شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 23 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۸    
ساعت 16:30 سه شنبه مورخ 94/10/22 دو فروند شناور رزمی امریکایی حامل ده تفنگدار مسلح که وارد آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۱    
خبرگزاری بسیج: کتاب آموزش خط جمکران نوشته سبحان مهرداد محمدپور از هنرمندان شهرستان ری و مبدع این خط، از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۱    
از وقتی زندگی ام را با قرآن کریم تنظیم کرده ام شاهد موفقیت های بسیاری شده ام و نگاه جالبی به دنیای تاریک اطرافم دارم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۲    
بیست و نهمین جلد از مجموعه یادگاران انتشارات روایت فتح شامل خاطراتی از شهید محید پازوکی منتشر شد. این کتاب شامل یکصد خاطره کوتاه درباره شهید مجید پازوکی از دوران کودکی تا زمان شهادت به قلم افروز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۲    
ایرانی ها با بازداشت تفنگداران و طرز نشاندن آنان روی قایق هم می خواستند آمریکا را تحقیر کنند و هم با پذیرایی مؤدبانه از آنان می خواستند مهربانی خود را نشان دهند و هم با عذرخواهی تفنگداران به دنیا ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۱    
عضو خبرگان رهبری بابیان این که دشمنان در پی این هستند که با مهره ها و مزدوران خود در داخل به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نفوذ کنند، گفت: جریان نفوذ به دنبال جو سازی علیه شورای نگهبان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری بسیج: کارگاه آموزشی معارف اسلامی و آموزه های اخلاقی با همکاری اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم و اداره تبلیغات اسلامی در دارالقرآن و عترت این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۲    
محمد صالح جوکار با اشاره به ادامه تجاوز عربستان به مردم یمن گفت: عربستان تاکنون نتواسته به اهدافش در یمن دست پیدا کند اما مجوزی که سازمان ملل و شورای امنیت برای عربستان صادر کردند موجب شده که امروز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۸    
ثبت نام نوزدهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کاردانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری بسیج: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار نخبگان استان اصفهان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری بسیج :امام جمعه اصفهان گفت : فرهنگ با تکرار حاصل می شود ، عمل قلیل مداوم از عمل کثیر غیر مداوم بهتر است و تکرار می تواند در اثر گذاری مفید واقع شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۷    
خبرگزاری بسیج: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: یک هزار و 51 بیمار صعب العلاج و 266 بیمار خاص تحت پوشش این نهاد قرار دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
اولین جلسه کمیته منتخب نشان و جایزة ایثار و رسانه به منظور تعیین ارکان کمیته مذکور و تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه انتخاب بر گزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۳    
دانشگاه تربیت معلم اوژیتسه صربستان، همزمان با جشن های 95 سالگی تأسیس این دانشگاه، ویژه برنامه ای با عنوان روز ایران را با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در صربستان، برگزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۹    
جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی، یک انجمن تعاونی غیرانتفاعی است که هدف آن جایگزینی روشهای ارتباطی غیر استاندارد کاغذی و یا از طریق تلکس در سطح بین المللی با یک روش استاندارد شده جهانی بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۶    
یادواره دوازده شهید پایگاه های مقاومت روستاهای ایلی بلاغ,بهستان,ماداباد,وهران,برونقشلاق و قره باتلاق حوزه شهید رجایی سپاه ناحیه ماهنشان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای ایلی بلاغ برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۷    
مرکز پژوهش های مجلس وضعیت حقوقی استفاده از اطلاعات گزارش حساب های بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی را بررسی کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۱    
معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: نگرانی از دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور دامپزشکی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۶    
عضو افراطی شورای شهر اول (منحله) تهران می گوید ما اصلاح طلبان به دنبال یک مجلس کم حرف و کارآمد هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۲    
متهم به بهانه خرید محصولات کشاورزی و دامی بیش از دو میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۵:۲۶    
توجه به حوزه تربیت بدنی و ورزش، بی تردید در امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش و تاثیر بسزایی دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۸    
در مراسمی که با حضور امامان جمعه زاهدان و مشهد و همچنین شهرداران این دو شهر برگزار شد کلنگ احداث زائرسرای ارزان قیمت برای سیستان و بلوچستانی ها در مشهد بر زمین خورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل شرکت هنرهای ماندگار در زاهدان گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید بومی و عدم وابستگی به در آمدهای نفتی در حیطه تولید فرش و تابلوفرش ورود پیدا کردم که در این راستا بیش از 70 ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۲    
مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه های گذشته 455 هزار ریال است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۸    
معمولا مقدار مشخصی آنتی بیوتیک برای پیشگیری از ابتلا به بیماری در آب مرغ های معمولی، ریخته می شود. تمام شرکت هایی که این آنتی بیوتیک ها را تهیه می کنند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر ارتقاء سرانه پژوهشی در مدارس استان، گفت: 94 مدرسه پژوهش محور در مازندران ایجاد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۴    
هنوز از نظر ما ضمانت لازم برای انجام توافق با طرف خارجی برای اجرایی شدن بازطراحی قلب راکتور اراک محقق نشده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۹:۰۴    
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بار البسه قاچاق خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۶    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران را وامدار ایثار شهیدان دانست و گفت: سرکشی از خانوده شهدا وظیفه ای همگانی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۴    
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه برای بیان مضرات اجتماعی باید از وجود کارشناسان استفاده کرد، گفت: با استفاده از زبان طنز و هنر می توان نسخه اثرگذاری تهیه کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۱    
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمن درصدد بزرگنمایی مشکلات کشور است، گفت: یکی از لایه های نفوذ وادادگی در برابر دشمن است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۱    
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از آموزش ده هزار نفر در زمینه آشنایی با شیوه های صحیح اجرای امر به معروف و نهی از منکر و شناخت مظاهر فساد در کرمانشاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۵    
مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم مهدی نوروزی در محل کانون مهدویت با حضور خانواده این شهید و اعضای 313 یار موعود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۶    
نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی بمناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۲    
فیلم های کوتاه آذربایجان غربی در حوزه هنری استان زنجان نمایش داده می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۹    
امسال 8فیلم کوتاه در قالب مستند، پویانمایی، داستانی و تجربی توسط حوزه هنری زنجان تولید شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۳    
هرس درختان شهر زنجان با اولویت معابر اصلی سطح شهر آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن بزرگ خورشید سامرا در یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به اینکه نخستین اورژانس اجتماعی در شهرستان بهاباد افتتاح می شود، از ایجاد دادگاه درمان محور در استان یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت مشارکت اولیا و خیرین در اجرای طرح هوشمندسازی آموزشی از تجهیز 1600 کلاس درس به امکانات رایانه ای در یزد، خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۸    
وقتی خادم مجمع از درخواست جهیزیه یک دختر روستایی گفت، یکی پاکتی از جیبش درآورد و گفت: مبلغ ناقابلی داخل این پاکت هست ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۶    
مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، همایش پیاده روی در سراسر استان برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری بسیج: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در سومین جلسه شورای سالمندی آذربایجان شرقی، از برنامه ریزی شهرداری تبریز برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۶    
خبرگزاری بسیج: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از بیست و پنجم تا بیست و نهم دی با اجرای هفده گروه نمایشی در تبریز برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۸    
یکی از سیاست مهم وزارت آموزش و پرورش ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی است که اداره کل آموزش و پرورش این مهم را در دو سال اخیر جزو اولویت های کاری خود قرار داده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۹    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به سیاست های فرقه ای و تنش زای عربستان سعودی در منطقه، این رژیم را راس فساد خواند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۰    
برای خروج از رکود در بخش مسکن سه طرح ویژه را بانک مسکن در سطح کشور اجرا می کند که یکی از این طرح ها، طرح پرداخت تسهیلات برای بهسازی و بازسازی واحدهای بافت فرسوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
عشایر میراثی ماندگار که در فرهنگ خاتم گره خورده و میراثی ارزشمند برای مردمان گذشته و آینده در این سرزمین کهن شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۹    
تلاشمان بر این است تا بتوانیم یک زمینه سازی خوبی را در کاهش و پایین آوردن بیماری های مختلف به انجام رسانده و زمینه حرکتی مناسب در پیشگیری از بیماری ها و آسیب های احتمالی آن را فراهم کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۷    
از همین محل اعتبارات مناسبی به طرح های مرزی استان تخصیص یافته و پروژه های مرزی استان شتاب بیشتری گرفته است که امیدواریم با تداوم حمایت ها، این پروژه ها به زودی به نتیجه برسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۸    
