سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۰۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 22 مهر 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 2 مهر 1397 بانکداری ایرانی 3 مهر 1397 بانکداری ایرانی 4 مهر 1397 بانکداری ایرانی 5 مهر 1397 بانکداری ایرانی 6 مهر 1397 بانکداری ایرانی 7 مهر 1397 بانکداری ایرانی 8 مهر 1397 بانکداری ایرانی 9 مهر 1397 بانکداری ایرانی 10 مهر 1397 بانکداری ایرانی 11 مهر 1397 بانکداری ایرانی 12 مهر 1397 بانکداری ایرانی 13 مهر 1397 بانکداری ایرانی 14 مهر 1397 بانکداری ایرانی 15 مهر 1397 بانکداری ایرانی 16 مهر 1397 بانکداری ایرانی 17 مهر 1397 بانکداری ایرانی 18 مهر 1397 بانکداری ایرانی 19 مهر 1397 بانکداری ایرانی 20 مهر 1397 بانکداری ایرانی 21 مهر 1397 بانکداری ایرانی 22 مهر 1397 بانکداری ایرانی 23 مهر 1397 بانکداری ایرانی 24 مهر 1397 بانکداری ایرانی 25 مهر 1397 بانکداری ایرانی 26 مهر 1397 بانکداری ایرانی 27 مهر 1397 بانکداری ایرانی 28 مهر 1397 بانکداری ایرانی 29 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 مهر 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۶    
علی علیزاده مشاور حقوقی و امور قراردادها بیمه "ما"؛
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۵    
طبق آمار منتشر شده از سوی بورس تهران بانک ها و موسسات اعتباری بیشترین حجم معاملات تالار شیشه ای را با 27.4 درصد به خود اختصاص داده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۰    
اعضای گروه ویژه اقدام مالی از روز یکشنبه با یک فهرست کار گردهم می آیند که از جمله موارد این فهرست ارزیابی میزان پیشرفت ایران در تحقق برنامه اجرایی توافق شده بین دو طرف است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۰    
عبده تبریزی کارشناس مسائل اقتصادی گفت: نگران رشد تورمی هستیم و باید مجموعه ای از اقدامات در کنترل رشد نقدینگی انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۹    
در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، بانک اقتصادنوین و بیمه نوین به طور مشترک میزبان فعالان اقتصادی و صنعتگران کشور هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۹    
با ادامه روند منفی حساب سرمایه در سال های 95 و 96، حساب سرمایه کشور در بهار 97 هم به منفی 5 میلیارد و 263 میلیون دلار رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۹    
محمد صبور حسین رایزن بازرگانی سفارت بنگلادش در ایران امروز از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن به یک ابهام در رابطه با روند پرداخت تسهیلات خرید مسکن پاسخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۴    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تدوین یک برنامه جامع اجرایی و عملیاتی، داشتن برنامه ریزی و پیش آمادگی و همچنین هماهنگ سازی اقدامات مربوط به انجام عملیات راهداری زمستانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۹    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با انجام عملیات عمرانی و زیرساختی راهها و بهسازی و نگهداری جاده های منتهی به پایانه مرزی چزابه این مرز آماده استقبال از زائرین اربعین حسینی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۴    
بانکداری ایرانی نحوه محاسبه حق بیمه، بیمه های مسافرتی به یکی از نقاط اختلاف بین مدیران صنعت بیمه تبدیل شده و در حالی که برخی معتقد به دریافت ارزی هستند، برخی بر تداوم دریافت ریالی تاکید دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۴    
مهر نوشت: رئیس کل سابق بانک مرکزی در نامه ای به عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور، اعلام کرد که حکم انفصال از خدمت وی و برخی کارکنان بانک مرکزی، ارتباطی با بازار ارز نداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۹    
تراز تجاری کشور با احتساب میعانات گازی مثبت 941 میلیون دلار برآورد شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 120 درصد رشد داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۹    
میزان تولید آند و کاتد مس شرکت صنایع ملی مس ایران در 6 ماهه نخست امسال به ترتیب 82 و 70 درصد افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۹    
در شش ماهه اول امسال تشریفات گمرکی 72 میلیون و 864 هزار تن کالای صادراتی و وارداتی در گمرکات سراسر کشور انجام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۴    
تفاهم نامه همکاری های آموزشی میان گمرک ایران و دولت ژاپن با حضور رئیس کل گمرک ایران، رئیس دفتر جایکای ژاپن و مدیرکل دفتر غرب آسیای وزارت امور خارجه امضا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۴    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: حضور در کشور و مدیریت بازار پول وارز در اولویت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۹    
