سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۱۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 9 مهر 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 2 مهر 1397 بانکداری ایرانی 3 مهر 1397 بانکداری ایرانی 4 مهر 1397 بانکداری ایرانی 5 مهر 1397 بانکداری ایرانی 6 مهر 1397 بانکداری ایرانی 7 مهر 1397 بانکداری ایرانی 8 مهر 1397 بانکداری ایرانی 9 مهر 1397 بانکداری ایرانی 10 مهر 1397 بانکداری ایرانی 11 مهر 1397 بانکداری ایرانی 12 مهر 1397 بانکداری ایرانی 13 مهر 1397 بانکداری ایرانی 14 مهر 1397 بانکداری ایرانی 15 مهر 1397 بانکداری ایرانی 16 مهر 1397 بانکداری ایرانی 17 مهر 1397 بانکداری ایرانی 18 مهر 1397 بانکداری ایرانی 19 مهر 1397 بانکداری ایرانی 20 مهر 1397 بانکداری ایرانی 21 مهر 1397 بانکداری ایرانی 22 مهر 1397 بانکداری ایرانی 23 مهر 1397 بانکداری ایرانی 24 مهر 1397 بانکداری ایرانی 25 مهر 1397 بانکداری ایرانی 26 مهر 1397 بانکداری ایرانی 27 مهر 1397 بانکداری ایرانی 28 مهر 1397 بانکداری ایرانی 29 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 مهر 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۰    
بیمه مرکزی با انتصاب اعظم هنردوست به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین در هیات مدیره بیمه میهن موافقت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۰    
بیمه ایران و بانک قرض الحسنه رسالت برای اجرای طرح های مختلف بیمه ای از جمله ایجاد سازمان مدیریت ریسک و ایجاد بیمه نامه های الکترونیک، طرح بیمه احسان و لیزینگ حق بیمه برای شبکه فروش را بررسی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۰    
مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم گفت: بیمه معلم در سال 96 معادل 70/ 22 درصد سود قطعی به حساب اندوخته بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری واریز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۰    
شعبه میدان ملت بانک قرض الحسنه مهر ایران در تهران با هدف بهینه سازی شبکه شعب بانک و نیز ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مشتریان و مراجعین افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
دومین دوره قرعه کشی جوایز جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار و محمد رضا گلرو مشتری بانک در شعبه برج آسمان برنده یک دستگاه خودروی 206 شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۰    
در پی تحولات بازار آزاد دیروز و امروز، قیمت دلار و ارز به شدن کاهش یافت و متقاضیان فروش هم در شیراز هجوم آورده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- گزارش میدانی خبرگزاری میزان از بازار ارز حاکی است با شتاب گرفتن سقوط آزاد قیمت دلار موج فروش ارز از سوی افراد مختلف در بازار بالا گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۵    
در حال حاضر تعداد فروشندگان بیش از خریداران است و قیمت دلار بین 15 هزار و600 تا 15 هزار و 900 تومان معامله می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۵    
خرید و فروش ارز و به ویژه دلار تا آخرین ساعات امشب در بازار ارز اهواز ادامه داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۰    
بازار ارز بازهم اتفاق تازه ای برای مخاطبان خود داشت و نشان داد همانطور که می تواند در یک روز از 17 هزار تا 19 هزار تومان جهش قیمت داشته باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۰    
بازار غیر رسمی دلار فروشان در خیابان امام خمینی مشهد حکایت از هجوم فروشندگان دلارهای خانگی برای فروش دلار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۰    
مشاهدات میدانی خبرنگاران استانی تسنیم از بازار فروش دلار، حکایت از سقوط قیمت دلار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۰    
همزمان با ریزش قیمت طلا و ارز در بازار، مردم دلارهای خانگی خود را برای فروش وارد بازار کرده و موجب سقوط قیمت ها شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۵    
امروز چنده؟! چقدر رفته بالا؟! میگن تا زمستون تا فلان قدر میاد بالا! اینها سوالاتی است که حالا دیگر تبدیل به بخشی از مکالمات روزمره ما شده است. همه اش هم به خاطر یک مشت دلار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۰    
بعد از انتقام سپاه از تروریست های اهواز و خبر حکم اعدام مفسدان اقتصادی سومین خبر پر سر و صدای امروز کاهش قیمت دلار بود که باز هم صرافی ها را شلوغ کرد؛ اما دلیل این تغییرات ناگهانی چیست؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۰    
زمزمه های کاهش قیمت دلار امروز در بازار آزاد توانست فروش ارز از سوی دارندگان خانگی ارز را رونق بخشد و دلالان نرخ های متفاوتی از 12 تا 16 هزار تومان را پیشنهاد می دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۰    