رستگاران، دبیر کنگره جاودانه های نور و تصویر شهدای هنرمند گفت: در کنگره های جاودانه های نور و تصویر شهدای هنرمند با عنوان فیلم و سینما از ابراهیم حاتمی کیا، فرج الله سلحشور ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۲    
در حال حاضر تعداد 33 واحد مرغ مادر با ظرفیت یک میلیون و 540هزار قطعه فعال هستند که مدیریت طیور استان نیز نهایت حمایت های لازم را از این واحدها انجام می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۲    
پیشکسوت یزدی و رئیس سایق فدراسیون کشتی ایران بر اثر بیماری سرطان درگذشت .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۶    
یازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور مقامات استان و جمعی از کارشناسان فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه های یزد گشایش یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۱    
مازندران در شکل گیری انقلاب اسلامی 80 شهید، 23 زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب و 45 جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۱    
فرماندار نیر با اشاره به افتتاح پروژه گاز رسانی به پنج روستای محروم افزود: 84 درصد خانوارهای روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۵    
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: مشترکان می توانند با انجام اقدامات لازم مانع از یخ زدگی کنتورهای آب شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۹    
مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران گفت: نمی توان درب کشور را بست؛ بلکه باید با اتکا به داخل، به سوی پیشرفت گام برداریم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۳    
دوره ضابطین قضایی ویژه بسیجیان در سپاه ثارالله(ع) شیراز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور گفت: یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور یکم بهمن ماه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۵    
بر اثر حملات چندین ماهه عربستان علیه کشور یمن، حدود 10 میلیون کودک یمنی دچار انواع محرومیت ها، بیماری ها و خشونت شده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۶    
بخش دوم تصاویر تفنگداران دریایی دستگیر شده توسط نیروی دریایی سپاه منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۶    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود بر مناطق جدید در حومه حلب بر مناطق جدید در حومه حماه مسلط شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۶    
نقش نظام بانکی در برنامه توسعه کشور برای دستیابی به اهداف سند چشم انداز مشخص است که اسناد بالادستی را هم مورد توجه قرار می دهیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۵    
نیروهای امنیتی ترکیه 3 تبعه روسیه را به گمان ارتباط با گروه تکفیری-صهیونیستی داعش در ارتباط با انفجار روز گذشته در استانبول بازداشت کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۹    
آنچه بعنوان مشکل در ساخت و ساز مطرح است اشکال در اجرای غیر اصولی پروژه هاست و برای حل این مشکل اساسی باید مسئولان و قانون گذاران به تدوین برنامه جامع بیندیشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۱    
منابع امنیتی عربستان از کشته شدن 4 نفر از سربازان عربستانی در حمله موشکی نیروهای یمنی در منطقه الفریضه استان مرزی جیزان خبر دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۲    
آنچه امروز اتفاق افتاده ساماندهی خدمات انتقال خون به منظور کاهش هزینه ها و پرداختی های مردم در راستای طرح تحول سلامت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۰    
اندیشکده صلح نوشت: ساختار سپاه نه تنها عرصه را برای نیروهای متجاوزان مشکل کرده بلکه نیروهای سپاه همگام با بسیج در عملیات خود از مجموعه روش ها و شیوه ها چون نبرد غیرعامل ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۰    
یارانه نقدی 45500 تومانی دی ماه، ساعت 24 روز شنبه 26 دیماه به حساب خانوارها واریز می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۷    
مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید ارتباط مدارس علمیه قزوین با آحاد مردم بیشتر شده و طلاب و روحانیون بیش از همه باید با حضور در مساجد و دیدار های چهره به چهره بتوانند بیشتر در بین مردم و جوانان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۲    
اعضای کمیته های 12 گانه ستاد دهه فجر شهرستان پارس آباد مغان مشخص و حجت الاسلام حسن باقری به عنوان مسوول و یوسف روزگاری به عنوان دبیر این ستاد انتخاب شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۰۳    
راه و شهرسازی استان اردبیل با هدف تعمیر و تجهیز تونل آزادگان در محور پارس آباد - اردبیل محدودیت های ترددی در این تونل اعمال می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۷:۵۷    
مسئول روابط عمومی نیروی دریای سپاه پاسداران گفت: اگر در بازجویی نظامیان آمریکایی مشخص شود که آن ها برای جاسوسی به ایران آمدند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۷:۴۵    
سیزدهم بهمن ماه جاری مراسم کنگره شهدای ورزش کشور با محوریت شهید شاخص بسیج ورزشکاران کشور شهید بهرام اسدپور گلوگاهی در تهران به کار خود پایان می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۷:۴۲    
علیرضا خمسه بهمراه محسن احسانی، ناهید حیاتی ، مروارید هاشمی و نیما جانبازی در نقش بازیگر و مشاور هنری فیلم دست های رنگی نقش آفرینی می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۴    