اواخر تابستان مسئولان منابع آب کشور با دل نگرانی به استقبال سال آبی جدید رفتند چون پاییز و زمستان جاری را همانند سال آبی قبل کم بارش پیش بینی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۴    
درصورتی که دارندگان سکه های پیش فروش، کارت سکه را به عنوان یکی از اسناد خرید گم کرده یا به هر طریقی در اختیار نداشته باشند، جای نگرانی نیست و تنها با مراجعه به شعب و تحویل مدارک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۹    
سفیر جمهوری ارمنستان در ایران گفت: حاضریم که به ایران برای عبور از تحریم ها کمک و زمینه ورود فعالان اقتصادی به بازار اوراسیا را فراهم کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۹    
قرعه کشی چهارمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده برگزار شد و برندگان این مراسم مشخص شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۹    
حمید فرخ نژاد تصویری تازه از گریم متفاوتش در فیلم سامورایی در برلین در اینستاگرام منتشر کرد. در این گریم خاص خالکوبی های روی دست و گردن این بازیگر جلب توجه می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۸    
بانکداری ایرانی در شانزدهمین اجلاس استقامت ملی در تولید و خدمات از موسسه اعتباری ملل و مدیرعامل این موسسه تقدیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۲    
مشاور معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بورس کالا به صنایع در جهت کشف قیمت منصفانه و ایجاد شفافیت در معاملات آنها کمک کرده است، گفت:در ساز و کار قدیم، قدرت دلالان از تولیدکنندگان بیشتر بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۲    
امروز یکشنبه 22 مهرماه، نرخ دلار در صرافی ها بر روی کانال های متفاوتی معامله می شد که اکثر آنها کانال 13هزار تومانی را نشان می داد و تنها تعداد کمی، نرخ بالای 14هزارتومان را اعمال می کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، جزئیات سوالات دادستان تهران از وی درباره بازار سرمایه، بازار سهام و بورس کالا را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۷    
عملکرد 5 ماهه بودجه سال جاری نشان می دهد شرکت های دولتی با افت 45 درصدی پرداخت مالیات روبرو بوده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۷    
مالیات کارکنان بخش خصوصی در 5 ماه امسال نسبت به بخش عمومی 8.4 درصد رشد کرد، اما مالیات بخش عمومی تغییر نکرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۲    
بر اساس بیانیه وزارت خارجه مکزیک وزیر امور خارجه این کشور در گفت وگو با همتای چینی خود تأکید کرد: توافق تجاری جدید با آمریکا و کانادا، روابط اقتصادی مکزیک برای دیگر کشورها تحت تأثیر نخواهد گذاشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهور روسیه بر اهتمام کرملین در حمایت از مناطق روستایی و بخش کشاورزی این کشور تأکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری گفت: در حال حاضر 40 کیلومتر از جاده 80 کیلومتری ایلام مهران 4 خطه شده و پیش بینی می شود تکمیل این پروژه تا پایان سال 98 زمان ببرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۷    
طبق عملکرد 5 ماهه بودجه سال 97 درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده 36.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
امروز اختلال در هسته معاملات سبب شد برای مدتی سفارش گذاری در نمادهای بورسی متوقف شود، اما کاهش قیمت ها در بورس تا حدودی کنترل شد و معامله گران کمتر با عرضه های سنگین مواجه شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
بنابر اعلام بانک مرکزی از این پس می توانید با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک مرکزی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
قیمت نفت برنت که شاخص بازار جهانی است، هفته گذشته با تشدید نگرانی ها نسبت به کمبود عرضه به بیش از 86 دلار در هر بشکه صعود کرد و انتظار برای صعود قیمت به 100 دلار در آینده نزدیک را تقویت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد باارزش ترین اسکناس این کشور از این پس همانند سایر اسکناس ها از جنس پلیمر خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
رها شدن بانک ها برای افزایش نرخ سود آن هم بدون دستورالعملی مشخص، موجب شده این روزها حتی برخی بانک هایی که طبق ضوابط حرکت کرده و نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار را اجرا می کنند نیز به مرور وارد رقابتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
