سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۲:۰۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 24 مهر 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 2 مهر 1397 بانکداری ایرانی 3 مهر 1397 بانکداری ایرانی 4 مهر 1397 بانکداری ایرانی 5 مهر 1397 بانکداری ایرانی 6 مهر 1397 بانکداری ایرانی 7 مهر 1397 بانکداری ایرانی 8 مهر 1397 بانکداری ایرانی 9 مهر 1397 بانکداری ایرانی 10 مهر 1397 بانکداری ایرانی 11 مهر 1397 بانکداری ایرانی 12 مهر 1397 بانکداری ایرانی 13 مهر 1397 بانکداری ایرانی 14 مهر 1397 بانکداری ایرانی 15 مهر 1397 بانکداری ایرانی 16 مهر 1397 بانکداری ایرانی 17 مهر 1397 بانکداری ایرانی 18 مهر 1397 بانکداری ایرانی 19 مهر 1397 بانکداری ایرانی 20 مهر 1397 بانکداری ایرانی 21 مهر 1397 بانکداری ایرانی 22 مهر 1397 بانکداری ایرانی 23 مهر 1397 بانکداری ایرانی 24 مهر 1397 بانکداری ایرانی 25 مهر 1397 بانکداری ایرانی 26 مهر 1397 بانکداری ایرانی 27 مهر 1397 بانکداری ایرانی 28 مهر 1397 بانکداری ایرانی 29 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 مهر 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۵    
دنیای موبایل روزانه با معرفی دستگاه های جدید از جدیدترین تلفن های هوشمند عرضه شده در بازار گرفته تا تجهیزات جانبی موبایل خبرساز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۵    
طی مراسمی، قرارداد همکاری بین بانک صادرات ایران و شرکت اسنوا برای تضمین وجوه واریزی طرح پیش فروش لوازم خانگی ایرانی امضا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۰    
هنوز تصمیمی درخصوص پرداخت ارز مسافری به زائران اربعین گرفته نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۵    
با ثبت 8.4 میلیمتر بارش در 24 روز ابتدایی سال آبی جدید، رشدی 10.5 درصدی نسبت به بارش های مدت مشابه سال قبل ثبت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۳    
رئیس کل بیمه مرکزی : حجم حق بیمه های تولیدی بازار بیمه با 25.4 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود 183.3 هزارمیلیارد ریال رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۲    
بانکداری ایرانی تنها آن دسته از شرکت های ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیک و پرداخت یارها که نام و مشخصات آن ها در سایت شاپرک آمده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۲    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک دستگاه خودرو لامبورگینی قاچاق به ارزش 240 میلیارد ریال در شیراز کشف و توقیف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۷    
هر اونس طلا با 2.71 دلار افزایش 1229.97 دلار فروخته شد. طلا دیروز به علت افزایش تنش های میان قدرت های غربی و عربستان و نگرانی در مورد سرعت رشد اقتصادی جهانی به 1233 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۷    
کمک فنی به تامین حداقل های جیره غذایی برای انسان های نیازمند در ایران با همکاری آژانس برنامه جهانی غذا (WFP) گوشه ای از خدمات بانک تجارت در بخش غذا است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۷    
در همایش تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیران ادارات شعب استان های البرز، یزد، همدان ومدیراموراعتباری و سرمایه گذاری با حضور محسن بندپی سرپرست وزارتخانه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۲    
علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت : بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح پتروشیمی مسجد سلیمان گام مهمی در مسیر توسعه صنعتی و افزایش سطح اشتغال منطقه برداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۲    
عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح های بزرگ صنعتی در استان خوزستان تاثیر زیادی در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال این استان داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۷    
همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت روز عصای سفید، انجمن نابینایان کشور با اهدای لوحی به مدیرعامل بانک صادرات ایران، از حمایت های این بانک تقدیر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۷    
عرضه نفت خام سبک ایران در بورس انرژی به قیمت پایه هر بشکه 79 دلار و 15 سنت در ششم آبان ماه 1397 آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۱    
نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت بیمه سامان با هدف شناسایی فرصت های بیشتر در موفقیت شبکه فروش و با حضور تعدادی ازاعضای انجمن صنفی نمایندگان تهران برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۰    
