر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۶    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: 63 نفر از ابتدای شهریور تاکنون به دلیل مصرف الکل تقلبی فوت کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۶    
مرتضی دهقان درباره دلایل افزایش نرخ بلیت هواپیما در ماه های گذشته افزود: سال گذشته نرخ بلیت هواپیما با دلار 3800 تا چهار هزار تومانی تنظیم شد اما امسال این نرخ ها بالای 10 هزار تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۶    
معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با کاهش نرخ ارز ، به طور قطع قیمت بلیت هواپیما نیز به همان نسبت روند کاهشی می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۶    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه التفاوت مربوط به افزایش حقوق سال97 بازنشستگان و مستمری بگیران به طور کامل و برای تمامی سطوح پرداخت و تسویه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۰    
تسنیم نوشت: نماینده مجمع عالی نمایندگان کارگران با اشاره به اینکه تاخیر در مشخص شدن وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شرایط زیستی جامعه کارگری را رو به بحران برده است گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۰    
کشورهای ایتالیا، روسیه، فرانسه، آلمان و مابقی کشورها هم شبه سوئیفت را قبول دارند و برای حضور در آن نه نیاوردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: قینت بنزین در سهمیه بندی سوخت تا میزان مصرف معمولی با قیمت متعارف فروخته و محاسبه می شود و اگر فردی بخواند بیش از میزان سهمیه سوخت مصرف کند باید از میزان تعیین شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۰    
مهریه اگرچه یک موضوع تاسیسی در نهاد اسلام نیست اما این روزها بسیاری بر حسب الزام تعیین آن در شرع، با تعیین صداق های صد در صد مغایر با سنت نبوی، در صدد سوء استفاده از این فرهنگ حسنه برآمده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۰    
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس روز تصویب FATF را روز سیاه مجلس شورای اسلامی خواند و آن را با عهدنامه های پاریس، گلستان و ترکمنچای مقایسه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۰    
انفجاری که ظهر امروز یکشنبه صدای آن در بخش هایی از شهر آمل شنیده شد، به گفته شاهدان عینی بر اثر انداختن ترقه یا نارنجک دست ساز در اطراف سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر رخ داد و به تعدادی خودروی پارک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۰    
یک مقام ارشد دولت با بیان اینکه 7 سناریو برای افزایش قیمت حامل های انرژی وجود دارد، گفت: قیمت دونرخی برای بنزین قطعی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۵    
ورود بانک مرکزی به مدیریت بازار ارز کم کم آثار خود را نشان داده و این نکته را بیش از پیش نمایان می کند که دولت می تواند در بازار ارز دخالت کرده و بدون تزریق منابع، کنترل را به دست بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۰    
در حالی که برخی صادرکنندگان برای فرار از پیمان سپاری ارزی به کارت های بازرگانی یکبار مصرف روی آورده اند اما مسئولان استان کرمانشاه می گویند تمام راه های این سوءاستفاده را بسته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۰    
یک تحلیلگر بانکی گفت که تحریم های آمریکا ضد صادرات نفت ایران سبب شوک عرضه در بازار نفت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش قیمت خودرو در ادامه روند افت نرخ ارز در بازار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۴    
بر این اساس مجموع معاملات فروش ارز حاصل از صادرات از تاریخ 16 مرداد ماه تا پایان معاملات روز 14 مهر در سامانه نیما به دو میلیارد و 975 میلیون یورو رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۴    
بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور 100 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۴    
در راستای توسعه خدمات و افزایش قابلیت های همراه بانک سینا، سرویس پیامد در این نرم افزار راه اندازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۴    
بانکداری ایرانی معاون فناوری اطلاعات شرکت سایان کارت از عملیاتی شدن محصول جدید این شرکت به عنوان سرویس پرداخت درون برنامه ای خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۴    
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک از کاهش 25 درصدی قیمت مسکن در بهمن ماه امسال در صورت تثبیت نرخ ارز خبر داد و گفت: معاملات مسکن در شهریورماه امسال 45 درصد کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۴    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید براینکه دلال ها باید شناسنامه دار شوند و در مکان مشخصی فعالیت خود را انجام دهند تا اگر مشکلی و موردی داشتند، رصد شوند، گفت: سوداگران درحال خروج از بازار سکه هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۴    