موضوع آبخیزداری یکی از مقوله های مهم و حیاتی در حفظ گونه های گیاهی ، تثبیت خاک و تقویت منابع آب زیرزمینی بوده که توسعه این بخش نیازمند همسویی و همراهی دست اندرکاران و مردم است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: شهر جدید ایوانکی با برخورداری از زیرساخت های عمرانی مطلوب و واحدهای صنعتی و تولید قابل توجه در منطقه، آماده جذب جمعیت سرریز پایتخت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: FATF موقعیت استثنایی برای افزایش تجارت و توسعه اقتصادی ایران با وجود تحریم های آمریکا است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۲    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر مقابله با سیاه نمایی های داخلی علیه اقدامات دولت، گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۲    
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد دستورالعمل نحوه تعیین آب، برق و گاز مصرفی مدارس توسط امور انرژی این سازمان و وزارت آموزش و پرورش تدوین شده و تا کنون مبالغی در این خصوص دریافت نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۲    
مالک 12 درصد سهام شرکت بیمه ملت به تغییرات مدیریتی اخیر در آن شرکت و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره و همچنین انتشار آگهی جهت انتخاب مدیرعامل واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۷    
گمرک جمهوری اسلامی ایران در گزارشی از روند ترخیص کالا اعلام کرد: در نیمه نخست امسال تشریفات گمرکی 72 میلیون و 864 هزار تن انواع کالای صادراتی و وارداتی انجام و 90 درصد کالاهای وارداتی در سه روز ترخیص ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۷    
'عبدالکریم گراوند' استاندار بوشهر گفت که این استان در شش ماهه اول سالجاری، 56 میلیون دلار صادرات غیر نفتی به کشور قطر داشته است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۲    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از اداره امور شعب استان کردستان عنوان کرد: بانکها با پرداخت صحیح و بجای تسهیلات، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و موجب افزایش اشتغال و نشاط جامعه می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۲    
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز شنبه 21 مهرماه از شعب آفریقا و ظفر در تهران بازدید به عمل آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۲    
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای برنامه های مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه آموزش عالی با دانشگاه علامه طباطبایی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۲    
نخستین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان آبیک و یازدهمین شعبه استان قزوین با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و خیرین شهرستان آبیک افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۷    
با توجه به خیل عظیم عاشقان حسینی که در روزهای منتهی به اربعین از استان های هم مرز با کشور عراق به سمت شهر کربلا و سایر شهرهای زیارتی این کشور حرکت می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۲    
با هدف افزایش ضریب امنیت و آگاهی مشتریان از انجام تراکنش های مالی خود، خدمت دریافت اطلاعات تراکنش های بانک اقتصادنوین به صورت خودکار برای مشتریان این بانک تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۲    
برندگان دومین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا مشخص شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۷    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها، صبح روز یکشنبه 22مهرماه در اداره کل مبادلات الکترونیک این بانک حضور یافت و با کارکنان آن از نزدیک دیدار و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۷    
صبح امروز مهندس اذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست بانک ایران حضور یافت و در جلسه با مدیران ارشد این بانک گفت: در سفرهای استانی، مردم روستاها از وجود خودپردازهای پست بانک رضایت دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان به دنبال حذف حبس و زندانی شدن افراد در قانون مهریه هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۷    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 10 هزار و 607 تومان و یورو را 12 هزار و 266 تومان از مردم می خرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۲    
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه امسال را منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۲    
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، اگرچه باران های اخیر در میزان منابع آب تهران بی تاثیر نبوده است، اما هم چنان در تامین آب تهران با چالش هایی مواجهیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۲    