پس از تهدید متقابل عربستان و آمریکا به تحریم یکدیگر بر سر پرونده جمال خاشقجی، ارزش دلار در برابر همتایان مهم خود کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۰    
همیش مک مستر سفیر نیوزیلند در ایران و دیوید گالت رئیس خانه حراج تمبر و سکه نیوزیلند از موزه بانک سپه بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۴    
با دستور بانک مرکزی برای لغو معافیت صادرکنندگان به عراق و افغانستان که ارز را در بازار ثانویه عرضه نمی کردند،دیگر استثنایی برای عدم عرضه ارز صادرات غیرنفتی وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۴    
رسانه قوه قضائیه در گزارشی اعلام کرد مشاهدات فعالیت بورس طی دو هفته اخیر که منتهی به جنگ اقتصادی علیه ایران بخصوص بازار سرمایه بود ، حاکی از آن است که پروژه بورس هراسی ناکام ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۹    
ایرنا نوشت: یکی از اعضای شورای نگهبان می گوید که آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی در جلسات این شورا شرکت نمی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۴    
سناتور لیندسی گراهام امروز با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "فاکس و دوستان" شبکه خبری فاکس نیوز، به موضوع ناپدید شدن و قتل وحشیانه جمال خاشقجی روزنامه نگار برجسته عربستانی واشنگتن پست پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۴    
شرکت گوگل طی بیانیه ای اعلام کرد: مدیرعامل این شرکت سفر خود برای شرکت در کنفرانس سرمایه گذاری ریاض را لغو کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۴    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به اینکه ایران در سال جاری 140 سند ثبت اختراع /Patent/ در آمریکا داشته است، گفت: این تعداد در سال گذشته حدود 90 مورد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۴    
شبکه الجزیره قطر به نقل از منابع آگاه ترکیه ای مدعی شد که روزنامه نگار سعودی و منتقد آل سعود در عرض هفت دقیقه در کنسولگری سعودی به قتل رسیده و سرکنسول سعودی شاهد این قتل بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۴    
در این تابلوی نقاشی، دونالد ترامپ در حال خوردن نوشیدنی با تعدادی از رؤسای جمهور پیشین آمریکاست. ترامپ در این نقاشی با همان کراوات قرمز رنگ و پوزخند همیشگی به تصویر کشیده شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۱    
بانک کارگشایی امروز 11 شمش طلا را که متعلق به معادن خصوصی است، به حراج خواهد گذاشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۱    
معاون وزیر نفت گفت: شب گذشته دستور آغاز عرضه نفت در بورس را صادر کردیم و از صبح امروز عرضه نفت در بورس آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شرایطی را که قیمت دلار می تواند بین 8 تا 10 هزار تومان قرار گیرد را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۶    
بانکداری ایرانی شرکت های بیمه خصوصی باید تلاش خود را بیشتر کنند و با افزایش سرمایه و ذخیره گیری مناسب به نقش آفرینی اساسی تری در بازار این صنعت فکر کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که کشمکش ها و آزار دادن همدیگر در کشور باعث کُند شدن توسعه شده است، گفت: در زمان نخست وزیری هویدا بودجه ریزی بر تفکر توسعه ای غلبه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۱    
یارانه نقدی مهر ماه ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 97/07/26 به حساب سرپرستان خانوار ها واریز و قابل برداشت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۱    
مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر حمایت از ایده های برتر و تعامل با دانشگاه های سراسر کشور را از اهداف مهم این بانک در سال جاری عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۱    
حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن با غلامرضا شریعتی استاندار استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۶    
احمد توکلی با بیان اینکه تجربه کشورهای مختلف که با شوک ارزی مواجه شده اند نشان می دهد باید به دنبال سیاست نرخ ارز باشیم گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۶    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر توضیحاتی درباره ساعات مناسب در روز برای خرید طلا و سکه مطرح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۶    
کسانیکه در بروز مشکلات اقتصادی کشور و کوچکتر شدن سفره هایشان مقصر بوده و ارزش پول ملی را کاهش داده و گرانی کمرشکن را هم بر جامعه تحمیل کرده اند، فقط و فقط باید بازخواست و پاسخگوی خرابکاری هایشان باشند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۶    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی با انتقاد از تغییرات ناگهانی مقررات صادراتی گفت: اینگونه تصمیم گیری ها در حوزه صادرات فاجعه بار است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی سازمان خصوصی سازی با بیان این که سود سال 96 سهام عدالت هنوز مشخص نیست گفت: پس از برگزاری مجمع شرکت هلدینگ خلیج فارس در 30 مهرماه بطور دقیق می توان اطلاع رسانی کرد که سود مشمولان سهام عدالت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۱    