مقایسه آماری نشان می دهد که ثبت تعاونی ها در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه قبل، 4درصد افزایش داشته و ایجاد فرصت شغلی توسط تعاونی رشد 16 درصدی را به ثبت رسانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۴    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شرایط کنونی پرداخت تسهیلات و وام اشتغال ایجاد نمی کند، لذا باید برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی دنبال راهکارهایی دیگر بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۹    
بانکداری ایرانی رئیس سابق اتاق بازرگانی در کانال تلگرامی خود در فضای مجازی نوشت: شریعتمداری، رحمانی و دژپسند 3 گزینه اصلی وزارتخانه های کار، صنعت و اقتصاد هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۹    
با بیان این که نرخ ارز فعلی هیچ تناسبی با اقتصادمان ندارد، گفت که طبق برآوردهای ما نرخ واقعی ارز باید 1850 تومان باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۹    
حجم معاملات بورس اوراق بهادار رقم بالایی را نشان می دهد در عین حال بازار سهام سراسر قرمز است؛ کفه عرضه به شدت بر تقاضا پیشی گرفته و خودرویی ها، فلزات اساسی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
بازار طلا و سکه که به تبع بازار ارز از هفته گذشته روند کاهشی در پیش گرفته است، امروز هم روند خود را حفظ کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان بیست و هشتمین شرکت در میان 150 شرکت پذیرنده بزرگ دنیا را در سال 2017 میلادی معرفی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: نظارت ها در بیمه مرکزی باید بیشتر برنامه ای باشد تا اینکه به صورت آیین نامه ای دنبال شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۴    
وصول مطالبات را یکی از راهکارهای مهم حفظ منابع مردمی و مطالبات عمومی جامعه و هدایت آن به بخش های مولد اقتصاد دانست و بر جدیت مدیران بانک برای تحقق آن تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۴    
بانک مسکن همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، در تحقق شعار با هم چراغی را روشن کنیم ، دو مدرسه شهدای بانک مسکن را در مناطق محروم افتتاح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۴    
کاربران سامانه بام بانک ملی ایران از این پس می توانند جزئیات تراکنش های خود را در همان روز تراکنش مشاهده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۴    
مدرسه دو کلاسه شهدای بانک ملی ایران در روستای لاشکن بخش چوار ایلام افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۹    
حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در حکمی، رضا رفیعا را به سمت سرپرست مدیریت امور حسابرسی و بازرسی بانک صنعت و معدن منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۴    
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از توزیع 8 هزار بن کارت از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب استانی گلستان خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۴    
در راستای سیاست حضور بانوان در بدنه مدیریتی بانک صنعت و معدن،حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن طی حکمی الهام اخلاقی مطلق را به سمت سرپرست اداره امور مجامع و شرکت های این بانک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۴    
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه سامان گفت: این شرکت در کنار ارایه خدمات متنوع و با کیفیت به هم وطنان عزیز تسریع در روند کارشناسی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۹    
قیمت دلار در بازار آزاد که از هفته گذشته روند نزولی گرفته و روز گذشته هم کاهش داشته، امروز هم به روند نزولی خود ادامه داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۴    
همزمان با کاهش نرخ ارز قیمت بلیت پروازهای خارجی تغییر نکرده و قیمت بلیت پروازهای داخلی کاهش 1 تا 5 درصدی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۴    
قیمت ارز مسافرتی امروز 97/07/15| یورو مسافرتی 11750 تومان شد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۴    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 9 هزار و 950 تومان و یورو را 11 هزار و 460 تومان از مردم می خرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۹    
یک استاد اقتصاد گفت: همه تلاش ما باید این باشد که اقتصاد را بی جهت بی ثبات نکنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را به عنوان اولین دستور مورد بررسی قرار دادند که در نهایت به تصویب رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۳    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به دلیل توقف صدور روادید اربعین در روزهای اخیر، گفت: صدور ویزای زائران از امروز آغاز می شود و روادید زائرانی که تاکنون نام نویسی کرده اند، 2 ساعته صادر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۳    