در شرایطی که چند روز دیگر برجام اجرایی خواهد شد ورود تفنگداران آمریکایی این گمانه را در افکار عمومی و رسانه های بین المللی ایجاد کرد که آمریکا به دنبال تست واکنش ایران است و بازداشت تفنگداران متجاوز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۷:۰۲    
آیین بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم غضنفر رکن آبادی در شهرستان میبد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۶:۵۹    
سه جوان تحصیل کرده یزدی با یک کار گروهی و شراکتی به امر تولید پرداخته و توانسته اند در این راه موفق ظاهر شوند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۶:۵۶    
خبرگزاری بسیج، استان یزد از دیرباز به دیانت و اصالت شهره بوده است و در سایه پایبندی مردمانش به آموزه های دینی و ارزش های اصیل اخلاقی و انسانی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۶:۵۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ابتدا والدین از این که فرزندشان توانایی استفاده از لوازم مربوط به فناوری را دارد خوشحال می شوند و این مساله را به عنوان شاخصی برای باهوش بودن فرزند خود در نظر می گیرند در صورتی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۴    
فرماندار بویراحمد گفت: تخلف تبلیغاتی که مهم ترین آن همین بحث راه اندازی کاروان است به وضوح در همه قوانین و آیین نامه ها اعلام شده، اما توسط بسیاری از نامزدهای انتخابات رعایت نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۵    
در نامه بیش از 50 نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور عنوان شد که این اندوه بزرگ را باید کجا برد که استاندار فارس به جای استقبال از شهدا ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۲    
ملک عبدالله دوم پادشاه اردن که برای دیدار با رییس جمهور آمریکا در این کشور به سر می برد، نسبت به رویکرد ایران در منطقه ابراز نگرانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۹    
منابع خبری از سقوط یک جنگنده اف 18 نیروی دریایی آمریکا در داخل خاک این کشور خبر دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید که وزیر متبوعه اش امروز به پایتخت انگلیس می رود و طی 2 روز اقامت در این شهر، با عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در خصوص ایران گفت وگو می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سایت های خبری بی سرو سامان هستند که باید ساماندهی شوند و طبق قانون مطبوعات اصول را رعایت کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۳    
پس از درخواست وزیر امور خارجه سوئد برای تحقیق در مورد اعدام های میدانی کنونی در کرانۀ باختری معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم تصمیم گرفته است دیدارهای رسمی سوئد به سرزمین های ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۳    
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اختصاص کمتر از 0.5 درصد تولید ناخالص داخلی به پژوهش خبر داد و گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه تا پایان امسال این سهم باید سه درصد باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توقیف شناورهای آمریکایی پس از تجاوز به آبهای ایران را موجب به حاشیه رفتن جوسازی های عربستان علیه ایران دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا در ادعایی جدید مذاکرات 25 ژانویه میان گروه های سوری را نیازمند تلاش هایی از سر حسن نیت ایران و روسیه دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۷    
بعد از انتشار مطلبی با عنوان دولت ،مردم ،جناح ها و انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد یکی از مخاطبان بسیج به این مطلب پاسخ داد. جناب آقای سیدضیاءالدین رضاتوفیقی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۷    
فرمانده ارشد شناورهای آمریکایی گفت: ورود به آب های سرزمینی ایران اشتباه بود و بابت این اشتباه عذر می خواهیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۴    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید افرادی در حوزه های علمیه مشخص شوند که بر محتوای کتاب های درسی دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند چون کتب درسی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان مؤثر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۱    
با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR صفحه ی ویژه ای شامل دیدگاه های رهبر انقلاب اسلامی درباره انتخابات راه اندازی می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۵۸    
خبرگزاری بسیج: جلسه آموزشی سبک زندگی قرآنی با حضور اعضای بسیج شبکه بهداشت شهرستان ری و باهدف آشنایی هرچه بیشتر آنان با تعالیم قرآن کریم برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۴۹    
خبرگزاری بسیج: طرح ویزیت رایگان تخصصی بیماران با همکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج شبکه بهداشت شهرستان ری در منطقه امین آباد اجرا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۴۹    
خبرگزاری بسیج: همزمان با ایام هفته بزرگداشت ولادت با سعادت محدث والامقام حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، مراسم قرائت دعای پر فیض ندبه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۷    
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: قطع ارتباط با ایران از دیگر نابخردی های آل سعود است وحکومت عربستان باید هزینه این قطع ارتباط را پرداخت کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۴    
امام جمعه ملایر گفت: وظیفه امروز ما بصیرت و آگاهی است و باید بیدار و هوشیار باشیم و دشمن را از دوست تشخیص دهیم.