بررسی اسناد پیمان سپاری ارزی سال 1374 نشان می دهد، با مصوبه دولت هر صادرکننده ای که به تعهد خود برای بازگشت ارز عمل نمی کرد به ازای هر روز تاخیر با جریمه 3 ریالی مواجه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۱    
آنکتاد اعلام کرد سرمایه گذاری مستقیم خارجی جهان در نیمه اول سال 2018 ، 41 درصد کاهش یافت و در آمریکا نیز این رقم 73 درصد کاهش یافت و به 46 میلیارد دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۶    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گستردگی ماموریت های این وزارتخانه اشاره و تاکید کرد باید از تعاونی هایی که از رانتی برخوردار نیستند حمایت کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۶    
به گفته دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، در شش ماهه اول سال جاری، صادرات ایران به عراق 45 درصد افزایش داشته و با حفظ روند موجود پیش بینی می شود این کشور به مقصد اول صادراتی ایران تبدیل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۱    
وزیر نفت با بیان این که ترامپ فکر می کند که با گردن کلفتی می تواند قیمت نفت را کاهش دهد، گفت: اگر آمریکا تحریم ها را بردارد، قیمت کاهش یافته و بازار از حالت بی تعادلی فعلی خارج می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۱    
سطح یک توانگری مالی شرکت بیمه کوثر برای سومین سال متوالی توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تایید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۱    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: شواهد 10 سال اخیر نشان می دهد که برنامه ریزان و سیاست گذاران حوزه پول و اعتبار در بخش کشاورزی عملکرد چندان مناسبی نداشته اند و به این بخش اقتصاد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۶    
نبرد تجاری چین و آمریکا که آسیب های زیادی را به کشاورزان وارد کرده، باعث شده است تا فروش سویا آمریکایی در چین کاهش یابد همزمان گزارش ها نشان می دهد ایران جای چین را در این بازار گرفته و بزرگترین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۶    
تورهای پر ماهی صیادان مازندرانی در نخستین هفته از آغاز فصل صید و صیادی علاوه بر رونق بازار ماهی فروشان، سبب کنترل قیمت ها بر خلاف جریان روز بازار کالاها و مواد غذایی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۱    
خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد پس از ممیزی ساختمان های منتخب، مدیرعامل بانک ملّی ایران، خط مشی مدیریت انرژی این بانک را ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۱    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه دستیابی به شاخص 250 هزار واحدی بورس در چشم انداز یک ساله قابل تحقق است، گفت: ارزش گذاری شرکت های بورسی بر مبنای دلار هشت هزار و 500 تا 9هزار تومانی انجام شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۱    
کاروان درمانی بیمارستان بانک ملی ایران امروز با بدرقه حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری و جمعی از مدیران و کارکنان بانک برای خدمت رسانی به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۶    
بانک ایران زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد و یا نقد و اقساط در قالب قرارداد های رایج از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۶    
در نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی و همزمان با آغاز هفدهمین سال فعالیت بانک اقتصادنوین، هفدهمین مدرسه این بانک با نام "مهر نوین" در منطقه عشایری مراوه تپه استان خراسان شمالی مورد بهره برداری قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۱    
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر، این هفته با حضور معاون مالی و اقتصادی برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۶    
شرکت ژاپنی سونی اعلام کرده است که قصد دارد از فناوری بلاک چین به منظور توسعه یک پلت فرم برای مدیریت محتوای دیجیتالی استفاده کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۱    
شرکت ادوب با معرفی نرم افزار فتوشاپ برای کاربران آی پد اپل سعی دارد تعداد کاربران و طرفداران خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۶    
