سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۱۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 12 مهر 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 2 مهر 1397 بانکداری ایرانی 3 مهر 1397 بانکداری ایرانی 4 مهر 1397 بانکداری ایرانی 5 مهر 1397 بانکداری ایرانی 6 مهر 1397 بانکداری ایرانی 7 مهر 1397 بانکداری ایرانی 8 مهر 1397 بانکداری ایرانی 9 مهر 1397 بانکداری ایرانی 10 مهر 1397 بانکداری ایرانی 11 مهر 1397 بانکداری ایرانی 12 مهر 1397 بانکداری ایرانی 13 مهر 1397 بانکداری ایرانی 14 مهر 1397 بانکداری ایرانی 15 مهر 1397 بانکداری ایرانی 16 مهر 1397 بانکداری ایرانی 17 مهر 1397 بانکداری ایرانی 18 مهر 1397 بانکداری ایرانی 19 مهر 1397 بانکداری ایرانی 20 مهر 1397 بانکداری ایرانی 21 مهر 1397 بانکداری ایرانی 22 مهر 1397 بانکداری ایرانی 23 مهر 1397 بانکداری ایرانی 24 مهر 1397 بانکداری ایرانی 25 مهر 1397 بانکداری ایرانی 26 مهر 1397 بانکداری ایرانی 27 مهر 1397 بانکداری ایرانی 28 مهر 1397 بانکداری ایرانی 29 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 مهر 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۵    
حجت بهاری فر با حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران دیدار و در خصوص هم افزایی بیشتر در زمینه اشتغالزایی و حضور بنگاه های اقتصادی در نشست های مشترک دیدار و گفتگو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۰    
با نگاه به شگردهای دلالان ارز می توان دریافت که دلایل افزایش بی رویه و بدون ضابطه قیمت دلار و سکه در ماههای گذشته چه بوده و انتشار و تولید هدفمند و برنامه ریزی شده اخبار جعلی چه میزان در افزایش آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۰    
روز سه شنبه همزمان با سیر نزولی دلار در بازار و هجوم مردم برای فروش ارزهای خانگی، تصمیمات جدیدی از سوی بانک مرکزی و شورای عالی هماهنگی اقتصادی گرفته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۰    
با صدور احکامی توسط محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران تعداد 6 نفر از همکاران به سمت های جدید مدیریتی منصوب شدند که عبارتند از:
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
توسعه گستره فعالیت موسسات خیریه مردم نهاد (NGO) نیازی جدی برای ایجاد درگاه ها و مسیرهای امن واریز وجوه مردمی برای موسسات خیریه به وجود آورده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، گفت: از بحران تغییرات قیمت ارز در حال عبور هستیم و برآوردها نشان می دهد که قیمت ارز باید زیر 7000 تومان قرار بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید بانک ها انگیزه کمتری برای سفته بازی دارند بنابراین بهتر است دلارهای مردم را بانک ها بخرند تا دلالان.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۵    
ایسنا نوشت: هر چند که دلار هنوز ارزی مطمئن به نظر می رسد اما ابرهایی تیره در افق آسمان دلار به عنوان ارز نخست جهانی، در حال شکل گیری است. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۵    
مدیر شعبه هامبورگ بانک ملی ایران در هامبورگ گفت: 85 درصد بانک های آلمانی انجام پرداخت ها از بانک های ایرانی را نمی پذیرند اما در عین حال 50 بانک آلمانی با ایران عملیات پرداخت دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد زنی که در قالب فعالیت های تجاری از یکی از بانک های استان اصفهان یک میلیون و 210 هزار یورو کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۰    
رییس کل بیمه مرکزی از رشد خسارت پرداختی بیمه برای سوانح رانندگی خبر داد و گفت: در سال 96 بالغ بر 8900 میلیارد تومان توسط بیمه برای سوانح رانندگی پرداخت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۵    
امروز حوالی ظهر انبوه مردمی که در میدان فردوسی تهران برای خرید و فروش ارز آمده بودند، دلار را از 14100 تا 14500 تومان و یورو از 17300 تا 17600 تومان معامله می کردند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۰    
جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: کلاهبردارانی که 160 واحد مسکونی را به خریداران متعدد فروخته بودند در این استان دستگیر شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمهور رژیم صهیونیستی از صدراعظم آلمان خواست تا به تحریم های آمریکا علیه ایران بپیوندد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۰    
فارس نوشت: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: حکم دیوان عدالت اداری هزار میلیارد تومان ارز درآمد مخابرات را کم کرده که برای جبران کاهش درآمد، تعرفه ها افزایش پیدا می کند. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۵    
یک بانک چینی اعلام کرد این کشور می تواند با کاهش تعمدی ارزش یوان به جنگ ارزی با آمریکا برود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه ظرفیت و کششی دیگر برای افزایش قیمت کالاها در جامعه وجود ندارد تصریح کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون 110هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران کشور پرداخته شده و تا پایان مهر تمامی بدهکاری دولت به آنها پرداخت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵    