روز یکشنبه لایحه استعماری FATF به صحن علنی مجلس نرسید و صبح دیروز خبر هدف قرارگرفتن مواضع فرماندهان داعش با موشک های نقطه زن و پهپادهای ایران و همچنین حکم اعدام سه اخلالگر اقتصاد کشور و اسامی آنها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۰    
در ساعات پایانی معاملات ارز در روز دوشنبه نرخ هر دلار آمریکا در تابلو صرافی ها همچنان سیر نزولی را ثبت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۴۶    
برداشت مجموعه اقتصاددانان کشور این است که وضع ایجاد شده در بازار غیر ثانویه معلول شرایط اقتصادی نیست و شرایط دیگری آن را ایجاد کرده است و باید آن را سامان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۲۶    
بانک SEBA با جذب سرمایه 104 میلیون دلاری به عنوان اولین بانک ارزهای رمزنگار در حال اخذ مجوزهای قانونی برای ایجاد بستر معامله و ارائه خدمات در حوزه رمز ارزها است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۲۶    
تلاطم بازار ارز علل مختلفی داشته که از جمله آن می توان به فشل بودن زیرساخت های بانکی، افزایش نقدینگی در جامعه، رکود و همچنین فشار دشمن اشاره کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۶    
یکی از سلبریتی ها که مدت زمان فراوانی در فضای مجازی فعالیت می کند و در سینما و تلویزیون ممنوع الکار است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۱    
در چند روز اخیر قیمت دلار به شدت افزایش یافت و در کمتر از دو هفته از 14 هزار تومان به بیش از 19 هزار تومان رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۷    
رییس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی خراسان رضوی گفت: وضعیت خرید و فروش طلا و جواهر تقریبا صفر است. در حال حاضر همکاران ما بیکار هستند چون وضعیت بازار مناسب نبوده و این شرایط قابل قبول نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۷    
کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز شدت گرفت؛ به طوریکه سکه تمام طرح جدید با 340 هزار تومان کاهش، چهار میلیون و 767 هزار تومان معامله شد که بدین ترتیب حباب سکه به 350 هزار تومان کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۲    
رشد صنعت بیمه در هر شرایطی اولویت ماست و برای ارتقای این صنعت از تمامی ابزارها و راهکارهای موجود استفاده خواهیم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۷    
شرکت بیمه کوثر به منظور قدردانی از مقام شامخ ایثارگران و جانبازان و خانواده آن ها خدمت ویژه ای را به آنان ارایه خواهد داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۲    
همزمان با بازدید عضو هیات مدیره، معاون اعتباری و سایر مدیران بانک صادرات ایران از شرکت تولیدی دامداران، تصمیمات لازم برای حمایت از برنامه های آتی به منظور توسعه فاز جدید تولیدات این شرکت اتخاذ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۲    
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد که نظام بانکی کشور از پس تحریم های ظالمانه بر می آید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل بانک ملت، نقش رسانه ها را در جنگ تمام عیار اقتصادی کنونی بسیار پررنگ خواند و اظهار داشت: اگر رسانه ها در این جنگ اقتصادی به درستی عمل کنند به سلامت از این وضعیت خارج خواهیم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۷    
حال لیر ترکیه در حال بهبود است.سیاست گذاران اقتصادی بسته درستی را شروع کرده اند و احساس می شود که شرایط این کشور را در بازارهای نوظهور بهبود می بخشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۷    
هیات مدیره شرکت بیمه ایران، با قدردانی از زحمات ابراهیم حمیدی مدیرعامل سابق این شرکت، حسن اسلامی پناه را به عنوان سرپرست این شرکت تعیین کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۷    
سه خدمت جدید خرید بیمه شخص ثالث ، اینترنت ایرانسل و کارت به کارت از مبدا بانک سینا در نسخه جدید اپلیکیشن ایوا در دسترس کاربران قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۷    
کد دستوری #737* متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مجموعه بانک ملی ایران در دسترس آحاد مردم قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۷    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: هر کسی پس از اخذ ویزای اربعین به صورت هوایی به عتبات مشرف شود، از مصوبه کاهش هزینه گردشگری عراق مستثنا است و باید در فرودگاه هزینه کامل را به دلار پرداخت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۷    
اسامی 16 نفر از محکومان پرونده های اقتصادی اخیر اعلام شد. به گزارش تسنیم، حجت الاسلام محسنی اژه ای در حاشیه جلسه مسئولان عالی قضایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۷    
یک کارشناس مسایل اقتصادی تاکید کرد که مداخله بانک مرکزی در بازار ارز منجر به تعدیل قیمت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۲    
