پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۳:۵۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 18 آبان 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 2 آبان 1398 بسیج 3 آبان 1398 بسیج 4 آبان 1398 بسیج 5 آبان 1398 بسیج 6 آبان 1398 بسیج 7 آبان 1398 بسیج 8 آبان 1398 بسیج 9 آبان 1398 بسیج 10 آبان 1398 بسیج 11 آبان 1398 بسیج 12 آبان 1398 بسیج 13 آبان 1398 بسیج 14 آبان 1398 بسیج 15 آبان 1398 بسیج 16 آبان 1398 بسیج 17 آبان 1398 بسیج 18 آبان 1398 بسیج 19 آبان 1398 بسیج 20 آبان 1398 بسیج 21 آبان 1398 بسیج 22 آبان 1398 بسیج 23 آبان 1398 بسیج 24 آبان 1398 بسیج 25 آبان 1398 بسیج 26 آبان 1398 بسیج 27 آبان 1398 بسیج 28 آبان 1398 بسیج 29 آبان 1398 بسیج 30 آبان 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۵    
رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد: سیمان لازم برای احداث و مرمت خانه های مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی، به صورت رایگان ازسوی این نهاد تامین می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
یکهزار و 127 اثر از شاعران سراسر کشور با موضوع ولایت و رهبری و ایثار و شهادت به دبیرخانه دهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت ارسال شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۰    
وی با بیان این که برخی می گویند با سخنان خلاف واقعی که مطرح می شو باید به صورت علمی برخورد کرد، گفت: در چنین مواردی برخورد علمی معنا ندارد بلکه باید از درب قانون وارد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۵    
مسئول دفتر ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه به تشریح برنامه های هفته وحدت پرداخت .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۵    
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: شجره طیبه صالحین و حلقه های صالحین فرصت و بستری مناسب و ظرفیت خوبی برای تربیت جوانان انقلابی و یار و یاور برای امام زمان(عج) است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۵    
مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد گفت: 3 گروه 10 نفر از دانش آموزان جهادگر یزدی به مناطق سیل زده و آسیب دیده پل دختراعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۰    
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ، فرمانده سپاه نینوا جمع علمای اهل سنت مراوه تپه به مناسبت هفته وحدت گفت :کسانی که نمی توانند دست رد به سینه استکبار بزنند و جهاد کبیر انجام دهند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : بسیاری از جوانان از مشکلات ازدواج واهمه دارند .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۵    
امام جمعه قزوین در جمع خواهران طلبه جدیدالورود گفت: اخلاص عامل موفقیت و اثرگذاری در عرصه طلبگی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۰    
مسئول اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) از اعزام 2 هزار دانش آموز دختر زنجانی به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدکاظم انبارلویی در رسالت نوشت: آمریکایی ها جنگ را از حوزه سخت به حوزه نرم کشانده اند.حتی حاضر نیستند یک سنت برای جنگ نظامی هزینه کنند. ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۰    
یکی از بارزترین نمونه های دست درازی به حق دیگران را می توان در ماجرای معروف بورسیه ها مشاهده کرد. وزارت علوم دولت آقای روحانی در اقدامی غیرقانونی هزاران دانشجوی بورسیه را از ادامه تحصیل بازداشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۰    
جرم حداد عادل واقعاً چیست؟ حدادعادل تجربه ذی قیمتی دارد او می داند که انقلاب اسلامی در حوزه نخبگی دو آبشخور همسو داشت؛ اول حوزه های علمیه و دوم مدارسی که در دهه 30 به دور از چشم حاکمیت وقت تأسیس شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۵    
یارو با برق گرفتگی فوت کرده بود، اقوامش با فازمتر سر قبرش فاتحه می خواندند!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۵    
شهدا و رزمندگان ایرانی که در طول 4 سال جنگ، خود را به بوسنی و هرزگووین رساندند؛ علاوه بر کمک های مادی و درمانی، فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی را به مسلمانان آن منطقه هدیه دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۰    
نشست تخصصی هیات های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسرکشور 22 و 23 آبان ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۰    
عراقی ها به مقر تفحص لشکر 14 امام حسین (ع) مستقر در شرهانی، موقف الاعلام (سرزمین پرچم ها) می گویند و آن را از مقدسات ملت ایران می دانند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۵    