در شرایطی که قیمت گوشی تلفن همراه پس از روند افزایشی ماه های گذشته، در هفته گذشته با کاهش روبرو بود رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که اگر 600 هزار دستگاه گوشی توقیف شده توسط سازمان حمایت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۲    
درحالیکه علت اصلی مشکلات اقتصادی، افزایش نقدینگی و سرگردانی آن مطرح می شود، همچنان میزان آن رو به صعود است و به 1646 هزار میلیارد تومان رسیده است که یک کارشناس اقتصادی پیش بینی کرد این رقم در سال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۲    
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه دانا با حضور در شعبه قم خسارت آتش سوزی شرکت آریا صنعت معصومی را به مدیرعامل این شرکت به مبلغ سی و دو میلیارد ریال پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۲    
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن پیش بینی بازار سهام در ماه های آینده و وابستگی آن به نرخ ارز، گفت: عرضه نفت خام که چهار بار در بورس رونمایی شده و نتیجه نداشته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۷    
یک کارشناس فنی امداد خودرو توصیه هایی را به زائران اربعین که با خودروی شخصی به پایانه های مرزی سفر می کنند ارائه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۷    
ارزش بازار نفت با تولید سالانه به ارزش 1.7 تریلیون دلار، بزرگتر از مجموع باارزش ترین بازارهای مواد خام جهان است و تعجبی ندارد در بازار سیاه پررونق آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین از فراهم شدن 15 هزار دستگاه اتوبوس بین شهری و 1885 اتوبوس درون شهری برای خدمت رسانی به زوار اربعین خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
کارشناس حوزه کار بر لزوم پرهیز از جایگزینی شتابزده بازنشستگان شاغل با نیروهای جدید و جوان تاکید کرد و در عین حال گفت: مدیریت آن نیست که تلاش کنیم به هر قیمتی جایگاهی را تصاحب کنیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
یک کارشناس مسائل اقتصادی اظهار کرد: با توجه به اینکه حوزه پولی و مالی شفافی داریم نباید از نظارت نهادهای داخلی و خارجی در خصوص FATF نگرانی داشته باشیم و قطعا FATF می تواند ابزاری چاره ساز برای دولت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
نیویورک تایمز نوشت جرد کوشنر، احتمالا برای چندین سال مالیات خود را پرداخت نکرده و یا مالیات کمی پرداخته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس توضیح داد که براساس اصلاح قانون بودجه سال 97 کدام جریمه وام های بانکی بخشوده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 3 هزارتومانی قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان بین 57 تا 58 هزارتومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
بانک قرض الحسنه رسالت، ساماندهی صندوق ندای سپهر ایرانیان را بر عهده خواهد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
این هفته،هفته سختی برای ارزهای رمزنگار بود؛ اگرچه بیت کوین روز جمعه به تثبیت رسید،اما پیش از آن، کل بازار ارزهای رمز نگار 18 میلیارد دلار تنها ظرف چند روز از دست داده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از سه زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ، از آمادگی این بانک برای حمایت جدی از برنامه ها و طرح های توسعه ای شرکت ها و واحدهای تولیدی کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
رئیس جمهور اعلام کرد فردا با جمعی از اقتصاددانان دیدار می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
بانک ملی ایران با خدمت ملی فاند (تامین مالی جمعی) امکان مشارکت خیرین در سنت حسنه تامین آب آشامیدنی و آبرسانی زائران اربعین حسینی را فراهم کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
سامانه نظارت ارز (سنا) که میانگین نرخ فروش ارز در صرافی های مجاز سراسر کشور و حواله های ارزی در سامانه نیما را منتشر می کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۳    
عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار کشور با اشاره به کاهش شدید قدرت خرید کارگران گفت: ما هر روز شاهد افزایش قیمت هستیم این افزایش در هر چیزی که سر سفره کارگران است رخ می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۸    
به منظور رسوخ فناوری نانو در صنایع نساجی، در حاشیه یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو تفاهم نامه همکاری میان انجمن صنایع پوشاک ایران و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو امضا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۳    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: تاکنون اجازه ای برای سهمیه بندی سوخت از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت داده نشده است، اما در آینده این احتمال وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۸    