در پی ریزش قیمت ها، تعداد فروشنده ها در بازار ارز افزایش یافته و موجب شده تا قیمت دلار به کانال 15 هزار تومان برگردد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۲    
معامله گران بورس تهران در حالی امروز با تداوم عرضه سهام از سوی حقوقی ها انتظار اصلاح قیمت سهام را داشته اند که قدرت پول تازه در بازار باعث شد تا ضمن جمع آوری صف فروش دوباره بازار سهام در مدار صعودی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۷    
بخشنامه بانک مرکزی برای تسویه مانده اضافه برداشت بانکهاآن هم در شرایط کنونی اقتصاد ایران،با اما و اگرهایی روبروست،در عین حال بانکداران آن را گامی مثبت برای نظم دهی به عملکرد بانکها می دانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۷    
بانک مرکزی اعلام کرد: سه وزارتخانه مسئول تخصیص ارز بوده و بانک مرکزی مسئولیت تامین ارز واردات کالاهای اساسی و دارو را به عهده دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۷    
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، مطالعه و تحقیق برای بهبود خدمات بانکی را بسیار مهم و لازم دانست و اعلام کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۷    
بیمه محصولات کشاورزی اصولی ترین و موثرترین ابزاری است که می تواند کشاورزان را مقابل سوانح طبیعی حمایت کند تا علاوه بر کنترل مخاطرات پیش روی اهرم قابل اتکایی برای افزایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۷    
بانک رفاه با هدف ایفای مسئولیت های اجتماعی خود همزمان با آغاز سال تحصیلی، نسبت به توزیع کتب کمک آموزشی در برخی استان های کم برخوردار کشور اقدام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۲    
شانزدهمین همایش ملی حسابداری ایران توسط دانشگاه اصفهان و با حمایت بانک ایران زمین در تاریخ 4-5 مهر1397 در اصفهان برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۲    
بعد از اوج گیری قیمت دلار، از دیروز استارت کاهش قیمت ها زده شده و همین امر خریدارهای دلار در قیمت های بالا را فروشنده کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۲    
بانکداری ایرانی شرکت آسان پرداخت گزارش عملکرد شهریور و 6 ماه نخست سال جاری را منتشر کرد و طی 6 ماه با درآمد 2.26 هزار میلیارد تومانی، افزایش 25 درصدی درآمد را نسبت به مدت مشابه قبل به ثبت رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۲    
بانکداری ایرانی بانک سامان با انتشار یک اطلاعیه رسمی شفاف سازی در سامانه کدال آخرین وضعیت سهام خود را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت اعدام وحید مظلومین معروف به سلطان سکه و باقری درمنی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۷    
به دنبال نشست فدرال رزرو در هفته گذشته که نرخ بهره امریکا را افزایش داد، ارزش دلار در آغاز فعالیت بازارهای جهانی بالا رفت و قیمت طلا 4.92 دلار کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۷    
بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از حکم یک سال انفصال از خدمات دولتی و چهار ماه حبس برای مدیر ارشدی خبر داد که به کمیسیون اصل 90 پاسخگو نبوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: تعدادی از کارکنان و مدیران شهرداری اراک در پی بروز برخی تخلف ها با حکم دادستانی فراخوان و بازداشت شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۷    
برغم سیاست های خصمانه اقتصادی اخیر آمریکا علیه هند ، دونالد ترامپ مدعی شد که در نظر دارد هند را تنبیه نکند چون به ادعای وی دهلی نو دوست دارد فقط با واشنگتن توافق تجاری امضا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۷    
رئیس هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه دانا فلسفه تغییر و تحولات اخیر در این شرکت را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۷    
عملکرد و قیمت مناسب خدمات موجب شد بیمه سامان در مناقصه پوشش بیمه باربری شرکت پتروشیمی امیرکبیر برنده شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۷    
وزیر برگزیت انگلیس، گفت: شاید اروپا راهی برای انگلیس به جز خروج از اتحادیه بدون توافق نگذارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۷    
مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل و ثبت 247 شرکت تعاونی در شهریور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۷    
پس از این که آمریکا و کانادا برای حفظ قرارداد سه جانبه نفتا توافق کردند، دلار کانادا، پزوی مکزیک، شاخص های سهام آمریکا و بسیاری از بازارهای سهام جهان رشد کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۷    
طرح فروش خودرو قرار بود این بار سخت گیرانه انجام شود به نحوی که بدون داشتن گواهینامه و مالکیت خودرو برای متقاضیان امکان خرید خودرو در این طرح وجود ندارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۷    
عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی کشور با بیان اینکه حذف دلار با راه حل هایی مانند پیمان پولی دو جانبه قابل اجراست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۲    
بانک قرض الحسنه رسالت برای اولین بار در کشور،کارت های شتاب بانکی را با همکاری شرکت ملی پست ایران به محل مشتریان ارسال می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۲    
پرویز خسروشاهی قائم مقام بیمه مرکزی با حکم رییس کل نهاد ناظر بیمه ای به عنوان رییس کمیته صیانت از شرکت های بیمه منصوب شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۷    
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از تبدیل ماهیت این بانک از سهامی خاص به سهامی عام و تصویب اساسنامه جدید آن خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش آمار مسمومین و شمار فوتی های ناشی از مصرف الکل در کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۲    
خبر اخیر مسمومیت و مرگ با الکل کمتر از یک هفته است که در تیتر اخبار رسانه های مختلف جا خوش کرده و هر ساعت به تعداد افرادی که نامشان در فهرست مرگ می نشیند، افزوده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۲    
رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی گفت: در دیدار با وزیر ورزش گزارشی از وضعیت تیم های ملی ارائه شد و برای حل مشکلات ارزی و مالی کشتی ایران با ایشان صحبت کردیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۲    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست ها در سوریه، نوشت:
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی: سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی، پنجم تا هفتم آذر در تهران برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۲    
بانکداری ایرانی بانک پارسیان عملکرد شش ماه خود در جذب منابع و مصارف آن را منتشر کرده است .تسهیلات بانک در این دوره شش ماه نسبت به دوره مشابه سال قبل 25 درصد و سپرده های جمع آوری شده یا همان جذب منابع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۲    
روند پرداخت ارز دولتی به واردکنندگان کالا از تیرماه سال جاری تغییر کرده که بانک مرکزی دخالتی در آن نداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۷    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: اگرچه فعالان اقتصادی از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جمع خود خوشحال هستند، اما از توضیحات وی خوشحال نیستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۷    
مدیرعامل شرکت ملی نفت: میزان درآمد های نفتی امسال 40 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۷    
نوبخت: سیاست های کشور برای مدیریت بازار ارز در حال انجام است و بانک مرکزی آن را به فرجام خواهد رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۷    
رئیس اتاق بازرگانی ایران: جهت گیری ها در اختصاص یارانه ها باید حمایت از اقشار آسیب پذیر باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۲    
بانک صنعت و معدن ارزهای یورو ،دلار و درهم امارات را به عنوان سپرده ارزی می پذیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۷    
بانکداری ایرانی بانک مرکزی به منظور جلب اعتماد مردم به سپرده گذاران ارزی، ضمانت مکتوب برای اصل سرمایه و سود سپرده های ارزی می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۷    
قیمت طلا ظرف هفته های اخیر حول محور 1200 دلاری در حال دوران بود و نوساناتش به خروج از این محدوده منتهی نشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی در یک بخشنامه بانک ها را ملزم به تسویه مانده اضافه برداشت ها کرد. در این بخشنامه تاکید شده که در صورت اقدام نکردن جدی بانک ها در این زمینه، با برخورد انضباطی روبه رو خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۷    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است شرکت های بورسی که صادرات محور هستند و افزایش نرخ ارز روی قیمتشان تاثیر مثبت دارد باید از فرصت به وجود آمده استفاده و اقدام به نوسازی خود کنند تا محصولات با کیفیت تری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۷    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: نقشی که در حال حاضر شورای رقابت در صنعت خودرو بازی می کند کمک به جریان دلالی و واسطه گری در بازار خودرو است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۷    
صبح روز دوشنبه، پیش از آغاز تحریم های جدید آمریکا علیه ایران که از ماه آینده اجرا می شود، قیمت نفت برنت به بالاترین رکورد خود از نوامبر 2014 تا کنون رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بازار پول و ارز در کشور اکنون تعادل ندارد، گفت: بازار کالاهای اساسی نیز با تنش هایی مواجه است که ناشی از عدم تعادل بازار پول و ارز است.