پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 14 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۱    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی شنبه 4 دی 95 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۸    
اولین نشست کتاب خوان شهرستان خدابنده در تاریخ 25 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی شنبه دهم بهمن 94 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۰    
مرکز آمار ایران نرخ تورم را در دی ماه 12.2 درصد اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۴    
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان در جمع کارمندان بسیجی شرکت آب منطقه ای استان: تنها هدف وهابیت تکفیری حفظ منافع استعماری در کشورهای اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۳    
شرکت در این مسابقه برای عموم هنرمندان اعم از متخصصان در رشته صنایع دستی و طراحی صنعتی و دیگر رشته ها مشروط بر رعایت ضوابط تعریف شده از جمله مرغوبیت و اصالت هنرهای صناعی و سنتی در ساخت و اجرای آثار ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۴    
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آمادگی مدیریت شهری برای کاشت درخت در منازل همه شهروندان این منطقه جنوبی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۲    
نماینده مردم بیرجنددر مجلس گفت:با وجود مشکلات مردم، دولت به موضوع میزان توجه نکرد اما بعداز امضای استیضاح وزیر اقتصاد دولت به طور جدّی ورود پیدا کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۳    
علیزاده طباطبایی گفت: مهدی هاشمی حکم صادرشده را قبول ندارد و به همین خاطر هم رد مال و جریمه نقدی را که در حکم آمده پرداخت نمی کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۲۳:۴۲    
ای فرزند صبح، ای شیخ شهید، راستی چه خوب نام نهاده اند شما را به نمر . حقا که پلنگ را در زندان شغالان زندگی کردن عار است و تو ای شهید بنی نمر کاخ ظلم شمرزاده های تکفیری را فرو خواهی ریخت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۰    
تکواندوکاران باشگاه مقاومت در لیگ تکواندو دو مساوی و یک برد کسب کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۵    
مراسم ترحیم مرتضی صفوی اخوی جانباز سردار سرلشکر صفوی عصر امروز در مسجد نور تهران برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۷    
فرماندار بهاباد محصولات و منابع این شهرستان را بسیار مطلوب اما بهره برداری از آنها را بسیار محدود می داند و از این که در بهره برداری از ظرفیت های این شهرستان به خام فروشی عادت شده است، گلایه می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۳    
نوری گفت: هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایجاد جامعه دو قطبی و اختلاف در کشور است و مانع تراشی برای اجرای برجام نیز با همین هدف دنبال می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۰    
عباسی با بیان این که برخی فتنه گران این بار در قالب فتنه جمل به میدان آمده اند، گفت: این در حالی است که ملت بصیر و آگاه و ولایتمدار از ماجراهای سقیفه و شمشیر کشیدن طلحه و زبیر به خوبی مطلع هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۲    
خبرگزاری بسیج: طلاب و روحانیون و پایوران سپاه شهرستان فیروزکوه با برگزاری گردهمایی اعتراضی در حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان ضمن گرامیداشت شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری بسیج: فرزند شهید همدانی با خانواده شهدای مدافع حرم در تبریز دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۹    
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قدس گیلان شهادت مظلومانه شیخ شهید و سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این اقدام غیرانسانی و نخ نما بودن ادعاهای حمایت از حقوق بشر و رفتار دو گانه آنان نسبت به جنایت های شکل ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل کمیته امداد استان همدان از پرداخت 13 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت بن سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال توسط کمیته امداد استان همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۳    
حجت الاسلام سید نعمت الله صالح در گفت وگو با خبرنگار بسیج از شهرضا با اشاره به شهادت مظلومانه شیخ محمدباقرالنمر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۴    
6 پاروزن زنجانی در چهاردهمین دوره اردوی تیم ملی روئینگ بانوان برای آمادگی در مسابقات المپیک 2016 ریو حضور یافتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۶    
به گزارش خبرگراری بسیج ار کرمانشاه، این مراسم با هدف یادبود شهدای عملیات کربلای چهار و کربلای پنج و گرامیداشت شیعیان مظلوم نیجریه و مجاهد شهید آیت الله شیخ نمر در مسجد آیت الله بروجردی(ره) شهر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۰۳    
در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز 40 گفتمان دینی توسط کمیته علمی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۹    
فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه حلقات صالحین مستحکم ترین سنگر سپاه در برابر دشمن است، گفت: جشنواره صالحین در فومن برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۸    