باید حضور میلیونی هزاران زائر عاشق و دلباخته این سرزمین را مغتنم شمرد و با اجرای برنامه های ساختارمند و هدفمند در راستای رونق بخشی به این جریان عظیم ومردمی راهیان نور گامی ارزشمند برداشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۰    
سید ناصر موسوی لارگانی گفت: اعتماد به نیروهای جوان و متخصص موجب برکات زیادی در اقتصاد کشورمان است و بسیاری فرایندها و سازوکارهای اقتصادی با بهره گیری از نیروهای جوان و باانگیزه انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۵    
فرمانده حوزه کربلا کلیبر گفت: دشمن در هر مقطع زمانی براساس منافذ و موقعیت های پیش آمده در جامعه جهت براندازی نظام برنامه ریزی می نماید ولی خوشبختانه با هوشیاری بسیجیان و آحاد جامعه در تمام دوران ها ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۵    
در نشست معاون مدیر کل ارتباطات و فناوری استان گیلان با مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان مقرر گردید جلسات تخصصی بیشتر فی مابین کانون های تخصصی سازمان با این کسب و کارها جهت برگزاری رویدادهای استارتاپی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شبانه از مناطق زلزله زده میانه بازدید و در جریان روند کمک رسانی به مردم زلزله زده قرار گرفت./ عکس ها از: سیدحمید موسوی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم گرامیداشت شهید طیب حاج رضایی در تهران گفت: جوانمردی بارزترین ویژگی شهید طیب حاج رضایی بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۵    
فرمانده سپاه عاشورا که در روز دوم حضورش در مناطق زلزله زده به سرکشی از مناطق زلزله زده می پزدازد، خواستار تسریع در روند امدادرسانی به زلزله زدگان شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی معتقد است گسل بزقوش که مسبب رخ داد زلزله اخیر در "ترک میانه" بوده با گسل های اصلی تبریز مانند گسل شمال تبریز در مجاورت بوده و توان فعال کردن آنها را دارد اگرچه با ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۵    
خودروی تانک بر کیان700 در مرکز شهید زرهرن نزاجا رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۵    
به نظر می رسد که در حوزه واردات گوشت نه تنها به افزایش کیفیت گوشت های وارداتی توجه نشده، بلکه با سیاست های اخیر دولت، روزبه روز از کیفیت این گوشت ها کاسته شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۰    
فرمانده قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: پویش ملی مشق احسان با هدف تأمین و توزیع بسته های نوشت افزاری برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار در طول سال اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۵    
سردار فدوی گفت: در طول 40 سال انقلاب اسلامی هرکجا که پای کار بودیم و از جان گذشتگی نمودیم و به امر الهی عمل کردیم پیروز شدیم و هرکجا که جهادی عمل نشد و در آن وعده الهی کمرنگ شد و پای عمل آن نرفتیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۵    
قرارگاه امدادرسانی سپاه عاشورا در روستای ورنکش ایجاد و این قرارگاه به نام شهید مهدی باکری نامگذاری شده است و به امدادرسانی به مردم زلزله زده این مناطق می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۵    
فرمانده سپاه عاشورا که از روز گذشته در مناطق زلزله زده حضور یافته، امروز هم روند پیشرفت امدادرسانی به زلزله زدگان را بررسی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۰    
مسئول بسیج سازندگی سپاه میانه با بیان اینکه سپاه و بسیج همچنان در کنار مردم زلزله زده است، چادر، وسایل گرمایشی و غذای گرم از نیازهای اساسی مردم زلزله زده برشمرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۰    
عبدالمجید فرایی گفت: شعر آغاز امامت امام عصر(ع) از سروده های منتشر شده در کتاب پر پرواز است که به مناسبت آغاز امامت حضرت بقیه الله(عج) سروده شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۰    
فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات از اعزام یک دستگاه اتوبوس از کارمندان بسیجی شرکت شهرک های صنعتی به مناطق راهیان نور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۵    
سردار خرم دستور داد از امروز غذای گرم در مناطق زلزله زده میانه پخته و بین مزدم توزیع شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۰    
به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، یستمین میز خدمت جهادی در محل فرمانداری سنقر برگزار گردید .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۰    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: آثار راه یافته به جشنواره سراسری حبیب حرم در بخش نمایش محیطی در سال 98 مشخص شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۰    