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توزیع روغن های احتکاری از امروز در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر شامل اتما، شهرداری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۳    
وزیر خارجه با تاکید بر اینکه برجام توفیق ملت بود و نباید آن را به ضعف ملت تبدیل کرد، گفت: نمی توانیم تضمین بدهیم با پیوستن به لایحه CFT مشکلات حل شود اما این تضمین را می دهیم که با نپیوستن به این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۳    
یک استاد دانشگاه گفت: سالیانه حدود 20 هزار میلیارد تومان به چهار دهک ثروتمند جامعه یارانه تعلق می گیرد که این مبلغ خود به اندازه یکسال بودجه عمرانی کشور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۸    
گمرک ایران با همکاری واجا و ماموران گمرک بازرگان موفق به شناسایی رصد و کشف میزان 1100 کیلو گرم هروئین شدند. این محموله بزرگترین و مهمترین کشف سالهای اخیر است که شناسایی و توقیف شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۸    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش معاملات سرپایی، عرضه سکه و برخی مصنوعات تقلبی طلا در بازار خبر داد و گفت: اتحادیه درپی آن است تا دست دلالان را از بازار سکه و طلا کوتاه کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۵    
دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه با روسای کانون های انجمن صنفی نمایندگان استان ها و انجمن سراسری نمایندگان بیمه دانا، گفت: بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه با همکاری شبکه فروش محقق می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۰    
مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا صبح امروز یکشنبه با هدف دیدار با 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی و بحث در مورد خلع سلاح هسته ای شبه جزیره، ژاپن را به مقصد پیونگ یانگ ترک کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۵    
خبرهای اولیه حاکی از پیدا شدن جسد جمال خاشقجی روزنامه نگار مشهور در یکی از مناطق استانبول ترکیه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۵    
بانکداری ایرانی مهمترین نیاز صنعت بیمه در حال حاضر نوآوری و خلاقیت است. باید بعد از 80 سال سابقه صنعت بیمه در ایران، در خدمات رسانی و ارائه بیمه نامه ها و حتی ماهیت شرکت ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۰    
بانکداری ایرانی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از افتتاح 60 شعبه تمام دیجیتال و خودکار توسط این بانک تا یک سال آینده خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۰    
برخی مدارس روستایی شهرستان های صومعه سرا و فومن امروز به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب تعطیل است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۵    
همزمان با بررسی لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسمCFT در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مخالفان این لایحه از دقایقی قبل مقابل ساختمان بهارستان تجمع کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۵    
برای رفاه حال زائران محترم اربعین حسینی (ع)، کلیه شعب بانک آینده در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام، از روز شنبه مورخ 05/08/1397، به صورت یک سره از ساعت 07:00 صبح تا ساعت 18:00 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۰    
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: توفان گرد و خاک با سرعت 104 کیلومتر بر ساعت غلظت ذرات معلق در هوای زابل را به 19 برابر حد مجاز رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۰    
فاطمه رفیعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان گیلان، در دیدار با بلادی چولابی مدیر شعب استان گیلان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای کمک به بانوان سرپرست خانوار تقدیر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۰    
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام اینکه وقوع سیلاب 6استان را در گیر کرده است، گفت: 5نفر تاکنون به دلیل برخورد صاعقه و خفگی جان باختند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۵    
اما استان قزوین به عنوان سومین استان نیز با ثبت 192 درخواست در این مدت موفق به دریافت حدود 41 میلیارد ریال تسهیلات شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۰    
دنیای اقتصاد : در اولین روز از سومین هفته مهرماه، بازارها فعالیت خود را با کاهش قیمت آغاز کردند. روز شنبه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
دنیای اقتصاد : در آخرین روز اولین دهه پاییز، شورای عالی هماهنگی اقتصادی برای نخستین بار به بانک مرکزی اجازه داد تا از عملیات بازار باز استفاده کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۹    
به دنبال افزایش بهای زمین و املاک کلنگی در ماه های اخیر که به عنوان یکی از علل اصلی جهش قیمت مسکن شناخته می شود، تعداد فایل های عرضه شد این املاک نزد بنگاه ها افزایش چشمگیری داشته است.