ما که سفارتی آتش نزده ایم، شیشه ای نشکسته ایم و از دیواری بالا نرفته ایم، اما از شما چه پنهان دل مان خنک شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۸    
طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام حمید عبدالهیان به عنوان سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود منصوب شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع): حرکت رژیم آل سعود در اعدام آیت الله نمر با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل انجام شده و محکوم است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۳    
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه استان در یاسوج خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۲    
12دی مسئولان در رشت اقدام به اجرای جشن و پایکوبی به شیوه ای عجیب و غریب نمودند که به نام رشت بود اما به کام دشمنان اسلام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۰    
طی سه روز اخیر هشت دستگاه خودرو سواری پراید سرقتی کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۸    
نمودار کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد، شاخص ذرات کمتر از 2.5 میکرون در هوای امروز، 78 ppm گزارش شده است که این شاخص نسبت به روز گذشته که 87 ppm بوده کاهش چشم گیری داشته و وضعیت هوا را در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۶:۱۶    
کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان یزد به میزبانی شهرستان اشکذر صبح امروز در ساختمان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۲:۴۲    
دستور شدیدالحن رئیس جمهوری در برخورد با عاملان مشکوک و نفوذی حمله به سفارت عربستان در ایران بدان معناست که دولت ایران سعی کرد تا آخرین دقایق روابط پرتنش ریاض - تهران را حفظ کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۲:۳۹    
جبهه فراگیر دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، با انواع توطئه ها، مدام در حال تلاش است چرا که از گسترش ایده ها و افکار اسلام ناب در مناطق مختلف، احساس خطر جدی کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۵    
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت لیگ دسته یکم فوتسال کشور توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۱    
رئیس اداره و راه وشهرسازی کهگیلویه گفت: خسارت ناشی از بارندگی های اخیر به جاده های فرعی، اصلی و روستایی این شهرستان 42 میلیارد ریال برآورد شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۸    
کارشناس سیاسی و مذهبی شهرستان بهار با بیان اینکه شهادت آیت الله النمر توسط آل سعود یک جنایت بزرگ است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۴    
رسانه های ضد ایرانی بدانند که اگر هم مشکلی باشد برای من و خانواده ملت ایران است، ربطی به دیگران ندارد و آن ها نمی خواهد دخالت بکنند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۲    
برخی مقامات آمریکایی به طور خصوصی اظهار امیدواری کردند رفع تحریم ها به موقعیت روحانی و متحدان او در انتخابات کمک کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۲    
جانشین ولی عهد و وزیر دفاع رژیم سعودی با شماری از عناصر ضدانقلاب دیدار کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۶    
عضو تندرو دو حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) مدعی شد رأی به هاشمی رأی به اسلام رحمانی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۳    
خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز از فراهم شدن مقدمات تخلیه عمارت ساعت و تحویل این بنای تاریخی خبر داد . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۲    
آیا آمریکا پشت سر تحرکات زنجیره ای برخی کشورهای کوچک عربی علیه ایران قرار دارد؟ آنچه پاسخ به این سوال را مثبت می کند اظهارات یک مقام آمریکایی، یک روز قبل از تحرکات زنجیره ای دولت های سعودی، بحرین ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۱    
برخی مطبوعات غرب پیش بینی می کنند ملک سلمان باتوجه به شدت و کثرت جنایت ها آخرین پادشاه عربستان باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۱    
رمضانیان ضمن ابراز تاسف از حادثه شهادت آیت الله النمر بیان داشت: به نظر می رسد دولت سعودی با توجه به شرایط بغرنج داخلی و منطقه ای خود با این اقدام، دست به انتحار زده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۲    
حادثه مشکوک حمله به سفارت سعودی، هیچ نفعی برای کشور نداشت و عملاً حرکت در مسیر سناریوی ترسیم شده دشمن بود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۷    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: از 15 ژانویه تعرفه ورود لبنیات ایران به خاک روسیه و از اواسط فوریه تعرفه سایر کالاها از سوی این کشور برداشته می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۶    
دختر هاشمی رفسنجانی گفت: امیدوارم رد صلاحیت ها غیراخلاقی نباشد، اگر این رد صلاحیت ها گسترده باشد به طور قطع مردم نسبت به این مسئله ناراحت خواهند شد و عکس العمل نشان خواهند داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۰    
رئیس فرهنگسرای قرآن با اشاره به فعالیت 420 جلسه قرآن در تهران گفت: مسابقات قرآن جلسات تهران بهمن ماه برگزار و مهلت ثبت نام تا پایان دی ماه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۲    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: برنامه حفاظت کیفی و احیای رودخانه کارون در برنامه ششم توسعه کشور با اعتبارات مورد نیاز پیش بینی و تصویب شود تا دستگاه های اجرایی نسبت به آن اقدام کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۴    
مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن گفت: آسان گیری به دور از تجمل گرایی در زندگی زمینه آرامش را فراهم می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۵    
امام جمعه شهرستان بندرترکمن گفت: زندگی تجملی سد بزرگی برای رسیدن به آرامش است و چشم و هم چشمی کانون زندگی را از هم می پاشاند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۲    
با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد، خشونت به حداقل و فضائل اخلاقی از جمله ایثار، احسان و خوش خلقی نهادینه می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۴    
از خون به ناحق ریخته شدۀ رهبر برجستۀ شیعیان عربستان ، شیخ نمرهایی پای در عرصۀ گیتی خواهند نهاد که موجب تسریع در روند بیداری اسلامی خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۱    
8آذر در آستانه روز دانشجو یکی از تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد یاسوج از آذر منصوری عضو حزب اتحاد ملت ایران برای سخنرانی در مراسم افتتاحیه دفتر انجمن فرهنگ و سیاست این دانشگاه دعوت می کند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۵    
فرمانده سپاه یاسوج شهادت آیت الله باقرالنمر را نشانه دشمنی آل سعود با اسلام عنوان کرد و گفت: اخراج سفیر ایران نشان از آشفتگی دولت سعودی در اعدام این مجاهد مبارز است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۲    
حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت مظلومانه آیت الله نمر باقر النمر به دست حکومت سفاک و خون ریز آل سعود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۹    
فرماندار شهرستان نیر از اختصاص بالغ بر پنج میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و بازسازی نقطه حادثه خیز محورهای مواصلاتی نیر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰    
نشست خبری کمیته مردمی صیانت از حقوق هسته ای در خبرگزاری مهر برگزار و در آن تاکید شد: وقتی دوستان مذاکره کننده، برجام را اجرا کنند ناخودآگاه توجیه خواهند کرد و ضعف در اجرای برجام حس می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۴    
حوزه مقاومت بسیج سردار شهید نجفعلی مفید سپاه ناحیه لارستان استان فارس در پی شهادت مظلومانه آیت الله شیخ باقرالنّمر و جنایات رژیم سعودی بیانیه صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۱    
دومین سالگرد دفن شهدای گمنام منطقه داریون مراسمی به همت حوزه های مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) و حضرت نرجس (س) در شهر داریون استان فارس برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۸    
امام جمعه، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه ناحیه کوثر در اعتراض به اعدام شیخ نمر باقر النمر بیانیه ای صادر کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۳    
وزیر خارجه عراق با بیان اینکه عربستان از خشم مردم می ترسد، گفت: اقدام عربستان برای قطع روابط با ایران پیامدهای منفی خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۷    
نباید فراموش کرد که مساله اصلی شهادت مظلومانه شیخ نمر است باید مراقب باشیم مساله فرعی ورود به سفارت عربستان جای این مساله اصلی را نگیرد که متاسفانه فعلا گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۴    
در امر ازدواج آنچه که مهم به نظر می رسد مسائل زیربنایی است که شامل خصیصه های فردی، اجتماعی و روانی افراد است که پنهان به نظر می رسد و تا 50 درصد این عوامل در امر طلاق موثر هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۸    
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۹    
بسیج کارگری سپاه ناحیه شاهرود در پی اعدام شیخ نمر روحانی شیعه عربستان بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: باید مراقب توطئه دشمنان باشیم و بدانیم هر کس بر موج اختلاف و تفرقه امت اسلام بدمد خائن به اسلام است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۶    
تیم بسکتبال شهرداری اراک در هفته هشتم از دور دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور ساعت 16 عصر دیروز در سالن اقدمی شهر تبریز میهمان همنام تبریزی خود بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۴    
" نئومان کورتولموش" معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت ترکیه مخالفت خود را با اعدام شیخ نمر اعلام کرد ولی موضوع این روحانی برجسته عربستانی را سیاسی خواند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۷    
ثبت نام بیست و چهارمین دوره انتخاب دانشجوی نمونه کشور از امروز 15 دی آغاز و تا 2 بهمن ادامه خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۴    
دقایقی پیش باشگاه رئال مادرید خبر اخراج بنیتز را رسما اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۴    
نشست بررسی شرایط بازتوانی زانوی بهداد سلیمی امروز سه شنبه در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به اتفاقات سیاسی بین دو کشور ایران و عربستان و تصمیم باشگاه های عربستانی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۸    