یک عضو فراکسیون اقتصاد مقاومتی گفت: دستگاه های نظارتی باید با اعمال نظارت جدی با محتکرین و گرانفروشان برخورد کنند و قیمت اجناس را متناسب با نرخ ارز کاهش دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۸    
اکیپ ویژه ای متشکل از عضو هیات مدیره و معاون بیمه های اموال ، مدیر بیمه های آتش سوزی و مدیران استانی بیمه آسیا به محل حادثه مراجعه و نسبت به پرداخت خسارت تعدادی از زیان دیدگان اقدام کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، در نامه ای به مدیران عامل شرکت های تولیدی، وارداتی و پخش دارو، خواستار توجه به نحوه عرضه دارو در سطح داروخانه های کشور شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۸    
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر گفت: برای جابه جایی زائران اربعین حسینی از 27 مهر تا 13 آبان، حدود 134 رام قطار فوق العاده برای مسیر تهران کرمانشاه در نظر گرفته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۷    
عمر مفید کارت های بانکی تولید شده در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران به 10 سال رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۶    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون دولت مجوز افزایش قیمت بنزین را دارد ، گفت که در حال حاضر دولت به دنبال سهمیه بندی بنزین است و باید در این جهت برنامه ریزی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۶    
محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در جریان بازدید از شرکت لوله و ماشین سازی ایران، تولیدات دانش بنیان را رمز موفقیت صنایع داخلی دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۶    
بانکداری ایرانی بانک سینا در شش ماهه نخست سال جاری در اعطای تسهیلات حدود 12 درصد و در جذب سپرده 15 درصد رشد داشته است و تنها طی شش ماه رکورد سال 96 را شکسته و از سقف کل اعداد سال 96 عبور کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۱    
با تامین مالی یک میلیارد یورویی بانک صنعت و معدن طرح های صنعتی استان خوزستان در حال تکمیل است که در نتیجه آن برای 3300 نفر شغل ایجاد خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۶    
دنیای اقتصاد : بررسی تجربه جهانی نشان می دهد در کشورهایی که بخش قابل توجهی از درآمد ارزی در قالب صادرات کالاهای عمومی، در تملک دولت بوده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۶    
این قیمت 100 تومان کمتر از نرخ بسته شده روز پنج شنبه بود و زمینه ساز سومین کاهش پیاپی دلار شد. براساس صحبت های فعالان امنیتی شدن فضای بازار، عرضه ارز توسط سکه بازان، فروش ارز از سوی برخی صرافی ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۱    
مجتبی اسلام پناه/ کارشناس بازارهای مالی
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۱۱    
11 پناهجو سرنشین یک خودرو در پی فرمان ایست پلیس و هنگام فرار ،در منطقه شمال یونان براثر تصادف در آتش سوختند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۱۱    
جانشین رئیس پلیس پایتخت شایع ترین جرائم در تهران در تابستان امسال را تشریح و سرقت لوازم و قطعات خودرو را از جمله آن ها ذکر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۱    
روزنامه نیویورک تایمز به مدار ک محرمانه ای دست یافته که نشان می دهد داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در فاصله سالهای 2009 تا 2016 با حساب سازی بخش اعظمی از مالیات خود را نپرداخته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۱    
رئیس جمهوری آمریکا در جمع هوادارانش در ایالت کنتاکی بار دیگر به انتقاد از توافق هسته ای دولت قبلی آمریکا با ایران پرداخت و آن را به معامله ای شوخی وار تشبیه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۶    
رسانه های محلی در سومالی از وقوع دو انفجار در جنوب غرب این کشور خبر دادند که به کشته شدن دست کم 17 تن منجر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۶    
وزیر کشور عربستان شایعات منتشر شده در خصوص صدور فرمان قتل جمال خاشقجی را رسما تکذیب کرد و این شایعات را بی اساس خواند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در ایالت طوفان زده ی آلاباما وضعیت فوق العاده اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۱    
در شرایطی که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان هواپیمایی کشوری سفرهای اربعین امسال از 2 تا 12 آبان ماه انجام خواهد شد، بخش قابل توجهی از ظرفیت بلیت پروازهای اربعین به پایان رسیده است.