جلسه شورای فرماندهی حوزه های ادارات شهرستان های استان تهران ،در سازمان بسیج کارمندان استان تهران با دو موضوع طرح اعتلای بسیج کارمندان میز خدمت جهادی و هفته بسیج برگزار گردید .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۵    
سومین دوره اعتکاف علمی دانش آموزان زنجانی در مسجد نورالزهرای کوی پونک این استان برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۰    
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران از احتمال تداوم آلودگی هوا تا پایان هفته جاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۰    
سه سال پیش بود که روزنامه ایندیپندنت فاش کرد 31 هزار زن عضو گروه تروریستی داعش در مرحله بارداری قرار دارند و از نقش زنان داعشی در ترویج ایدئولوژی تکفیری پرده برداشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۵    
بر اساس گزارش یک شوری کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، مجلس روش های آزادسازی سهام عدالت به تصویب کمیسیون رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۰    
رزمایش گردان های بیت المقدس سپاه مرند، با حضور گسترده بسیجیان و مسئولان، در محل اردوگاه فرهنگی عملیاتی این سپاه، در منطقه پیام برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان افزایش آگاهی های سیاسی در جامعه را از مطالبات مهم رهبر انقلاب از سپاه پاسداران دانست و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۵    
پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله در کلامی ارزشمند پنج وظیفه زن در برابر همسرش را بیان فرموده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۵    
مجلس نمایندگان آمریکا که در کنترل دموکرات ها قرار دارد تلاش دارد تا روند استیضاح رئیس جمهور آمریکا پیش از کریسمس تکمیل شده و وی استیضاح شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۵    
چهار رساله اعتقادی مهم تاریخ شیعه در قالب کتاب اعتقادات توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج، هادی محمدی در خراسان نوشت: سرانجام گام های ایران برای کاهش تعهدات برجامی اش به مراحل پایانی و حساس خود رسیده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۰    
مواجهه انقلاب اسلامی با قدرت ها و بخصوص آمریکا از ابتدای پیروزی تا الآن، انقلاب اسلامی را ورزیده و به قدرتی بزرگ و تاثیرگذار در عرصه منطقه و معادلات جهانی تبدیل کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۰    
بمناسبت گرامیداشت هفته پدآفند غیر عامل رزمایش پدآفند غیر عامل با سناریو حملات تروریستی انتحاری و سایبری در محل شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۰    
فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه ارتش در آذربایجان گفت: ارتش تا آخرین لحظه مدیریت حادثه در کنار مردم زلزله زده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۵    
نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه های بسیج صنعت آب و برق در اداره کل آب و فاضلاب روستایی با حضور فرماندهان بسیج آن ادارات و ریاست سازمان بسیج کارمندان برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۵    
فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: این کمک ها در قالب یک هزار تخته پتو به ارزش 850 میلیون ریال با یک دستگاه کامیون به میانه ارسال شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۰    
اسماعیلی گفت: مردم باید شاهد مراحل پخت و پز انتخابات باشند که در پشت صحنه یک فهرست انتخاباتی چه اتفاقاتی رخ می دهد نه این که شب انتخابات تنور را گرم کند و با شعر و شعار مردم را به صحنه بکشانند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۵    
بامداد امروز نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور مناطق زلزله زده میانه و بازدید از آن ها در جریان روند آخرین وضعیت این مناطق قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: بیانیه گام دوم تضمین کننده نقشه راه حرکت آینده انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۵    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: صلابت و اقتدار کنونی ایران در منطقه مثال زدنی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۵    
فرمانده سپاه غدیر تبریز گفت: تنها نیرویی که بابصیرت و جهادی عمل می کند، بسیج است و این ویژگی بسیج به نظام و انقلاب اسلامی ثابت شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۵    
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: قدرت جهان اسلام، نظام جمهوری اسلامی، امنیت و آسایش امروز منطقه در سایه اقتدار جمهوی اسلامی است.