وزیر نفت ضمن ارائه اطلاعاتی درباره مذاکرات نفتی با روسیه و اروپا و هم چنین تشریح وضعیت بازار نفت درباره احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین گفت: این موضوع در دولت در حال بحث و بررسی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۶    
قیمت طلا روز سه شنبه تحت تاثیر ریسک گریزی سرمایه گذاران که در بحبوحه افزایش تنش های سیاسی و ابهامات اقتصادی متقاضی خرید این فلز زرد شده اند نزدیک به بالاترین قیمت دو ماه و نیم گذشته که روز دوشنبه به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۶    
دفتر تجارت و توسعه سازمان ملل اعلام کرد که چین در نیمه نخست سال 2018 موفق شد بیش ترین سرمایه گذاری خارجی را در بین کشورهای جهان جذب کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۶    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد کسری بودجه این کشور در سال مالی 2018 به 779 میلیارد دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۱    
قیمت نفت روز سه شنبه با نگرانی بازار نسبت به افت صادرات ایران در آستانه بازگشت تحریم های آمریکا علیه تهران در نوامبر، افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۱    
معاون وزیر دارایی روسیه گفت: وزارت دارایی، وزارت توسعه اقتصادی و بانک مرکزی روسیه با جدیت در حال کار بر روی برنامه کنار گذشتن دلار در تسویه حساب ها هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۶    
با حضور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مراسم معارفه موسی اسلامیان رییس جدید و تودیع عبداله جلالی رییس سابق اداره امور شعب استان البرز این بانک برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۱    
طرح تسهیلاتی مهر زرین در راستای سیاستهای اعتباری بانک و به منظور توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه در رفع احتیاجات ضروری از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در شعب سراسر کشور اجرا شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۵    
نماینده مردم جیرفت در مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح یکی از وزرای کابینه در پارلمان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۰    
بانکداری ایرانی سود عملیاتی بیمه دی در فصل نخست سال سه برابر سال گذشته رشد داشته و با توجه به تسعیر احتمالی ارز در شش ماهه نخست سال جاری این وضعیت بهبود رشد بیشتری خواهد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۵    
روزنامه خراسان نوشت: با توجه به الزاماتی که تبصره 20 قانون بودجه امسال برای کاهش هزینه های قوه مجریه مشخص کرده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۵    
در حالی بانک مسکن در سال 94 بر ممنوعیت دریافت جریمه دیرکرد از متقاضیان مسکن مهر در زمان فروش اقساطی واحدها تاکید کرده بود که برخی شعب این بانک اقدام به دریافت 7 میلیون تومان جریمه از متقاضیان می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۰    
تغییر پارادایم خرید و فروش ها در بازار، معاملات را به نحوی رقم زده که اکنون بسیاری از خریداران خودرو که با هدف سرمایه گذاری وارد بازار شده بودند، فروشنده اند، اما بازار، دیگر آن بازار نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۵    
مدیر مطالعات اقتصاد کلان و آینده پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت مدیریت نقدینگی را به عنوان موثرترین توصیه به دولت دانست و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
بیمه ایران با صدور بخشنامه ای به تمامی شعب و مراکز خود اعلام کرد، زائران اربعین حسینی (ع) که نسبت به ثبت نام و اخذ ویزای کشور عراق از طریق سامانه سماح سازمان حج و زیارت اقدام نمایند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۵    
سید فرید موسوی/نماینده تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰    
بررسی ها نشان می دهد در حالی که نسبت پشتیبانی (تعداد پرداخت کنندگان حق بیمه به ازای هر فرد بازنشسته) برای سلامت یک صندوق بازنشستگی باید در محدوده 3 تا 7 واحد قرار داشته باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰    
دنیای اقتصاد : بررسی آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد طی پنج ماه ابتدایی سال جاری، سهم دولت و شرکت های دولتی در میزان تسهیلات دریافتی از شبکه بانکی کشور در مقایسه با اسفندماه سال گذشته افزایش یافته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰    
دنیای اقتصاد : بحث مرجع قیمت گذاری خودروهای پرتیراژ یا به اصطلاح در بازه قیمتی زیر 45 میلیون تومانی همزمان با افزایش نرخ ارز تبدیل به چالشی برای بازار خودرو شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۵    
در سومین روز هفته، دلار نوسانات رفت و برگشتی را در کف و سقف کانال 13 هزار تومانی تجربه کرد. روز دوشنبه ...