هر چه میزان ارتباطات سالم خانوادگی افزایش یابد به همان میزان فرزندان در برابر آسیب های مختلف اجتماعی مصون می شوند که باید خانواده ها به این امر توجه جدی داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۸    
پس از اشتباهات دولتمردان عربستان در به شهادت رساندن شیخ نمر روحانی برجسته این کشور و قطع روابط سیاسی و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران، ارزش ریال عربستان در بازارهای جهانی به شدت کاهش یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۵    
گروه هکری موسوم به تیم 322 اعلام کرد، تا نابودی رژیم آل سعود دست از مبارزه و جهاد بر نخواهیم داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۹    
در راستای تسهیل در خدمات رسانی به مردم و نیازمندان 10 واحد نیکوکاری در حوزه مرکز نیکوکاری این مسجد در محله دانش آباد اردبیل راه اندازی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۶    
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: 4 میلیون تن انواع مواد معدنی امسال در استان لرستان استخراج شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۶    
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: 7 کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان لرستان قبل از اعلام نتایج رسیدگی هیئت های اجرایی به صلاحیت ها انصراف دادند
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۰    
با تلاش مأموران نیروی انتظامی و اکیپ گشت حفاظت از محیط زیست شهرستان پارس آباد 4 شکارچی غیربومی که اقدام به شکار غیرمجاز کرده بودند در منطقه دستگیر شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۰    
احد وظیفه از بارش برف در 5 استان کشور خبر داد و گفت: روز پنج شنبه با استقرار سامانه پر ارتفاع، آسمان در تمام مناطق کشور آرام و پایدار پیش بینی می شود و انباشت آلایندهای جوی در شهرهای صنعتی کشور دور ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۱    
مادر روستایی که بعد از زایمان دچار خونریزی شده بود که به همراه نوزاد 10 روزه اش از مرگ حتمی نجات یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۱    
بی توجهی دولت به فضای مجازی تا جایی پیش رفته است که جلسات عالی ترین مرجع فضای مجازی کشور برگزار نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۶    
هفدهمین جلسه جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی با حضور جمعی از خبرنگاران، فعالان شبکه های اجتماعی و کارشناسان این عرصه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۵    
رئیس حراست ارشد منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: کارگران فاز 14 پارس جنوبی در حین اتصال لوله فاضلاب این فاز به سبب بروز حریق و آتش گرفتن این لوله 4 نفر دچار حادثه شدند که سه نفر از آنان فوت می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۳    
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه شرایط اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان بسیار سختگیرانه است، گفت:هر هفته کارخانه ای در قم تعطیل می شود و کارگران بسیاری بیکار می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۱    
فیلم مستند برای احمد با موضوع اولین راهپیمایی مستقل و مختص زنان زنجانی در جشنواره مردمی عمار اکران می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۶    
با جدایی صادقی و احتمال خروج سوشا مکانی از لیست پرسپولیس، مسئولان این تیم به دنبال دروازه بان هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۶    
دستگیری فوتبالیست ها در پارتی های آنچنانی، پرونده های غیر اخلاقی در دادگاه ها و در این مورد آخر انتشار عکس های منشوری، بیشترین مواردی هستند که فوتبال ما را اسیر خود کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۴    
یک روزنامه آلمانی در انتقاد شدید از سیاست های عربستان در منطقه نوشت اگر دره سیلیکون نمادی از پیشرفت و تکنولوژی است عربستان هم دره ترور و عقب ماندگی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۷    
با تصویب شورای شهر خرم آباد خیابان بین کوی طلاب و پایگاه عشایری خرم آباد به نام شیخ نمر نام گذاری شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۷    
مدیرکل جدید کمیته امداد استان لرستان با حضور رئیس کمیته امداد معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۴    
مرکز بیماری های خاص شهرستان بروجرد با حضور رئیس بنیاد بیماری های خاص کشور افتتاح شد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری درایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۷:۳۴    
دو دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۷:۲۸    
وزیر آموزش و پرورش در پیامی درگذشت محمد فاضلی پیشکسوت فرهنگی و رسانه استان یزد را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۷:۲۵    
امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه عربستان به عنوان دست نشانده آمریکا و رژیم جعلی و غاصب اسرائیل، به جنگ علنی با شیعیان می پردازد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۷:۱۳    
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری یزد از ارائه 160 سرویس خدماتی روی کارت های الکترونیک شهروندان یزدی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۷:۱۳    
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اهمیت توجه به رعایت مظاهر دینی در جامعه، گفت: شهرسازی های ایران مطابق با معماری اسلامی انجام شود.