سرپرست وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: با تفویض اختیارات جدید به استانها و افزایش مبلغ پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵    
رییسان کل بانک مرکزی ایران و روسیه بر گسترش همکاری های شبکه بانکی دو کشور در قالب نقشه راه مورد توافق طرفین تاکید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵    
کاهش نرخ ارز که به نوعی شوک در بازار بود، هرچند از مردم را برای ایجاد ثبات اقتصادی امیدوار اما از سوی دیگر سرمایه گذاران در این عرصه را نگران کرد که از نگاه نمایندگان مجلس این مساله با مدیریت صحیح ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه معتقد به ایجاد سقف قیمت برای کالاها نیستیم، گفت: کالاها باید با قیمت واقعی خود عرضه شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۴    
بررسی های میدانی نشان می دهد نرخ بلیت پروازهای داخلی با کاهش محسوسی مواجه شده و در بسیاری از مسیرها قیمت ها به کمتر از 200 هزار تومان رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۴    
خبرگزاری ها دیروز از تداوم حضور مردم و دلالان در بازار ارز خبر دادند. خبرگزاری مهر با اعلام این خبر، حال و هوای قیمت ها در بازار دیروز را اندکی افزایشی گزارش کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۴    
رضا داوودنژاد با بیان اینکه موافق با به نمایش گذاشتن زندگی شخصی خود در فضای مجازی نیست، می گوید که در حال حاضر فضای مجازی در وضعیت خوبی به سر نمی برد و فضایی مسموم احساس می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۴    
فارس نوشت: وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای درباره دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای آلمانی او در واشنگتن، از رایزنی درباره مقابله با تجاوزگری ایران و روسیه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۴    
راه های زیادی برای فرار مالیاتی وجود دارد، اما وجود کارت های بازرگانی اجاره ای یکی از بزرگترین دروازه های فرار های مالیاتی به حساب می آمد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۹    
رئیس اورژانس کشور گفت: هفت هزار نفر در حوادث رانندگی امسال جان خود را از دست داده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۹    
پوریان، رئیس شورای صادرکنندگان دام زنده، درباره آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز گفت :
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۹    
ایسنا نوشت: بلومبرگ اینتلیجنس با این باور که دلار آمریکا بزودی افت خواهد کرد، اعلام کرد انتظار برای تغییر نرخ دلار، بازی است که طلا این اواخر انجام می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۹    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: درحال کار کارشناسی برای ارائه پیشنهادی در خصوص حل مشکل خودروهای وارداتی مانده در کمرگ هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره نتیجه بررسی هایجکت کردن ،دزدیدن، آی پی های تلگرام توسط مخابرات گفت: موضوع را بررسی کردیم و افرادی که در این ماجرا نقش داشتند، به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۴    
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در دفاع از توافق هسته ای با ایران، تاکید کرد: سیاست ما بر مبنای اعتماد نبوده ، بلکه بر اساس راستی آزمایی بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۴    
فارس نوشت: وزارت خارجه ترکیه، سفیر عربستان سعودی را احضار کرده و توضیحاتی درباره ناپدید شدن فعال رسانه ای سعودی در این کشور خواست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۴    
مرکز آمار ترکیه اعلام کرد تورم این کشور در دوازده ماه منتهی به سپتامبر از 24.5 درصد گذشت. به گزارش ایسنا به نقل از شین هوا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به انجام 5000 مورد بازرسی فنی در شش ماه نخست امسال از واحدهای تولید و صنفی، گفت: کارشناسان استاندارد پروانه 12 فرآورده غذایی را در دوماه گذشته باطل کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۵    
چنانچه این اطمینان حاصل شود که ارز به مقدار کافی و بدون محدودیت برای تامین نیازهای جامعه وجود دارد، مردم به بازارهای غیربانکی یا بازار سیاه سودجویان مراجعه نمی کنند و ارز خود را از صرافی های معتبر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۰    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در شش ماهه نخست سال جاری میزان ورود گردشگران خارجی به کشور رشد 51 درصدی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۹    
بازار خودرو که طی هفته گذشته بعد از یک هفته پر نوسان، افزایش لحظه ای قیمت را تجربه کرد، از اواسط هفته جاری، با کاهش ناگهانی نرخ ارز، در سراشیبی قیمتی افتاد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۹    
دادستان عمومی و انقلاب تهران، اعلام کرد با همکاری پلیس تهران و فتای ناجا ظرف روز گذشته دستور مسدودسازی 17 سایت و 26 کانال مرتبط با قیمت گذاری ارز، صادر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب تبریز از دستگیری یک فرد اخلالگر ارزی در فضای مجازی آذربایجان شرقی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۹    
بررسی های میدانی نشان می دهد نرخ بلیت پروازهای داخلی با کاهش محسوسی مواجه شده و در بسیاری از مسیرها قیمت به کمتر از 200 هزار تومان رسیده است.